Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Sukcesywna realizacja robót konserwacji urządzeń melioracyjnych zlokalizowanych na terenie Gminy Ustka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Ustka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979878
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dunina 24
1.5.2.) Miejscowość: Ustka
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 0598152455
1.5.8.) Numer faksu: 0598144257
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ustka.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna realizacja robót konserwacji urządzeń melioracyjnych zlokalizowanych na terenie Gminy Ustka
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-123f9ac4-aef9-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048074
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000982/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Melioracje wodne
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.bip.ustka.ug.gov.pl , https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty wraz z załącznikiem do oferty oraz oświadczeń następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego wskazany w pkt 9 swz.6. Dane postępowania można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.7. Ofertę wraz z załącznikiem do oferty, sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w pkt 34 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w pkt 34 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.271.08.2021.MA
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna według potrzeb realizacja robót konserwacji urządzeń melioracyjnych zlokalizowanych na terenie Gminy Ustka, zgodnie z warunkami i postanowieniami wskazanymi w dalszej części umowy, zwanym dalej „przedmiotem zamówienia lub przedmiotem umowy”.2. Zakres prac obejmuje wykonanie następujących czynności:1) Odmulanie rowów warstwą do 40cm wraz z naprawą skarp i rozplantowaniem urobku 2) Wykaszanie skarp rowów3) Wycinanie krzewów ze skarp rowów z usunięciem korzeni o śr. do 10cm4) Karczowanie pni5) Mechaniczny wykop rowu z rozplantowaniem urobku6) Mechaniczny wykop rowu z wywozem urobku do 5 km7) Ręczny wykop rowu z rozplantowaniem urobku8) Montaż przepustu o średnicy do 50 cm wraz z utwardzeniem nawierzchni zjazdu9) Montaż przepustu o średnicy od 50 cm do 100 cm wraz z utwardzeniem nawierzchni zjazdu10) Przełożenie przepustu o średnicy do 50 cm wraz z utwardzeniem nawierzchni zjazdu11) Przełożenie przepustu o średnicy od 50 cm do 100 cm wraz z utwardzeniem nawierzchni zjazdu12) Czyszczenie przepustu o średnicy do 50 cm13) Czyszczenie przepustu o średnicy od 50 cm do 100 cm14) Ułożenie drenażu o średnicy od 10 do 20 cm15) Przełożenie drenażu o średnicy od 10 do 20 cm16) Montaż studni chłonnych z kręgów betonowych śr. 100 cm, z pokrywą betonową i włazem betonowym o głębokości do 2 mb.17) Rozebranie i ponowne ułożenie kostki betonowej/płyt chodnikowych18) Odtworzenie rowu melioracyjnego zdegradowanego przez tamy19) Uszczelnienie studni/przepustu20) Czyszczenie stawów przeciwpożarowych.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do niniejszej umowy specyfikacja warunków zamówienia, STWiOR, planowany zakres robót oraz pomocniczo przedmiar robót, które jako załączniki do SWZ stanowią integralną część umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34930000-5 - Urządzenia wodne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostaniezgodnie z formułą„spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach ioświadczeniach, októrych mowa w rozdziale 16 SWZ.Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie siękierowałnastępującymi kryteriami oceny ofert: Kryterium nr 1 - cena (cena oferty brutto) – 60%.Kryteriumnr 2 – okres gwarancji – 40%.Następnie punkty zostaną zsumowane. P = C + GZaOfertęnajkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumaryczna ilość punktówzobu kryteriów. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów wkryteriach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4