Rozwój selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie Gminy Strawczyn - dostawa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozwój selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie Gminy Strawczyn - dostawa pojemników i kontenerów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrawczyn
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-24
  • ZamawiającyGMINA STRAWCZYN
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00271024
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Rozwój selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie Gminy Strawczyn - dostawa pojemników i kontenerów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRAWCZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Strawczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48413038002

1.5.8.) Numer faksu: +48413038157

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@strawczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strawczyn.4bip.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie Gminy Strawczyn - dostawa pojemników i kontenerów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a99a405-46f2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271024

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004431/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Rozwój selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie Gminy Strawczyn - dostawa pojemników i kontenerów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://strawczyn.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://strawczyn.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferty należy sporządzić w języku polskim pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej. Zamawiający wyraża zgodę na złożenie oferty w postaci elektronicznej, podpisanej podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 1.W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: elektronicznie na adres e mail:gmina@strawczyn.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://strawczyn.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja” Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii zdnia23grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U.z2020 r. poz.2415).2.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu (godziny pracy Zamawiającego: 7:30-15:30 w dni robocze).Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału; 1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gmina Strawczyn; https://strawczyn.ezamawiajacy.pl,lub https://oneplace.marketplanet.pl 2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 3)Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki„Korespondencja”.7. Zamawiający zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2019r.)-zwane dalej „Rozporządzeniem" określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: 1)dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES, dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem II pkt 4

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem II pkt 4

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.37.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Dostawa fabrycznie nowych pojemników o poj. 120l i 1100l
1.1 Dostawa fabrycznie nowych 1150 szt. pojemników o poj. 120L do gromadzenia i wywozu odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych). Wymagana pojemność jednego pojemnika - 120 litrów.
1.2 Dostarczone pojemniki na odpady komunalne niesegregowane (zmieszane) winny być fabrycznie nowe oraz wyposażone w otwieraną pokrywę.
1.3 Kolorystyka pojemnika- czarny kolor wg palety kolorów RAL 9005, kolor jednolity na całym pojemniku.
1.4 Pojemniki winny być wyposażone w mechanizmy jezdne: 2 sztuki cichobieżnych kół 200mm (tarcza plastikowa i opona gumowa) osadzone na zamkniętej (zaślepionej) stalowej osi.
1.5 Podstawa pojemnika powinna mieć przekrój kwadratowy/ prostokątny.
1.6 Pojemnik powinien być wykonany z tworzywa sztucznego polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD).
1.7 Pojemnik powinien charakteryzować się odpornością mechaniczną, odpornością na promienie UV oraz na niskie temperatury i chemikalia.
1.8 Pojemniki muszą być przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki bezpylne oraz posiadać tylny uchwyt do przyciągania pojemników ułatwiający przetaczanie pojemnika przez użytkowników i pracowników firmy odbierającej odpady.
1.9 Winny posiadać listwę zabezpieczającą dno przed ścieraniem, znajdującą się na obwodzie dna pojemnika.
1.10 Pojemnik winien posiadać atest higieniczny PZH, być wykonany zgodnie z normą EN 840.
1.11 Wszystkie krawędzie pojemnika, z którymi może zetknąć się użytkownik pojemnika, muszą być zaokrąglone tak aby nie powodowały obrażeń.
1.12 Na frontowej ścianie należy umieścić czytelną, odporną na warunki atmosferyczne, ścieranie, itp. Nazwę zamawiającego: ,,GMINA STRAWCZYN” oraz wytłoczeniem na pokrywie ,, NIE WRZUCAĆ GORĄCEGO POPIOŁU ’’ lub równoważny znak graficzny.
1.13 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dla pojemników:
- Kartę gwarancyjną
- Instrukcję obsługi
- inne dokumenty niezbędne do użytkowania urządzenia (atesty, certyfikaty)
1.14 Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania bez uwag protokołu odbioru pojemników
1.15 W przypadku wystąpienia wad w pojemnikach w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do ich bezpłatnego usunięcia w terminie 10 dni roboczych od zgłoszenia wady.
1.16 Usunięcie wad powinno nastąpić w siedzibie Zamawiającego, bądź w punkcie napraw wskazanym przez Wykonawcę. Koszt dostarczenia urządzenia do/z punktu napraw od siedziby zamawiającego, ponosi Wykonawca.

