Sprzedaż i dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu hakowiec

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sprzedaż i dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu hakowiec
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻary
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-02-09
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Komunalne "PEKOM" S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00004695
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sprzedaż i dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu hakowiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne "PEKOM" S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970023062

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Św. Brata Alberta 8

1.5.2.) Miejscowość: Żary

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 684794600

1.5.8.) Numer faksu: 684794602

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.wisniewska@pekom.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pekom.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Przedsiębiorstwo Komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż i dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu hakowiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d30950e-6474-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00004695

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.pekom.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.3. Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/79 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej "RODO", informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Przedsiębiorstwo Komunalne "PEKOM" S.A., ul. Św. Brata Alberta 8, 68-200 Żary;2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na "„Sprzedaż i dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu hakowiec";3) w niektórych sytuacjach Zamawiający może przekazywać Pani/Pana dane osobowe osobom trzecim, jeśli będzie to konieczne do dochodzenia praw i obowiązków wynikających z zawartej umowy lub obowiązujących przepisów prawa; 4) Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane wyłącznie osobom upoważnionym przez Zamawiającego tj. pracownikom i współpracownikom Zamawiającego, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki, podmiotom przetwarzającym, którym Zamawiający zleci to zadanie, innym odbiorcom danych, np. kurierom (placówkom pocztowym), bankom, ubezpieczycielom, kancelariom prawnym lub instytucjom upoważnionym z mocy prawa do otrzymania przedmiotowych danych; 5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą ponadto osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późń. zm.);6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p., przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz przez okres wykonywania przez Zamawiającego ciążących na nim obowiązków prawnych, w którym przepisy prawa nakazują Zamawiającemu przechowywać dane osobowe, w którym Zamawiający może ponieść konsekwencje prawne niewykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa oraz ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń oraz wierzytelności przez Zamawiającego;7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z p.z.p.; 8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;9) posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , ;  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;10) nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: JG/1/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA1.1 Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu hakowiec z żurawiem o następujących parametrach technicznych:1. rok produkcji – minimum 2020 r.,2. dopuszczalna masa całkowita 26 ton, 3. rozstaw osi 1-2 w przedziale 4800-5200 mm,4. silnik wysokoprężny minimum 420 KM5. silnik spełniający normy emisji spalin minimum EURO 6,6. maksymalny moment obrotowy silnika minimum 2100 Nm,7. skrzynia biegów manualna,8. filtr paliwa z separatorem wody,9. wzmocniona tarcza sprzęgła,10. przednie zawieszenie na resorach parabolicznych, trójpiórowych, o dopuszczalnym nacisku technicznym minimum 8 ton,11. druga oś napędowa,12. trzecia oś skrętna i podnoszona,13. stabilizator osi przedniej i tylnej,14. tylne zawieszenie pneumatyczne o dopuszczalnym nacisku technicznym minimum 20 ton,15. blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej,16. przedni zderzak stalowy z możliwością częściowej wymiany każdego z trzech elementów zderzaka,17. fabryczna przystawka odbioru mocy spełniająca wymogi zabudowy,18. sprzęg przyczepy ze sworzniem fi40 i instalacją pneumatyczną i elektryczną, 19. układ kierowniczy ze wspomaganiem,20. koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem,21. immobiliser,22. hamulec osi przedniej i tylnej – tarczowe,23. układ hamulcowy z systemem ABS, ESP i ASR,24. hamulec silnikowy z regulowaną siłą hamowania,25. osuszacz powietrza podgrzewany,26. akumulatory 12V minimum 175Ah 2 szt.,27. mechaniczny wyłącznik akumulatorów,28. alternator min. 110A,29. zbiornik paliwa min. 300 litrów, zbiornik AdBlue min. 60 litrów (oba z zamykanymi korkami),30. koła 22,5 z oponami 315/80R, tarcze kół 10 – otworowe,31. koło zapasowe zamocowane z boku pojazdu,32. kabina dzienna koloru pomarańczowego RAL 2011, wyposażona w trzy niezależne fotele z zagłówkami i pasami bezpieczeństwa o długości zewnętrznej 1800-2000 mm,33. siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym i podłokietnikiem,34. klimatyzacja,35. lusterka wsteczne ogrzewane i elektrycznie regulowane,36. tylna ściana z oknami zabezpieczonymi metalową kratką,37. oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego,38. regulacja zasięgu świateł,39. światła do jazdy dziennej LED zintegrowane z reflektorami głównymi,40. dwa reflektory robocze umieszczona na tylnej ścianie kabiny,41. dwie lampy ostrzegawcze LED umieszczone na dachu kabiny z prawej i lewej strony,42. centralny zamek sterowany pilotem,43. elektrycznie regulowane szyby boczne,44. komputer pokładowy z komunikatami w języku polskim,45. tachograf cyfrowy,46. radio z minimum dwoma głośnikami i wbudowanym zestawem głośnomówiącym bluetooth do telefonów komórkowych,47. wyprowadzona instalacja hydrauliczna do zasilania prasokontenera z możliwością zgniatania podczas jazdy pojazdu.Dane techniczne zabudowy hakowej do załadunku i transportu kontenerów:48. urządzenie fabrycznie nowe minimum 2020 roku,49. udźwig nominalny minimum 20.000 kg,50. zabudowa przystosowana do współpracy z kontenerami o długości 5.500 - 7.000 mm,51. teleskopowane ramię główne,52. długość zabudowy 5.800 - 6.300 mm,53. wysokość haka 1.570 mm (wg DIN 30722),54. sterowanie hakowcem elektryczne z kabiny kierowcy za pomocą panelu sterowniczego z możliwością sterowania z zewnątrz,55. hydrauliczna blokada kontenera z elektrycznym czujnikiem położenia i świetlnym wskazaniem pozycji (zamknięta/otwarta) na panelu sterowniczym (wg DIN 30722),Dane techniczne żurawia zamontowanego za kabiną pojazdu:56. żuraw wyposażony w 5 i 6 funkcję do dodatkowego osprzętu hydraulicznego,57. żuraw sterowany radiowo z przenośnego pilota zdalnego sterowania z dwoma bateriami i ładowarką podłączaną w kabinie,58. ramiona żurawia wysuwane hydraulicznie, wysięg poziomy żurawia min. 9,5 m,59. moment udźwigu minimum 9 tm,60. udźwig przy maksymalnym wysięgu minimum 900 kg,61. system kontroli przed przeciążeniem z sygnalizacją optyczną i dźwiękową,62. kąt obrotu żurawia minimum 420⁰,63. hydrauliczny otwieracz do obsługi pojemników do selektywnej zbiórki odpadów typu „dzwon” („igloo”), 64. belki nóg podporowych wysuwane i opuszczane hydraulicznie,65. System kontroli złożenia belek nóg i ramion do pozycji transportowej, 66. system kontroli pracy nadzorujący pracę urządzenia, zabezpieczający przed przeciążeniem, wyłączniki awaryjne STOP na wszystkich stanowiskach sterowniczych,67. węże hydrauliczne prowadzone wewnątrz kolumny żurawia na złączu obrotowym,68. poziomice na podporach,69. hak na ostatnim ramieniu,70. katalog części zamiennych,71. szkolenie w zakresie obsługi,72. instrukcja w języku polskim,73. dokumentacja UDT.1.2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:– odbiór pojazdu dokonany będzie w obecności Wykonawcy i Zamawiającego, bądź upoważnionych Pełnomocników;– cena pojazdu powinna zawierać koszt dostawy (loco siedziby Zamawiającego przyul. Św. Brata Alberta 8 w Żarach), przeszkolenie, instruktaż stanowiskowy oraz pierwszy rozruch;– gwarancja na cały pojazd nie mniej niż 12 miesięcy, liczona od daty odbioru potwierdzonego protokołem odbioru;– w dniu dostawy pojazdu Wykonawca musi dostarczyć: komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu, homologację na kompletny pojazd, instrukcję obsługi i eksploatacji w języku polskim (podwozia i zabudowy), książkę serwisową;

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które: a. zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania,b. nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancyjny

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:

oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 5.000,00 złotych

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 4 i 5 SWZ.2. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, mogą zostać wezwani do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy został przewidziany w § 7 projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-09 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-10

2021-02-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę zgrania programu ze starego i wgranie nowego w sterowniku lpg - Krosno Odrzańskie
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę zgrania programu ze starego i wgranie nowego w sterowniku lpg. W aucie mam zamontowaną instalacje LPG Prins. Elektryk samochodowy zdiagnozował, że sterownik lpg rozładowuje akumulator. Trzeba go wyminie na nowy, zgrać program ze starego i wgrać do nowego.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI