Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Starogard Gdański wraz

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Starogard Gdański wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2019/2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStarogard Gdański
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-07-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miejska Starogard Gdański
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-17
  • Numer ogłoszenia573867-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 573867-N-2019 z dnia 2019-07-17 r.

Gmina Miejska Starogard Gdański: Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Starogard Gdański wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2019/2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Starogard Gdański, krajowy numer identyfikacyjny 52524000000000, ul. ul. Gdańska  6 , 83-200  Starogard Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 585 306 006, e-mail ratusz@um.starogard.pl, faks 585 306 111.
Adres strony internetowej (URL): www.starogard.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.starogard.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.starogard.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Urząd Miasta, ul. Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Starogard Gdański wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2019/2020
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Starogard Gdański do i z: a) Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego, Miejskiego Przedszkola Publicznego Nr 2, Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego w Starogardzie Gdańskim wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2019/2020; b) Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Trąbkach Wielkich wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2019/2020; c) Niepublicznego Punktu Przedszkolnego „OLEŃKA” oraz Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Skarszewach wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2019/2020.

II.5) Główny kod CPV: 60000000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-09-02   lub zakończenia: 2020-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dla wykazania spełniania warunku wymagane jest: a) wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie 2 usług w zakresie cyklicznych, codziennych (od pon. do pt.) przewozów osób niepełnosprawnych, z czego każda usługa będzie opiewała na kwotę nie mniejszą niż: dla części I – 100.000,00 zł; dla części II – 60.000,00 zł; dla części III – 60.000,00 zł. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, lecz nie na części I, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał dwie usługi opisane powyżej za kwotę nie mniejszą niż 60.000,00 zł każda. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, w tym część I, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał dwie usługi opisane powyżej za kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł każda. W przypadku oferty wspólnej wykonawców powyższy warunek można spełnić łącznie na zasadzie (1+1). b) dysponowanie niżej wymienionymi osobami, skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego: dla części I - 7 osobami (kierowcami) posiadającymi prawo jazdy kat. D lub B oraz 7 osobami (opiekunami) zdolnymi do wykonania usługi, przeszkolonymi w zakresie udzielania pierwszej pomocy/pierwszej pomocy medycznej/pierwszej pomocy przedmedycznej, które przeszły szkolenie dla opiekunów dzieci przewożonych do szkół (np. organizowane przez Ośrodek Ruchu Drogowego); dla części II – 1 osobą (kierowca) posiadającą prawo jazdy kat. D lub B oraz 2 osobami (opiekunami) zdolnymi do wykonania usługi, przeszkolonymi w zakresie udzielania pierwszej pomocy/pierwszej pomocy medycznej/pierwszej pomocy przedmedycznej, które przeszły szkolenie dla opiekunów dzieci przewożonych do szkół (np. organizowane przez Ośrodek Ruchu Drogowego); dla części III – 1 osobą (kierowca) posiadającą prawo jazdy kat. D lub B oraz 2 osobami (opiekunami) zdolnymi do wykonania usługi, przeszkolonymi w zakresie udzielania pierwszej pomocy/pierwszej pomocy medycznej/pierwszej pomocy przedmedycznej, które przeszły szkolenie dla opiekunów dzieci przewożonych do szkół (np. organizowane przez Ośrodek Ruchu Drogowego); W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje ilością osób wynikającą z sumy liczby osób wymaganych do realizacji każdej części zamówienia (np. w przypadku gdy wykonawca złoży ofertę na wszystkie 3 części to musi wykazać, że dysponuje 9 kierowcami oraz 11 opiekunami). W przypadku oferty wspólnej wykonawców powyższy warunek można spełnić łącznie na zasadzie (1+1). c) Dysponowanie niżej wymienionymi narzędziami i urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego: dla części I – 7 pojazdami samochodowymi, które posiadają minimum 9 miejsc siedzących każdy, do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażonych w windę lub podjazdy dla wózków, pasy bezpieczeństwa; umożliwiających przewóz dzieci i osób sprawujących opiekę nad dziećmi, zgodny z liczbą miejsc wpisaną do dowodu rejestracyjnego pojazdu; dla części II – 1 pojazdem samochodowym, który posiada minimum 9 miejsc siedzących, do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażonym w windę lub podjazdy dla wózków, pasy bezpieczeństwa; umożliwiający przewóz dzieci i osób sprawujących opiekę nad dziećmi, zgodny z liczbą miejsc wpisaną do dowodu rejestracyjnego pojazdu; dla części III – 1 pojazdem samochodowym, który posiada minimum 9 miejsc siedzących, do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażonym w windę lub podjazdy dla wózków, pasy bezpieczeństwa; umożliwiający przewóz dzieci i osób sprawujących opiekę nad dziećmi, zgodny z liczbą miejsc wpisaną do dowodu rejestracyjnego pojazdu. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje ilością pojazdów wynikającą z sumy liczby pojazdów wymaganych do realizacji każdej części zamówienia (np. w przypadku gdy wykonawca złoży ofertę na wszystkie 3 części to musi wykazać, że dysponuje 9 pojazdami). W przypadku oferty wspólnej wykonawców powyższy warunek można spełnić łącznie na zasadzie (1+1). W uzasadnionych przypadkach (np. awaria techniczna pojazdu) Wykonawca niezwłocznie podstawi zastępczy środek transportu w taki sposób, aby zapewnić równorzędny poziom realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
8.1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: a) część I – 15.000,00 zł; b) część II – 4.000,00 zł; c) część III – 4.000,00 zł. 8.2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.); 8.3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek banku 83 8340 0001 0001 1400 2000 0005 z tytułem przelewu „Wadium – przetarg: Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Starogard Gdański wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2019/2020”. 8.4. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy składać w oryginale. Zaleca się złożenie oryginału dokumentu wadialnego w pok. nr 03 i wpięcie kopii z potwierdzeniem złożenia do oferty. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych Ustawą. 8.5. Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez Zamawiającego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od upływu terminu składania ofert. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom wyklucza się. 8.6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 8.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 20,00
wpływ na środowisko 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przewóz dzieci do i z Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego, Miejskiego Przedszkola Publicznego Nr 2, Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego w Starogardzie Gdańskim wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2019/2020
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Starogard Gdański do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego, Miejskiego Przedszkola Publicznego Nr 2, Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego w Starogardzie Gdańskim wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2019/2020. Dowóz i odwóz dzieci do i z: - Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego: 39 dzieci. - Miejskiego Przedszkola Publicznego Nr 2: 2 dzieci. - Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1: 1 dziecko. - II Liceum Ogólnokształcące: 2 dzieci Zapewnienie opieki podczas przejazdu - 1 opiekun. Zamawiający nie wyklucza sytuacji, że w przypadku zwiększenia się liczby dzieci dowożonych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego, Miejskiego Przedszkola Publicznego Nr 2 oraz Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego w Starogardzie Gdańskim konieczne będzie zapewnienie opieki kolejnego opiekuna. 2. Przewóz dzieci do placówki realizowany będzie z następujących miejsc w Starogardzie Gdańskim: 1) Lubichowska (3 dzieci), Dąbrowskiego (1 dziecko), Magazynowa (2 dzieci), Kanałowa (1 dziecko), Kopernika (1 dziecko), Krasickiego (1 dziecko), Kalinowskiego (1 dziecko), Osiedlowa (1 dziecko), Malinowa (1 dziecko), Mickiewicza (2 dzieci), Zblewska (2 dzieci), Wiosenna (1 dziecko), Płk. Dąbka (1 dziecko), Nad Wierzycą (1 dziecko), Kościuszki (1 dziecko), Świętojańska (1 dziecko), Rycerska (1 dziecko), Gimnazjalna (1 dziecko), Grunwaldzka (4 dzieci), Wiejska (1 dziecko), Bukowa (1 dziecko), Lange (1 dziecko), Al. Wojska Polskiego (2 dzieci), os. Kopernika (1 dziecko), 60-lecia (1 dziecko), Konstytucji 3 Maja (3 dzieci), Nad Jarem (1 dziecko), Piastów (1 dziecko) – Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy (39 dzieci); 2) Skośna (1 dziecko), Konstytucji 3 Maja (1 dziecko) – Miejskie Przedszkole Publiczne Nr 2 (2 dzieci); 3) Południowa (1 dziecko) – Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 (1 dziecko); 4) Os. Kopernika (2 dzieci) – II Liceum Ogólnokształcące (2 dzieci). Dzieci do placówki uczęszczają zawsze na tę samą godzinę, więc Wykonawca realizuje dwa kursy dziennie (do i z placówki). 3. Opiekunem dzieci niepełnosprawnych podczas przewozów do szkół i placówek oświatowych musi być osoba pełnoletnia, która jest zdolna do ponoszenia odpowiedzialności (karnej, cywilnej) za działanie lub zaniechanie działania w związku ze sprawowaną opieką. 4. Opiekun powinien spełniać wymogi formalne oraz posiadać predyspozycje do opieki nad osobami niepełnosprawnymi. 5. Obowiązki opiekuna: 1) opiekun odpowiada za bezpieczeństwo dzieci w czasie przewozu, a także w czasie przejścia z pojazdu samochodowego do placówki i z placówki do pojazdu samochodowego, 2) opiekun pomaga dzieciom wsiąść i wysiąść z pojazdu samochodowego, w razie konieczności przenieść dziecko z wózka inwalidzkiego do pojazdu samochodowego i z pojazdu samochodowego do wózka inwalidzkiego, 3) opiekun odpowiada za to, aby w czasie przewozu dzieci były zabezpieczone pasami lub przewożone w fotelikach (dostarczonych przez rodziców lub opiekunów prawnych), 4) opiekun doprowadza dziecko z pojazdu samochodowego do placówki i oddaje pod opiekę wychowawcy, a po zakończonych zajęciach odbiera dzieci z placówki i doprowadza ich do pojazdu samochodowego, 5) opiekun po zajęciach przekazuje dzieci rodzicom lub opiekunom prawnym lub też osobom wskazanym przez rodziców lub opiekunów prawnych, 6) osoby sprawujące opiekę nad dziećmi muszą być przeszkolone w zakresie udzielania pierwszej pomocy, pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej, 7) Zamawiający wyklucza możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna, 8) opiekun odpowiada za umieszczenie dzieci w pojeździe w sposób niezagrażający zdrowiu i życiu dzieci i współpasażerów. 6. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa: 1) pojazdem samochodowym, który posiada minimum 9 miejsc siedzących, do przewozu osób niepełnosprawnych wyposażonym w windę lub podjazdy dla wózków, pasy bezpieczeństwa; umożliwiającym przewóz dzieci i osób sprawujących opiekę nad dziećmi, zgodny z liczbą miejsc wpisaną do dowodu rejestracyjnego pojazdu 2) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych dzieci. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia wyłącznie z wykorzystaniem pojazdów spełniających wymogi określone w niniejszym punkcie oraz punkcie 4.1 SIWZ. 7. Wykonawca musi zapewnić przewożonym dzieciom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj.: 1) utrzymywać pojazdy w czystości i porządku, 2) przestrzegać przepisy ppoż. i BHP, 3) ubezpieczyć pojazdy, dzieci i opiekunów na czas przewozu z tytułu szkody, która może wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia, oznaczyć pojazd na czas przewozu, że wykorzystywany jest do transportu dzieci i osób niepełnosprawnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 20,00
wpływ na środowisko 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przewóz dzieci do i z Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Trąbkach Wielkich wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2019/2020
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Starogard Gdański do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Trąbkach Wielkich wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2019/2020. Dowóz i odwóz dzieci do i z Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Trąbkach Wielkich: razem 3 dzieci. Zapewnienie opieki podczas przejazdu - 2 opiekunów. Zamawiający nie wyklucza sytuacji, że w przypadku zwiększenia się liczby dzieci dowożonych do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Trąbkach Wielkich konieczne będzie zapewnienie opieki kolejnego opiekuna. 2. Przewóz dzieci do placówki realizowany będzie z następujących miejsc w Starogardzie Gdańskim: Borówkowa 24 (1 dziecko), Gen. Andersa 8 (1 dziecko), Staszica 17 (1 dziecko). Dzieci do placówki uczęszczają zawsze na tę samą godzinę, więc Wykonawca realizuje dwa kursy dziennie (do i z placówki). 3. Opiekunem dzieci niepełnosprawnych podczas przewozów do szkół i placówek oświatowych musi być osoba pełnoletnia, która jest zdolna do ponoszenia odpowiedzialności (karnej, cywilnej) za działanie lub zaniechanie działania w związku ze sprawowaną opieką. 4. Opiekun powinien spełniać wymogi formalne oraz posiadać predyspozycje do opieki nad osobami niepełnosprawnymi. 5. Obowiązki opiekuna: 1) opiekun odpowiada za bezpieczeństwo dzieci w czasie przewozu, a także w czasie przejścia z pojazdu samochodowego do placówki i z placówki do pojazdu samochodowego, 2) opiekun pomaga dzieciom wsiąść i wysiąść z pojazdu samochodowego, w razie konieczności przenieść dziecko z wózka inwalidzkiego do pojazdu samochodowego i z pojazdu samochodowego do wózka inwalidzkiego, 3) opiekun odpowiada za to, aby w czasie przewozu dzieci były zabezpieczone pasami lub przewożone w fotelikach (dostarczonych przez rodziców lub opiekunów prawnych), 4) opiekun doprowadza dziecko z pojazdu samochodowego do placówki i oddaje pod opiekę wychowawcy, a po zakończonych zajęciach odbiera dzieci z placówki i doprowadza ich do pojazdu samochodowego, 5) opiekun po zajęciach przekazuje dzieci rodzicom lub opiekunom prawnym lub też osobom wskazanym przez rodziców lub opiekunów prawnych, 6) osoby sprawujące opiekę nad dziećmi muszą być przeszkolone w zakresie udzielania pierwszej pomocy, pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej, 7) Zamawiający wyklucza możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna, 8) opiekun odpowiada za umieszczenie dzieci w pojeździe w sposób niezagrażający zdrowiu i życiu dzieci i współpasażerów. 6. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa: 1) pojazdem samochodowym, który posiada minimum 9 miejsc siedzących, do przewozu osób niepełnosprawnych wyposażonym w windę lub podjazdy dla wózków, pasy bezpieczeństwa; umożliwiającym przewóz dzieci i osób sprawujących opiekę nad dziećmi, zgodny z liczbą miejsc wpisaną do dowodu rejestracyjnego pojazdu 2) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych dzieci. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia wyłącznie z wykorzystaniem pojazdów spełniających wymogi określone w niniejszym punkcie oraz punkcie 4.1 SIWZ. 7. Wykonawca musi zapewnić przewożonym dzieciom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj.: 1) utrzymywać pojazdy w czystości i porządku, 2) przestrzegać przepisy ppoż. i BHP, 3) ubezpieczyć pojazdy, dzieci i opiekunów na czas przewozu z tytułu szkody, która może wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia, oznaczyć pojazd na czas przewozu, że wykorzystywany jest do transportu dzieci i osób niepełnosprawnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 20,00
wpływ na środowisko 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Przewóz dzieci do i z Niepublicznego Punktu Przedszkolnego „OLEŃKA” oraz Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Skarszewach wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2019/2020
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Starogard Gdański do Niepublicznego Punktu Przedszkolnego "OLEŃKA" oraz Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Skarszewach wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2019/2020. Dowóz i odwóz dzieci do i z Niepublicznego Punktu Przedszkolnego "OLEŃKA" oraz Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Skarszewach: razem 5 dzieci. Zapewnienie opieki podczas przejazdu - 2 opiekunów. Zamawiający nie wyklucza sytuacji, że w przypadku zwiększenia się liczby dzieci dowożonych do Niepublicznego Punktu Przedszkolnego "OLEŃKA" oraz Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Skarszewach konieczne będzie zapewnienie opieki kolejnego opiekuna. 2. Przewóz dzieci do placówki realizowany będzie z następujących miejsc w Starogardzie Gdańskim: Al. Jana Pawła II 33/8 (1 dziecko), Piłsudskiego 30A (1 dziecko), Południowa 41 (1 dziecko), Majowa 17a (1 dziecko), Staszica 17 (1 dziecko). Dzieci do placówki uczęszczają zawsze na tę samą godzinę, więc Wykonawca realizuje dwa kursy dziennie (do i z placówki). 3. Opiekunem dzieci niepełnosprawnych podczas przewozów do szkół i placówek oświatowych musi być osoba pełnoletnia, która jest zdolna do ponoszenia odpowiedzialności (karnej, cywilnej) za działanie lub zaniechanie działania w związku ze sprawowaną opieką. 4. Opiekun powinien spełniać wymogi formalne oraz posiadać predyspozycje do opieki nad osobami niepełnosprawnymi. 5. Obowiązki opiekuna: 1) opiekun odpowiada za bezpieczeństwo dzieci w czasie przewozu, a także w czasie przejścia z pojazdu samochodowego do placówki i z placówki do pojazdu samochodowego, 2) opiekun pomaga dzieciom wsiąść i wysiąść z pojazdu samochodowego, w razie konieczności przenieść dziecko z wózka inwalidzkiego do pojazdu samochodowego i z pojazdu samochodowego do wózka inwalidzkiego, 3) opiekun odpowiada za to, aby w czasie przewozu dzieci były zabezpieczone pasami lub przewożone w fotelikach (dostarczonych przez rodziców lub opiekunów prawnych), 4) opiekun doprowadza dziecko z pojazdu samochodowego do placówki i oddaje pod opiekę wychowawcy, a po zakończonych zajęciach odbiera dzieci z placówki i doprowadza ich do pojazdu samochodowego, 5) opiekun po zajęciach przekazuje dzieci rodzicom lub opiekunom prawnym lub też osobom wskazanym przez rodziców lub opiekunów prawnych, 6) osoby sprawujące opiekę nad dziećmi muszą być przeszkolone w zakresie udzielania pierwszej pomocy, pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej, 7) Zamawiający wyklucza możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna, 8) opiekun odpowiada za umieszczenie dzieci w pojeździe w sposób niezagrażający zdrowiu i życiu dzieci i współpasażerów. 6. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa: 1) pojazdem samochodowym, który posiada minimum 9 miejsc siedzących, do przewozu osób niepełnosprawnych wyposażonym w windę lub podjazdy dla wózków, pasy bezpieczeństwa; umożliwiającym przewóz dzieci i osób sprawujących opiekę nad dziećmi, zgodny z liczbą miejsc wpisaną do dowodu rejestracyjnego pojazdu 2) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych dzieci. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia wyłącznie z wykorzystaniem pojazdów spełniających wymogi określone w niniejszym punkcie oraz punkcie 4.1 SIWZ. 7. Wykonawca musi zapewnić przewożonym dzieciom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj.: 1) utrzymywać pojazdy w czystości i porządku, 2) przestrzegać przepisy ppoż. i BHP, 3) ubezpieczyć pojazdy, dzieci i opiekunów na czas przewozu z tytułu szkody, która może wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia, oznaczyć pojazd na czas przewozu, że wykorzystywany jest do transportu dzieci i osób niepełnosprawnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 20,00
wpływ na środowisko 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam wanny do transportu ziemniaków luzem - Słupsk - Stawiszyce
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam wanny do transportu ziemniaków luzem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: CRZP/144/2019/AEZ Dostawa gadżetów reklamowych - 3
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Starogard Gdański: Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowej rozrywarki do worków
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI