Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Krzeczanowo
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrzeczanowo
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
  • Termin składania wniosków2020-07-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyOchotnicza Straż Pożarna w Krzeczanowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-15
  • Numer ogłoszenia561966-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 561966-N-2020 z dnia 2020-07-15 r.

Ochotnicza Straż Pożarna w Krzeczanowie: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Krzeczanowo
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Krzeczanowie, krajowy numer identyfikacyjny 130439063, ul. -  23 , 09-135  Krzeczanowo, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 512592358, e-mail ospkrzeczanowo@gmail.com, faks .
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.ugsiemiatkowo.nv.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.ugsiemiatkowo.nv.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
ofertę należy zlożyć w oryginale za pomocą operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
Adres:
Urząd Gminy Siemiątkowo, ul. Wł. Reymonta 2, 09-135 Siemiątkowo sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Krzeczanowo
Numer referencyjny: ZP.1.07.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: WYMAGANIA TECHNICZNE ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGODLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W KRZECZANOWIELp. WYMAGANIA MINIMALNE ZAMAWIAJĄCEGOSAMOCHÓD MUSI SPEŁNIAĆ NASTĘPUJĄCE WYMAGANIA: I. Podwozie z kabiną1.1. Spełnia wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą „Prawo o ruchu drogowym” (tj. Dz.U. z 2003 r., Nr 58, poz.515 z późniejszymi zmianami),1.2. Spełnia wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 kwietnia 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. Nr 85, poz. 553 z 2010 r.).1.3. Pojazd spełnia przepisy Polskiej Normy PN-EN1846-1 oraz PN-EN1846-2.1.4. Samochód musi posiadać świadectwo dopuszczenia do użytkowania wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 kwietnia 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. Nr 85, poz. 553 z 2010 r.). Świadectwo ważne na dzień odbioru samochodu1.5. Samochód – fabrycznie nowy. Rok produkcji 2020 .Podać markę i typ podwozia.1.6. Maksymalna masa rzeczywista samochodu gotowego do akcji ratowniczo - gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) nie może przekraczać 16000 kg. 1.7. Pojazd musi być wyposażony w urządzenia sygnalizacyjno - ostrzegawcze (świetlne i dźwiękowe), pojazdu uprzywilejowanego, jak opisano poniżej. - urządzenie dźwiękowe (co najmniej 3 modulowane tony) umożliwiające podawanie komunikatów słownych (funkcja megafonu). Wzmacniacz o mocy co najmniej 200 W (lub 2x100W). Głośnik o mocy co najmniej 200 W lub dwa głośniki o mocy co najmniej 100 W każdy (jeden z nich zamontowany pod przednim zderzakiem),- belka sygnalizacyjna w technologii LED, o szerokości co najmniej 1750 mm i wysokości nie większej, niż 70 mm. Belka montowana na dachu kabiny, na podstawie z aluminium lub stali nierdzewnej, jak najniżej, tak, aby w części środkowej jej dolna krawędź była chroniona osłoną przeciwsłoneczną samochodu. Belka musi być wyposażona co najmniej w dwa moduły oświetleniowe typu LED umieszczone centralnie oraz co najmniej po jednym module typu LED na każdym boku belki. Belka bez napisów, moduły oświetleniowe belki w kolorze niebieskim, także od góry, - fala świetlna typu LED, w kolorze pomarańczowym, umieszczona na tylnej ścianie nadwozia nad pokrywą skrytki autopompy. Urządzenie musi zapewnić „falę”: w lewo, w prawo, ze środka na zewnątrz, oraz sygnał ostrzegawczy naprzemiennie lewa i prawa strona fali świetlnej z możliwością zmiany prędkości wy¬świetlania sygnału w zależności od po¬trzeb. Fala świetlna wyposażona dodatkowo w dwie lampy sygnalizacyjne pulsujące typu LED, w kolorze niebieskim, połączone z sygnalizacją świetlną samochodu,- dodatkowe dwie lampy sygnalizacyjne pulsujące typu LED, prostokątne, w kolorze niebieskim, umieszczone z przodu – na masce pojazdu. Całość oświetlenia pojazdu uprzywilejowanego musi spełniać wymagania R65 EKG/ONZ dla klasy 2 dla światła niebieskiego. Dokumenty potwierdzające spełnienie tych wymogów (świadectwo homologacji) muszą być przekazane w trakcie inspekcji produkcyjnej, lub przy odbiorze samochodu. Urządzenia sygnalizacyjno-ostrzegawcze oraz pozostałe urządzenia fabryczne samochodu nie mogą powodować zakłóceń urządzeń łączności radiowej zamontowanych w samochodzie.- 4 reflektory dalekosiężne zamontowane na atrapie silnika na belce aluminiowej1.8. Pojazd musi być wyposażony w kamerę cofania z monitorem umieszczonym w kabinie kierowcy. Monitor do kamery musi posiadać przekątną co najmniej 7 cali. Kamera musi być wodoodporna, umożliwiająca widoczność w nocy przy oświetleniu drogi cofania lampami cofania. Kamera powinna być przystosowana do pracy w każdych warunkach atmosferycznych mogących wystąpić na terenie Polski oraz posiadać osłonę minimalizującą możliwość uszkodzeń mechanicznych. Monitor przekazujący obraz zamontowany w kabinie, w zasięgu wzroku kierowcy. Kamera uruchamiana automatycznie po włączeniu biegu wstecznego w pojeździe. Dodatkowo możliwość uruchomienia kamery w dowolnym momencie przez kierowcę.1.9. W przedziale autopompy musi być zainstalowany dodatkowy głośnik + mikrofon współpracujący z radiotelefonem przewoźnym.1.10. Podwozie pojazdu spełnia następujące warunki:- silnikiem o zapłonie samoczynnym o mocy minimum 210 kW , - silnik spełnia wymogi odnośnie czystości spalin zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami min. EURO 6. - zsynchronizowana skrzynia biegów 6+1( wsteczny)1.11. Maksymalna wysokość górnej krawędzi najwyższej półki w położeniu roboczym lub szuflady nie może przekroczyć 1800 mm od poziomu gruntu, lub odchylanych podestów roboczych.Sprzęt rozmieszczony grupowo w zależności od przeznaczenia z zachowaniem ergonomii.1.12. Napęd stały 4x4, skrzynia redukcyjna do jazdy w terenie, blokady mechanizmów różnicowych min.:- międzyosiowego,- osi tylnej,- osi przedniej,- na osi przedniej i tylnej koła pojedynczeZawieszenie pojazdu mechaniczne wzmocnione przystosowane do ciągłego obciążenia masą środków gaśniczych i wyposażeniem. 1.13. Kabina czterodrzwiowa, jednomodułowa, zapewniająca dostęp do silnika, w układzie miejsc 1+1+4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy).1.14. Kabina wyposażona w:- indywidualne oświetlenie nad siedzeniem dowódcy,- niezależny układ ogrzewania i wentylacji umożliwiający ogrzewanie kabiny przy wyłączonym silniku,- lampy przeciwmgielne z przodu pojazdu,- zewnętrzna osłona przeciwsłoneczna szyby przedniej,- wywietrznik dachowy,- klimatyzację,- elektrycznie regulowane lusterka główne po stronie kierowcy i dowódcy,- lusterko rampowe - krawężnikowe z prawej strony,- lusterko rampowe - dojazdowe przednie,- lusterka zewnętrzne podgrzewane,- elektrycznie sterowane szyby po stronie kierowcy i dowódcy,- uchwyt do trzymania w tylnej części kabiny,- schowek pod siedziskami w tylnej części kabiny,- radio samochodowe - reflektor ręczny (szperacz) do oświetlenia numerów budynków,- radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA min. 128 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min 14 znaków. Radiotelefon podłączony do instalacji antenowej zakończonej antena radiową przystosowana do pracy w sieci MSWiA. Obrotowy potencjometr siły głosu. Radiotelefon zasilany oddzielną przetwornicą napięcia. Radiotelofon powinien być kompatybilny ze sprzętem łączności posiadanym przez jednostkę OSP.Kabina wyposażona dodatkowo:- uchwyty na cztery aparaty oddechowe umieszczone w oparciach siedzeń tylnych,- odblokowanie każdego aparatu indywidualnie,- dźwignia odblokowująca o konstrukcji uniemożliwiającej przypadkowe odblokowanie np. podczas hamowania.1.15. Urządzenia kontrolne w kabinie kierowcy:- sygnalizacja otwarcia żaluzji skrytek i podestów,- sygnalizacja informująca o wysunięciu masztu,- sygnalizacja załączonego gniazda ładowania,- główny wyłącznik oświetlenia skrytek,- sterowanie zraszaczami, - sterowanie niezależnym ogrzewaniem kabiny i przedziału pracy autopompy,- kontrolka włączenia autopompy,- wskaźnik poziomu wody w zbiorniku,- wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku,- wskaźnik niskiego ciśnienia,1.16. Fotele wyposażone w pasy bezpieczeństwa, siedzenia pokryte materiałem łatwo zmywalnym, odpornym na rozdarcie i ścieranie, fotele wyposażone w zagłówki.Fotel dla kierowcy z regulacją wysokości, odległości i pochylenia oparcia.1.17. Instalacja elektryczna jednoprzewodowa, z biegunem ujemnym na masie lub dwuprzewodowa w przypadku zabudowy z tworzywa sztucznego. Moc alternatora i pojemność akumulatorów musi zabezpieczać pełne zapotrzebowanie na energię elektryczną przy maksymalnym obciążeniu.Instalacja elektryczna w kabinie kierowcy musi być wyposażona w dodatkowe gniazda umożliwiające podłączenie ładowarek do radiotelefonów przenośnych i latarek. Rodzaj i ilość gniazd uzgodniona z Zamawiającym.1.18. Instalacja elektryczna wyposażona w główny wyłącznik prądu.1.19. Wyprowadzone złącze zewnętrzne instalacji pneumatycznej.1.20. Integralny układ prostowniczy do ładowania akumulatorów pojazdu z zewnętrznego źródła 230V (wraz z przewodem zakończonym wtyczkami), z gniazdem przyłączeniowym umieszczonym w pobliżu drzwi kierowcy. Urządzenie wyposażone w mechanizm automatycznego odłączania wtyczki z gniazda w momencie rozruchu silnika (w kabinie kierowcy świetlna i dźwiękowa sygnalizacja podłączenia do zewnętrznego źródła).1.21. Pojazd wyposażony w dodatkowy sygnał pneumatyczny, włączany dodatkowym włącznikiem z miejsca dostępnego dla kierowcy i dowódcy.1.22. Pojazd wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego - jako sygnalizację świetlną dopuszcza się światło cofania.1.23. Kolorystyka: - elementy podwozia - czarne, ciemnoszare,- błotniki i zderzaki - białe, - kabina, zabudowa – czerwony RAL 3000.1.24. Wylot spalin nie może być skierowany na stanowiska obsługi poszczególnych urządzeń pojazdu. Wylot spalin musi być wyprowadzony na lewą stronę pojazdu na poziomie ramy i skierowany pod kątem 90º do osi podłużnej pojazdu. Wylot spalin musi być przystosowany do podłączenia końcówki wyciągu spalin (zarówno istniejącej z zaczepem mechanicznym, jak i planowanej z zaczepem magnetycznym), a jego umieszczenie musi umożliwiać łatwe i szybkie podłączenie tej końcówki.1.25. Wszelkie funkcje wszystkich układów i urządzeń pojazdu zachowują swoje właściwości pracy w temperaturach otoczenia od –25°C do +50°C.1.26. Podstawowa obsługa silnika możliwa bez podnoszenia kabiny.1.27. Pojemność zbiornika paliwa zapewnia przejazd minimum 300 km lub 4 godzinną pracę autopompy.1.28. Silnik pojazdu przystosowany do ciągłej pracy, bez uzupełniania cieczy chłodzącej, oleju oraz przekraczania dopuszczalnych parametrów pracy określonych przez producenta, w czasie minimum 4 godzin podczas postoju.Przystawka odbioru mocy przystosowana do długiej pracy, z sygnalizacją włączenia w kabinie kierowcy.1.29. Pojazd wyposażony w system ABS.1.30. Pojazd wyposażony w układ kierowniczy ze wspomaganiem.1.31. Ogumienie uniwersalne, szosowo – terenowe z bieżnikiem dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych.1.32. Pełnowymiarowe koło zapasowe mocowane w samochodzie do przewożenia awaryjnego (miejsce uzgodnić z zamawiającym). Zamawiający nie wymaga stałego mocowania koła zapasowego.1.33. Pojazd wyposażony w:- zaczep holowniczy z przodu pojazdu umożliwiający odholowanie pojazdu,- zaczepy typu szekla z przodu pojazdu 2 szt. i tyłu pojazdu 2szt., każdy z zaczepów musi wytrzymać obciążenie min. 100 kN służące do mocowania lin lub wyciągania pojazdu,- tylny zaczep holowniczy typu paszczowego o sile uciągu min 4500 kg , zapewniający możliwość holowania przyczepy, gniazdo 24 V na wtyczkę 7-pinową standardową, gniazdo pneumatyczne oraz gniazdo ABS do podłączania instalacji przyczepy. II. Zabudowa pożarnicza:2.1. 2 Zabudowa metalowo-kompozytowa. Zabudowa wykonana z materiałów odpornych na korozję typu : stal nierdzewna, aluminium materiały kompozytowe. Wyklucza się inne bez względu na rodzaj zabezpieczenia. Rodzaj zabudowy potwierdzony w świadectwie dopuszczenia.2.2. Dach zabudowy wykonany w formie podestu. Powierzchnia dachu pokryta ryflowaną blachą aluminiową o właściwościach przeciwpoślizgowych, a obrzeża zabezpieczone balustradą ochronną wykonana z kompozytu.2.3. Na dachu pojazdu zamontowana zamykana skrzynia, wykonana z materiału odpornego na korozję (wymiary skrzyni do uzgodnienia z zamawiającym w czasie realizacji zamówienia). Skrzynia wyposażona w oświetlenie typu LED oraz system wentylacji. Uchwyty z rolkami na drabinę wysuwną z podporami (rodzaj drabiny do uzgodnienia na etapie realizacji z zamawiającym) oraz uchwyty na sprzęt dostarczony przez zamawiającego.2.4. Na podeście roboczym zamontowane działko wodno-pianowe typ DWP 16o regulowanej wydajności i regulowanym kształcie strumienia. Przy podstawie działka zamontowany zawór odcinający, (końcówka do podawania piany zamontowana na dachu pojazdu obok działka lub w innym miejscu wskazanym przez zamawiającego).2.5. Powierzchnie platform, podestu roboczego i podłogi kabiny w wykonaniu antypoślizgowym.2.6. Półki sprzętowe wykonane z aluminium, w systemie z możliwością płynnej regulacji położenia wysokości półek. Wewnętrzne poszycia skrytek wykonane z anodowanej blachy aluminiowej.Po trzy skrytki na bokach pojazdu, jedna skrytka z tyłu (w układzie 3+3+1).2.7. Drabina do wejścia na dach ,,składana” wykonana z materiałów nierdzewnych, z powierzchniami stopni w wykonaniu anty poślizgowym, umieszczoną po lewej stronie. W górnej części drabinki zamontowane poręcze ułatwiające wchodzenie. Odległość pierwszego szczebla od podłoża nie może przekroczyć 600 mm.2.8. Skrytki na sprzęt i wyposażenie muszą być zamykane żaluzjami wodo i pyłoszczelnymi wykonanymi z anodowanego aluminium, wspomaganymi systemem sprężynowym, wyposażonymi w zamki zamykane na klucz, jeden klucz pasujący do wszystkich zamków. Zamknięcia żaluzji typu rurkowego.Dostęp do sprzętu z zachowaniem wymagań ergonomii. 2.9. Pod każdą skrytką na sprzęt umieszczone rozkładane stopnie (podesty), ułatwiające dostęp do sprzętu umieszczonego w skrytkach na górnym poziomie. Otwieranie stopni (podestów) wspomagane siłownikami gazowymi. Dolne podesty odchylane blokowane po zamknięciu przez opuszczone żaluzje, uniemożliwiające otwarcie podczas jazdy. Otwarcie podestu, musi być sygnalizowane w kabinie kierowcy.2.10. Skrytki wyposażone w:- jeden regał obrotowy na urządzenia ratownicze typu łom, młot, siekiera itp.,- co najmniej cztery podesty wysuwane pod sprzęt hydrauliczny, agregat prądotwórczy, motopompę pływającą, motopompę szlamową itp.,- co najmniej dwie szuflady na drobny sprzęt,W jednej ze skrytek po prawej i lewej stronie pojazdu musi być wyprowadzone szybkozłącze instalacji pneumatycznej z wężem spiralnym o długości min. 2m zakończonym pistoletem przedmuchowym do wstępnego oczyszczenia sprzętu po zakończeniu działań. Skrytki na sprzęt oraz przedział autopompy powinny być wyposażone w odwodnienie.2.11. Skrytki na sprzęt i przedział autopompy wyposażone w oświetlenie typu LED, włączane automatycznie po otwarciu skrytki. Główny wyłącznik oświetlenia skrytek zainstalowany w kabinie kierowcy, 2.12. Pojazd wyposażony w: - listwa LED umieszczone na każdym boku pojazdu w górnej części zabudowy pożarniczej, - oświetlenie włączane z przedziału autopompy oraz miejsca kierowcy pojazdu,- oświetlenie powierzchni roboczej dachu lampami typu LED,- oświetlenie typu LED umieszczone nad drzwiami kabiny załogi,2.13. Szuflady, podesty i wysuwane tace automatycznie blokowane w pozycji zamkniętej i otwartej oraz posiadają zabezpieczenie przed całkowitym wyciągnięciem wypadaniem z prowadnic.2.14. Szuflady, podesty i tace wystające w pozycji otwartej powyżej 250 mm poza obrys pojazdu posiadają oznakowanie ostrzegawcze.2.15. Uchwyty, klamki wszystkich urządzeń samochodu, drzwi żaluzjowych, szuflad, podestów, tac, skonstruowane tak, aby umożliwiały ich obsługę w rękawicach.2.16. Zbiornik wody o pojemności min. 2500l litrów (±2%)- wykonany z kompozytu. Zbiornik wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatacje, oraz układ zabezpieczającym przed wypływem wody podczas jazdy. Zbiornik posiada otwierany właz rewizyjny oraz falochrony.2.17. Zbiornik środka pianotwórczego o pojemności min. 10% pojemności zbiornika wody, wykonany z materiału odpornego na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów.Zbiornik wyposażony w oprzyrządowanie zapewniające jego bezpieczną eksploatacje.Napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym możliwe z poziomu terenu i dachu pojazdu. 2.18. Autopompa zlokalizowana z tyłu pojazdu w obudowanym przedziale, zamykanym drzwiami żaluzjowymi. Przedział autopompy ogrzewany niezależnym od pracy silnika urządzeniem, tego samego producenta jak w kabinie kierowcy, zabezpieczającym układ wodno pianowy przez zamarzaniem w temperaturach do -25 0C. 2.19. Autopompa dwuzakresowa o wydajności min. 2400l/min. przy ciśnieniu 0,8 MPa dla głębokości ssania 1,5 m. Wydajność stopnia wysokiego ciśnienia min.250 l/min. przy ciśnieniu 4 MPa. 2.20. Automatyka utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia.2.21. Układ wodno-pianowy zabudowany w taki sposób żeby parametry autopompy przy zasilaniu ze zbiornika samochodu były nie mniejsze niż przy zasilaniu ze zbiornika zewnętrznego dla głębokości ssania 1,5m.2.22. Samochód wyposażony w co najmniej jedną wysokociśnieniową linię szybkiego natarcia o długości węża 60 m na zwijadle, zakończoną prądownicą wodno - pianową z prądem zwartym i rozproszonym ( dodatkowa nakładka na prądownicę do podawania piany). Linia szybkiego natarcia musi umożliwiać podawanie wody lub piany bez względu na stopień rozwinięcia węża. Zwijadło umieszczone w ostatniej skrytce z prawej strony. Przedmuch linii sprężonym powietrzem.2.23. Zwijadło musi być wyposażone w dwa niezależne rodzaje napędu tj. elektryczny i ręczny – za pomocą korby oraz musi posiadać regulowany hamulec bębna. Układ napędu elektrycznego z zabezpieczeniem przeciwprzeciążeniowym i wyłącznikiem krańcowym.2.24. Instalacja zraszaczowa zamontowana w podwoziu do usuwania ograniczania stref skażeń chemicznych lub do celów gaśniczych:- instalacja taka powinna być wyposażona w min. 4 zraszacze, - dwa zraszacze powinny być umieszczone przed przednią osią, dwa zraszacze po bokach pojazdu,- powinna być wyposażona w zawory odcinające (jeden dla zraszaczy przed przednią osią, drugi dla zraszaczy bocznych), uruchamiane z kabiny kierowcy,- powinna być tak skonstruowana, aby jej odwodnienie było możliwe po otwarciu zaworów odcinających.2.25. Autopompa umożliwia podanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do:- minimum dwóch nasad tłocznych 75 zlokalizowanych z tyłu pojazdu bo bokach, - wysokociśnieniowej linii szybkiego natarcia,- działka wodno – pianowego zamontowanego na dachu pojazdu.2.26. Autopompa umożliwia podanie wody do zbiornika samochodu.2.27. Autopompa wyposażona w urządzenie odpowietrzające umożliwiające zassanie wody:- z głębokości 1,5 m w czasie do 30 sek.- z głębokości 7,5 m w czasie do 60 sek.2.28. W przedziale autopompy znajdują się co najmniej następujące urządzenia kontrolno-sterownicze pracy pompy: manowakuometr, manometr niskiego ciśnienia, manometr wysokiego ciśnienia, wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu (dodatkowy wskaźnik poziomu wody umieszczony w kabinie kierowcy), wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku (dodatkowy wskaźnik poziomu środka pianotwórczego umieszczony w kabinie kierowcy), miernik prędkości obrotowej wału pompy, regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu, włącznik i wyłącznik silnika pojazdu, licznik motogodzin pracy autopompy, wskaźnik lub kontrolka temperatury cieczy chłodzącej silnika, sterowanie automatycznym układem utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia z możliwością ręcznego sterowania regulacją automatyczną i ręczną ciśnienia pracy, sterowanie automatycznym zaworem napełniania zbiornika z hydrantu z możliwością przełączenia na sterowanie ręczne, schemat układu wodno-pianowego z oznaczeniem zaworów i opisem w języku polskim, głośnik z mikrofonem sprzężony z radiostacją przewoźną zamontowaną na samochodzie umożliwiający odbieranie i podawanie komunikatów słownych.2.29. Zbiornik wody wyposażony w nasadę 75 z odcinającym zaworem do napełniania z hydrantu.Instalacja napełniania posiada konstrukcję zabezpieczającą przed swobodnym wypływem wody ze zbiornika. 2.30. Autopompa wyposażona w ręczny dozownik środka pianotwórczego zapewniający uzyskiwanie stężeń 3% i 6% (tolerancja ± 0,5%) w całym zakresie wydajności pompy. 2.31. Wszystkie elementy układu wodno-pianowego muszą być wykonane z materiałów odpornych na korozję i na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów wody. Nie dopuszcza się stosowania stali węglowej, niezależnie od rodzaju jej zabezpieczenia, ani aluminium niezabezpieczonego przed utlenianiem.2.32. Konstrukcja układu wodno – pianowego umożliwia jego całkowite odwodnienie przy użyciu dwóch zaworów.2.33. Na wlocie ssawnym autopompy, oraz na wlotach do napełniania zbiornika z hydrantu, zamontowane elementy zabezpieczające przed przedostaniem się do pompy zanieczyszczeń stałych zarówno przy ssaniu ze zbiornika zewnętrznego jak i dla zbiornika własnego pojazdu, gwarantujący bezpieczną eksploatację pompy.2.34. Maszt oświetleniowy:- Wysuwany pneumatycznie, obrotowy maszt oświetleniowy zasilany z instalacji elektrycznej podwozia lub agregatu prądotwórczego, zabudowany na stałe w samochodzie z min. dwoma reflektorami o mocy min 210 W każdy i łącznym strumieniu świetlnym min. 30 000 lm. Wysokość min. 4,5 m od podłoża, na którym stoi pojazd do opraw czołowych reflektorów ustawionych poziomo, z możliwością sterowania reflektorami w pionie i w poziomie bezprzewodowo z poziomu gruntu. Stopień ochrony masztu i reflektorów min. IP 65. Złożenie masztu do pozycji transportowej przy użyciu jednego przycisku Umiejscowienie masztu nie powinno kolidować z działkiem wodno-pianowym, skrzynią sprzętową oraz drabiną.2.35. W zabudowie musi być zamocowany wysuwany moduł, zawierający mocowanie na tzw. umywalkę turystyczną, o pojemności co najmniej 10 litrów wody + zintegrowany dozownik na co najmniej 150 ml mydła oraz uchwyt z osłoną na ręczniki papierowe w rolce.III. Wyposażenie:3.1 Wykonanie napisów na drzwiach kabiny kierowcy i dowódcy – OSP + nazwa, logo gminy oraz oznakowania numerami operacyjnymi zgodnie z obowiązującymi wymogami KG PSP (numer operacyjny zostanie przekazany po podpisaniu umowy z wykonawcą).Wykonanie na obu ścianach kabiny pojazdu na całej długości pasa w kolorze białym z folii odblaskowej, o szerokości klamek drzwiowych przechodzący na przód pojazdu w okolice przednich narożników/owiewek kabiny.3.2 Pojazd musi posiadać oznakowanie odblaskowe konturowe (OOK) pełne zgodne z zapisami §12 ust.1pkt17 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia.Oznakowanie wykonane z taśmy klasy C( tzn. z materiału odblaskowego do oznakowywania konturów i pasów) o szerokości min.50 mm oznakowanej znakiem homologacji międzynarodowej.3.3 Pojazd musi być wyposażony w wyciągarkę o napędzie elektrycznym i sile uciągu co najmniej 60 kN z liną o długości co najmniej 27 m, wraz z zabudową i zbloczem. Sterowanie pracą wyciągarki – przewodowo z pulpitu przenośnego. Ponadto wyciągarka powinna posiadać niezależne zabezpieczenie zasilania elektrycznego, zabezpieczające instalację elektryczną pojazdu przed uszkodzeniem w momencie przeciążenia wyciągarki. Końcowy odcinek liny (5 pełnych zwojów) powinien być pomalowany na kolor czerwony informujący operatora o konieczności zakończenia zwijania. Wyciągarka powinna zapewnić możliwość ręcznego rozwinięcia liny. 3.4 Klin pod koła 2 szt., zestaw narzędzi naprawczych podwozia pojazdu, klucz do kół, podnośnik hydrauliczny, trójkąt ostrzegawczy, apteczka podręczna, gaśnica proszkowa, kamizelka ostrzegawcza.3.5 Wykonawca zamontuje sprzęt dostarczony przez użytkownika i / lub dostarczy i zamontuje kompletne uchwyty / mocowania sprzętu wg „Wymagań dla średnich samochodów ratowniczo-gaśniczych” KG PSP z dnia 9 kwietnia 2019 oraz wykazu sprzętu określonego przez użytkownika poniżej.3.6 Wykonawca dostarczy wraz z samochodem sprzęt wymieniony w Wykazie ponizej.IV. Warunki gwarancji i serwisu4.1 Gwarancja min. 24 miesiące, max 60 miesięcyOkres gwarancji jakości i rękojmi za wady liczy się od dnia odbioru przedmiotu Umowy przez Zamawiającego potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym.4.2 Komplet dokumentacji, instrukcji itp. Na sprzęt i wyposażenie dostarczone wraz z pojazdem w języku polskim.4.3 Komplet dokumentacji niezbędnej do rejestracji pojazdu w tym - karta pojazdu- wyciąg ze świadectwa homologacji - badania techniczne 4.4 Czas reakcji serwisu max. 72 godziny, czas usunięcia awarii 7 dni roboczych.4.5 Co najmniej jeden punkt serwisowy podwozia na terenie Polski 4.6 Co najmniej jeden punkt serwisowy nadwozia na terenie Polski Wykaz sprzętu, który Wykonawca dostarczy wraz z samochodemLp. Opis sprzętu Ilość [szt.]1. Zestaw hydraulicznych narzędzi ratowniczych składających się z: 1. Agregat hydrauliczny:- silnik 4-suwowy o mocy min. 2,22 kW,- jednoczesne zasilanie dwóch narzędzi,- możliwość podłączania i odłączania narzędzi podczas pracy agregatu, bez konieczności zamykania przepływu oleju na sekcji hydraulicznej,- wbudowana funkcja turbo,- wydajność niskie – wysokie ciśnienie: 2 x 3 – 2 x 0,7 l/min,- wydajność turbo niskie – wysokie ciśnienie: 1 x 5,8 – 1 x 1,35 l/min,- pojemność użytkowa oleju hydraulicznego: min. 5,0 l,- węże hydrauliczne: min. 10 m – 2 sztuki,- węże hydrauliczne ze zintegrowanymi, pojedynczymi szybkozłączami, umożliwiającymi obsługę w rękawicach specjalnych strażackich oraz obrót o 360o,- waga agregatu maksymalnie 33 kg.2. Nożyce hydrauliczne:- siła cięcia: min. 640 kN,- rozwarcie ostrzy: min. 200 mm,- ostrza kute,- konstrukcja ostrzy zapewniająca prostowanie oraz ściąganie przecinanego materiału w kierunku sworznia; nie dopuszcza się ostrzy prostych,- system połączeń szybkozłączami kompatybilny z agregatem hydraulicznym,- waga maksymalnie 15,5 kg.3. Rozpieracz ramieniowy:- min. siła rozpierania wg PN-EN 13204:min. 50 kN,- max. siła rozpierania: min. 650 kN,- min. rozwarcie ramion: 720 mm,- nakładki zgniatające zintegrowane z ramionami rozpieracza,- możliwość zamontowania łańcuchów w gotowe otwory końcówek rozpieracza bez konieczności ich ściągania,- system połączeń szybkozłączami kompatybilny z agregatem hydraulicznym,- waga maksymalnie 17 kg.4. Piła ręczna ratownicza do cięcia szyby klejonej z możliwością wymiany brzeszczota 5. Wybijak do szyb hartowanych 6. Nóż do pasów bezpieczeństwa7. Mata narzędziowa o wymiarach min. 2 x 2,5 m Pozostałe wymagania:- zestaw narzędzi hydraulicznych kompatybilnych ze sobą i fabrycznie nowy – rok produkcji 2020,- nie dopuszcza się stosowania żadnych przeróbek oferowanego sprzętu, - Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenie wskazane w niniejszym Załączniku posiadały wymagane Świadectwa Dopuszczenia CNBOP. - gwarancja: min. 5 lat. 12. Zbiornik przenośny na wodę: Wymiary zewnętrzne po sprawieniu: 4,00m x 4,00m x 1,00mWymiary po złożeniu: 2,00m x 1,00m x 1,00mPojemność wody min. 13 000 l (13 m3) 13. Narzędzie ratownicze Hooligan wersja standardowa - łapka do podważania, wyłamywania zamków min. 106 cm.Głowa i główny pazur wyprodukowane z całkowicie iskrobezpiecznego materiału 14. Sygnalizator bezruchu Motion Scout (model urządzenia podany ze względu na kompatybilność ze sprzętem posiadającym przez jednostkę OSP) 25. Rozdzielacz kulowy 110/75-110-75 16. Zestaw węży tłocznych W52 oraz W75 według standaryzacji samochodu GBA 17. Węże tłoczne W110 58. Agregat prądotwórczy jednofazowy o mocy min 3 kW 1Wykaz sprzętu posiadanego przez użytkownika, który użytkownik zamierza przewozić w samochodzieLp. Opis urządzenia / wyposażenia1. Motopompa do wody brudnej (tzw. szlamowa) PH 2400 – 1 szt.2. Motopompa pływająca NIAGARA 1 – 1 szt.3. Pilarka do drewna Stihl MS 290 – 1 szt.4. Pilarka do drewna Stihl MS 180 – 1 szt.5. Przecinarka tarczowa do betonu i stali HUSQVARNA – 1 szt.6. Gaśnica proszkowa 6kg – 2 szt.7. Plecakowy opryskiwacz spalinowy / dmuchawa Stihl – 1 szt.8. Drabina aluminiowa nasadkowa 4 przęsłowa– 1 szt. (na dachu)9. Detektor napięcia HOTSTICK– 1 szt. 10. Aparaty ODO MSA AUER –4 szt. 11. Butle zapasowe do aparatów ODO o pojemności 6,8 l – 2 szt. 12. Deska ortopedyczna – 1 szt. 13. Torba PSP R1 – 1 szt.14. Defibrylator AED – 1 szt.15. Szyny kramera – 1 szt. 16. Wentylator oddymiający VP450 – 1szt.17. Kurtyna wodna – 1szt.18. Nożyce dielektryczne – 1 szt.19. Bosak dielektryczny – 1szt. 20. Prądownica Rosenbauer PW 52 - 2szt21. Smok ssawny skośny – 1 szt.22. Kamera termowizyjna – 1 szt.23. Latarki kątowe – 4 szt.24. Radiostacja Przenośna motorola DP 4600e - 4szt.25. Bosak strzechowy – 1 szt.26. Zestaw kominiarski – 1 kpl.27. Kanister o poj. 5 l – 2 szt.28. Opryskiwacz KWAZAR 3 l – 1 szt.29. Rozdzielacz – 1 szt. 30. Prądownica pianowa PP-2 – 1 szt.31. Zasysacz liniowy – 1 szt.32. Wytwornica pianowa WP-2/150 – 1 szt.33. Stojak hydrantowy – 1 szt.34. Statyw oświetleniowy 3,5 m. + Belka oświetleniowa 3 x 500 W – 1 szt.35. Przedłużacz na bębnie16A IP44 30m – 1 szt.36. Skrzynka narzędziowa – 1 szt.Ww. sprzęt przeznaczony jest do przewożenia w zabudowie.

II.5) Główny kod CPV: 34144210-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
35110000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-05

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.Działając na podstawie art. 26 ust. 2, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 pkt.3 ustawy Pzp, brak podstaw wykluczenia: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,W przypadku gdy dokument, o którym mowa w pkt 2) będzie dostępny w formie elektronicznej, Zamawiający samodzielnie pobierze ten dokument ze strony internetowej.2.Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.9. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 1i 2 niniejszego Rozdziału, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.10.Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać, iż brak jest podstaw do jego wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt.12)-23) oraz ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Razem z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:1) wypełniony formularz oferty cenowej (wg wzoru Załącznik Nr 1do SIWZ) ,2) oświadczenia określone w Rozdziale VII pkt 1 ppkt 1) i 2) niniejszej SIWZ( wg wzoru Załącznik Nr 2 i Nr 3 do SIWZ),3) Formularz charakterystyki technicznej i wyposażenia-Załącznik A do formularza oferty cenowej4) niezbędne pełnomocnictwa-jeżeli zostały udzielone, 2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (wg wzoru załącznik Nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiazania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z nich.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
DEKLAROWANY OKRES GWARANCJI JAKOŚCI 30,00
ZUŻYCIE ENERGII 5,00
EMISJA DWUTLENKU WĘGLA 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: 1) zmiany dotyczące terminu wykonania zamówienia spowodowane: a) siłą wyższą lub innymi okolicznościami niezależnymi od Wykonawcy, b) zmianą przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia,2) zmiany obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,3) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, ( np. zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wyznaczonych do realizacji umowy itp.); Zamawiający dopuszcza również zmianę w zakresie zmiany nazwy Zamawiającego, 4) zmiana strony umowy w sytuacji, gdy w prawa i obowiązki Wykonawcy wstąpi inny podmiot;/Możliwa jest zamiana umowy w szczególności polegająca na tym, iż w miejsce wykonawcy przejmujący ogół jego praw i obowiązków, wstąpi inny podmiot, np. podwykonawca.W szczególnych okolicznościach możliwa jest zmiana umowy polegająca na tym, iż prawa i obowiązki wszystkich członków konsorcjum/wszystkich Wykonawców wspólnie realizujących zamówienie/ przejmie jeden z członków Konsorcjum / jeden z Wykonawców wspólnie realizujących zamówienie/,5) zmiany w zakresie podwykonawstwa:a) możliwe jest samodzielne realizowanie umowy, pomimo zadeklarowania udziału podwykonawcy w realizacji zamówienia.b) możliwe jest zlecenie podwykonawcy innego zakresu zamówienia, aniżeli wskazany przez Wykonawcę w ofercie.c) możliwe jest zlecenie części zamówienia podwykonawcy, w sytuacji gdy Wykonawca zadeklarował samodzielną realizacje zamówienia.d) możliwa jest zmiana podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca.2. Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane jako zmiany umowy wywołane przyczynami zewnętrznymi, które w sposób obiektywny uzasadniają potrzebę tych zmian, niepowodujące zachwiania równowagi ekonomicznej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, które nie prowadzą również do zachwiania pozycji konkurencyjnej Wykonawcy w stosunku do innych Wykonawców biorących udział w postępowaniu, jak też nie prowadzą do zmiany kręgu Wykonawców zdolnych do wykonania zamówienia lub zainteresowanych udziałem w postępowaniu. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej jest:1) inicjowanie zmian przez Wykonawcę lub Zamawiającego,2) uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy,3) forma pisemna pod rygorem nieważności.4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 2) - 4) ust. 2 nie wymagają sporządzania aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-24, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę foteli przednich w Mercedes W221 (2008r.)- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę foteli przednich w Mercedes W221 (2008r.). Fotele przednie nie masują. Pompka centralnego zamka i dociągania wszystkich drzwi pracuje bez zarzutu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI