Remonty i utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remonty i utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz oznakowania poziomego na terenie miasta Włocławek w roku 2019 - II postępowanie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWłocławek
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-05-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Zarząd Usług Komunalnych i Dróg we Włocławku
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-13
  • Numer ogłoszenia546816-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 546816-N-2019 z dnia 2019-05-13 r.

Miejski Zarząd Usług Komunalnych i Dróg we Włocławku: Remonty i utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz oznakowania poziomego na terenie miasta Włocławek w roku 2019 - II postępowanie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych i Dróg we Włocławku, krajowy numer identyfikacyjny 34039100000000, ul. Zielna  13/21 , 87-800  Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 54 411-64-54, , e-mail biuro@mzukid.pl, , faks 54 413-70-37.
Adres strony internetowej (URL): https://mzukid.bipgov.net
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://mzukid.bipgov.net/przetargi,,1.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Miejski Zarząd Usług Komunalnych i Dróg we Włocławku, ul. Zielna 13/21, 87-800 Włocławek, p.110.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty i utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz oznakowania poziomego na terenie miasta Włocławek w roku 2019 - II postępowanie
Numer referencyjny: ZP.271.3.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. Przedmiotem zamówienia są remonty i utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych, powiatowych, wojewódzkich, gminnych oraz wewnętrznych na terenie miasta Włocławek realizowanych w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 r. WYMAGANIA OGÓLNE: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową, SST i poleceniami Inspektora Nadzoru. 2. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony przyrody i środowiska naturalnego. Podejmować wszelkie uzasadnione kroki mające na celu stosowanie się do przepisów i norm dotyczących ochrony środowiska na terenie i wokół terenu budowy. 3. Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. 4. Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego przedkładania skróconego projektu organizacji ruchu, odnoszącej się do bieżącego utrzymania, który rozpatrzy Zarządzający Ruchem w trybie określonym w par. 5 ust 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem. 5. Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót. Sprzęt używany do robót powinien być zgodny z ofertą Wykonawcy i powinien odpowiadać pod względem typów i ilości wskazaniom w SST. 6. Materiały z rozbiórki, gruz oraz materiały stalowe odwieść poza teren robót z zagospodarowaniem przez Wykonawcę po udokumentowaniu zniszczeń dla Zamawiającego w formie jpg. 7. Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszelkie czynności wynikające z technologii robót oraz zapewniające prawidłowe utrzymanie stanu technicznego w okresie eksploatacji. 8. W przypadku awarii powstałych na terenie miasta naprawa rozpoczyna się niezwłocznie po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego bądź Policji lub Straży Miejskiej, gdy awaria stanowi bezpośrednie zagrożenie bezpieczeństwa ruchu. 9. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. ZAKRES ROBÓT OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM: Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy. Zadanie obejmuje: I. Oznakowanie Pionowe: 1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycje od 1 do 71. 2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe: 2.1. Bieżące utrzymanie i remonty oznakowania pionowego oraz urządzeń BRD na wszystkich drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych w granicach miasta Włocławka. 2.2. Ryczałt na bieżące utrzymanie i remonty przedmiotu zamówienia. Cena ryczałtu musi zawierać wszystkie składniki cenotwórcze i obejmuje: a) Uzupełnianie brakującego oznakowania, konserwacja i utrzymanie w czystości; b) Oznakowanie ze względów bezpieczeństwa w ramach tzw. Pogotowia Drogowego wszelkich awarii zaistniałych na terenie miasta, a zgłoszonych przez Zamawiającego, Policję lub inne służby porządkowe. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania dokumentacji fotograficznej wszelkich napraw oznakowania. Taka dokumentacja stanowić będzie załącznik do faktury rozliczającej zużyte materiały; c) Oznakowanie zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego projektem czasowych zmian organizacji ruchu drogowego przy robotach wykonywanych na rzecz MZUKiD, nie objętych innym postępowaniem oraz oznakowaniem stałym przyjętej organizacji ruchu na terenie miasta Włocławek. d) Oznakowanie zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego projektem imprez okolicznościowych organizowanych na rzecz miasta. 3. Oznakowanie pionowe musi być utrzymywane w stanie czytelnym i kompletnym, zgodnym z projektami stałej organizacji ruchu, które są do wglądu u Zamawiającego oraz zarządzającego ruchem. 4. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do całodobowej dyspozycyjności 7 dni w tygodniu w ramach Pogotowia Drogowego. Wszystkie roboty należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi normami i SST. Zamawiający rozliczy materiały wbudowane w ramach prac konserwacyjnych na podstawie dokumentacji zdjęciowej, dokumentacji projektowej i wizji w terenie. 5. Materiały nadające się do ponownego wbudowania, jeśli tak zadecyduje Inspektor Nadzoru odwieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego znajdujące się na terenie miasta Włocławek (transport do 20km). 6. Gruz oraz materiały nienadające się do ponownego wbudowania odwieźć poza teren robót z zagospodarowaniem przez Wykonawcę. 7. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. II. Przedmiotem zamówienia są remonty i utrzymanie oznakowania poziomego na drogach krajowych, powiatowych, wojewódzkich, gminnych oraz wewnętrznych na terenie miasta Włocławek realizowanych w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 r. WYMAGANIA OGÓLNE: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową, SST i poleceniami Inspektora Nadzoru. 2. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Podejmować wszelkie uzasadnione kroki mające na celu stosowanie się do przepisów i norm dotyczących ochrony przyrody i środowiska na terenie i wokół terenu wykonywanych przez siebie robót. 3. Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. 4. Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót. Sprzęt używany do robót powinien być zgodny z ofertą Wykonawcy i powinien odpowiadać pod względem typów i ilości wskazaniom w SST. 5. Materiały z rozbiórki odwieść poza teren robót z zagospodarowaniem przez Wykonawcę, po udokumentowaniu dla Zamawiającego w formie jpg. 6. Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszelkie czynności wynikające z technologii robót oraz zapewniające prawidłowe utrzymanie stanu technicznego w okresie eksploatacji. 7. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. ZAKRES ROBÓT OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM: Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy. Zadanie obejmuje: I. Oznakowanie poziome: 1. Zakres robót objętych zamówieniem zawierają Kosztorysy Ofertowe pozycje od 1 do 20. 2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe: Wykonywanie oznakowania poziomego winno być robione w warunkach atmosferycznych określonych przez producentów materiałów przeznaczonych do wykonywania tych prac. Przystąpienie do wykonywania prac musi nastąpić nie później niż 24 godziny od chwili otrzymania zlecenia od Zamawiającego, ze szczegółowym wykazem prac do wykonania. O rozpoczęciu prac Wykonawca powiadomi niezwłocznie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego. Wszystkie prace przy oznakowaniu poziomym należy wykonywać poza godzinami szczytu komunikacyjnego. 3. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, stanowiących integralną część niniejszej SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 34922100-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34928470-3
34992200-9
34928460-0
34922110-0
45233221-4
45233270-2
34928300-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę światła przeciwmgielnego - Toruń
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę światła przeciwmgielnego. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI