Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Przystosowanie systemu parkingowego parkingu Łódzkiego Centrum Sportu w Łodzi przy al. Unii Lubelskiej 2 do obsługi w ramach systemu informacji parkingowej dla obiektów użyteczności publicznej (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Arena Kultury i Sportu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100694548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Bandurskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 94-020
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Upoważnionym do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia i wyłonienia wykonawcy wspólnej inwestycji w ich imieniu i na ich rzecz na podstawie Porozumienia o wspólnej realizacji inwestycji Nr 1/MAKIS/2022 z dnia 16.03.2022 r. jest:
Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich
90- 447 Łódź, ul. Piotrkowska 175
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przystosowanie systemu parkingowego parkingu Łódzkiego Centrum Sportu w Łodzi przy al. Unii Lubelskiej 2 do obsługi w ramach systemu informacji parkingowej dla obiektów użyteczności publicznej (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c64bfe54-a9d5-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096228
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025416/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Przystosowanie systemu parkingowego parkingu Łódzkiego Centrum Sportu w Łodzi przy al.Unii Lubelskiej 2 do obsługi w ramach systemu informacji parkingowej dla obiektów użyteczności publicznej w (...)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zim.lodz.bip-e.pl/zim/zamowienia-publiczne/12972,Przystosowanie-systemu-parkingowego-parkingu-Lodzkiego-Centrum-Sportu-w-Lodzi-pr.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu MiniPortalu,
który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostępnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zamowienia@zim.uml.lodz.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do
komunikacji jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z
wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z
2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych (RODO) związana z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
1) Współadministratorami danych osobowych są:
Zarząd Inwestycji Miejskich, z siedzibą w Łodzi ul. Piotrkowska 175, tel. 42 272 62 80, e-mail: zim@zim.uml.lodz.pl, reprezentowany przez Dyrektora Zarządu Inwestycji Miejskich,
Miejska Arena Kultury i Sportu Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi al. Bandurskiego 7, tel. 42 2721501 e-mail sekretariat@makis.pl reprezentowana przez Prezesa Zarządu,
2) W sprawach ochrony danych osobowych można się kontaktować z Inspektorem ochrony danych: e-mail: iod@zim.uml.lodz.pl oraz Iwona.wlodarczyk@makis.pl Dane dotyczące inspektora podane są na stronach internetowych: zim.lodz.bip-e.pl , www.makis.pl/kontakt
3) Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w związku z pełnieniem przez Dyrektora Zarządu Inwestycji Miejskich obowiązków kierownika zamawiającego w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego na rzecz Miasta Łodzi w związku z realizacją zadań powierzonych jednostce na podstawie zarządzenia Nr 429/2022 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 3 marca 2022 r. w sprawie powierzenia Zarządowi Inwestycji Miejskich realizacji zadań inwestycyjnych oraz udzielenia pełnomocnictwa do reprezentowania Miasta Łodzi jako inwestora zadań inwestycyjnych w związku z § 3 statutu Zarządu Inwestycji Miejskich stanowiącego załącznik do uchwały Nr XXVI/650/16 Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie utworzenia i nadania statutu dla jednostki budżetowej o nazwie Zarząd Inwestycji Miejskich (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego poz. 1431 ze zm.), w tym między innymi niniejszego postępowania oraz na rzecz Miejskiej Areny Kultury i Sportu Sp. z o.o. na podstawie Porozumienia o wspólnej realizacji inwestycji Nr 1/MAKIS/2022 z dnia 16.03.2022 zawartego pomiędzy Miastem Łódź – Zarządem Inwestycji Miejskich a Miejską Areną Kultury i Sportu Sp. z o.o.
Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie wspólnie postępowania
o udzielenie zamówienia przez ZIM i MAKIS oraz zawarcie i realizacja umowy w sprawie zamówienia.
4) Przetwarzania danych osobowych odbywa się na podstawie przepisów prawa:
1) art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), zwaną dalej PZP.
5) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.
6) Zgodnie z art. 222 ust. 5 PZP dane wykonawców uczestniczących w postępowaniu przetargowym są udostępniane na stronie BIP ZIM, tak jak ogłoszenie o wykonaniu umowy na podstawie art. 448 PZP.
7) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 PZP, a także podmioty upoważnione na podstawie i w granicach prawa oraz podmiotom, z którym Administrator Danych Osobowych zawarł umowę powierzenia przetwarzanie danych oraz odbiorcy danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowym, m.in. Urząd Miasta Łodzi, podmioty świadczące usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne.
8) Dane osobowe będą przechowywane w:
8.1. ZIM do czasu niezbędnego do realizacji zadań, o których mowa w pkt 3, a następnie przekazywane do archiwum zakładowego Centrum Usług Wspólnych, prowadzącego (...) Ciąg dalszy w SWZ, rozdział IV ust. 19 pkt 4 i następne.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.19.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie systemu parkingowego parkingu Łódzkiego Centrum Sportu w Łodzi przy al. Unii Lubelskiej 2 do obsługi w ramach systemu informacji parkingowej dla obiektów użyteczności publicznej w Łodzi i utrzymanie go w pełnej sprawności przez okres 6 miesięcy.
2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Dostawę urządzeń i oprogramowania systemu parkingowego dla parkingu Łódzkiego Centrum Sportu w Łodzi przy al. Unii Lubelskiej 2.
Zamawiający na bazie istniejącego systemu parkingowego firmy TRIMAR, chce zakupić niezbędne urządzenia wraz z oprogramowaniem w celu modernizacji obiektu, tak aby rozszerzyć jego funkcjonalność i wykonać jego integrację z systemem informacji parkingowej dla obiektów użyteczności publicznej w Łodzi.
Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w ten sposób, że Wykonawca wykorzysta istniejącą infrastrukturę i urządzenia (szlabany, terminale, kamery, kasy automatyczne, okablowanie itd.). W przypadku jeżeli przyjęty przez Wykonawcę sposób realizacji zamówienia uniemożliwia lub znaczącą utrudnia wykorzystanie istniejącej infrastruktury i urządzeń Wykonawca, w ramach wynagrodzenia umownego może dokonać wymiany lub zastąpienia istniejącej infrastruktury i urządzeń w całości lub w części nowymi urządzeniami o parametrach technicznych i funkcjonalności nie gorszej niż istniejące urządzenia wskazane w dokumentacji powykonawczej, która stanowi element OPZ.
2) Przez okres 6-ciu miesięcy, utrzymywanie w sprawności wszystkich urządzeń parkingu Łódzkiego Centrum Sportu w Łodzi przy al. Unii Lubelskiej 2 oraz aktualizowanie oprogramowania systemu parkingowego, w celu prawidłowej eksploatacji parkingu i zachowania prawidłowej współpracy z systemem informacji parkingowej dla obiektów użyteczności publicznej w Łodzi (z zastrzeżeniem możliwości skorzystania z prawa opcji).
2.3. Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na:
1) Zadanie nr 1 - polegające na zaprojektowaniu, dostarczeniu, zamontowaniu, uruchomieniu, wszystkich urządzeń i oprogramowania, niezbędnych do prawidłowej eksploatacji systemu parkingowego oraz do jego integracji z systemem informacji parkingowej dla obiektów użyteczności publicznej w Łodzi na warunkach określonych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia;
2) Zadanie nr 2 - polegające na bieżącym, przez okres 6-ciu miesięcy, utrzymywaniu w sprawności wszystkich urządzeń parkingu Łódzkiego Centrum Sportu w Łodzi przy al. Unii Lubelskiej 2 oraz aktualizowaniu oprogramowania systemu parkingowego, w celu prawidłowej eksploatacji parkingu i zachowania prawidłowej współpracy z systemem informacji parkingowej dla obiektów użyteczności publicznej w Łodzi. Zamawiający w zakresie Zadania nr 2 przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji i zlecenia Wykonawcy dalszą realizację Zadania nr 2 przez okres kolejnych 6-ciu miesięcy;
3) Prawo opcji w zakresie Zadania nr 2 – polegające na kontynuowaniu wykonywania prac przewidzianych dla Zadania nr 2 przez okres kolejnych 6 miesięcy po upływie terminu zakończenia świadczenia usługi dla Zadania 2.
2.4. Główne założenia realizacji przedmiotu zamówienia.
1) Wykonawca zapewni wykonywanie wszelkich prac projektowych, wdrożeniowych i serwisowych przez wykwalifikowanych pracowników, w oparciu o obowiązujące przepisy Bezpieczeństwa i Higieny Pracy.
2) Wykonawca będzie odpowiedzialny za jakość wykonywanych prac projektowych, wdrożeniowych i serwisowych.
3) Na stosowane materiały i urządzenia techniczne Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć, zgodnie z obowiązującymi przepisami, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, certyfikaty zgodności, deklaracje właściwości użytkowych lub zgodności z polskimi normami lub aprobatami technicznymi, świadectwa jakości, wymagane prawem opinie i oświadczenia.
4) Wykonawca będzie zobowiązany udzielić licencji na użytkowanie oprogramowania i urządzeń systemu parkingowego po wykonanej modernizacji istniejącego systemu lub jego wymiany na nowy.
5) Wykonawca będzie zobowiązany udzielić gwarancji i rękojmi na nowe, wbudowane w ramach niniejszego zadania urządzenia systemu parkingowego lub w przypadku budowy nowego systemu, na całość urządzeń nowego systemu parkingowego na czas nie krótszy niż gwarancja producenta dla tych urządzeń.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34996300-8 - Parkingowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
72300000-8 - Usługi w zakresie danych
72500000-0 - Komputerowe usługi pokrewne
72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
8. Zasady skorzystania z prawa opcji:
8.1. Miejska Arena Kultury i Sportu sp. z o.o. w terminie 30 dni przed upływem terminu zakończenia świadczenia usługi w zakresie Zadania nr 2 przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji i zlecenia Wykonawcy dalszą realizację Zadania nr 2 przez okres kolejnych 6 miesięcy.
8.2. Prawo opcji polegać będzie na świadczeniu przez Wykonawcę tożsamych usług dla Zadania nr 2. Zamawiający MAKIS przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji i przedłużenia terminu realizacji Zadania nr 2 po zakończeniu pierwotnego terminu realizacji Zadania nr 2 na okres kolejnych 6 miesięcy - Zamawiający może zastosować prawo opcji po upływie pierwotnego terminu realizacji Zadania nr 2.
8.3. Warunkiem skorzystania przez Miejską Arenę Kultury i Sportu sp. z o.o. z prawa opcji w zakresie realizacji Zadania nr 2 jest złożenie oświadczenia woli w terminie wskazanym w pkt 8.1. o skorzystaniu z tego prawa, a Wykonawca zobowiązany jest kontynuować wykonywanie prac przewidzianych dla Zadania nr 2 przez okres kolejnych 6 miesięcy po upływie terminu zakończenia świadczenia usługi dla Zadania nr 2.
8.4. Zastrzeżone prawo opcji w zakresie Zadania nr 2 nie rodzi po stronie Zamawiającego MAKIS obowiązku zlecenia realizacji Zadania nr 2 na kolejny okres objęty prawem opcji, natomiast po stronie Wykonawcy nie stanowi podstawy do wystąpienia w stosunku do Zamawiającego z roszczeniami o wykonanie prawa opcji w zakresie Zadania nr 2 i dokonanie zlecenia realizacji w tym zakresie w kolejnym okresie.
8.5. Zamawiający MAKIS ustalił, iż maksymalna wartość opcji winna stanowić 100% wartości zamówienia podstawowego dla Zadania 2. W przypadku przekroczenia tej wartości, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN realizacji Zadania nr 1
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
3.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
3.4.1. posiadają doświadczenie tj.:
w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie 2 (dwie) dostawy systemów parkingowych o łącznej wartości tych dostaw nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto.
3.4.2. W przypadku wykazywania ww. warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), a także w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 Pzp, zamawiający wymaga wykazanie spełnienia ww. warunku w taki sposób, aby jeden podmiot posiadał doświadczenie w wykonaniu dostaw, o których mowa w warunku określonym w pkt 3.4.1. SWZ.
3.4.3. Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie wykonanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
Przykład: Wykonawca w ramach konsorcjum uczestniczył w realizacji dostawy systemu parkingowego, ale faktycznie wykonywał wyłącznie zakres prac związany z wykonaniem aplikacji mobilnej obsługującej system. Zatem nie może się w celu wykazania spełniania warunku posłużyć doświadczeniem całego konsorcjum, gdyż faktycznie nie wykonywał całego zakresu prac. Powyższą zasadę stosuje się do wykazania spełnienia warunku, o którym mowa jest w pkt 3.4.1.
3.4.4. W przypadku zamówień/kontraktów obejmujących większy zakres prac niż wymagany przez Zamawiającego, należy wyodrębnić rzeczowo i wykazać zakres dostaw zgodnych z zakresem określonym w pkt. 3.4.1.
4. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszym rozdziale specyfikacji, nastąpi na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w rozdziale IV SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu
o niepodleganiu wykluczeniu (wzór) – wg zał. nr 8 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: b) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - wg zał. nr 9 do SWZ (wzór);
Uwaga!
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wówczas w powyższym wykazie zobowiązany jest podać jedynie te dostawy w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami
wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera
(pełnomocnika), o którym mowa w pkt. 1 w rozdziale V SWZ.
3. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia zawarte są w rozdziale V SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z wzorem Umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-01 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-01 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-30
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin wykonania zamówienia:
1. Zadanie nr 1 – zgodnie z ofertą Wykonawcy, maksymalnie 42 dni od dnia zawarcia umowy. Terminem zakończenia realizacji przedmiotu umowy w zakresie Zadania nr 1 będzie data podpisania protokołu odbioru końcowego zadania.
2. Zadanie nr 2 – 6 miesięcy od dnia odbioru końcowego Zadania nr 1 (z zastrzeżeniem prawa opcji)