2.1. Dostawa fabrycznie nowych 19 szt. pojemników o pojemności 1100l z zamykaną od góry klapą, przeznaczone do gromadzenia i wywozu odpadów komunalnych w tym:
- 4 szt. pojemników o pojemności 1100 l i wymiarach (+/- 5 cm): 135 cm wysokości, 125 cm szerokości, przeznaczonych do selektywnej zbiórki papieru, w trwałym kolorze niebieskim.
-5 szt. pojemników o pojemności 1100 l i wymiarach (+/- 5 cm): 135 cm wysokości, 125 cm szerokości, przeznaczonych do selektywnej zbiórki metalu i tworzyw sztucznych, w trwałym kolorze żółtym.
- 5 szt. pojemników o pojemności 1100 l i wymiarach (+/- 5 cm): 135 cm wysokości, 125 cm szerokości , przeznaczony do selektywnej zbiórki szkła w kolorze zielonym
-5 szt. pojemników o pojemności 1100 l i wymiarach (+/- 5 cm): 135 cm wysokości, 125 cm szerokości , przeznaczonych do zbiórki zmieszanych odpadów komunalnych w kolorze czarnym
2.2 Wszystkie wyżej wymienione pojemniki muszą spełniać następujące minimalne wymagania:
- fabrycznie nowe
- pojemniki przeznaczone do gromadzenia odpadów komunalnych muszą być szczelne, zamykane, o odpowiedniej wytrzymałości mechanicznej, odporne na działanie promieni UV oraz odpowiadać wymaganiom zawartym w obowiązujących przepisach prawa i normach technicznych (posiadać atest PZH, normę EN-840, normę CE lub normy równoważne).
-pojemniki muszą posiadać ścianki wewnętrzne bez tłoczeń ułatwiające całkowite opróżnienie pojemnika lub mogą mieć tłoczenia nie utrudniające opróżnienie pojemnika
- pojemniki powinny być przystosowane do grzebieniowych mechanizmów załadowczych pojazdów przeznaczonych do odbierania odpadów komunalnych,
- pojemniki o pojemności 1100 l muszą być wyposażone w 4 koła gumowane jezdne z hamulcami na przednich kołach 200mm (tarcza plastikowa i opona gumowa) osadzone na zamkniętej (zaślepionej) stalowej osi.
- posiadać odpowiednie konstrukcje zaczepu umożliwiającego opróżnianie go przez specjalistyczne pojazdy za pośrednictwem chwytaków grzebieniowych i tylne wysięgniki boczne
- pojemniki winne być wyposażony we wzmocnienie listwy grzebieniowej oraz uchwyty do przeciągania pojemnika,
- posiadać otwór z korkiem w dnie umożliwiający mycie pojemnika.
- wszystkie krawędzie pomiędzy klapą powinny być gładkie, fabrycznie zaokrąglone oraz nie narażające na skaleczenia
- Na frontowej ścianie należy umieścić czytelną, odporną na warunki atmosferyczne, ścieranie, itp. Nazwę zamawiającego: ,,GMINA STRAWCZYN”
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dla pojemników:
• Kartę gwarancyjną
• Instrukcję obsługi
• inne dokumenty niezbędne do użytkowania urządzenia (atesty, certyfikaty)
- Każdy pojemnik opatrzony musi być w trwały napis informujący o rodzaju składowania w nim materiału, wykonany niezmywalną techniką – zgodnie z kolorystyką określoną dla poszczególnych frakcji odpadów.
- W przypadku wystąpienia wad w pojemnikach w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do ich bezpłatnego usunięcia w terminie 7 dni od zgłoszenia wady. W przypadku szczególnie skomplikowanych napraw – na wniosek wykonawcy - możliwe jest wydłużenie terminu usunięcia wad, nie dłużej jednak niż do 30 dni
- Usunięcie wad powinno nastąpić w siedzibie Zamawiającego, bądź w punkcie napraw wskazanym przez Wykonawcę. Koszt dostarczenia urządzenia do/z punktu napraw od siedziby zamawiającego, ponosi Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów
w kryteriach:
„ Cena ofertowa brutto” – C
„Okres gwarancji ” – G

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. KONTENER KP – 7 otwarty
3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych 8 szt. kontenerów KP-7 o pojemności 7 m3. Wymiary zewnętrzne: - długość - 3400 mm (+/- 100 mm) - szerokość - 1700 mm (+/- 100 mm) - wysokość - 1400 mm (+/- 100 mm) lub wysokość wynikająca z pojemności kontenera
- Podłoga kontenera ma być wykonana z blachy o grubości minimum 3 mm.
- Ściany boczne mają być wykonane z blachy o grubości minimum 3 mm.
- pomalowany z pełnym zabezpieczeniem antykorozyjnym
- Płozy z dwuteownika gorąco walcowanego.
- Wzmocnienia ścian bocznych kontenera.
- Wysokość zaczepu haka przystosowany do obsługi przy pomocy samochodów bramowych, hakowych
- Kontener śrutowany, malowany na kolor zielony
- Wymiary kontenera, wymiary zewnętrzne: - długość - 3400 mm (+/- 100 mm) - szerokość - 1700 mm (+/- 100 mm) - wysokość - 1400 mm (+/- 100 mm) lub wysokość wynikająca z pojemności kontenera
- Drzwi kontenera otwierane na boki
- Dwie tylne rolki zewnętrzne umieszczone z tyłu kontenera
- Kontener ma być wyposażony w zwijaną plandekę zabezpieczającą transportowany materiał zamontowaną do kontenera.
- Zawiasy drzwi wyposażone w system smarowania.
- Kontener wyposażony w rolki w tylnej części ułatwiające przesuwanie i rozładunek
- Płoza zwykła wykonana z blachy – szyny umieszczane pod spodem, które usztywniają kontener
- Na frontowej ścianie należy umieści czytelną, odporną na warunki atmosferyczne ścieranie, itp. naklejkę z Nazwą zamawiającego: ,,GMINA STRAWCZYN”

4.2.6.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów
w kryteriach:
„ Cena ofertowa brutto” – C
„Okres gwarancji ” – G

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

7. Na ofertę składają się wypełnione i podpisane dokumenty:
1) Formularz oferty sporządzony na zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ – Formularz oferty - podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru załącznik nr 2 do SWZ - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
3) Jeżeli dotyczy - Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podmiotu udostępniającego zasoby sporządzone według wzoru załącznik nr 2a do SWZ - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
4) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru oraz jeżeli dotyczy – pełnomocnictwo (w przypadku, w którym ofertę podpisuje pełnomocnik Wykonawcy), podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
5) Jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo do reprezentowania albo reprezentowania i zawarcia umowy Wykonawcy lub Wykonawców składających ofertę wspólnie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy lub mocodawców;
6) Jeżeli dotyczy – oświadczenie, z którego będzie wynikało, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy składający ofertę wspólnie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pełnomocnika, o którym mowa w pkt 4);
7) Jeżeli dotyczy – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu udostępniającego zasoby;
8. Oferta musi zostać złożona wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w sposób opisany w rozdziale X SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. Wykonawcy wykazują spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z ppkt. 4;
2) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;
3) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
4) Wykonawcy zobowiązani są na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenie, o których mowa w rozdziale VII SWZ, przy czym składa/ją je Wykonawca/-y który/którzy wykazuje/-ą spełnianie warunku w zakresie opisanym w rozdziale V pkt 2 SWZ.
3. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-24 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://strawczyn.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-24 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp.
2. Odwołanie przysługuje na:
1)niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2)zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
3)zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ustawy, mimo że zamawiający był do tego obowiązany.
3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby.
4. Szczegółowe informacje dotyczące środków ochrony prawnej określone są w Dziale IX „Środki ochrony prawnej” ustawy Pzp.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę świadczenia kompleksowej indywidualnej usługi transportowej - Miedziana Góra
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę świadczenia kompleksowej indywidualnej usługi transportowej tzw. Taksówka dla Seniora dla osób starszych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI