Przewozy szkolne w roku 2021/2022 – II przetarg

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przewozy szkolne w roku 2021/2022 – II przetarg
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKościan
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-30
  • ZamawiającyGmina Kościan
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-21
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00122030
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewozy szkolne w roku 2021/2022 – II przetarg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kościan

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050586

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młyńska 15

1.5.2.) Miejscowość: Kościan

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 655121001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszkamackowiak@gminakoscian.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminakoscian.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół szkół Gminy Kościan. Przedszkole i szkoła Podstawowa w Starym Luboszu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 698-10-25-390

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościańska 7

1.5.2.) Miejscowość: Stary Lubosz

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zslubosz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zslubosz.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Gminy Kościan. Przedszkole i Szkoła Podstawowa w Racocie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 698-15-31-041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 10

1.5.2.) Miejscowość: Racot

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp.racot@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsracot.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Gminy Kościan. Przedszkole i Szkoła Podstawowa w Bonikowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 698-13-52-930

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Bonikowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spbonikowo@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsbonikowo.pl/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Gminy Kościan. Przedszkole i Szkoła Podstawowa w Starych Oborzyskach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 698-179-06-99

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Stare Oborzyska

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@oborzyska.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsoborzyska.edupage.org/

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

1. Gmina Kościan zobowiązana jest do przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (w imieniu i na rzecz wszystkich zamawiających), w szczególności:
a)odpowiada za pełną obsługę administracyjno-biurową i wyposażenie techniczne;
b) wykonuje obowiązki kierownika zamawiającego;
c) powołuje biegłych, jeżeli będzie to konieczne;
d) zapewnienia odpowiednie warunków pracy biegłym;
f) zamieszcza ogłoszenia we właściwych publikatorach;
g) wykonuje wszelkie inne czynności wynikające z przepisów prawa (tj. dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty, unieważnienie postępowanie, itp.), w tym czynności podejmowane w postępowaniu odwoławczym w wypadku wniesienia przez wykonawców środków ochrony prawa (wybór pełnomocnika do reprezentowania Stron przed Krajowa Izbą Odwoławcza oraz przed właściwym sądem okręgowym);
h) przechowuje i zabezpiecza dokumentację przetargową.
2. Gmina Kościan zawrze na rzecz i w imieniu ww. jednostek umowę/y.
(...)

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewozy szkolne w roku 2021/2022 – II przetarg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-479d09cf-e9f7-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122030

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000813/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Przewozy szkolne w roku 2021/2022 - II przetarg

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów/oświadczeń w postaci elektronicznej oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem
dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Kościan, ul. Młyńska 15, 64-000 Kościan;
Można się z nami kontaktować w następujący sposób:
1. listownie: na adres Urząd Gminy Kościan, ul. Młyńska 15, 64-000 Kościan,
2. drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@gminakoscian.pl
3. telefonicznie pod numerem: 65 5121001;
2) w sprawach związanych z Pana/Pani danymi można się również kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail iod@comp-net.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym a następnie dla wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów, w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp oraz w oparciu o powszechnie obowiązujące przepisy prawa
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy o archiwizacji;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) (...) Z uwagi na ograniczoną ilość znaków - pozostałe informacje znajdują się w Rozdziale II SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz Ogłoszenie pkt RODO (obowiązek informacyjny)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.06.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I pn. „Dowóz uczniów ze Szkół w Racocie, Starym Luboszu i Kościanie”
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przewozu autobusami i busem uczniów z następujących obwodów szkolnych:
1. Zespołu Szkół Gminy Kościan Przedszkola i Szkoły Podstawowej w Racocie
2. Zespołu Szkół Gminy Kościan. Przedszkola i Szkoły Podstawowej w Starym Luboszu
3. Zespołu Szkół nr 3 w Kościanie
3. Zespołu Szkół nr 5 w Kościanie

Określenie wielkości przedmiotu zamówienia
Razem dowóz i odwóz uczniów:
Trasa 1: kierunek Gryżyna:
a. dowóz uczniów 195,0 km/tydzień
b. odwóz uczniów 312,0 km/tydzień
c. dowóz i odwóz 507,0 km/tydzień
Trasa 2: kierunek Choryń:
a. dowóz uczniów 210,0 km/tydzień
b. odwóz uczniów 318,0 km/tydzień
c. dowóz i odwóz 528,0 km/tydzień
Trasa 3: kierunek Turew:
a. dowóz uczniów 200,0 km/tydzień
b. odwóz uczniów 320,0 km/tydzień
c. dowóz i odwóz 520,0 km/tydzień
Trasa 4: kierunek Lubosz:
a. dowóz uczniów 265,0 km/tydzień
b. odwóz uczniów 424,0 km/tydzień
c.dowóz i odwóz 689,0 km/tydzień
Trasa 5: kierunek Lubosz (bus):
a. odwóz uczniów 60,0 km/tydzień
b. odwóz uczniów 60,0 km/tydzień
c. odwóz razem 120 km/tydzień
Trasa 6 - Zespół Szkół nr 3 i 5 w Kościanie – 125 km/tydzień
Razem wszystkie trasy 2489,0 km/tydzień
Zgodnie z art. 441 Pzp zamawiający zastrzega sobie opcję, polegającą na możliwości zlecenia wykonawcy (w ramach zawartej umowy) wykonanie usług polegających na przewozie uczniów na/z basen(u) i na/z zawody(ów). Prawo opcji polega na tym, że z zamówionej w ramach dodatkowej puli ilości kilometrów (określonej poniżej), w ustalonym terminie realizacji zamówienia, zamawiający może skorzystać w całości lub części, w zależności od potrzeb zamawiającego. Uwarunkowaną opcją część świadczenia uruchamia się jednorazowo lub sukcesywnie na podstawie jednostronnej dyspozycji zamawiającego (na podstawie pisemnego zlecenia skierowanego do wykonawcy na co najmniej 7 dni przed planowanym przewozem/pierwszym przewozem)
Dodatkowa pula kilometrów przeznaczona na dowozy uczniów na basen i na zawody sportowe (opcja):
1. SP Lubosz Stary
a. basen 100,0 km
b. zawody 200,0 km
c. razem 300,0 km
2. ZS Racot
a. basen
• Turew 350,0 km
• Racot 150,00 km
b. zawody 600,0 km
c. razem 1100,0 km
Razem wszystkie szkoły 1400,0 km/rok szkolny, z tego:
1. do 10 km - 360,0 km
2. powyżej 10 km – 1040,0 km

Trasy dowozów dla wymienionych wyżej szkół, wraz z określeniem minimalnej wielkości autobusu za pomocą wskazania wymaganej ilości miejsc siedzących stanowi załącznik nr 1 projektowanych postanowień umowy.

Opis przedmiotu zamówienia - dotyczy wszystkich części zamówienia
Zamawiający przy wykonaniu zamówienia zastrzega sobie możliwość wprowadzenia dodatkowych warunków wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie zmiany dni przewozu dzieci w przypadkach wystąpienia nieprzewidzianych w planie dni nauki w czasie tygodnia np.: w sobotę za inny dzień w tygodniu. Kurs nie może być odwołany. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii pojazdu, którym świadczy usługi do podstawienia max. w ciągu 1 godziny przy każdorazowej awarii zastępczego środka transportu - odpowiadającego przepisom dotyczącym świadczonych usług i SWZ. Zobowiązuje się również do bezzwłocznego powiadomienia Zamawiającego/Szkoły o zaistniałej sytuacji. W celu zapewnienia bezpieczeństwa wykonawca umożliwi opiekunowi pełnienie opieki nad dziećmi w autobusie przewożącym dzieci na wskazanej trasie. Świadczona usługa będzie wykonywana zgodnie z umową stanowiącą załącznik do niniejszej SWZ. Ponadto pojazdy, którymi wykonawca będzie wykonywał zamówienie winny być sprawne przez cały okres wykonywania zamówienia i gwarantować maksimum bezpieczeństwa przewożonych uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, posiadać sprawny system ogrzewania wnętrz w okresie zimowym, oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, ubezpieczenie w zakresie OC, NW przez cały okres wykonywania zamówienia. Wszystkie autobusy muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa przy wszystkich fotelach. Zamawiający ma prawo do kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego) oraz wszystkich spraw związanych z realizacją przedmiotowej usługi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zgodnie z art. 441 Pzp zamawiający zastrzega sobie opcję, polegającą na możliwości zlecenia wykonawcy (w ramach zawartej umowy) wykonanie usług polegających na przewozie uczniów na/z basen(u) i na/z zawody(ów). Prawo opcji polega na tym, że z zamówionej w ramach dodatkowej puli ilości kilometrów (określonej poniżej), w ustalonym terminie realizacji zamówienia, zamawiający może skorzystać w całości lub części, w zależności od potrzeb zamawiającego. Uwarunkowaną opcją część świadczenia uruchamia się jednorazowo lub sukcesywnie na podstawie jednostronnej dyspozycji zamawiającego (na podstawie pisemnego zlecenia skierowanego do wykonawcy na co najmniej 7 dni przed planowanym przewozem/pierwszym przewozem)
Dodatkowa pula kilometrów przeznaczona na dowozy uczniów na basen i na zawody sportowe (opcja):
1. SP Lubosz Stary
a. basen 100,0 km
b. zawody 200,0 km
c. razem 300,0 km
2. ZS Racot
a. basen
• Turew 350,0 km
• Racot 150,00 km
b. zawody 600,0 km
c. razem 1100,0 km
Razem wszystkie szkoły 1400,0 km/rok szkolny, z tego:
1. do 10 km - 360,0 km
2. powyżej 10 km – 1040,0 km

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Średni rok produkcji pojazdów

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Komfort przejazdu rozumiany jako wyposażenie pojazdu w klimatyzację

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II pn. „Dowóz uczniów ze szkół w Starych Oborzyskach i Bonikowa”
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przewozu autobusami uczniów z następujących obwodów szkolnych:
1. Zespołu Szkół Gminy Kościan Przedszkola i Szkoły Podstawowej w Bonikowie
2. Zespołu Szkół Gminy Kościan Przedszkola i Szkoły Podstawowej w Starych Oborzyskach

Określenie wielkości przedmiotu zamówienia
Razem dowóz i odwóz uczniów:
1. TRASA 1: Kierunek I
a. dowóz uczniów 165,0 km/tydzień
b. odwóz uczniów 198,0 km/tydzień
c. dowóz i odwóz 363,0 km/tydzień
2. TRASA 2: Kierunek II
a. dowóz uczniów 90,0 km/tydzień
b. odwóz uczniów 180,0 km/tydzień
c. dowóz i odwóz 270,0 km/tydzień
3. TRASA 3: Kierunek III
a. dowóz uczniów 20,0 km/tydzień
b. odwóz uczniów 20,0 km/tydzień
c. dowóz i odwóz 40,0 km/tydzień
4. TRASA 4: Kierunek IV - Kokorzyn Filia
a. Dowóz uczniów 90 km/tydzień
b. Odwóz uczniów 90 km/tydzień
c. dowóz i odwóz 180,0 km/tydzień
5. TRASA 5 - Szkoła Bonikowo – (Bonikowo trasa I)
a. Dowóz uczniów 80 km/tydzień
b. Odwóz uczniów 160 km/tydzień
c. Dowóz i odwóz 240 km/tydzień
6. TRASA 6 - Szkoła Bonikowo (Bonikowo trasa II)
a. Dowóz uczniów 80 km/tydzień
b. Odwóz uczniów 160 km/tydzień
c. Dowóz i odwóz 240 km/tydzień
Razem wszystkie trasy 1333 km/tydzień
Zgodnie z art. 441 Pzp zamawiający zastrzega sobie opcję, polegające na możliwości zlecenia wykonawcy (w ramach zawartej umowy) wykonania usług polegających na przewozie uczniów na/z basen(u) i na/z zawody(ów). Prawo opcji polega na tym, że z zamówionej w ramach dodatkowej puli ilości kilometrów (określonej poniżej), w ustalonym terminie realizacji zamówienia zamawiający może skorzystać w całości lub części, w zależności od potrzeb zamawiającego. Uwarunkowaną opcją część świadczenia uruchamia się jednorazowo lub sukcesywnie na podstawie jednostronnej dyspozycji zamawiającego (na podstawie pisemnego zlecenia skierowanego do wykonawcy na co najmniej 7 dni przed planowanym przewozem/pierwszym przewozem)

Dodatkowa pula kilometrów przeznaczona na dowozy uczniów na basen, zawody, konkursy itp. w ciągu jednego roku (opcja):
SP Stare Oborzyska
Basen, zawody itp. – 1.000,00 km/rok szkolny
w tym:
ZS Gminy Kościan Przedszkole i Szkoła Podstawowa w Starych Oborzyskach
- Zawody - 600 km/rok szkolny
Filia Kokorzyn
- Basen + zawody 400 km/rok szkolny

Trasy dowozów dla wymienionych wyżej szkół, wraz z określeniem minimalnej wielkości autobusu za pomocą wskazania wymaganej ilości miejsc siedzących stanowi załącznik nr 1 projektowane postanowienia umowy.

Opis przedmiotu zamówienia - dotyczy wszystkich części zamówienia
Zamawiający przy wykonaniu zamówienia zastrzega sobie możliwość wprowadzenia dodatkowych warunków wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie zmiany dni przewozu dzieci w przypadkach wystąpienia nieprzewidzianych w planie dni nauki w czasie tygodnia np.: w sobotę za inny dzień w tygodniu. Kurs nie może być odwołany. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii pojazdu, którym świadczy usługi do podstawienia max. w ciągu 1 godziny przy każdorazowej awarii zastępczego środka transportu - odpowiadającego przepisom dotyczącym świadczonych usług i SWZ. Zobowiązuje się również do bezzwłocznego powiadomienia Zamawiającego/Szkoły o zaistniałej sytuacji. W celu zapewnienia bezpieczeństwa wykonawca umożliwi opiekunowi pełnienie opieki nad dziećmi w autobusie przewożącym dzieci na wskazanej trasie. Świadczona usługa będzie wykonywana zgodnie z umową stanowiącą załącznik do niniejszej SWZ. Ponadto pojazdy, którymi wykonawca będzie wykonywał zamówienie winny być sprawne przez cały okres wykonywania zamówienia i gwarantować maksimum bezpieczeństwa przewożonych uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, posiadać sprawny system ogrzewania wnętrz w okresie zimowym, oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, ubezpieczenie w zakresie OC, NW przez cały okres wykonywania zamówienia. Wszystkie autobusy muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa przy wszystkich fotelach. Zamawiający ma prawo do kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego) oraz wszystkich spraw związanych z realizacją przedmiotowej usługi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zgodnie z art. 441 Pzp zamawiający zastrzega sobie opcję, polegające na możliwości zlecenia wykonawcy (w ramach zawartej umowy) wykonania usług polegających na przewozie uczniów na/z basen(u) i na/z zawody(ów). Prawo opcji polega na tym, że z zamówionej w ramach dodatkowej puli ilości kilometrów (określonej poniżej), w ustalonym terminie realizacji zamówienia zamawiający może skorzystać w całości lub części, w zależności od potrzeb zamawiającego. Uwarunkowaną opcją część świadczenia uruchamia się jednorazowo lub sukcesywnie na podstawie jednostronnej dyspozycji zamawiającego (na podstawie pisemnego zlecenia skierowanego do wykonawcy na co najmniej 7 dni przed planowanym przewozem/pierwszym przewozem)

Dodatkowa pula kilometrów przeznaczona na dowozy uczniów na basen, zawody, konkursy itp. w ciągu jednego roku (opcja):
SP Stare Oborzyska
Basen, zawody itp. – 1.000,00 km/rok szkolny
w tym:
ZS Gminy Kościan Przedszkole i Szkoła Podstawowa w Starych Oborzyskach
- Zawody - 600 km/rok szkolny
Filia Kokorzyn
- Basen + zawody 400 km/rok szkolny

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Średni rok produkcji pojazdów

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Komfort przejazdu rozumiany jako wyposażenie pojazdu w klimatyzację

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

Część 4

Część 5

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawcy
Dotyczy I części zamówienia

Minimalne warunki dotyczące doświadczenia Wykonawcy:
Zamawiający uzna, że Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia to taki, który wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedną usługę [przez jedną usługę rozumie się wykonywanie przewozu osób na rzecz jednego zamawiającego (bez względu na ilość umów) lub na podstawie jednej umowy], która polegała/ polega na co najmniej całorocznym (w roku szkolnym, roku kalendarzowym lub przez 365 dni) ciągłym (codziennym, tzn. w dni nauki szkolnej/dni pracy itp.) przewozie osób, o wartości usługi nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto rocznie. W przypadku usług nadal wykonywanych pod uwagę brana będzie tylko wartość i okres wykonanej części usługi. W przypadku przewozu osób na rzecz jednego zamawiającego, o którym mowa powyżej brana będzie pod uwagę suma wartości (roczna) z tego samego, pokrywającego się i trwającego nieprzerwanie min. rok okresu.
W przypadku, gdy wartość zrealizowanej/realizowanej usługi została określona w innej walucie niż PLN, to należy ją przeliczyć odpowiednio na zł wg średniego kursu NBP z dnia podpisania umowy/umów dot. wykazanej usługi.


Dotyczy II części zamówienia

Minimalne warunki dotyczące doświadczenia Wykonawcy:
Zamawiający uzna, że Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia to taki, który wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedną usługę [przez jedną usługę rozumie się wykonywanie przewozu osób na rzecz jednego zamawiającego (bez względu na ilość umów) lub na podstawie jednej umowy], która polegała/ polega na co najmniej całorocznym (w roku szkolnym, roku kalendarzowym lub przez 365 dni) ciągłym (codziennym, tzn. w dni nauki szkolnej/dni pracy itp.) przewozie osób, o wartości usługi nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto rocznie. W przypadku usług nadal wykonywanych pod uwagę brana będzie tylko wartość i okres wykonanej części usługi. W przypadku przewozu osób na rzecz jednego zamawiającego, o którym mowa powyżej brana będzie pod uwagę suma wartości (roczna) z tego samego, pokrywającego się i trwającego nieprzerwanie min. rok okresu.
W przypadku, gdy wartość zrealizowanej/realizowanej usługi została określona w innej walucie niż PLN, to należy ją przeliczyć odpowiednio na zł wg średniego kursu NBP z dnia podpisania umowy/umów dot. wykazanej usługi.

UWAGA: W celu wykazania spełnienia powyższych warunków wykonawca może wskazać tą samą usługę na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie dot. część I jak i II zamówienia, jeżeli wpisuje się ona w warunki udziału (wykazuje je) zarówno w części I jak i II zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych (dotyczy I i II części zamówienia)::
2.1. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;

3. Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w ppkt.2.1., liczy się wstecz od dnia:
1) w którym upływa termin składania ofert;
2) złożenia wykazu, o którym mowa w ppkt 2.1., w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. b oraz art. 462 ust. 7 ustawy Pzp.

4. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa pkt. 2.1. dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
2.Oferta winna zawierać:
1) wypełniony formularz oferty
2) jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentacji nie wynika z dokumentów, o których mowa w § 13 ust. 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, zamawiający żąda złożenia pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Zapisy zdania pierwszego stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp
3) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
4) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie to składa odpowiednio każdy z wykonawców.
W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2a do SWZ,
5) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – jeżeli dotyczy,
6) zobowiązanie lub podmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w art. 118 ust. 3 i 4 ustawy Pzp – jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Zamawiający nie określa szczególnego, obiektywnie uzasadnionego sposobu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 117 ust. 1 ustawy Pzp.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-30 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-27

2021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przewiezienie mebli- Kostrzyn
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przewiezienie mebli: 1 bufet, 3 komody, 1 ława ratanowa ogrodowa, 1 kanapa ratanowa ogrodowa, 2 fotele ratanowe ogrodowe, 2 karnisze 3m z Kostrzyna Wlkp do Suchego Lasu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI