„Najem dwóch nowych samochodów osobowych w okresie 36 miesięcy od dnia dostawy”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Najem dwóch nowych samochodów osobowych w okresie 36 miesięcy od dnia dostawy”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTychy
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-06-16
  • ZamawiającyMaster Odpady i Energia Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00074216
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Najem dwóch nowych samochodów osobowych w okresie 36 miesięcy od dnia dostawy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273854704

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lokalna 11

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 327070103

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.lakota@mater.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka Gminna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Najem dwóch nowych samochodów osobowych w okresie 36 miesięcy od dnia dostawy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f649539-c765-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074216

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://platformazakupowa.pl/pn/master_odpady_i_energi

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: I. Opis sposobu przygotowania ofert oraz dokumentów wymaganych przez zamawiającego w SWZ

1. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
3. Oferta powinna być:
a. sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,
b. złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,
c. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
4. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
5. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
6. Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.
7. Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
8. Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art.3 ustęp 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę.
9. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest jest MASTER – Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11, 43-100 Tychy, (KRS: 0000078561, NIP: 646-23-47-267, REGON: 273854704),
 inspektorem ochrony danych osobowych jest Janusz Gajdas z którym można skontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, poprzez adres e-mail: iodo@master.tychy.pl i telefonicznie pod numerem: +48 (32) 70 70 138,
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U. z 2019 r. poz. 2019, z 2020 r. poz. 288, 875, 1492, 1517, 2275, 2320. zwanej dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NSO/06/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Najem dwóch nowych samochodów osobowych:
Silnik i skrzynia biegów
B5 Mild Hybrid Diesel 235 + 14 KM automatyczna, 8 biegów, AWD
Wersja
5 miejsc
Kolor
Black
Koła
20-calowe 10-ramienne Black 275/45 R20
Tapicerka
RC00 Fotele komfortowe z tapicerką skórzaną Nappa, przednie perforowane i wentylowane,
Wykończenie wnętrza
Wykończenie wnętrza naturalne drewno
Kierownica
Trójramienna, skórzana kierownica z elementami aluminium
Dźwignia zmiany biegów
Gałka zmiany biegów ze szkła kryształowego
Pakiety
LIGHTING
65 Wysokociśnieniowy układ oczyszczania lamp
16 Lampy przeciwmgłowe
645 Reflektory skrętne Full LED z technologią Active High Beam II
CLIMATE
Podgrzewana kierownica
Podgrzewane siedzenia przednie
PARK ASSIST
Przednie i tylne czujniki parkowania
Kamera wspomagająca parkowanie tyłem (Park Assist Camera)
Komfort
Podgrzewana szyba przednia
2-strefowa klimatyzacja automatyczna
CleanZone (AQS – przewietrzenia przy odblokowaniu), Multifilter
Czujniki wilgotności powietrza
Przewietrzenie i ogrzewanie wnętrza przy funkcji Volvo On Call
Rolety przeciwsłoneczne w drzwiach tylnych
Keyless entry – bez kluczykowy dostęp i uruchamianie pojazdu
Elektrycznie otwierana klapa wlewu paliwa
Automatycznie przyciemniane lusterko wsteczne oraz lusterka boczne
Czujnik deszczu
Przyciski sterowania na kierownicy
Zawieszenie Touring
Wsparcie kierowcy
Reflektory przednie w technologii LED – statyczne
Regulowany ogranicznik prędkości – speed limiter
Adaptacyjny tempomat
System wspomagający unikanie kolizji
Pilot Assist korzystający z danych nawigacji
Układ utrzymania pasa ruchu ruchu LKA
System Bezpieczeństwa Intellisafe Surround zawiera: Blind Spot Information System (BLIS) martwe pole widoczności, Cross Traffic Alert ostrzeganie o zbliżających się obiektach z tyłu pojazdu
Czujnik parkowania – tył (PARK ASSIST)
Asystent podjazdu HSA
Hill Descent Control
Komunikacja pomiędzy pojazdami – ostrzeganie o śliskiej drodze i światłach awaryjnych
Układ informowania o znakach drogowych RSI
Układ wstrzymania pracy silnika STOP/STRAT
System monitorowania ciśnienia w oponach iTPMS
Nadwozie
Dysze spryskiwaczy szyb zintegrowane z ramionami wycieraczek
Elektrycznie otwierana klapa bagażnika
Zintegrowane relingi dachowe jasne
Grill
Jasne listwy wokół szyb
Listwy chromowane na drzwiach
Klamki lakierowane w kolorze nadwozia
Lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia
Elektrycznie składane lusterka zewnętrzne
Wnętrze
Podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych
Deska rozdzielcza obszyta materiałem
Podświetlane listwy progowe
Pakiet oświetlenia wnętrza poziom III
Aluminiowa listwa ochronna bagażnika
Dodatkowe gniazdo 12V w przestrzeni bagażowej
Podsufitka w kolorze blond
Bagażnik i Ładunek
Półautomatycznie składany hak holowniczy
Półautomatyczna roletka bagażnika
Miękka siatka odgradzająca przestrzeń bagażową
Organizer pod podłogą bagażnika
Bezpieczeństwo i Zabezpieczenia
Koło zapasowe
Autoalarm
Wewnętrzny czujnik ruchu dla alarmu
Czujnik przechyłu dla alarmu
Blokada prywatna
Blokada zamka centralnego z diodą w przednich drzwiach
Hartowane szkło – szyby boczne i szyba tylna
Trójkąt ostrzegawczy
Ostrzeganie innych użytkowników drogi o gwałtownym hamowaniu EBL
Ostrzeganie przed kolizją i łagodzenie skutków kolizji, tył
Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera
Poduszka kolanowa – strona kierowcy
Poduszki powietrzne boczne
Kurtyny boczne
System zabezpieczeń przed urazami kręgosłupa szyjnego
Czujnik zapięcia pasów – wszystkie siedzenia
Wyłącznik poduszki powietrznej pasażera
Pirotechniczne napinacze pasów bezpieczeństwa – przód/tył
System mocowania fotelika ISOFIX na zewnętrznych miejscach tylnej kanapy
Fotele
Funkcja masażu w fotelach przednich
Elektrycznie regulowany fotel kierowcy z pamięcią ustawień
Elektrycznie regulowany fotel pasażera
Pamięć fotele pasażera
Elektryczna 4-kierunkowa regulacja odcinka lędźwiowego
Mechaniczne składanie drugiego rzędu siedzeń
Elektrycznie składane zagłówki foteli tylnych
Podłokietnik tylnej kanapy z uchwytami na kubki
Elektrycznie regulowane podparcia boczne foteli przednich
Technika i Dźwięk
System audio HIGH PERFORMANCE PRO Harman/Kardon
12,3-calowy cyfrowy wyświetlacz zegarów kierowcy
System audio HIGH PERFORMANCE SOUND
2 porty USB w tunelu środkowym
Łączność Bluetooth
System nawigacji Sensus
Volvo On Call – powiadomienie służb ratowniczych i zdalny dostęp do samochodu
Android Auti i Apple Carplay
Tuner radia cyfrowego DAB

Pozostałe
5-miejscowy
Zestaw naprawczy koła
Apteczka, DIN 13164
Akumulator H7 AGM 80Ah 800 CCA
Zbiornik paliwa 71 litrów
Ograniczenie prędkości 180 km/h
Z układem AdBlue
Przednie hamulce 18’ FN+
Tylne hamulce 17’
Instrukcj obsługi w języku polskim
Cyfrowa instrukcja obsługi w systemie samochodu
Emisja CO₂
Emisja CO₂ WLTP 182 g/km
Automatyczny hak
II. Wszędzie tam gdzie użyto konkretnych nazw własnych Zamawiający dopuszcza zastosowanie systemów równoważnych.

III. Limity kilometrów dla pojazdów: 50.000 km – rocznie, w okresie trwania umowy 150.000 km. Gwarancja na cały okres najmu pojazdów.

IV. Warunki najmu:
- 36 miesięcy od dnia dostarczenia pojazdów.

Pakiet w ramach ceny najmu:
- pełen pakiet serwisowy,
- wymiana kół na letnie/zimowe,
- pełne ubezpieczenie,
- zastępcze auto o niegorszych parametrach w przypadku awarii, uszkodzenia pojazdu,
- brak dodatkowych opłat z tytułu normalnego użytkowania wynajmowanych pojazdów,

V. Umowa najmu pojazdów:
Zamawiający akceptuje standardowe umowy najmujących pojazdy pod warunkiem braku w nich sprzeczności z zapisami zawartymi w SWZ, w przypadku zaproponowania niekorzystnych warunków, dodatkowych opłat Zamawiającemu będzie przysługiwała możliwość unieważnienia postępowania. Wykonawca zobowiązany jest załączyć wraz z ofertą projekt umowy.

VI. Czas dostawy przedmiotu najmu:

Do 150 dni od dnia podpisania umowy, czas umowy 36 miesięcy będzie liczony od dnia dostarczenia pojazdów i podpisaniu protokołu zdawczo – odbiorczego.
W przypadku nie dostarczenia pojazdów do 150 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca zapewni dwa pojazdy o podobnych parametrach jak w SWZ. Maksymalny okres najmu takich pojazdów to 100 dni od ich dostawy i podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego.


VII. Zamówienie uzupełniające:
Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień o których mowa w art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy PZP.

VIII: Podwykonawstwo:

1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
3. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.


IX. Termin płatności:

Wykonawca wystawi fakturę na koniec danego miesiąca. Termin płatności wyniesie 14 dni od dnia dostarczenia faktury do Zamawiającego. Pierwsza płatność faktury nastąpi po dostawie pojazdów.

X. Kary umowne:

1. W przypadku niedostarczenia pojazdów docelowych w terminie do 250 dni od dnia podpisania umowy Wykonawcy nie będzie przysługiwało wynagrodzenie za pojazdy zastępcze.
2. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy Zamawiającemu naliczy karę w wysokości 10 % wartości umowy brutto.
W/w zapisy muszą znaleźć się w złożonej wraz z ofertą umowie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga

gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą. Który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ.
b. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. ł pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

- Wzór umowy najmu pojazdów,
- Kompletny opis oferowanego pojazdu zgodnie z zapisami SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

- Wzór umowy najmu pojazdów,
- Kompletny opis oferowanego pojazdu zgodnie z zapisami SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.
2. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 – SWZ – załącznik nr 2.
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale V pkt II SWZ (jeżeli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
4) Wzór umowy najmu,
5) Opis oferowanego pojazdu zgodnie z wymogami SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 musi znajdować się w ofercie.
3. Oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1,5 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowalne/usługi/dostawy wykonują poszczególny Wykonawcy.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa OpenNexus

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-16 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-15

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena - ryczałt
2021-06-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę transportową w związku z udziałem w konferencji - Gliwice/Szczyrk
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę transportową w związku z udziałem w konferencji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI