Realizacja usługi transportowej dla uczestników Klubu osób niesamodzielnych oraz

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Realizacja usługi transportowej dla uczestników Klubu osób niesamodzielnych oraz uczestników świetlicy środowiskowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDłutów
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-31
  • ZamawiającyGminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dłutowie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-23
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00095194
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Realizacja usługi transportowej dla uczestników Klubu osób niesamodzielnych oraz uczestników świetlicy środowiskowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dłutowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004709735

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pabianicka 21

1.5.2.) Miejscowość: Dłutów

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-081

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 44 634 05 05

1.5.8.) Numer faksu: 44 634 05 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik@dlutow.naszops.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlutow.naszops.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja usługi transportowej dla uczestników Klubu osób niesamodzielnych oraz uczestników świetlicy środowiskowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-890447fc-aa74-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095194

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00094245/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 realizacja usługi transportowej dla uczestników Klubu osób niesamodzielnych oraz uczestników świetlicy środowiskowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

projekt „Pracuś” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Włączenie społeczne, Działania IX.2 Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałania IX.2.1 Usługi społeczne i zdrowotne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020.”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://dlutow.naszops.pl/bip/ https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
https://epuap/gov.pl/wps/portal/
https://dlutow.naszops.pl/bip/.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest wyłącznie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana.
3. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu oraz poczty elektronicznej.
4. Komunikacja elektroniczna za pomocą poczty elektronicznej nie dotyczy składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą.
5. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Izabela Getler., Tel 44 634 05 05 wew.23 email: kierownik@dlutow.naszops.pl
Justyna Saktura, tel. 44 634 05 05 wew.24, email:justyna.saktura@dlutow.naszops.pl
Informacyjnie: godziny pracy osoby wyznaczonej do kontaktu: codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 8:00 – 15:00
6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150MB.
9. Wszystkie pliki stanowiące ofertę należy skompresować do jednego pliku archiwum (.zip).
10. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
11. Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na liście wszystkich postępowań na miniPortalu.
12. Poza składaniem ofert, komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (lub ID postępowania). Zamawiający i Wykonawca mogą również komunikować się za pomocą poczty elektronicznej, email: kierownik@dlutow.naszops.pl (nie dotyczy składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą).
13. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki.
14. Sposób i forma sporządzenia dokumentów muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), przepisami wydanymi na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), a także Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (DZ. U. 2020 r. poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Postępowanie jest prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp. W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu oferty mogą składać wszyscy zainteresowani Wykonawcy, a następnie Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę bez przeprowadzenia negocjacji.
2. Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, ustawy z dnia 23 kwietnia 2964 r. Kodeks Cywilny oraz inne przepisy powszechnie obowiązującego prawa związane z przedmiotem zamówienia.
3. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
4. Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza progów unijnych,
o jakich mowa w art. 3 ustawy Pzp.
5. Ochrona danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Dłutowie
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem email: poczta@mkoralewski.pl.;
3) Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), „ustawa Pzp”; w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Realizacja usługi transportowej dla uczestników Klubu osób niesamodzielnych oraz uczestników świetlicy środowiskowej prowadzonej przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dłutowie w ramach projektu „Pracuś” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, zawarciem umowy oraz jej realizacją oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO za prawnie uzasadniony interes Administratora uznaje się:
a) ustalenie lub dochodzenie przez Administratora roszczeń cywilnoprawnych wynikających z realizacji niniejszej Umowy, a także obrona przed takimi roszczeniami;
b) weryfikacja danych osobowych w publicznych rejestrach.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty upoważnione zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, w tym w szczególności w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. Odbiorcami państwa danych będą: podmioty i organy, którym Administrator jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, oraz podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe powierzone do przetwarzania przez Administratora w związku z realizacją usług gwarantujących należyte wykonanie niniejszej Umowy;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku zawarcia i realizacji umowy obejmuje również okres niezbędny do zabezpieczenia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy, chyba, że przepisy szczegółowe stanowią inaczej;
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
Ciąg dalszy w rozdziale II SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS.2601.02.06.2022.IG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Część nr I przedmiotu zamówienia
Część I obejmuje dowożenie/odwożenie uczestników Klubu osób niesamodzielnych na zajęcia do siedziby Klubu:
W okresie IV 2022r. – VIII 2022r.:
a) Liczba uczestników: maksymalnie 15 uczestników (Zamawiający zakłada, że liczba ta może ulegać zmianie, o czym Zamawiający będzie informował Wykonawcę);
b) Częstotliwość: średnio 12 dni w miesiącu (3 dni w tygodniu);
c) Trasa: od miejsca zamieszkania uczestników projektu, tj. od miejscowości należących terytorialnie do Gminy Dłutów do siedziby Klubu, tj. Dłutów ul. Polna 3 i od siedziby Klubu jw. do miejsca zamieszkania uczestników projektu, tj. do miejscowości należących terytorialnie do Gminy Dłutów;
d) Szacowana maksymalna liczba kilometrów: 10 200 km(170 km x 12 dni/m-cu x 5 m-cy).

W okresie IX 2022r. – VI 2023r.:
a) Liczba uczestników: maksymalnie 30 uczestników (Zamawiający zakłada, że liczba ta może ulegać zmianie, o czym Zamawiający będzie informował Wykonawcę);
b) Częstotliwość: średnio 20 dni w miesiącu (5 dni w tygodniu);
c) Trasa: od miejsca zamieszkania uczestników projektu, tj. od miejscowości należących terytorialnie do Gminy Dłutów do siedziby Klubu, tj. Huta Dłutowska ul. Pabianicka 37 i od siedziby Klubu jw. do miejsca zamieszkania uczestników projektu, tj. do miejscowości należących terytorialnie do Gminy Dłutów;
d) Szacowana maksymalna liczba kilometrów: 50 000 km(250 km x 20 dni/m-cu x 10 m-cy).

Zastrzeżenie 1: Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji dowozów do/z Huty Dłutowskiej. W przypadku takiej zmiany dowozy będą dłużej realizowane do/z Dłutowa dla maksymalnie 15 uczestników, do czasu zmiany siedziby Klubu na Hutę Dłutowską.
Zastrzeżenie 2: Zamawiający zapłaci za rzeczywistą liczbę przejechanych kilometrów wykazaną w zestawieniu dowozów/odwozów za dany miesiąc.

Łączna maksymalna liczba kilometrów dla Części I: 60 200 km.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60140000-1 - Nieregularny transport osób

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium:
CENA
KLAUZULA ŚRODOWISKOWA

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula środowiskowa

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II obejmuje dowożenie/odwożenie uczestników Klubu osób niesamodzielnych na wycieczki (wizyty do kin, teatrów, muzeów, basen itp. Na terenie województwa łódzkiego)
W okresie IV 2022r. – VIII 2022r.:
a) Liczba uczestników: maksymalnie 15 uczestników (Zamawiający zakłada, że liczba ta może ulegać zmianie, o czym Zamawiający będzie informował Wykonawcę);
b) Częstotliwość: łącznie 4 wyjazdy;
c) Trasa: od miejsca zbiórki tj. od siedziby Klubu, tj. Dłutów ul. Polna 3 do miejsca docelowego na terenie województwa łódzkiego i z powrotem;
d) Szacowana maksymalna liczba kilometrów: 400 km(100 km x 4 wyjazdy).

W okresie IX 2022r. – VI 2023.:
a) Liczba uczestników: maksymalnie 30 uczestników (Zamawiający zakłada, że liczba ta może ulegać zmianie, o czym Zamawiający będzie informował Wykonawcę);
b) Częstotliwość: łącznie 3 wyjazdy;
c) Trasa: od miejsca zbiórki tj. od siedziby Klubu, tj. Huta Dłutowska ul. Pabianicka 37 do miejsca docelowego na terenie województwa łódzkiego i z powrotem;
d) Szacowana maksymalna liczba kilometrów: 300 km(100 km x 3 wyjazdy).

Zastrzeżenie: Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji dowozów do/z Huty Dłutowskiej. W przypadku takiej zmiany dowozy będą dłużej realizowane do/z Dłutowa dla maksymalnie 15 uczestników, do czasu zmiany siedziby Klubu na Hutę Dłutowską.
Zastrzeżenie 2: Zamawiający zapłaci za rzeczywistą liczbę przejechanych kilometrów wykazaną w zestawieniu dowozów/odwozów za dany miesiąc.

Łączna maksymalna liczba kilometrów dla Części II: 700 km.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60140000-1 - Nieregularny transport osób

60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium:
CENA
KLAUZULA ŚRODOWISKOWA

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula środowiskowa

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III obejmuje dowożenie/odwożenie dzieci i młodzieży szkolnej na zajęcia do świetlicy środowiskowej:
W okresie IV 2022r. – VI 2022r.:
a) Liczba uczestników: maksymalnie 15 uczestników (Zamawiający zakłada, że liczba ta może ulegać zmianie, o czym Zamawiający będzie informował Wykonawcę);
b) Częstotliwość: średnio 20 dni w miesiącu (5 dni w tygodniu);
c) Trasa: od siedziby świetlicy środowiskowej, tj. Dłutów ul. Polna 3 do miejsca zamieszkania uczestników projektu, tj. do miejscowości należących terytorialnie do Gminy Dłutów;
d) Szacowana maksymalna liczba kilometrów: 6 000 km(100 km x 20 dni/m-cu x 3 m-ce).

W okresie VII 2022r. – VIII 2022r.:
a) Liczba uczestników: maksymalnie 15 uczestników (Zamawiający zakłada, że liczba ta może ulegać zmianie, o czym Zamawiający będzie informował Wykonawcę);
b) Częstotliwość: średnio 20 dni w miesiącu (5 dni w tygodniu);
c) Trasa: od miejsca zamieszkania uczestników projektu, tj. od miejscowości należących terytorialnie do Gminy Dłutów do świetlicy środowiskowej, tj. Dłutów ul. Polna 3 i od świetlicy środowiskowej jw. do miejsca zamieszkania uczestników projektu, tj. do miejscowości należących terytorialnie do Gminy Dłutów;
d) Szacowana maksymalna liczba kilometrów: 8 000 km (200 km x 20 dni/m-cu x 2 m-ce).

W okresie IX 2022r. – VI 2023r.:
a) Liczba uczestników: maksymalnie 15 uczestników (Zamawiający zakłada, że liczba ta może ulegać zmianie, o czym Zamawiający będzie informował Wykonawcę);
b) Częstotliwość: średnio 20 dni w miesiącu (5 dni w tygodniu);
c) Trasa: od Zespołu Szkolno-Przedszkolnego mieszczącego się w Dłutowie przy ulicy Głównej 9 do świetlicy środowiskowej w Hucie Dłutowskiej ul. Pabianicka 37, a następnie od świetlicy środowiskowej jw. do miejsca zamieszkania uczestników projektu, tj. do miejscowości należących terytorialnie do Gminy Dłutów.;
d) Szacowana maksymalna liczba kilometrów: 20 000 km (100 km x 20 dni/m-cu x 10 m-cy).

Zastrzeżenie: Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji dowozów do/z Huty Dłutowskiej. W przypadku takiej zmiany dowozy będą dłużej realizowane do/z Dłutowa dla maksymalnie 15 uczestników, do czasu zmiany siedziby świetlicy na Hutę Dłutowską.
Zastrzeżenie 2: Zamawiający zapłaci za rzeczywistą liczbę przejechanych kilometrów wykazaną w zestawieniu dowozów/odwozów za dany miesiąc.

Łączna maksymalna liczba kilometrów dla Części III: 34 000 km.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60140000-1 - Nieregularny transport osób

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium:
CENA
KLAUZULA ŚRODOWISKOWA

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula środowiskowa

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV obejmuje dowożenie/odwożenie dzieci i młodzieży szkolnej na wycieczki.
a) Liczba uczestników: nie więcej niż 15 uczestników Świetlicy środowiskowej
b) Częstotliwość: maksymalnie 15 wyjazdów w okresie obowiązywanie umowy tj. do VI.2023, w wybrane dni w miesiącu; w zakresie usług realizowanych poza siedzibą świetlicy na terenie województwa łódzkiego.
c) Trasa: od siedziby świetlicy Dłutów ul. Polna 3 lub Huta Dłutowska ul. Pabianicka 37 do miejsca docelowego na terenie województwa łódzkiego;
d) Szacowana maksymalna liczba kilometrów: 1 800 km (120 km x 15 razy).

Zastrzeżenie: Zamawiający zapłaci za rzeczywistą liczbę przejechanych kilometrów wykazaną w zestawieniu dowozów/odwozów za dany miesiąc.

Łączna maksymalna liczba kilometrów dla Części IV: 1 800 km.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60140000-1 - Nieregularny transport osób

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium:
CENA
KLAUZULA ŚRODOWISKOWA

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzula środowiskowa

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu.
2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
• uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego osób, o którym mowa
w ustawie z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 919, 1005)*.
• sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł.
• zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami posiadającymi doświadczenie
i zdolnymi do wykonania zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale IX ust. 1 SWZ Zamawiający żąda na wezwanie, o którym mowa w ust. 1 powyżej następujących dokumentów:
2.1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej "ustawą",
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
- wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2.2) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086),
z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 7 do SWZ);
2.3) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów tj. aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego osób, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 919, 1005),
- dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda od Wykonawcy składania przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

14. Oferta musi zawierać:
a) formularz Oferty - sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ:
b) opis przedmiotu zamówienia – sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik
nr 2 do SWZ
c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu, o których mowa w rozdziale X pkt 1 SWZ w formie wskazanej w ust. 3 – sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 4 do SWZ
d) na potwierdzenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien załączyć do oferty:
 zaświadczenie o aktualnym przeprowadzeniu badania technicznego pojazdu przeznaczonego do wykonywania usługi, której dotyczy postępowanie,
 aktualnej polisy ubezpieczeniowej OC i NW,
e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy):
f) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy:
 W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
 Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w tiret pierwszym, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (dotyczy Wykonawców mających miejsce zamieszkania lub siedzibę poza granicami RP) .
 Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w tiret pierwszym, Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
 Postanowienia tiretów 1-3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.
 Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
 Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
 Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
 W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
 Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
• postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
• wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
• ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
g) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy):
h) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy):
i) Oświadczenie, dotyczące spełnienia klauzuli środowiskowej, zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Jeżeli oferta Wykonawców, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sparwie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
2. Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy określa załącznik nr 5 do SWZ stanowiący wzór umowy.
3. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w par. 9 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę https://minportal.uzg.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-31 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-29

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport wanna 25t - Olesno - Kutno
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę transport wanna 25t. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI