Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie dolnośląskim na dk 12 na odcinku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie dolnośląskim na dk 12 na odcinku Drożów - Nielubia w ramach PBDK – Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych. (Pełna nazwa zamówienia w sekcji IX)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-03-31
  • ZamawiającyGENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ WE WROCŁAWIU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00016675
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie dolnośląskim na dk 12 na odcinku Drożów - Nielubia w ramach PBDK – Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych. (Pełna nazwa zamówienia w sekcji IX)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ WE WROCŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Ślaskich 186

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-139

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.wroclaw@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie dolnośląskim na dk 12 na odcinku Drożów - Nielubia w ramach PBDK – Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych. (Pełna nazwa zamówienia w sekcji IX)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e79256b4-7ffe-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016675

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011040/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie dolnośląskim na dk 12 na odcinku Drożów - Nielubia w ramach PBDK – Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gddkia.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.gddkia.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES,- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.2. Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu osobistego:- dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),- dokumentyw formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.3.Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu zaufanego:- wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB,dostępny format podpisu „xml”.4. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiającepracę na Platformie:- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2Mb/s;- komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 4GB RAM, ProcesorIntel IV 4GHZ, jeden z systemów operacyjnych- MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;- włączona obsługa JavaScript;- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie „pdf”.5. Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa tj. m.in.: .doc, .docx,.txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym Zamawiający zaleca wykorzystywanie plików w formacie .pdf. Maksymalny rozmiar pojedynczego plikuto 50 MB,przy czym nie określa się limitu liczby plików.6. Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych:- pliki Oferty załączone przez Wykonawcę na Platformie i zapisane, widoczne są w Platformie jako zaszyfrowane. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert;- oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.7. Dokumentacja przedmiotowego postępowania dostępna jest na Platformie w zakładce „Załączniki”. Pobranie dokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie „pobierz paczkę”, a następnie„pobierz wszystkie załączniki organizatora”.8. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w sekcji 5.5., zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, dokumenty i oświadczenia należy wczytać jako załączniki na Platformie,według Instrukcji korzystania z Platformy.9. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 88 88, e-mail:kancelaria@gddkia.gov.pl 2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl. 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji. 4.Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych,wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 5. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym z uwzględnieniem przepisów w zakresie zamówień publicznych, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów. 6. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą równieżWykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy). 7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo: - dostępu do danych. W przypadku, gdy wykonanie obowiązku związanego z prawem dostępu do danych wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; - sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; - wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich nie podanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: O.WR.D-3.2412.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 713052,54 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje budowę i przebudowę chodnika, przebudowę systemu odwodnienia, budowę kanału technologicznego, budowę oświetlenia drogowego

4.2.5.) Wartość części: 450369,24 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34953300-5 - Chodniki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44322100-4 - Kanały kablowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:Cena (C) – 60 % = 60 pkt.Okres gwarancji (G)– 30 %= 30 pkt.Termin realizacji zamówienia (T)– 10 %= 10 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:Cena (C) – 60 % = 60 pkt.Okres gwarancji (G)– 30 %= 30 pkt.Termin realizacji zamówienia (T)– 10 %= 10 pkt.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje budowę przejścia dla pieszych, budowę peronów przystankowych, budowę obustronnych chodników, budowę kanalizacji deszczowej, przebudowę istniejących rowów przydrożnych, budowę oświetlenia drogowego, budowę kanału technologicznego, odtworzenie nawierzchni poboczy i zjazdów, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego

4.2.5.) Wartość części: 262683,30 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34953300-5 - Chodniki

44322100-4 - Kanały kablowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:Cena (C) – 60 % = 60 pkt.Okres gwarancji (G)– 30 %= 30 pkt.Termin realizacji zamówienia (T)– 10 %= 10 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:Cena (C) – 60 % = 60 pkt.Okres gwarancji (G)– 30 %= 30 pkt.Termin realizacji zamówienia (T)– 10 %= 10 pkt.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a) Wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż:Zadanie 1: 400.000,00 zł.Zadanie 2: 200.000,00 zł.Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć: wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.b) zdolności technicznej lub zawodowej:a) dotyczącej Wykonawcy:Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (zakończył):1 zadanie obejmujące budowę lub przebudowę drogi lub ulicy klasy minimum G lub chodnika w ciągu drogi lub ulicy klasy minimum G o wartości robót:Zadanie 1: 400.000,00 zł nettoZadanie 2: 200.000,00 zł nettoJako wykonanie zadania należy rozumieć doprowadzenie, co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia lub Protokołu odbioru robót.b) dotyczącej osób:Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie im powierzona.Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:Zadanie 11) Kierownik Budowy a) wymagana liczba osób: 1b) wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:1. uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,2. okres pracy na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Drogowych na zadaniach związanych z budową, przebudową lub remontem dróg/ulic klasy minimum G lub chodników w ciągu drogi/ulicy klasy minimum G - 2 lata,3. prowadził jako Kierownik Budowy lub Kierownik Robót Drogowych lub nadzorował jako Inspektor Nadzoru Robót Drogowych 1 lub 2 zadania, polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie (z wyłączeniem remontów cząstkowych) dróg lub ulic klasy minimum G lub chodników w ciągu drogi lub ulicy klasy minimum G o łącznej wartości robót minimum 400 000,00 zł netto, (jako prowadzenie zadania należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia protokołu odbioru lub równoważnego dokumentu).2) Kierownik robót telekomunikacyjnych a) wymagana liczba osób: 1b) wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:1. uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,2. okres pracy na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Telekomunikacyjnych na zadaniach związanych z budową lub przebudową sieci telekomunikacyjnych lub kanałów technologicznych przy drogach lub ulicach co najmniej klasy G – co najmniej 2 lata.3) Kierownik robót elektroenergetycznych a) wymagana liczba osób: 1b) wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:1. uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,2. okres pracy na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Elektroenergetycznych na zadaniach związanych z budową lub przebudową sieci elektroenergetycznych przy drogach lub ulicach co najmniej klasy G – co najmniej 2 lata.4) Kierownik robót sanitarnych a) wymagana liczba osób: 1b) wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:1. uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,2. okres pracy na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót wodociągowych i kanalizacyjnych na zadaniach związanych z budową lub przebudową sieci elektroenergetycznych przy drogach lub ulicach co najmniej klasy G – co najmniej 2 lata.Zadanie 21) Kierownik Budowy a) wymagana liczba osób: 1b) wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:1. uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,2. okres pracy na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Drogowych na zadaniach związanych z budową, przebudową lub remontem dróg lub ulic klasy minimum G lub chodników w ciągu drogi lub ulicy klasy minimum G - 2 lata,3. prowadził jako Kierownik Budowy lub Kierownik Robót Drogowych lub nadzorował jako Inspektor Nadzoru Robót Drogowych 1 lub 2 zadania, polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie (z wyłączeniem remontów cząstkowych) dróg lub ulic klasy minimum G lub chodników w ciągu drogi lub ulicy klasy minimum G o łącznej wartości robót minimum 200 000,00 zł netto, (jako prowadzenie zadania należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia protokołu odbioru lub równoważnego dokumentu).2) Kierownik robót telekomunikacyjnych a) wymagana liczba osób: 1b) wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:1. uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,2. okres pracy na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Telekomunikacyjnych na zadaniach związanych z budową lub przebudową sieci telekomunikacyjnych/kanałów technologicznych przy drogach/ulicach co najmniej klasy G – co najmniej 2 lata.3) Kierownik robót elektroenergetycznych a) wymagana liczba osób: 1b) wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:1. uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,2. okres pracy na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Elektroenergetycznych na zadaniach związanych z budową lub przebudową sieci elektroenergetycznych przy drogach/ulicach co najmniej klasy G – co najmniej 2 lata.4) Kierownik robót sanitarnych a) wymagana liczba osób: 1b) wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:1. uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,2. okres pracy na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót wodociągowych i kanalizacyjnych na zadaniach związanych z budową lub przebudową sieci wodociągowych/kanalizacyjnych przy drogach/ulicach co najmniej klasy G – co najmniej 2 lata.UWAGA:-jeżeli wskazana osoba w tym samym czasie nabywała doświadczenie na różnych zadaniach to okres doświadczenia nie będzie zsumowany.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa:a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumentyc) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:Zadanie 1: 8.300,00 PLN (słownie: osiem tysięcy trzysta złotych 00/100).Zadanie 2: 4.800,00 PLN (słownie: cztery tysiące osiemset złotych 00/100).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takimprzypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia,żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, oraz w przypadkach, o których mowa na podstawie art. 111 ustawy PZP, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z sekcją V pkt. 5.4. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w sekcji V pkt 5.5. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczeniate potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.4. W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego: w sekcji V pkt.5.4wykazuje co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w w sekcji V pkt.5.7, przy czym: 1) podmiotowe środki dowodowe o których mowa w w sekcji V pkt.5.7 składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt w sekcji V pkt.5.4;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w przypadkach określonych w Tomie II Projektowane Postanowienia umowy oraz, jak niżej:- zmiana terminu realizacji w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu określonego w ust. 3 umowy, termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności;- w przypadku zmiany procentowej stawki podatku VAT, kwota brutto wynagrodzenia zostanie aneksem do niniejszej umowy odpowiednio dostosowana;- Zamawiający ma prawo, jeżeli jest to niezbędne dla wykonania przedmiotu niniejszej umowy, polecać Wykonawcy na piśmie: 1) wykonanie robót wynikających z Dokumentacji lub zasad wiedzy technicznej, a nie wyszczególnionych w przedmiarach robót i podstawie wyceny w STWiORB;2) wykonanie rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych w Dokumentacji;3) dokonanie zmiany kolejności wykonania robót;a Wykonawca zobowiązany jest wykonać każde z powyższych poleceń. Wydane przez Zamawiającego polecenia, o których mowa powyzej, nie unieważniają w jakiejkolwiek mierze umowy, ale skutki tych poleceń mogą stanowić podstawę do zmiany -na wniosek Wykonawcy - terminu zakończenia robót (o ile Wykonawca wykaże, iż skutki realizacji polecenia będę uniemożliwiały dochowanie terminu wykonania umowy) oraz zmiany wynagrodzenia w przypadku, o którym mowa w umowie § 6 zgodnie z postanowieniami § 7 umowy;- regulacje prawne wprowadzone w życie po dacie podpisania umowy, wywołujące potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany,- zmiana podmiotu trzeciego na zasobach którego polega Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że nowy podmiot spełnia warunki udziału w postępowaniu w tym zakresie;- inne, nieistotne zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-31 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gddkia.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-31 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Pełna nazwa zamówienia:Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie dolnośląskim na dk 12 na odcinku Drożów - Nielubia w ramach PBDK – Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych Zadanie 1: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie dolnośląskim na dk 12 na odcinku Drożów - Nielubia w ramach PBDK – Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych – zadanieczęściowe Nielubia Zadanie 2: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie dolnośląskim na dk 12 na odcinku Drożów - Nielubia w ramach PBDK – Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych” – zadanie częściowe DrożówKryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Zamawiający ofercie o najniżej cenie spośród ofert ocenianych przyzna 60 punktów.Kryterium „Okres gwarancji” będzie rozpatrywane na podstawie okresu udzielonej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia, podanego przez Wykonawcę w Formularzu „Kryteria pozacenowe”.Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 24 miesięcy.Najdłuższy możliwy okres gwarancji uwzględniony do oceny ofert to 48 miesięcy.Wykonawca, który zaoferuje: 24 miesiące okresu gwarancji otrzyma 0 pkt;36 miesięcy okresu gwarancji otrzyma 10 pkt;48 miesięcy okresu gwarancji otrzyma 30 pkt.Kryterium „Termin realizacji zamówienia” będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego terminu realizacji zamówienia, podanego przez Wykonawcę w Formularzu „Kryteria pozacenowe”.Najdłuższy możliwy termin realizacji umowy to 6 miesięcy od daty podpisania umowy.Najkrótszy możliwy termin realizacji robót to 4 miesiące od daty podpisania umowy.Wykonawca, który zaoferuje termin realizacji umowy: 4 miesiące od daty podpisania umowy otrzyma 10 pkt;5 miesięcy od daty podpisania umowy otrzyma 5 pkt;6 miesiące od daty podpisania umowy otrzyma 0 pkt.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:P = C + G + Tgdzie: C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Okres Gwarancji”T – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Termin realizacji zamówienia”
2021-03-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebne wanny ruchome podłogi - Polkowice
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Potrzebne wanny ruchome podłogi, jazda po UE kółka lub w jedną stronę. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Zakup i dostawa sadzeniaków w 2021 roku
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa ulicy Kwiatowej w Gniewkowie
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dostawa zamiatarki oraz kosiarki bijakowej samojezdnej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Wykonanie i dostawa kontenerów hakowych typu KP-40 z plandeką
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI