Realizacja projektu p.n. "Rozbudowa i modernizacja systemu wodno

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Realizacja projektu p.n. "Rozbudowa i modernizacja systemu wodno – kanalizacyjnego na terenie aglomeracji Somonino” Zadanie 3 – „Dostawa pojazdu wielofunkcyjnego oraz dwóch agregatów prądotwórczych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSomonino
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-10-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Somonino
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-08
  • Numer ogłoszenia633181-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 633181-N-2018 z dnia 2018-10-08 r.

Gmina Somonino: Realizacja projektu p.n. "Rozbudowa i modernizacja systemu wodno – kanalizacyjnego na terenie aglomeracji Somonino” Zadanie 3 – „Dostawa pojazdu wielofunkcyjnego oraz dwóch agregatów prądotwórczych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, w ramach działania 2.3 „Gospodarka wodno – ściekowa w aglomeracjach” oś priorytetowa II „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Somonino, krajowy numer identyfikacyjny 54507600000, ul. ul. Ceynowy  , 83314   Somonino, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 841 121, e-mail zamowieniapubliczne@somonino.pl, faks 586 841 144.
Adres strony internetowej (URL): bip.somonino.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
bip.somonino.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
bip.somonino.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
poczta, kurier, osobiście
Adres:
Punkt Obsługi Interesanta w Urzędzie Gminy w Somoninie, ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja projektu p.n. "Rozbudowa i modernizacja systemu wodno – kanalizacyjnego na terenie aglomeracji Somonino” Zadanie 3 – „Dostawa pojazdu wielofunkcyjnego oraz dwóch agregatów prądotwórczych
Numer referencyjny: ZP.271.32.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Realizacja projektu p.n. "Rozbudowa i modernizacja systemu wodno – kanalizacyjnego na terenie aglomeracji Somonino” Zadanie 3 – „Dostawa pojazdu wielofunkcyjnego oraz dwóch agregatów prądotwórczych zgodnie z zakresem i opisem zawartym w SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 34144510-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34144520-9
31120000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O uzyskanie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy potwierdzą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarantowaną w wysokości: - min. 500.000,-zł dla części 1 - min. 100.000,- zł dla części 2 W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część sumy gwarantowane należy zsumować. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - o uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty posiadające doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: * jednej dostawy polegającej na dostawie samochodu wielofunkcyjnego o parametrach zbliżonych do opisu technicznego pojazdu zawartego w części 5 SIWZ o wartości dostawy min. 500.000,-zł brutto – dot. części 1; * jednej dostawy polegającej na dostawie agregatu prądotwórczego o parametrach zbliżonych do opisu technicznego agregatów zawartego w części 5 SIWZ o wartości dostawy min. 50.000,-zł brutto – dot. części 2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o jakich stanowi art. 24 ust. 5 pkt 1 p.z.p. - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu : a) Dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w pkt. 6.2.2. SIWZ b) Wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane , z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: - 15.000,- zł (słownie:piętnaścietysiecyzłotych 00/100) dla części 1 - 3.000,- zł (słownie:trzytysiącezłotych 00/100) dla części 2 UWAGA: W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część wielkości wadium należy zsumować

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) terminu realizacji zamówienia – termin może ulec zmianie w następujących przypadkach: a) wystąpi np. brak na rynku dostępnych materiałów lub urządzeń, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SIWZ. Zamienne materiały lub urządzenia zostaną ustalone przed ich realizacją w zatwierdzonym przez Zamawiającego protokole konieczności, z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia; b) wystąpi nieistotna, stwierdzona protokołem konieczności potrzeba zmiany technologii wykonania części zamówienia; c) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; d) zaistnieje przerwa w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności działania siły wyższej, wywołane przez czynniki zewnętrzne, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązuję się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu zamówienia o okres odpowiadający okresowi zaistniałej przerwy; 2) w zakresie podwykonawstwa (o ile zostanie przewidziane w ofercie Wykonawcy) – w uzasadnionych przypadkach powierzenie Podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie Wykonawcy za uprzednią zgodą Zamawiającego; 3) Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadkach: - zmiany stawki podatku VAT, - zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r.m o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, - zmiany zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 2. Warunki dokonywania zmian: 1) uzasadnienie konieczności i wpływu zmian na realizację zamówienia, 2) w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany. 3. Zmiany zapisów umowy, które nie odnoszą się do treści oferty nie wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Za zmiany takie uważa się np.: 4) zmianę rachunku bankowego, 5) zmiany adresowe. 4. Strony zobowiązane są do wzajemnego powiadomienia się na piśmie o zmianach, o których mowa w ust. 3. 5. W razie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
KLAUZULA INFORMACYJNA W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informujemy, iż na podstawie art. 13 RODO od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych. • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GMINA SOMONINO z siedzibą w Somoninie ul. Ceynowy 21; tel. (58) 684-11-21; adres e-mail ug@somonino.pl • W GMINIĘ SOMONINO został wyznaczony inspektor ochrony danych osobowych z którym można się skontaktować pod adresem e-mail iod@somonino.pl • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa PZP”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: o prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; o prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; o prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: dostawa pojazdu wielofunkcyjnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis podwozia pojazdu do SIWZ: 1. Podwozie używane nie starsze niż 2009 rok 2. Przebieg maksymalny 350 000 km 3. Dopuszczalna Masa Całkowita pojazdu maksymalnie. 18 Ton 4. Moc silnika min. 290 KM 5. Pojemność silnika maksymalnie 7000 ccm3 6. Kabina min. 2 osobowa 7. Wydech skierowany do dołu 8. Rozstaw osi 4100 - 4300 mm 9. Zawieszenie przód resory 10. Zawieszenie tył pneumatyczne 11. Rozmiar kół 80/R 22,5" 12. Koła tylne bliźniacze. 13. Koło zapasowe min. 1 szt 14. Płomieniowe urządzenie rozruchowe lub równoważne 15. Miska olejowa dostosowana do kąta przechyłu do 30%. 16. Dodatkowy filtr paliwa z oddzielaczem wody. 17. Podgrzewany filtr paliwa. 18. Przyłącze do zewnętrznego sterowania obrotami silnika. 19. Sprężarka powietrza. 20. Napęd na koła tylne 4x2 21. Blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi. 22. Zasysanie powietrza u góry z suchym filtrem powietrza z tyłu kabiny. 23. Zbiornik paliwa min. 150 litrów. 24. Układ kierowniczy lewostronny wspomagany hydraulicznie. 25. Układ zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowana ABS lub równoważne 26. System anty poślizgowy ASR lub równoważne. 27. Układ stabilizacji toru jazdy ESP lub równoważne. 28. Zawieszenie kabiny na sprężynach walcowych. 29. Centralny zamek sterowany zdalnie. 30. Szyba przednia ze szkła zespolonego przyciemniana i ogrzewana. 31. Lusterko krawężnikowe prawe 32. Lusterko przednie po stronie pasażera „dojazdowe” (zgodne z EU). 33. Komfortowe siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym. 34. Klimatyzacja bezfreonowa. 35. Elektryczne podnośniki szyb drzwi kierowcy i pasażera. 36. Schowek nad szybą przednią. 37. Cyfrowy tachograf tego samego producenta co podwozie 38. Fabryczna aktywacja tachografu – wstępna kalibracja 39. Komputer pokładowy w języku polskim 40. Światła do jazdy dziennej. 41. Boczne światła obrysowe. 42. Radio CD z min. 2 głośnikami 43. Mechaniczny wyłącznik główny akumulatorów 44. Akumulatory nie wymagające konserwacji 45. Instrukcja obsługi w języku polskim 46. Fartuchy przeciw błotne przednie i tylne 47. Belka ostrzegawcza koloru pomarańczowego na dachu pojazdu 48. Przewód do pompowania 20m z manometrem 49. Podnośnik hydrauliczny dostosowany do podwozia Opis zabudowy pojazdu do SIWZ 1) Zbiornik a) cylindryczny zbiornik ze stali węglowej o podwyższonej odporności na korozję z wypukłymi dennicami oraz pierścieniami wzmacniającymi zbiornika b) grubość blachy min. 6 mm c) objętość min. 8400 litrów d) posadowiony na ramie pomocniczej w siodle stabilizacyjnym i na łożyskach e) rama pomocnicza malowana w kolorze ramy podwozia 2) Podziały zbiornika a) komora na wodę brudną i osad o poj. min. .4500 l b) komora na wodę czystą o poj. min. 3200 l c) komora wody technicznej kompresora min. 700 l 3) Napełnianie komory wody a) rurociąg min. DN 50 z zasuwą odcinającą wraz z filtrem b) sprzęgło do węża strażackiego typu Storz C c) system zabezpieczający przed skażeniem wody d) pomiar ilości wody w zbiorniku za pomocą wskazówkowego miernika połączonego z pływakiem, 4) Opróżnianie komory szlamu a) tłokiem wygarniającym połączonym z tylną dennicą za pomocą cięgien b) ruchoma klapa kontrolna w tłoku wygarniającym 5) Dennica zamykająca a) otwierana do góry, z tyłu na całym przekroju zbiornika, wzmocniona na zewnątrz b) uszczelnienie pomiędzy płaszczem a dennicą c) olejoodporna uszczelka gumowa ułożona w szczelinie ustalającej d) ryglowanie dennicy hydraulicznymi zaciskami przegubowymi e) stanowisko z zaworami dla sterowania dennicy w miejscu umożliwiającym ciągłą obserwację czynności 6) Koryto zrzutowe szlamu a) z blachy nierdzewnej b) zamontowane pod dennicą 7) Kontrola napełnienia komory szlamu a) rurowy wskaźnik napełnienia zbiornika osadu z poliwęglanu b) chroniony na całej wysokości osłoną z blachy kwasoodpornej c) możliwość czyszczenia bez demontażu 8) Króćce ssania i opróżniania umieszczone w dennicy tylnej a) DN110 ssąco-spustowy z zaworem sterowanym ręcznie b) DN 110 ssący c) złącze typu strażackiego d) zaślepki transportowe, odpowietrzniki 9) Zrzut wody z nad szlamu a) możliwość odsączenia wody z nad szlamu z komory za tłokiem wygarniającym poprzez oddzielny system pływakowy pozwalający na zrzut tylko osadów płynnych 10) Pompa ssąca z płaszczem wodnym ( bez łopatek) zamontowana na ramie pomocniczej o poniższych parametrach: a) chłodzona oraz uszczelniana za pomocą płaszcza (pierścienia)wodnego b) zabezpieczenie przed przegrzaniem kompresora c) wydajność ssania min. 1200 m³/h – do pracy ciągłej d) minimalny głębokość ssania 6 m od poziomu jezdni e) pompa nie wymagająca smarowania olejem 11) Napęd pompy ssącej a) z przystawki odbioru mocy podwozia poprzez silnik hydrauliczny 12) System zabezpieczający pompę ssącą a) separator odzyskujący skroploną parę wodną wydostającą się z kompresora b) system rurociągów ssących z zaworem zwrotnym i z atestowanym zaworem bezpieczeństwa ustawionym na 0,5 bara c) czterodrożny zawór regulacji przebiegu strumienia powietrznego zasysanego d) pneumatyczne sterowanie zaworem czterodrożnym e) możliwość ustawienia zaworu w 3 pozycjach: (ssanie/atmosfera/tłoczenie) 13) Pompa wysokociśnieniowa: a) pompa nurnikowa b) wydajność min 120 l/min w zakresie od 170 do 180 Bar c) zabudowana wysoko na ramie pomocniczej 14) Napęd pompy wysokociśnieniowej a) Z przystawki odbioru mocy podwozia poprzez silnik hydrauliczny 15) Rurociągi pompy ciśnieniowej a) filtr przepływu w aluminiowej obudowie z wkładem siatkowym min. DN250 ze stali nierdzewnej o przepływie min. 150 l/min., dokładności czyszczenia min. 300 mikronów, zabudowany bezpośrednio na pompie. b) pneumatyczne opróżnianie układu wodnego z resztek wody 16) System zabezpieczający pompę wodną: a) pneumatycznie regulowany zawór membranowy b) bezstopniowa regulacja wydatku i ciśnienia c) akustyczny sygnał niskiego stanu wody d) zabezpieczenie pompy w przypadku braku wody 17) Wysięgnik hydrauliczny z kołowrotem na wąż ssawny sterowany radiowo i ręcznie a) zainstalowany horyzontalnie na zbiorniku b) wysięgnik i kołowrót zespolony i stanowiący jeden zespół c) hydrauliczny napęd wszystkich funkcji d) wysięgnik podnoszony o kąt min 48 stopni e) wysięgnik obracany o kąt min 230 stopni f) zasięg na bok lewy i prawy min. 4700 mm – mierzony od osi obrotu bębna na wąż ssawny g) pokrywa rewizyjna do czyszczenia h) nawinięty wąż ssawny DN110 o długości min. 20m zakończony złączem strażackim 18) Główny kołowrót ciśnieniowy: a) zainstalowany na tylnej dennicy b) sterowany hydraulicznie c) pojemność: min. 80 m. węża DN19 d) uchylny o kąt min 180 stopni na stronę lewą e) zasięg pracy w poziomie min. 1200 mm f) licznik wysuwu węża ciśnieniowego g) bezstopniowe hydrauliczne rozwijanie i nawijanie węża h) automatyczne układanie węża ciśnieniowego 19) Pomocniczy kołowrót ciśnieniowy: a) z prawej strony zabudowy pod zbiornikiem b) szpula kołowrotu wykonana ze stali nierdzewnej c) pojemność: min. 60m węża DN13 d) pistolet wysokociśnieniowy z uchwytem e) napęd hydrauliczny f) ręczne układanie węża 20) Stanowisko obsługi I znajdujące się w kabinie kierowcy wyposażone w: a) włącznik główny b) włącznik jazda c) włącznik luz d) włącznik praca e) włącznik lamp błyskowych f) włącznik lamp roboczych g) włącznik systemu ogrzewania wody czystej h) kontrolki pracy układu ogrzewania 21) Stanowisko obsługi II: zamontowane na stelażu głównego kołowrotu węża ciśnieniowego w zamykanej wodoszczelnej szafce ze stali nierdzewnej posiadające: *wskaźniki: a) licznik obrotów silnika podwozia: b) kontrolka stanu napełnienia zbiornika osadu c) kontrolki poziomu wody czystej w zbiorniku d) kontrolka wyłącznika awaryjnego e) licznik rozwinięcia węża ciśnieniowego z możliwością kasowania wskazań *przełączniki: a) praca kompresora: włącz / wyłącz b) ciśnienie: włącz / wyłącz c) zawór klapowy: otwórz / zamknij d) regulacja obrotów silnika (+/-) e) wyłącznik awaryjny f) sterowanie wysięgnikiem *stanowisko z ręcznie sterowanymi zaworami hydraulicznymi: a) rozwijanie / zwijanie węża ciśnieniowego b) otwieranie / zamykanie w poziomie bębna z wężem wysokociśnieniowym c) potencjometr sterujący prędkością zwijania i rozwijania węża ciśnieniowego 22) Stanowisko sterowania III: z boku tylnej części zbiornika odpowiedzialne za: a) ryglowanie tylnej dennicy: otwórz/zamknij b) podnoszenie dennicy: podnieś/opuść 23) Stanowisko obsługi IV: umieszczone z tyłu pojazdu z jego lewej strony wykonane ze stali nierdzewnej wyposażone w: a) licznik pracy kompresora b) licznik pracy pompy wysokociśnieniowej c) wyłącznik awaryjny d) kontrolka wyłącznika awaryjnego e) kontrolka pracy kompresora: włączony / załączony f) kontrolka pracy kompresora: ssanie / tłoczenie g) kontrolka zaworu klapowego: otwarty / zamknięty h) kontrolka pracy pompy wysokociśnieniowej: włączona / wyłączona i) kontrolka ciśnienia w układzie: włącz / wyłącz 24) Stanowisko obsługi V umieszczone z boku zabudowy w jej przedniej części wyposażone w: a) włącznik przedmuchu pneumatycznego układu wysokociśnieniowego b) kontrolka pracy układu chłodzenia oleju hydraulicznego 25) Stanowisko sterowania wysięgnikiem hydraulicznym (bezprzewodowe) *funkcje pilota sterowania radiowego: a) podnoszenie / opuszczanie b) wysuwanie / wsuwanie c) obrót : lewo / prawo d) zwijanie/rozwijanie węża ssawnego e) praca kompresorem: ssanie / tłoczenie f) zawór klapowy: otwarty / zamknięty g) ciśnienie wody: włącz/wyłącz h) obroty silnika +/- i) wyłącznik awaryjny 26) Ogrzewanie zimowe gwarantujące pracę w temperaturze do -15 stopni C. a) urządzenie grzewcze zasilane ze zbiornika paliwa podwozia b) podgrzewacz o mocy ok 25000 kcal/h c) pompa obiegowa o wydajności min. 6000 l/h d) obieg wody w zamkniętym układzie ciśnieniowym poprzez: pompę wysokociśnieniową, węże ciśnieniowe, powrót do zbiornika wody czystej 27) Stelaże na węże ssawne: a) po lewej i prawej stronie pojazdu wykonane ze stali kwasoodpornej b) długość dopasowana do możliwości zabudowy podwozia 28) Skrzynki na wyposażenie: a) wykonane ze stali kwasoodpornej b) zamykana na klucz z drzwiczkami – skrzynka z lewej strony c) otwierana pokrywa zabezpieczająca – skrzynka z prawej strony d) długość całkowita uzależniona od wolnego miejsca 29) Węże na wyposażeniu a) wąż ciśnieniowy główny min.80 m, DN 19 w oplocie tekstylnym b) wąż ciśnieniowy pomocniczy min. 60 m, DN 13 c) wąż ssący min. 2 sztuki po min. 3 metry (dopasowane do długości skrzynek na węże) 30) Oświetlenie do pracy nocnej a) lampa ledowa montowana na stałe szt. 1 po lewej stronie u góry zabudowy b) lampa ledowa montowana na obudowie kołowrotu ciśnieniowego głównego – 1 szt. c) lampa ledowa montowana na końcu wysięgnika węża ssawnego d) lampa przenośna z kablem min. 15 m i automatycznym zwijadłem lub lampa bezprzewodowa z ładowarką 31) Oświetlenie ostrzegawcze a) belka oświetleniowa ostrzegawcza na kabinie kierowcy b) lampa ostrzegawcza z tyłu pojazdu 32) Uchwyty transportowe dla: a) węża ciśnieniowego DN19 b) węża ciśnieniowego DN13 c) pistoletu wysokociśnieniowego 33) Lakierowanie a) zabudowa lakierowana w jednym kolorze b) piaskowanie lub śrutowanie wszystkich elementów c) podkład d) wypełniacze e) powłoka zewnętrzna (warstwa zewnętrzna nie mniej niż 100 µ) f) powłoka wewnątrz zbiornika farba do zbiorników balastowych jednostek pływających 34) Okleiny (oznakowanie) ostrzegawcze: a) folia odblaskowa wg normy DIN 30710 z przodu i z tyłu pojazdu b) opisane wszystkie zawory hydrauliczne 35) Wyposażenie pojazdu a) dysze na wąż DN 19– 3 sztuki b) dysze na wąż DN13 – 2 sztuki c) dysze do pistoletu ciśnieniowego – 2 sztuki d) „Banan” szt. 1 e) rolka prowadząca na właz kanału - szt. 1 f) rolka prowadząca dolna g) gracka wygarniająca h) umywalka z ciepłą wodą i) inżektor wykonany ze stali nierdzewnej j) wciągarka elektryczna k) pojemnik na śmieci l) lampa przenośna lub lampa bezprzewodowa 36) Wymagane dokumenty wraz z ofertą a) rysunek 2 D zawierający wymiary oraz masy pojazdu b) rysunek 3D – strona lewa, strona prawa, tył, od góry, z zaznaczeniem głównych podzespołów ( pompa wody, kompresor, układ ogrzewania) c) atest na wąż ciśnieniowy d) karta katalogowa kompresora e) karta katalogowa pompy wody 37. Dokumenty wymagane wraz z pojazdem: e) książkę gwarancyjną f) instrukcje obsługi podwozia oraz zabudowy g) katalog części zamiennych w formie rysunkowej h) dokumenty wymagane do rejestracji  
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34144510-6, 34144520-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: dostawa 2 agregatów prądotwórczych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Agregat stacjonarny - agregat w wersji stacjonarnej, obudowanej i wyciszonej - moc maksymalna - min. 70 kW, - moc znamionowa - min. 60 kW, - prąd znamionowy - min. 115 A, - napięcie - 400V - rodzaj paliwa - olej napędowy - zużycie paliwa dla obciążenia 50% - maks. 9,5 l/h - zużycie paliwa dla obciążenia 75% - maks. 14,5 l/h - zużycie paliwa dla obciążenia 100% - maks. 19,0 l/h - zużycie paliwa dla obciążenia 110% - maks. 20,5 l/h - pojemność zbiornika paliwa - min. 150 litów - czas pracy bez tankowania dla obciążenia 100% - min. 8,0 h - wyposażony w automatyczny przełącznik po zaniku napięcia min. 150A - wykonawca winien dostarczyć, rozładować i zainstalować w/w agregat na fundamencie betonowym, - zakres prac obejmuje wszelkie roboty ziemne związane z montażem i uruchomieniem agregatu, - wykonawca dokona uruchomienia urządzenia oraz przeszkolenia pracowników obsługi, 2. Agregat przewoźny - agregat w wersji obudowanej i wyciszonej, montowany na podwoziu homologowanym z dyszlem prostym, - moc maksymalna - min. 70 kW, - moc znamionowa - min. 60 kW, - prąd znamionowy - min. 115 A, - napięcie - 400V - emisja spalin - min. Euro 3 - rodzaj paliwa - olej napędowy - zużycie paliwa dla obciążenia 50% - maks. 9,5 l/h - zużycie paliwa dla obciążenia 75% - maks. 14,5 l/h - zużycie paliwa dla obciążenia 100% - maks. 19,0 l/h - zużycie paliwa dla obciążenia 110% - maks. 20,5 l/h - pojemność zbiornika paliwa - min. 150 litów - czas pracy bez tankowania dla obciążenia 100% - min. 8,0 h - waga agregatu - mak. 1250kg - wykonawca winien dostarczyć i rozładować przedmiotowy agregat, - wykonawca winien dostarczyć wszelkie dokumenty które umożliwią rejestrację w wydziale komunikacji, - wykonawca dokona uruchomienia urządzenia oraz przeszkolenia pracowników obsługi,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31120000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: dostawa 2 agregatów prądotwórczych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Agregat stacjonarny - agregat w wersji stacjonarnej, obudowanej i wyciszonej - moc maksymalna - min. 70 kW, - moc znamionowa - min. 60 kW, - prąd znamionowy - min. 115 A, - napięcie - 400V - rodzaj paliwa - olej napędowy - zużycie paliwa dla obciążenia 50% - maks. 9,5 l/h - zużycie paliwa dla obciążenia 75% - maks. 14,5 l/h - zużycie paliwa dla obciążenia 100% - maks. 19,0 l/h - zużycie paliwa dla obciążenia 110% - maks. 20,5 l/h - pojemność zbiornika paliwa - min. 150 litów - czas pracy bez tankowania dla obciążenia 100% - min. 8,0 h - wyposażony w automatyczny przełącznik po zaniku napięcia min. 150A - wykonawca winien dostarczyć, rozładować i zainstalować w/w agregat na fundamencie betonowym, - zakres prac obejmuje wszelkie roboty ziemne związane z montażem i uruchomieniem agregatu, - wykonawca dokona uruchomienia urządzenia oraz przeszkolenia pracowników obsługi, 2. Agregat przewoźny - agregat w wersji obudowanej i wyciszonej, montowany na podwoziu homologowanym z dyszlem prostym, - moc maksymalna - min. 70 kW, - moc znamionowa - min. 60 kW, - prąd znamionowy - min. 115 A, - napięcie - 400V - emisja spalin - min. Euro 3 - rodzaj paliwa - olej napędowy - zużycie paliwa dla obciążenia 50% - maks. 9,5 l/h - zużycie paliwa dla obciążenia 75% - maks. 14,5 l/h - zużycie paliwa dla obciążenia 100% - maks. 19,0 l/h - zużycie paliwa dla obciążenia 110% - maks. 20,5 l/h - pojemność zbiornika paliwa - min. 150 litów - czas pracy bez tankowania dla obciążenia 100% - min. 8,0 h - waga agregatu - mak. 1250kg - wykonawca winien dostarczyć i rozładować przedmiotowy agregat, - wykonawca winien dostarczyć wszelkie dokumenty które umożliwią rejestrację w wydziale komunikacji, - wykonawca dokona uruchomienia urządzenia oraz przeszkolenia pracowników obsługi,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31120000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam wanny do transportu ziemniaków luzem - Słupsk - Stawiszyce
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam wanny do transportu ziemniaków luzem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI