Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Starogard Gdański wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA STAROGARD GDAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675652
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 6
1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@um.starogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Starogard Gdański wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2021/2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47cd8244-f455-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136737
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000874/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Starogard Gdański do wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2021/2022
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.platformazakupowa.pl/starogard_gdanski
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/starogard_gdanski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.;
d) włączona obsługa JavaScript;
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8;
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący;
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
8. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie Gmina Miejska Starogard Gdański, ul. Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański.
2. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mogą się Państwo kontaktować:
a) telefonicznie: 58 530 6059,
b) elektronicznie: iod@um.starogard.pl.
3. Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa:
a) ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych;
b) ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
4. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 5 lat.
5. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Państwa danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 8 ust 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o za mówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Administrator danych zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
6. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w ustępie 5.
7. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego praw,
e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RKiZP.271.27.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Starogard Gdański do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego, Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego w Starogardzie Gdańskim wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2021/2022.
Dowóz i odwóz dzieci do i z:
- Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego: 46 dzieci.
- Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1: 1 dziecko.
II Liceum Ogólnokształcące: 2 dzieci.
Zapewnienie opieki podczas przejazdu - 1 opiekuna.
2. Przewóz dzieci do placówki realizowany będzie z następujących miejsc w Starogardzie Gdańskim:
1) Lubichowska (4 dzieci), Magazynowa (2 dzieci), Kanałowa (1 dziecko), Orzeszkowej (1 dziecko), Kleeberga (1 dziecko), Kopernika (1 dziecko), Kalinowskiego (2 dzieci), Lipowa (2 dzieci), Obrońców Wybrzeża (1 dziecko), Pelplińska (1 dziecko), Południowa (1 dziecko), Malinowa (2 dzieci), Mickiewicza (3 dzieci), Wiosenna (1 dziecko), Podgórna (1 dziecko), Pomorska (1 dziecko), Witosa (1 dziecko), Świętojańska (1 dziecko), Rycerska (1 dziecko), Rzeczna (2 dzieci), Gimnazjalna (1 dziecko), Bohaterów Getta (1 dziecko), Wiejska (1 dziecko), Skośna (1 dziecko), Lange (1 dziecko), Dąbrowskiego (1 dziecko), Gdańska (1 dziecko), Al. Wojska Polskiego (3 dzieci), os. Kopernika (1 dziecko), 60-lecia (1 dziecko), Konstytucji 3 Maja (1 dziecko), Nad Jarem (1 dziecko), Piastów (1 dziecko), Szumana (1 dziecko) - Specjalny Ośrodka Szkolno-Wychowawczy.
2) Południowa (1 dziecko) – Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1.
3) os. Kopernika (2 dzieci) – II liceum Ogólnokształcące.
Dzieci do placówki uczęszczają zawsze na tę samą godzinę, więc Wykonawca realizuje dwa kursy dziennie (do i z placówki).
3. Opiekunem dzieci niepełnosprawnych podczas przewozów do szkół i placówek oświatowych musi być osoba pełnoletnia, która jest zdolna do ponoszenia odpowiedzialności (karnej, cywilnej) za działanie lub zaniechanie działania w związku ze sprawowaną opieką.
4. Opiekun powinien spełniać wymogi formalne oraz posiadać predyspozycje do opieki nad osobami niepełnosprawnymi.
5. Obowiązki opiekuna:
1) opiekun odpowiada za bezpieczeństwo dzieci w czasie przewozu, a także w czasie przejścia z pojazdu samochodowego do placówki i z placówki do pojazdu samochodowego,
2) opiekun pomaga dzieciom wsiąść i wysiąść z pojazdu samochodowego, w razie konieczności przenieść dziecko z wózka inwalidzkiego do pojazdu samochodowego i z pojazdu samochodowego do wózka inwalidzkiego,
3) opiekun odpowiada za to, aby w czasie przewozu dzieci były zabezpieczone pasami lub przewożone w fotelikach (dostarczonych przez rodziców lub opiekunów prawnych),
4) opiekun doprowadza dziecko z pojazdu samochodowego do placówki i oddaje pod opiekę wychowawcy, a po zakończonych zajęciach odbiera dzieci z placówki i doprowadza ich do pojazdu samochodowego,
5) opiekun po zajęciach przekazuje dzieci rodzicom lub opiekunom prawnym lub też osobom wskazanym przez rodziców lub opiekunów prawnych,
6) osoby sprawujące opiekę nad dziećmi muszą być przeszkolone w zakresie udzielania pierwszej pomocy, pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej,
7) Zamawiający wyklucza możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna,
8) opiekun odpowiada za umieszczenie dzieci w pojeździe w sposób niezagrażający zdrowiu i życiu dzieci i współpasażerów.
6. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa:
1) pojazdem samochodowym do przewozu osób niepełnosprawnych wyposażonych w windę lub podjazdy dla wózków, pasy bezpieczeństwa; umożliwiających przewóz dzieci i osób sprawujących opiekę nad dziećmi, zgodny z liczbą miejsc wpisaną do dowodu rejestracyjnego pojazdu
2) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych dzieci.
3) Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia wyłącznie z wykorzystaniem pojazdów spełniających wymogi określone w niniejszym punkcie oraz SWZ.
7. Wykonawca musi zapewnić przewożonym dzieciom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj.:
1) utrzymywać pojazdy w czystości i porządku,
2) przestrzegać przepisy ppoż. i BHP,
3) ubezpieczyć pojazdy, dzieci i opiekunów na czas przewozu z tytułu szkody, która może wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia, oznaczyć pojazd na czas przewozu, że wykorzystywany jest do transportu dzieci i osób niepełnosprawnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: wpływ na środowisko
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Starogard Gdański do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Trąbkach Wielkich wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2021/2022.
2. Dowóz i odwóz dzieci do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Trąbkach Wielkich: razem 3 dzieci.
Zapewnienie opieki podczas przejazdu – 2 opiekunów.
3. Przewóz dzieci do placówki realizowany będzie z następujących miejsc w Starogardzie Gdańskim: Obrońców Wybrzeża (1 dziecko), Andersa (1 dziecko), Staszica (1 dziecko).
Dzieci do placówki uczęszczają zawsze na tę samą godzinę, więc Wykonawca realizuje dwa kursy dziennie (do i z placówki).
4. Opiekunem dzieci niepełnosprawnych podczas przewozów do szkół i placówek oświatowych musi być osoba pełnoletnia, która jest zdolna do ponoszenia odpowiedzialności (karnej, cywilnej) za działanie lub zaniechanie działania w związku ze sprawowaną opieką.
5. Opiekun powinien spełniać wymogi formalne oraz posiadać predyspozycje do opieki nad osobami niepełnosprawnymi.
6. Obowiązki opiekuna:
1) opiekun odpowiada za bezpieczeństwo dzieci w czasie przewozu, a także w czasie przejścia z pojazdu samochodowego do placówki i z placówki do pojazdu samochodowego,
2) opiekun pomaga dzieciom wsiąść i wysiąść z pojazdu samochodowego, w razie konieczności przenieść dziecko z wózka inwalidzkiego do pojazdu samochodowego i z pojazdu samochodowego do wózka inwalidzkiego,
3) opiekun odpowiada za to, aby w czasie przewozu dzieci były zabezpieczone pasami lub przewożone w fotelikach (dostarczonych przez rodziców lub opiekunów prawnych),
4) opiekun doprowadza dziecko z pojazdu samochodowego do placówki i oddaje pod opiekę wychowawcy, a po zakończonych zajęciach odbiera dzieci z placówki i doprowadza ich do pojazdu samochodowego,
5) opiekun po zajęciach przekazuje dzieci rodzicom lub opiekunom prawnym lub też osobom wskazanym przez rodziców lub opiekunów prawnych,
6) osoby sprawujące opiekę nad dziećmi muszą być przeszkolone w zakresie udzielania pierwszej pomocy, pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej,
7) Zamawiający wyklucza możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna,
8) opiekun odpowiada za umieszczenie dzieci w pojeździe w sposób niezagrażający zdrowiu i życiu dzieci i współpasażerów.
7. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa:
1) pojazdem samochodowym do przewozu osób niepełnosprawnych wyposażonych w windę lub podjazdy dla wózków, pasy bezpieczeństwa; umożliwiających przewóz dzieci i osób sprawujących opiekę nad dziećmi, zgodny z liczbą miejsc wpisaną do dowodu rejestracyjnego pojazdu
2) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych dzieci.
Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia wyłącznie z wykorzystaniem pojazdów spełniających wymogi określone w niniejszym punkcie oraz SWZ.
8. Wykonawca musi zapewnić przewożonym dzieciom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj.:
1) utrzymywać pojazdy w czystości i porządku,
2) przestrzegać przepisy ppoż. i BHP,
3) ubezpieczyć pojazdy, dzieci i opiekunów na czas przewozu z tytułu szkody, która może wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia, oznaczyć pojazd na czas przewozu, że wykorzystywany jest do transportu dzieci i osób niepełnosprawnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: wpływ na środowisko
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Starogard Gdański do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego, Niepublicznego Punktu Przedszkolnego „Oleńka” i Niepublicznej Szkoły Przysposabiającej do Pracy w Skarszewach wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2021/2022.
Dowóz i odwóz dzieci Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego, Niepublicznego Punktu Przedszkolnego „Oleńka” i Niepublicznej Szkoły Przysposabiającej do Pracy w Skarszewach: razem 6 dzieci.
Zapewnienie opieki podczas przejazdu – 2 opiekunów.
2. Przewóz dzieci do placówki realizowany będzie z następujących miejsc w Starogardzie Gdańskim: Staszica (1 dziecko), Al. Jana Pawła II (1 dziecko), Murarska (1 dziecko), Nad Wierzycą (1 dziecko), Południowa (1 dziecko), Piłsudskiego (1 dziecko).
Dzieci do placówki uczęszczają zawsze na tę samą godzinę, więc Wykonawca realizuje dwa kursy dziennie (do i z placówki).
3. Opiekunem dzieci niepełnosprawnych podczas przewozów do szkół i placówek oświatowych musi być osoba pełnoletnia, która jest zdolna do ponoszenia odpowiedzialności (karnej, cywilnej) za działanie lub zaniechanie działania w związku ze sprawowaną opieką.
4. Opiekun powinien spełniać wymogi formalne oraz posiadać predyspozycje do opieki nad osobami niepełnosprawnymi.
5. Obowiązki opiekuna:
1) opiekun odpowiada za bezpieczeństwo dzieci w czasie przewozu, a także w czasie przejścia z pojazdu samochodowego do placówki i z placówki do pojazdu samochodowego,
2) opiekun pomaga dzieciom wsiąść i wysiąść z pojazdu samochodowego, w razie konieczności przenieść dziecko z wózka inwalidzkiego do pojazdu samochodowego i z pojazdu samochodowego do wózka inwalidzkiego,
3) opiekun odpowiada za to, aby w czasie przewozu dzieci były zabezpieczone pasami lub przewożone w fotelikach (dostarczonych przez rodziców lub opiekunów prawnych),
4) opiekun doprowadza dziecko z pojazdu samochodowego do placówki i oddaje pod opiekę wychowawcy, a po zakończonych zajęciach odbiera dzieci z placówki i doprowadza ich do pojazdu samochodowego,
5) opiekun po zajęciach przekazuje dzieci rodzicom lub opiekunom prawnym lub też osobom wskazanym przez rodziców lub opiekunów prawnych,
6) osoby sprawujące opiekę nad dziećmi muszą być przeszkolone w zakresie udzielania pierwszej pomocy, pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej,
7) Zamawiający wyklucza możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna,
8) opiekun odpowiada za umieszczenie dzieci w pojeździe w sposób niezagrażający zdrowiu i życiu dzieci i współpasażerów.
6. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa:
1) pojazdem samochodowym do przewozu osób niepełnosprawnych wyposażonych w windę lub podjazdy dla wózków, pasy bezpieczeństwa; umożliwiających przewóz dzieci i osób sprawujących opiekę nad dziećmi, zgodny z liczbą miejsc wpisaną do dowodu rejestracyjnego pojazdu
2) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych dzieci.
Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia wyłącznie z wykorzystaniem pojazdów spełniających wymogi określone w niniejszym punkcie oraz SWZ.
7. Wykonawca musi zapewnić przewożonym dzieciom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj.:
1) utrzymywać pojazdy w czystości i porządku,
2) przestrzegać przepisy ppoż. i BHP,
3) ubezpieczyć pojazdy, dzieci i opiekunów na czas przewozu z tytułu szkody, która może wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia, oznaczyć pojazd na czas przewozu, że wykorzystywany jest do transportu dzieci i osób niepełnosprawnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: wpływ na środowisko
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu;
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone.
2. Na podstawie art. 112 Ustawy, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie 2 usługi w zakresie cyklicznych, codziennych (od poniedziałku do piątku) przewozów osób niepełnosprawnych, z czego każda usługa będzie opiewała na kwotę nie mniejszą niż:
• dla części I – 100.000,00 zł;
• dla części II – 60.000,00 zł;
• dla części III – 60.000,00 zł.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, lecz nie na część I, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał dwie usługi opisane powyżej za kwotę nie mniejszą niż 60.000,00 zł każda.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, w tym część I, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał dwie usługi opisane powyżej za kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł każda.
W przypadku oferty wspólnej wykonawców powyższy warunek można spełnić łącznie na zasadzie (1+1).
b) dysponuje niżej wymienionymi osobami, skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego:
• dla części I - 7 osobami (kierowcami) posiadającymi prawo jazdy kat. D lub B oraz 7 osobami (opiekunami) zdolnymi do wykonania usługi, przeszkolonymi w zakresie udzielania pierwszej pomocy/pierwszej pomocy medycznej/pierwszej pomocy przedmedycznej, które przeszły szkolenie dla opiekunów dzieci przewożonych do szkół (np. organizowane przez Ośrodek Ruchu Drogowego);
• dla części II – 1 osobą (kierowca) posiadającą prawo jazdy kat. D lub B oraz 2 osobami (opiekunami) zdolnymi do wykonania usługi, przeszkolonymi w zakresie udzielania pierwszej pomocy/pierwszej pomocy medycznej/pierwszej pomocy przedmedycznej, które przeszły szkolenie dla opiekunów dzieci przewożonych do szkół (np. organizowane przez Ośrodek Ruchu Drogowego);
• dla części III – 1 osobą (kierowca) posiadającą prawo jazdy kat. D lub B oraz 2 osobami (opiekunami) zdolnymi do wykonania usługi, przeszkolonymi w zakresie udzielania pierwszej pomocy/pierwszej pomocy medycznej/pierwszej pomocy przedmedycznej, które przeszły szkolenie dla opiekunów dzieci przewożonych do szkół (np. organizowane przez Ośrodek Ruchu Drogowego);
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje ilością osób wynikającą z sumy liczby osób wymaganych do realizacji każdej części zamówienia (np. w przypadku gdy wykonawca złoży ofertę na wszystkie 3 części to musi wykazać, że dysponuje 9 kierowcami oraz 11 opiekunami). W przypadku oferty wspólnej wykonawców powyższy warunek można spełnić łącznie na zasadzie (1+1).
c) dysponuje niżej wymienionymi narzędziami i urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego:
• dla części I – 7 pojazdami samochodowymi, które posiadają minimum 9 miejsc siedzących każdy, do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażonych w windę lub podjazdy dla wózków, pasy bezpieczeństwa; umożliwiających przewóz dzieci i osób sprawujących opiekę nad dziećmi, zgodny z liczbą miejsc wpisaną do dowodu rejestracyjnego pojazdu;
• dla części II – 1 pojazdem samochodowym, który posiada minimum 9 miejsc siedzących, do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażonym w windę lub podjazdy dla wózków, pasy bezpieczeństwa; umożliwiający przewóz dzieci i osób sprawujących opiekę nad dziećmi, zgodny z liczbą miejsc wpisaną do dowodu rejestracyjnego pojazdu;
• dla części III – 1 pojazdem samochodowym, który posiada minimum 9 miejsc siedzących, do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażonym w windę lub podjazdy dla wózków, pasy bezpieczeństwa; umożliwiający przewóz dzieci i osób sprawujących opiekę nad dziećmi, zgodny z liczbą miejsc wpisaną do dowodu rejestracyjnego pojazdu.
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje ilością pojazdów wynikającą z sumy liczby pojazdów wymaganych do realizacji każdej części zamówienia (np. w przypadku gdy wykonawca złoży ofertę na wszystkie 3 części to musi wykazać, że dysponuje 9 pojazdami). W przypadku oferty wspólnej wykonawców powyższy warunek można spełnić łącznie na zasadzie (1+1). W uzasadnionych przypadkach (np. awaria techniczna pojazdu) Wykonawca niezwłocznie podstawi zastępczy środek transportu w taki sposób, aby zapewnić równorzędny poziom realizacji zamówienia.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 Ustawy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
a) część I – 9.000,00 zł;
b) część II – 2.000,00 zł;
c) część III – 1.500,00 zł.
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 97 ust. 7 Ustawy, w zależności od wyboru Wykonawcy.
3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Ustawie,
b) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
c) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Ustawy), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
4. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione.
5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek banku 83 8340 0001 0001 1400 2000 0005 z tytułem przelewu „Wadium – nr części ……….. przetarg: Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Starogard Gdański wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2021/2022”.
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Ustawy zostanie odrzucona1.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Ustawy.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
część I:
1. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności takich zmian.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie:
1) wydłużenia terminu realizacji umowy, w przypadku nie rozstrzygnięcia przetargu na dowóz uczniów w roku szkolnym 2022/2023;
2) zmiany wynagrodzenia wykonawcy, w przypadku konieczności realizowania dowozu inną liczbą pojazdów niż pierwotnie określono w przetargu. W takim przypadku dzienne wynagrodzenie wykonawcy zostanie ustalone poprzez podzielenie dziennej stawki za świadczenie usługi przez liczbę pojazdów, którymi pierwotnie świadczona była usługa (7 pojazdów) oraz pomnożenie jej przez liczbę pojazdów, którymi realizowana jest usługa. W celu wyliczenia wynagrodzenia Zamawiający przyjmie założenie, że każdym pojazdem przewożona jest 7 dzieci;
3) zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT;
4) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
część II i III:
1. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności takich zmian.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie:
1) Wydłużenia terminu realizacji umowy, w przypadku nie rozstrzygnięcia przetargu na dowóz uczniów w roku szkolnym 2022/2023;
2) zmiany wynagrodzenia wykonawcy, w przypadku konieczności realizowania dowozu inną liczbą pojazdów niż pierwotnie określono w przetargu. W takim przypadku dzienne wynagrodzenie wykonawcy zostanie ustalone poprzez podzielenie dziennej stawki za świadczenie usługi przez liczbę pojazdów, którymi pierwotnie świadczona była usługa oraz pomnożenie jej przez liczbę pojazdów, którymi realizowana jest usługa. W celu wyliczenia wynagrodzenia Zamawiający przyjmie założenie, że każdym pojazdem przewożona jest 6 dzieci;
3) Zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT;
4) Wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl/starogard_gdanski
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-12 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-10
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
2. Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym z możliwością przeprowadzenia negocjacji treści ofert w celu ich ulepszenia, o którym mowa w art. 275 pkt 2 Ustawy.
3. Do negocjacji zostaną zaproszeni wykonawcy, których oferty nie podlegają odrzuceniu.
4. Zamawiający ograniczy liczbę wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert do 3 z zastrzeżeniem ust. 5. W przypadku mniejszej liczby ofert Zamawiający zaprosi do negocjacji wszystkich wykonawców.
5. W celu ograniczenia liczby wykonawców zamawiający przyjmie kryterium najniższej ceny. Zaproszenie zostanie skierowane do wykonawców, którzy w rankingu opracowanym na podstawie powyższego kryterium zajmą miejsca od 1 do 3. Jeśli na pozycji 3 zostanie sklasyfikowanych dwóch lub więcej wykonawców, zamawiający również tych wykonawców zaprosi do negocjacji.
6. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z możliwości negocjowania treści ofert, negocjacje dotyczyć będą wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert. Negocjacje mogą dotyczyć wszystkich kryteriów oceny ofert.