Najem długoterminowy samochodów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Najem długoterminowy samochodów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-11-29
  • ZamawiającyDyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-17
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00271560
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Najem długoterminowy samochodów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chrzanowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-338

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@umgdy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Najem długoterminowy samochodów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-460218e9-3e24-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271560

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umgdy.ezamawiajacy.p

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Komunikacja odbywać się będzieza pomocą Platformy Zakupowej MarketPlanet znajdującej się pod adresem:https://umgdy.ezamawiajacy.pl (zwanej dalej Platformą) oraz poczty elektronicznej: zam_pub@umgdy.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2.Ogólne zasady korzystania z Platformy w rozdz. VIII SWZ. 3.Zamawiający zaleca skontaktowanie się z dostawcą platformy zakupowej tel. +48 (22) 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl. Przekazywanie ofert w postępowaniu o udzielenie
zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 4.Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem, o którym mowa w Roz. VIII pkt. 9 SWZ określa niezbędne wymagania sprzętowoaplikacyjne umożliwiające pracę na platformie tj.: 1)Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2)Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; 3)Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; 4)Włączona obsługa JavaScript; 5)Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 5. Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem, o którym mowa w pkt 9 powyżej określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie
kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego oraz podpisu profilem zaufanym: a)rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wpieranej przez producenta. b)aby złożyć podpis profilem zaufanym pod ofertą elektroniczną, należy spełnić powyższe wymagania techniczne oraz posiadać aktywny profil zaufany. c)uruchomienie
oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy
eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.
a)Należy zainstalować dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.czytnik z kartą kryptograficzną do komputera. b)przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności należy podłączyć czytnik z kartą kryptograficzną do komputera. c)przy złożeniu podpisu podpisem osobistym (e-Dowód), aby móc korzystać z elektronicznych funkcji e-Dowodu, należy posiadać wszystkie powyższe komponenty oraz dodatkowo wymagane jest oprogramowanie do obsługi e-dowodu „E-dowód menadżer”. Oprogramowanie dostępne jest do
pobrania na stronie: https://www.gov.pl/web/mswia/oprogramowanie-do-pobrania 6.Informacje dot. odpowiedniego przygotowania stanowiska są na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki. 7.Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem, o którym mowa w pkt 9 powyżej określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls,
ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
8.Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem, o którym mowa w pkt 9 powyżej, określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku
dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu po upływie terminu otwarcia ofert.
9.Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXIV SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem XXIV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.371.49.2021.JL

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest długoterminowy najem 2 sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych (o parametrach zgodnych z formularzem specyfikacji technicznej) na okres 48 miesięcy od daty wydania samochodów Zamawiającemu przez Wykonawcę.
Pojazdy zostaną dostarczone przez Wykonawcę do miejsca dostawy: Urząd Morski
w Gdyni, ul. Węglowa 18a, 81-341 Gdynia.
Samochody należy dostarczyć w terminie maksymalnie do 5 miesięcy dni od daty zawarcia umowy - termin stanowi kryterium oceny ofert.
Zamawiający nie dopuszcza dostawy samochodów powystawowych i testowych.
Zamawiający nie dopuszcza wykonywania jakichkolwiek przeglądów gwarancyjnych
i pogwarancyjnych oraz napraw pojazdów poza autoryzowanymi stacjami obsługi producenta samochodów. Zakaz ten nie dotyczy przeprowadzenia serwisu ogumienia.
W ramach usługi najmu Wykonawca zapewni niżej wymienione usługi:
a. ubezpieczenia wynajmowanych pojazdów - pełny pakiet OC, NNW, AC - bez udziału własnego Zamawiającego oraz franszyz redukcyjnej i integralnej z wykupioną amortyzacją części w szkodach przez cały okres trwania umowy, zabezpieczenie pełnego postępowania przy likwidacji szkód, usługa Assistance (zakres terytorialny: Unia Europejska, obejmujący również awarie techniczne, bez limitu kilometrów),
b. obsługę serwisową - naprawy gwarancyjne, pogwarancyjne, blacharsko lakiernicze oraz pozostałe nie objęte gwarancją wynikające z normalnej eksploatacji pojazdu
w autoryzowanych stacjach obsługi z gwarancją oryginalnych części, obowiązkowe badania techniczne, przeglądy okresowe wymagane przez producenta i gwaranta, zapewnienie co najmniej jednej stacji obsługi w promieniu do 25km w linii prostej od siedziby Zamawiającego,
c. samochód zastępczy o klasie nie niższej wg. SAMAR, niż klasa samochodów będących przedmiotem najmu i roczniku nie starszym niż 1 rok od samochodów będących w dyspozycji Zamawiającego - dostępny w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia zapotrzebowania (na czas naprawy, przeglądu przedłużającego się ponad 24 godziny lub w przypadku likwidacji szkody ubezpieczeniowej), w dni robocze i wolne od pracy, bez ograniczeń czasowych, Wykonawca dostarczy samochód do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
d. serwis ogumienia - sezonowa wymiana opon (opony letnie i zimowe zgodne
z parametrami zalecanymi przez producenta samochodu), w co najmniej trzech punktach serwisowych ogumienia w promieniu do 25km w linii prostej od głównej siedziby Zamawiającego składowanie opon nieużytkowanych (w danym sezonie), wymiana na nowe komplety opon adekwatnie do zużycia nie rzadziej jednak niż po przebiegu 50 000 km lub wcześniej gdy sygnalizuje to wskaźnik TWI.
Z wydaniem samochodów Wykonawca przekaże Zamawiającemu dowody rejestracyjne, wszystkie komplety kluczyków dostarczane przez producenta, polisy potwierdzającą zawarcie umów pełnego ubezpieczenia OC, pełnego ubezpieczenia AC „bez udziału własnego" (w tym w szczególności: od kradzieży, wypadku, pożaru, wybicia szyb, przewrócenia, uderzenia lub najechania na przeszkodę ruchomą lub nieruchomą) i NNW (OC, AC i NNW obejmujących również zagranicę), jak również Assistance i Assistance
w ruchu zagranicznym, instrukcje obsługi, kopie wyciągów ze świadectwa homologacji, kopie dokumentów gwarancji wystawionego przez producenta samochodów.
Samochody w chwili wydania Zamawiającemu będą w pełni sprawne i gotowe do użytkowania oraz będą posiadać wszelkie wyposażenie wymagane przepisami prawa oraz z zatankowanym zbiornikiem paliwa (min. 10 litrów paliwa).
Wynajęte samochody nie będą posiadać jakichkolwiek nadruków, czy też informacji reklamowych oraz jakichkolwiek oznaczeń dotyczących w szczególności pojemności
i mocy silnika, napędu, wersji oraz rodzaju wyposażenia.
Samochody powinny być wyposażone we wszystkie elementy wymagane przez Zamawiającego w procesie montażu fabrycznego lub w serwisie autoryzowanym przed sprzedażą pojazdów. Nie dopuszcza się montażu akcesoriów firm trzecich
w elementach wyposażenia opisanych jako fabryczne.
Orientacyjne przebiegi dla samochodów w okresie obowiązywania umowy to 140.000 km dla każdego samochodu. W przypadku przekroczenia orientacyjnych przebiegów Zamawiający zapłaci na rzecz Wykonawcy dodatkową opłatę w wysokości określonej
w ofercie.
Samochody i ich wyposażenia muszą być zgodne z przepisami ustawy z 20 czerwca
1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2018 r., poz. 1990 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, jak też z innymi przepisami obwiązującego prawa krajowego Rzeczpospolitej Polskiej (RP) oraz prawa unijnego.
Zamawiający jest odpowiedzialny za wykonywanie czynności obsługi codziennej oraz utrzymania czystości.
Do czynności obsługi codziennej, o których mowa w pkt 14 powyżej zalicza się czynności wykonywane w zakresie określonym instrukcją obsługi samochodów, a w szczególności kontrolę poziomu oleju, płynu hamulcowego, cieczy chłodzącej, płynu do spryskiwaczy, wizualną kontrolę stanu ogumienia i ciśnienia, kontrolę działania oświetlenia zewnętrznego samochodu, w tym świateł sygnalizacyjnych oraz kontrolę działania sygnału dźwiękowego. Wykonawca pokrywa koszty związane z uzupełnieniem oleju, płynu hamulcowego, cieczy chłodzącej, oraz wymiany piór wycieraczek, dywaników
i oświetlenia zewnętrznego w tym świateł sygnalizacyjnych.
Zamawiający nie dopuszcza, aby samochody były wyposażone w system monitorujący
i przekazujący położenie lub inne parametry samochodu na serwery zewnętrzne. Powyższe ograniczenie nie dotyczy fabrycznie zamontowanych systemów np. nawigacji satelitarnej lub telemetrycznych w zakresie w jakim wymagane jest prawidłowe działanie tych systemów pod warunkiem uzyskania zgody Użytkownika pojazdu (Zamawiającego) w tym zakresie.
Szczegółowy opis zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje stosownie do art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych prawo opcji obejmujące swoim zakresem możliwość przekroczenia limitu kilometrów (dla 2 pojazdów łącznie) o maksymalnie 30 000 kilometrów i poniesienia z tego tytułu dodatkowych opłat.
Zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia w formie oświadczenia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. Przekroczenie limitu kilometrów objęte prawem opcji zostanie zrealizowane w przypadku wystąpienia takiej konieczności, stosownie do wynikłych potrzeb i możliwości ich sfinansowania.
Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający zastosuje poniższe kryteria
o przypisanej im odpowiednio wadze:

1) „Cena oferty brutto” – waga 60%;
2) „Termin dostarczenia samochodów” – waga 20%;
3) „Opłata brutto za 1 km przekroczenia limitu kilometrów” – waga 20%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostarczenia samochodów

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto za 1 km przekroczenia limitu kilometrów

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. Zgodnie z Rozdziałem XVIII SWZ.
2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w Rozdziale XVIII SWZ pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostepniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem o którym mowa w Rozdziale XVIII SWZ pkt 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (Załącznik nr 4 do SWZ), potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału
w postepowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
4.Dokumenty lub oświadczenia dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 273 ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:
1 Załącznik nr 1 Formularz ofertowy do SWZ;
2 Załącznik nr 6 Formularz specyfikacji technicznej do SWZ;
3. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
4 Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3. -pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółek działających w systemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
5 Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp;
6 Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ;
7 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu, o którym mowa w pkt 6 - składa każdy z Wykonawców.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w Rozdziale XVIII SWZ pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
2. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami Załącznika nr 5 do SWZ paragraf 8.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę w postaci elektronicznej należy złożyć do dnia 17.11.2021 r. do godz. 10:00, poprzez Platformę pod adresem: https://umgdy.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-29 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin wykonania zamówienia. Zamawiający wyznacza termin realizacji zamówienia:
- w zakresie najmu samochodu oraz świadczenia usługi serwisowej termin realizacji zamówienia skończy się z upływem 48 miesięcy (od daty wydania samochodów Zamawiającemu przez Wykonawcę, stanowi kryterium - Rozdział XX SWZ).
2.Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w Rozdział XI SWZ pkt. 6 ppkt 6.3. -pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółek działających w systemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp;4. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ;
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu, o którym mowa w Rozdział XI SWZ pkt. 6 ppkt 6.6 - składa każdy z Wykonawców.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę podłużnic Opel Zafira- Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę podłużnic Opel Zafira a. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.