Pomiar ruchu na drogach powiatowych i przejazdach kolejowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pomiar ruchu na drogach powiatowych i przejazdach kolejowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-07-16
  • ZamawiającyZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00104802
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pomiar ruchu na drogach powiatowych i przejazdach kolejowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631281080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 8

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-851

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 618593430

1.5.8.) Numer faksu: 618593429

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdp.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.poznan.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pomiar ruchu na drogach powiatowych i przejazdach kolejowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-281fa6c7-de1e-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104802

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000654/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Pomiar ruchu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest
wformie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod
adresemhttps://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Komunikacja poprzez „Wyślij wiadomość” umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników).2.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SWZ a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.3.Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy. 4.Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,4)włączona obsługa JavaScript, 5)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6)platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8, 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.5.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 6.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.7.W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, wszystkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, w tym także zapytania i wyjaśnienia dot. SWZ Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie za wyjątkiem oferty, oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII SWZ, które składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zawarta w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zawarta w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZ.261.2.24.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest pomiar ruchu na drogach powiatowych i przejazdach kolejowych.
2. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
63712710-3 Usługi monitorowania ruchu
3. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić usługi w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. Wszelkie koszty z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca.
4. Zakres usług objętych zamówieniem obejmuje:
1) Przedmiot zamówienia stanowi usługa polegająca na starannym i rzetelnym zarejestrowaniu danych o ruchu drogowym i kolejowym, w ciągach dróg zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu wraz z drogami powiatowymi w m. Mosina i na przejazdach kolejowych, zlokalizowanych w ciągach dróg powiatowych oraz opracowaniu wyników pomiarów, wyliczeniu ruchu SDR, sporządzenie mapy natężeń ruchu.
2) Pomiar polega na zarejestrowaniu/spisaniu w wyznaczonych terminach pomiarowych ruchu pojazdów przejeżdżających przez przekrój drogi, w tym także na ciągach pieszo-rowerowych lub ścieżkach rowerowych oddzielonych od jezdni głównej, uwzględniając podział na kategorie pojazdów oraz pomiar relacji ruchowych na skrzyżowaniach, opracowanie wyników.
3) Opracowanie wyników polega na wpisaniu w tabele pomiarowe ilości przejeżdżających przed odcinek drogi pojazdów z wyszczególnieniem ich kategorii oraz obliczeniu, w przypadku pomiaru nie prowadzonego przez 24 godziny, średniego dobowego ruchu. Dane te należy przedstawić w formie pisemnej opracowania oraz w formie elektronicznej (plik Excel)Sporządzenie mapy polega na naniesieniu średniego dobowego ruchu pojazdów na danym odcinku pomiarowym w formie elektronicznej.



5. Sposób wykonania pomiarów:
1) Pomiar zostanie przeprowadzony w 2021r w oparciu o Wytyczne wykonania kompleksowych pomiarów ruchu dla dróg powiatowych obszaru Powiatu Poznańskiego w 2021 roku, zwane dalej Wytycznymi.
2) w okresie 7 września 2021r., do 28 października 2021r.
3) Dopuszcza się możliwość wykonania pomiaru metodami opisanymi w Wytycznych (ręcznie, za pomocą wideorejestratora). Wykonawca przed przystąpieniem do pomiarów musi określić metodę wykonania pomiaru dla każdego odcinka zawartego w Wykazie odcinków pomiarowych.
4) Wykonawca przeprowadzi pomiar na punktach pomiarowych wskazanych przez Zamawiającego w Wytycznych. Zamawiający zastrzega, że wskazana liczba punktów pomiarowych może ulec zmianie, m.in. z uwagi na prowadzone przez Zamawiającego inwestycje.
5) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w terminie 2 tygodni od dnia zawarcia Umowy harmonogram pomiarów oraz sposób ich przeprowadzenia (wideorejestracja, pomiar ręczny).
Jeśli Wykonawca nie przekaże Zamawiającemu harmonogramu nie będzie mógł przystąpić do wykonywania pomiarów ruchu.
Wykonawca może kontaktować się z Zamawiającym poprzez dzwonienie na numer tel. stacjonarnego lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: pr2021@zdp.poznan.pl
6) Wykonawca poinformuje jednocześnie:
a) PKP Polskie Linie Kolejowe S.A Zakład Linii Kolejowych w Ostrowie Wielkopolskim Dział ds. dróg kolejowych, inwestycji i ochrony środowiska, ul. Wolności 30, 63-400 Ostrów Wielkopolski (dotyczy przejazdu kolejowego na DP 3773P – Pierzchno, gm. Kórnik),
b) PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Poznaniu Dział ds. dróg kolejowych, ochrony środowiska, Al. Niepodległości 8, 61-875 Poznań (pozostałe przejazdy),
c) ZDP w Poznaniu
o terminie pomiarów na przejazdach kolejowych min. w 2 tyg. wyprzedzeniem.
7) W przypadku wystąpienia sytuacji trudnych do przewidzenia, o których Zamawiający nie mógł wiedzieć na etapie opracowania niniejszej dokumentacji, (imprezy masowe, blokady dróg, załamania pogody, powodzie itp.) Zamawiający może na kilka dni przed planowanym terminem pomiaru wskazać inny termin niż wynika z przedstawionego przez Wykonawcę harmonogramu, do którego Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń.
6.Zakres i obmiar robót
1) Wykonawca pomiarów wraz z ofertą przedstawi dane osoby, jej numer telefonu służbowego i adres mailowy (dodatkowo, jeżeli jest konieczne zachowanie zmianowości pracy, dane osoby rezerwowej), która będzie pełnić rolę Koordynatora. Koordynator będzie osobą kontaktową ze strony Wykonawcy. Osoba ta powinna być dyspozycyjna przez cały okres prowadzenia pomiaru i niezwłocznie reagować na wszelkie próby kontaktu ze strony przedstawiciela Zamawiającego. Zadaniem Koordynatora będzie m.in. nadzorowanie pomiaru, udzielanie szczegółowych informacji dotyczących przeprowadzanych pomiarów i przyjmowanie zgłoszeń od przedstawiciela Zamawiającego np. o zauważonych nieprawidłowościach, przerwaniu pomiaru na skutek rażących nieprawidłowości lub zdarzeń drogowych, braku obserwatorów lub sprzętu pomiarowego.
7.Obowiązki Wykonawcy
1) Wykonawca pomiarów zobowiązany jest do zapoznania się z Wytycznymi i respektowanie zawartych w nich terminów i zasad postępowania.
2) Obowiązkiem Wykonawcy jest dysponowanie obserwatorami, którzy zostali przez niego przeszkoleni w kwestii przeprowadzania pomiarów.
3) Wykonawca pomiarów każdorazowa oznakuje stanowiska pomiaru opisując je na karcie formatu min. A4 z numerem punktu pomiaru oraz opisem: „Pomiar Ruchu”.
4) Wykonawca pomiarów, w tym zatrudnieni przez niego pracownicy/obserwatorzy, zobowiązani są do rzetelnego i skrupulatnego przeprowadzenia pomiarów ruchu
w konkretnych lokalizacjach i termie zawartych w Wytycznych.
5) Wykonawca pomiarów lub wskazani przez niego Koordynatorzy powinni na bieżąco informować Przedstawicieli Zamawiającego o problemach i zdarzeniach zauważonych
w trakcie przeprowadzania pomiarów w celu podjęcia działań zaradczych lub decyzji
o przerwaniu pomiaru
6) Wykonawca pomiarów będzie ściśle współpracował z Zmawiającym w procesie aktualizacji Wykazu odcinków pomiarowych, w szczególności w zakresie lokalizacji punktów pomiarowych
7) Wykonawca pomiarów zobowiązany jest do zapewnienia wystarczającej liczby pojazdów, w celu zapewnienia transportu obserwatorów do punktu pomiarowego. Koszty ich transportu pokrywa Wykonawca
8) Koordynatorzy ze strony Wykonawcy pomiarów powinni mieć zapewnioną łączność telefoniczną z każdym zespołem obserwatorów oraz Przedstawicielami Zamawiającego. Koordynatorzy powinni pozostawać dyspozycyjni przez cały okres prowadzenia pomiarów w danym terminie.
9) Za bezpieczeństwo osób przeprowadzających pomiar oraz ekip montujących sprzęt pomiarowy odpowiada Wykonawca pomiarów., który musi także zapewnić obserwatorom prowadzącym pomiar ręczny niezbędne oświetlenie.
10) Wszystkie osoby przeprowadzające czynności związane z pomiarem w terenie, powinny nosić kamizelki odblaskowe.
11) Wykonawca pomiarów ma prawo zgłosić propozycje zmiany lokalizacji punktów pomiarowych, ale każdorazowo będzie to wymagało akceptacji Zamawiającego.
12) W przypadku przeprowadzania pomiarów ręcznych wykonawca pomiarów jest zobowiązany do przygotowania na własny koszt wymaganych formularzy pomiarowych,
w tym wydrukowania oraz dostarczenia wystarczającej liczby formularzy i kart obserwatorom, także w trakcie trwania pomiaru. Wymagana przez ZDP forma formularzy formularze znajduje się w Wytycznych.
13) Wykonawca pomiarów zapewni odpowiednią liczbę obserwatorów na każdej zmianie wykonywanego pomiaru wraz z obserwatorami rezerwowymi.
14) Wykonawca zapewni obserwatorom prowadzącym pomiar ochronę przed warunkami atmosferycznymi.
15) Obserwatorzy na czas przeprowadzania pomiarów wyposażeni zostaną przez Wykonawcę w niezbędne do przeprowadzenia pomiaru materiały, tj. odpowiednia liczba formularzy pomiarowych, zegarek, długopisy (nie dopuszcza się ołówka, pióra, pisaków) twardą podkładkę pod formularze, numery telefonów kontaktowych do Koordynatorów
z ramienia Wykonawcy pomiarów.
8.Obieg dokumentów
1) Wykonawca przekaże opracowaną dokumentację w terminie do 19 listopada 2021r. Dokumentacja musi zawierać elementy wyszczególnione w Wytycznych.
Jeżeli po przeprowadzeniu pomiarów na którejś z dróg dobowy pomiar natężenia ruchu będzie większy niż 8200poj/dobę (3mln/rok) Wykonawca w terminie 3 dni od pomiaru poinformuje o tym fakcie ZDP, który jest zobowiązany do opracowania na tych obszarach map akustycznych.
2) Wszelkie pytania, sugestie i problemy zbędą zgłaszane przez Koordynatora za pośrednictwem telefonu stacjonarnego lub pocztą elektroniczną na adres: pr2021@zdp.poznan.pl
9.Wady pomiarów
1) W przypadku stwierdzenia wad pomiarów np. nie wykonanie ich zgodnie z Wytycznymi, ustaleniami OPZ lub umowy z Zamawiającym, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania pomiaru uzupełniającego, który wykonuje w dniu ustalonym z ZDP. Zakres pomiaru uzupełniającego jest taki sam jak w przypadku pomiaru podstawowego.
2) Pomiar uzupełniający Wykonawca przeprowadza na koszt własny.
10.Kontrola pomiaru i jego wyników
1) Kontrola pomiaru będzie prowadzona w trakcie jego wykonywania w terenie oraz po przekazaniu wyników. Istotne nieprawidłowości wykryte podczas kontroli pomiaru będą skutkować nałożeniem kar finansowych na Wykonawcę pomiarów oraz wiązać się z powtarzaniem pomiaru w wybranych punktach pomiarowych w pełnym zakresie.
2) Podmiotami ze strony Zamawiającego uprawnionymi do przeprowadzania kontroli pomiaru w terenie są:
- Przedstawiciele Zamawiającego,
- Pracownicy Zamawiającego (pracownicy OD),
3) Obowiązkiem Wykonawcy pomiarów jest poinstruowanie obserwatorów o możliwości przeprowadzania kontroli pomiarów przez podmioty wskazane w pkt.10.2. Obserwatorzy zobowiązani są do przestrzegania wszystkich zaleceń i poleceń wydawanych przez osoby kontrolujące, związanych z przeprowadzanymi pomiarami.
11. Wytyczne wykonania kompleksowych pomiarów ruchu oraz mapka orientacyjna z lokalizacją punktów pomiarowych (służy jedynie jako pomoc w lokalizacji punktów pomiarowych zgodnie z tabelą zawartą w Wytycznych) , wzór przekazania opracowania w formie tabelarycznej stanowią załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 63712710-3 - Usługi monitorowania ruchu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-19

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wskazane w treści SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 6 lat*, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu pomiarów ruchu na drogach publicznych na minimum 100 punktach pomiarowych,
*okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składnia ofert
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:
- koordynator prac – co najmniej 1 osoba posiadająca doświadczenie polegające na udziale w minimum 1 pomiarze ruchu na drogach publicznych oraz doświadczenie w kierowaniu zespołem ludzkim.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych
na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 6 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 7 do SWZ.
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia,
następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, o których mowa w ust. 1 pkt 1 - składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,
nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje
się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach
miejsca wszczęcia tej procedury.
3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
ich złożeniem.
4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części
dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone
pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma
przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,
notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na
siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, z zastrzeżeniem terminów, o których mowa w ust. 3.
5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać
za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w
rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących
zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy
Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca sporządza ofertę na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Ponadto wraz z ofertą Wykonawca składa:
1) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania,
2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,
4) Pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności, o których mowa w ust. 4,
5) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (jeśli dotyczy),
6) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy),
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
8) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.
3. Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę/y umocowaną/e do reprezentowania Wykonawcy.
4. Jeżeli w imieniu Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej lub inny właściwy rejestr), Zamawiający żąda przedłożenia stosownego pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy należy złożyć także w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t. j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 roku – Prawo o notariacie (t. j.: Dz. U. z 2020 r., poz. 1192 ze zmianami), które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
5. W przypadku składania oferty wspólnej, w formularzu oferty należy wymienić dane wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
6. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w Ogłoszeniu i w SWZ dokumenty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1000zł (słownie: jeden tysiąc zł i 00/100 PLN).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 roku poz. 310, 836 i 1572).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Handlowy w Warszawie S.A. Oddział w Poznaniu nr 61 1030 1247 0000 0000 0782 2004. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą.
6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium, tzn. wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert.
7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 pkt 2 - 4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
8. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w ust. 4 pkt 2 - 4, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. Pomiar ruchu na drogach powiatowych i przejazdach kolejowych , oznaczenie sprawy: WZ.261.2.24.2021.
9. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji, o których mowa w ust. 4 pkt 2 - 4, musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp,
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu;
6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
10. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
11. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5) W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną:
a) warunek określony w ust. 8 pkt 4 ppkt a) musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców, który będzie miał obowiązek uczestnictwa w realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wykazywanego doświadczenia (doświadczenie nie podlega sumowaniu),
b) warunek określony w ust. 8 pkt 4 ppkt b) Wykonawcy mogą spełniać łącznie,
c) w stosunku do żadnego z nich nie mogą istnieć podstawy do wykluczenia, określone w ust. 2 i 3.
6) Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający działając zgodnie z przepisami art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, tj. zmiany w umowie mogą dotyczyć zmiany w zakresie podwykonawstwa, szczegółowo opisanej w § 11 projektowanych postanowień umowy,

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan w przedmiotowym postępowaniu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-16 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-14

2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę ogara 205 - Turek
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę naprawę ogara 205. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI