Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Najem fabrycznie nowych samochodów osobowych przeznaczonych do egzaminowania na kat. B prawa jazdy wraz z urządzeniami rejestrującymi obraz i dźwięk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471696235
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowy Józefów 52
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 94-406
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 426373196
1.5.8.) Numer faksu: 426781037
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@word.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.lodz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Najem fabrycznie nowych samochodów osobowych przeznaczonych do egzaminowania na kat. B prawa jazdy wraz z urządzeniami rejestrującymi obraz i dźwięk
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88922043-3703-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247497
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003250/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Najem samochodów osobowych przeznaczonych do egzaminowania na kat. B wraz z urządzeniami rejestrującymi przebieg egzaminu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wordlodz.ssdip.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/wyszukaj/advanced:1/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej - miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/), ePUAPu (https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących złożenia/zmiany/wycofania oferty, opisanych w rozdziale XVIII SWZ (Opis sposobu przygotowania oferty).
Uwaga:
MiniPortal i ePUAP służą WYŁĄCZNIE do składania/wycofywania i zmiany oferty. Wszelka pozostała korespondencja (w szczególności wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, uzupełnienia, wyjaśnienia, i inne informacje składane przez Wykonawców) przekazywana będzie za pomocą poczty elektronicznej, tj. email. Adresy stron internetowych: https://miniportal.uzp.gov.pl https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal (nazwa adresata: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Łodzi), identyfikator adresata: /WORD_Lodz/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej adres email Zamawiającego zamowienia.publiczne@word.lodz.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal, Instrukcji użytkownika systemu miniPortal, e-Puap oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień ,dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załączniki do niniejszej SWZ. Podczas komunikacji przez miniPortal i ePuap należy posługiwać się ID postępowania wskazanym w załączniku do SWZ oraz dostępnym na stronie postępowania w miniPortalu (UWAGA – podczas komunikacji nie należy podawać ID postępowania, który generuje się automatycznie w ogłoszeniu o zamówieniu). Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (za wyjątkiem składania ofert) w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania, o którym mowa w ust. 6).
8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, zamowienia.publiczne@word.lodz.pl
9. Dokumenty elektroniczne (za wyjątkiem ofert), składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 8 adres email.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązki informacyjne wynikające z RODO poprzez zamieszczenie wymaganych informacji w dokumencie zamówienia (rozdział XXVIII SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WORD/DO/2300/12/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot postępowania stanowi najem, bez limitu kilometrów, 13 fabrycznie nowych samochodów osobowych, z pakietem ubezpieczeń OC/AC/NNW/Assistance przeznaczonych do egzaminowania na kategorię B prawa jazdy wraz z urządzeniami rejestrującymi obraz i dźwięk, a także z bieżącym serwisowaniem.
2. Umowa zawarta będzie na okres czterech lat tj. od dnia 03.01.2022r. do dnia 02.01.2026r.
3. Opis wymagań technicznych samochodów i urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk, będących przedmiotem zamówienia zawiera Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ – pkt. 1.
4. Dostarczane samochody muszą być w dobrym stanie technicznym i wizualnym, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.
5. Wykonawca jest zobowiązany do oznakowania 12 samochodów folią samoprzylepną, wg opisu i projektu załączonego w SWZ (zał. nr 2 do projektowanego postanowienia umowy, stanowiącej zał. nr 6 do SWZ). Wykonawca wykonuje powyższe oznakowania na własny koszt.
6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć samochody do Oddziału Terenowego w Skierniewicach (12 pojazdy oznakowane i 1 nieoznakowany) do dnia 03.01.2022r.
7. Wykonawca odpowiedzialny jest za odbiór samochodów w przypadku konieczności dokonania naprawy z siedziby Oddziału Terenowego.
8. Wykonawca jest obowiązany dla każdego dostarczanego samochodu zapewnić pakiet ubezpieczeniowy OC/AC/NNW/Assistance na następujących warunkach:
8.1. Ubezpieczenie NNW powinno obejmować kierującego i pasażerów z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 10 000 zł na każdą osobę
8.2. Z umowy ubezpieczenia autocasco musi wynikać, iż nie przechodzą na Ubezpieczyciela roszczenia przeciwko Zamawiającemu i osobom przez niego uprawnionym do korzystania z najmowanych pojazdów,
8.3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za żadne szkody powstałe w najmowanym pojeździe,
8.4. Samochody winny być ubezpieczone przez cały okres trwania umowy – Wykonawca odpowiada za zapewnienie ciągłości ubezpieczenia, w szczególności zobowiązuje się do terminowego i kompletnego opłacania składek,
8.5. Kolejne polisy winny być dostarczane do Zamawiającego na co najmniej 2 dni robocze przed upływem okresu ubezpieczenia.
9. Wszystkie pojazdy muszą być dostarczone z pełnym bakiem paliwa.
10. Wykonawca zobowiązuje się do cyklicznej wymiany opon z letnich na zimowe
i z zimowych na letnie w siedzibie Zamawiającego, w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia.
11. Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonywanie wszelkich czynności związanych
z serwisowaniem, przeglądami, naprawami dostarczanych samochodów niezbędnych dla ich prawidłowego użytkowania, wymianą i przechowywaniem opon oraz likwidacją szkód. Zamawiający ponosi koszty wynikające z bieżącej eksploatacji pojazdu, a w szczególności koszt paliwa, płynów do spryskiwaczy, przepalonych żarówek, naprawy uszkodzonych opon i felg. Wszelkie pozostałe koszty obciążają Wykonawcę.
12. W przypadku niesprawności samochodu (wyłączenia z używania ze względu na uszkodzenia, usterki itp.) trwającej dłużej niż 24 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia samochodu zastępczego spełniającego wszelkie wymagania określone w SWZ na czas dokonania naprawy. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tytułu dostarczenia samochodu zastępczego.
13. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia jednego samochodu zastępczego, który jest w obowiązku podstawić wg wskazań Zamawiającego do Oddziału Terenowego w Skierniewicach, w przypadku awarii lub kolizji uniemożliwiającej korzystanie z pojazdu.
14. Dostawa, montaż i serwis 13 szt. zestawów urządzeń do rejestracji przebiegu egzaminów państwowych na prawo jazdy kat. B wraz z konfiguracją systemu ponosi Wykonawca na własny koszt.
15. W skład zestawu urządzeń do rejestracji przebiegu egzaminu praktycznego na prawo jazdy kat. B stanowiącego wyposażenie pojazdu wchodzą:
15.1. Rejestrator – 1 szt.
15.2. Kieszenie do dysków – 1 szt. na rejestrator
15.3. Kamera – 3 szt.
15.4. Mikrofon – 2 szt.
15.5. Monitor LCD – 1 szt.
15.6. Dysk twardy - 2 szt.
16. Szczegółowy wykaz parametrów technicznych urządzeń rejestrujących określa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ – pkt. 2.
17. Przedstawione parametry sprzętu i wymagania odnoszące się do systemu stanowią niezbędne minimum.
18. Zestawy do rejestracji audio - wideo egzaminów państwowych na prawo jazdy muszą być zgodne z parametrami technicznymi opisanymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz. U. z 2019 r. poz. 1206 z późn. zm.)
19. Wszystkie elementy systemu zamontowane będą po konsultacji z Zamawiającym w następujący sposób:
19.1. nie zagrażający bezpieczeństwu osób znajdujących się w pojeździe,
19.2. nie ograniczający widoczności w istotnym stopniu,
19.3. nie utrudniający prowadzenia samochodu,
19.4. nie naruszający stałych elementów konstrukcji pojazdu – z zachowaniem estetyki i parametrów technicznych, bez uszkodzenia wyposażenia pojazdu i jego zmian; w przypadku wystąpienia konieczności wykonania prac ingerujących w konstrukcję samochodu, muszą one zostać wykonane w sposób nie naruszający warunków gwarancji,
19.5. zapewniający łatwość demontażu i przeniesienia urządzeń do innego pojazdu.
20. Zamawiający przewiduje w ramach niniejszego postępowania możliwość skorzystania z prawa opcji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo
32333200-8 - Kamery wideo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji.
2. Prawo opcji obejmuje najem bez limitu kilometrów, 5 szt. fabrycznie nowych, samochodów osobowych, przystosowanych do egzaminowania na kat. B prawa jazdy, wraz z pakietem ubezpieczeń OC, AC, NNW i Assistance oraz urządzeniami rejestrującymi obraz i dźwięk podczas egzaminu na prawo jazdy kategorii B, a także z bieżącym serwisowaniem dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi, Oddział Terenowy w Kutnie.
3. Pojazdy, o których mowa w ust. 2 muszą być tożsame z pojazdami dostarczonymi w ramach zamówienia gwarantowanego – podstawowego, o którym mowa w § 1 ust. 1 lit. a w projektowanym postanowieniu umowy- Załącznik nr 6 do SWZ.
4. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest uruchomienie przez Zamawiającego Oddziału Terenowego w Kutnie, nie wcześniej niż od 01.01.2023r.
5. Maksymalny okres najmu samochodów w ramach prawa opcji wynosi 36 miesięcy.
6. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.
7. Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa.
8. Szczegółowe zasady skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji określone są w § 2 projektowanego postanowienia umowy, stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2026-01-02
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w rozdziale XXII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: zużycie paliwa w cyklu miejskim
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: średnia emisja dwutlenku węgla
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada opłaconą polisę odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł;
Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli wykonawca przedstawi:
• opłaconą polisę odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł;
2. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje: co najmniej 1 dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto zrealizowanej dostawy na najem samochodów osobowych przez co najmniej kolejnych 12 miesięcy i udokumentuje należyte ich wykonanie.
Za dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna dostawę (w ramach jednego kontraktu / umowy) najmu samochodów osobowych o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto (słownie brutto: trzysta tysięcy złotych 00/100) zrealizowanej dostawy.
Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli wykonawca przedstawi:
• wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Wzór wykazu dostaw wykonanych stanowi załącznik numer 5 do SWZ.
Uwaga:
W wykazie dostaw wykonanych należy wskazać wyłącznie te dostawy, które potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 lit. d rozdziału XI SWZ.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, w wykazie dostaw wykonanych wskazuje tylko te dostawy, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnego na dzień złożenia, oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy stanowi załącznik numer 4 do SWZ.
Uwaga:
Oświadczenie składa również każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, składa również oświadczenia tych podmiotów, potwierdzające, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnego na dzień złożenia:
- opłaconą polisę odpowiedzialności cywilnej,
- wykaz dostaw wykonanych wraz z dowodami, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnego na dzień złożenia:
- opłaconą polisę odpowiedzialności cywilnej,
- wykaz dostaw wykonanych wraz z dowodami, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Szczegółowe opisy pojazdu oraz urządzeń rejestrujących, z których winno wynikać, iż są one zgodne z opisem przedmiotu zamówienia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (jeśli dotyczy);
2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby oraz pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie osoby do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy);
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy).
4. Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawców wadium, na cały okres związania ofertą, jako zabezpieczenie złożonej oferty.
2. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych i 00/100).
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r poz. 310, 836 i 1572).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank BGK Oddział w Łodzi 83 1130 1163 0014 7158 3320 0001.
6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert.
7. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt. 2-4 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
8. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej – zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty,
2) poręczeń lub gwarancji – wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.
9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
10. Zwrot oraz zatrzymanie wadium nastąpią według zasad określonych w art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku, o którym mowa w pkt 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Nazwy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia muszą zostać wskazane w ofercie.
4) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika, o którym mowa w pkt 2.
5) W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców.
6) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant (lider) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Szczegółowe kwestie dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały uregulowane w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień treści zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Szczegółowy opis warunków dokonania takich zmian został zawarty w § 13 projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-04 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-03