Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Najem długoterminowy fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny
1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Najem długoterminowy fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e07471ac-a5f9-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090053
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e07471ac-a5f9-11ec-baa2-b6d934483bfb
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym (SCUW) a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji interaktywnej korzystania z platformy e-zamówienia pod adresem: https://epzpygmggrsicd.blob.core.windows.net/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-3.2_20211016.pdf
6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
8. Składanie ofert/wniosków/prac konkursowych dostępne jest tylko dla użytkowników będących Wykonawcami, posiadającymi uprawnienie do Składania ofert/wniosków/prac konkursowych. W celu złożenia oferty należy przejść do szczegółów postępowania, wybrać zakładkę oferty/wnioski, następnie przycisk złóż ofertę.
9. Ofertę należy złożyć na właściwym formularzu (aktualnym formularzu ofertowym pobranym z platformy do tego postępowania) – jeśli formularz będzie nieprawidłowy system poinformuje o tym w trakcie składania oferty.
10. W celu pobrania wzorców formularza (ofertowego, wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursowego) oraz pozostałych dokumentów postępowania należy przejść do szczegółów postępowania.
11. Funkcjonalność wypełnienia formularza dostępna jest tylko dla użytkowników będących Wykonawcami posiadającymi uprawnienie do Przygotowania ofert/wniosków/prac konkursowych.
12. Ofertę należy złożyć przed terminem składania ofert – oferta złożona po terminie nie zostanie przyjęta.
13. Formularz ofertowy i załączniki należy podpisać cyfrowo. Dokumenty można podpisać podpisem kwalifikowanym, profilem zaufanym, podpisem osobistym lub pieczęcią elektroniczną. Wypełniony formularz oferty podpisujemy podpisem wewnętrznym. Załączniki można podpisać podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. Dokumenty spakowane należy podpisać podpisem zewnętrznym. Jeśli będzie brakowało podpisu system poinformuje o tym w trakcie składania dokumentów, zostaną one przyjęte przez Platformę mimo braku podpisu.
14. Szczegółowa instrukcja dotycząca składania ofert dostępna jest pod adresem https://epzpygmggrsicd.blob.core.windows.net/pod/2021/10/Oferty-3.2_20211016.pdf
15. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: bzielinska@stalowawola.pl lub zp@stalowawola.pl lub ePUAP
16. Osoby ze strony zamawiającego upoważnione do kontaktowania się
z Wykonawcami są: Barbara Zielińska – Dział Zamówień Publicznych Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych Al. Jana Pawła II 25A; tel. (15) 819-47-48, adres email: bzielinska@stalowawola.pl lub zp@stalowawola.pl - w sprawach proceduralnych;
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych al. Jana Pawła II 25A, 37-450 Stalowa Wola – Pani Danuta Bednarz.
inspektorem ochrony danych osobowych w Stalowowolskim Centrum Usług Wspólnych jest Pan Grzegorz Madej prowadzący działalność gospodarczą pn. IURATUS Grzegorz Madej, z siedzibą pod adresem Bodzanów 467, 32-020 Wieliczka, adres e-mail: iod.scuw@stalowawola.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Najem długoterminowy fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli” prowadzonym w trybie zamówienia podstawowego zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP – II.271.35.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Najem długoterminowy fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli”.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia polega na długoterminowym najmie samochodu osobowego przez okres 36 miesięcy licząc od daty wydania samochodu Zamawiającemu przez Wykonawcę na podstawie protokołu odbioru samochodu wraz z obsługą serwisową, ubezpieczeniem OC, AC, NW i innymi czynnościami w zakresie tego pojazdu.
3. Pojazd powinien zostać dostarczony przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. w Stalowej Woli (ul. Dmowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola).
4. Zamawiający nie dopuszcza dostawy pojazdu testowego lub powystawowego.
5. Pojazd powinien być objęty gwarancją producenta przez cały okres obowiązywania umowy.
6. W ramach usługi najmu Wykonawca zapewni niżej wymienione usługi:
a) organizację czynności serwisowych, w tym: ustalanie i koordynację terminów napraw, wymiany ogumienia oraz przeglądów w zakresie zalecanym przez producentów pojazdów lub obowiązujących przepisów prawa, przy czym o planowanej czynności Wykonawca poinformuje Zamawiającego z wyprzedzeniem co najmniej 5 dni oraz zapewni na czas wykonywania wyżej wymienionych czynności samochód zastępczy,
b) kompleksowy serwis mechaniczny obejmujący naprawy i przeglądy gwarancyjne/pogwarancyjne, wraz ze wszystkimi z tego tytułu kosztami, robocizny i części zamiennych (w tym żarówek, bezpieczników) oraz materiałów, olejów i płynów eksploatacyjnych, w tym tzw. „dolewek” olejów i płynów eksploatacyjnych (z wyjątkiem płynu do spryskiwaczy),
c) samochód zastępczy na czas naprawy, przedłużający się ponad 24 godziny serwis lub likwidacja szkody ubezpieczeniowej,
d) organizację jak i realizację wykonania badań technicznych wraz z wynikającymi z tego tytułu kosztami,
e) wymianę sezonową opon przed każdym sezonem w terminie wskazanym przez Zamawiającego (opony letnie i zimowe) oraz, składowanie opon nieużytkowanych,
f) kompleksowego serwisu ogumienia wraz ze wszystkimi z tego tytułu kosztami w tym nielimitowanej wymiany ogumienia wynikającej z normalnego toku użytkowania pojazdu oraz w przypadku jego uszkodzenia bez względu na przyczynę uszkodzenia,
g) wymianę piór wycieraczek po i przed sezonem zimowym, oraz dywaników w ramach ich bieżącego zużycia,
h) w przypadku kradzieży, zapewnienie samochodu zastępczego niezwłocznie, jednak nie później niż do 5 godzin od momentu zgłoszenia kradzieży do Wykonawcy. Wykonawca dostarczy samochód do miejsca wskazanego przez Zamawiającego,
i) ubezpieczenie wynajmowanego pojazdu – pełen pakiet OC,AC, NW bez udziału własnego Zamawiającego w szkodach przez cały okres trwania umowy, zabezpieczenie pełnego postępowania przy likwidacji szkód, usługa Assistance (obejmująca również awarie techniczne, bez limitów kilometrów),
7. W momencie wydania pojazdu Wykonawca przekaże Zamawiającemu dowód rejestracyjny, wszystkie komplety kluczyków dostarczonych przez producenta, polisę potwierdzającą zawarcie umowy pełnego ubezpieczenia ( OC,AC,NW, ASSISTANCE), instrukcje obsługi, kopię wyciągu świadectwa homologacji , kopię dokumentu gwarancji wystawionej przez producenta samochodu.
8. Wykonawca oświadcza, że w chwili wydania pojazdu, samochód będzie sprawdzony pod względem technicznym i gotowy do korzystania oraz zarejestrowany.
9. Pojazd w chwili wydania Zamawiającemu będzie zatankowany do pełna.
10. Wynajmowany pojazd nie będzie posiadał jakichkolwiek nadruków i informacji reklamowych.
11. Pojazd powinien być wyposażony w wszystkie elementy wymagane przez Zamawiającego w procesie montażu fabrycznego lub w autoryzowanym serwisie przed odbiorem pojazdu przez Zamawiającego.
12. Orientacyjny przebieg samochodu w okresie obowiązywania umowy to 45 000km. W przypadku przekroczenia orientacyjnego przebiegu Zamawiający zapłaci na rzecz Wykonawcy dodatkową opłatę w wysokości określonej w ofercie.
13. Samochód i jego wyposażenie musi być zgodne z przepisami ustawy z 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym ( Dz.U. 2018 r., poz. 1990 ze zm.) oraz aktów wykonawczych tej ustawy, jak też innymi przepisami obowiązującego prawa krajowego RP oraz prawa unijnego.
14. Zamawiający jest zobowiązany do:
a) korzystania z samochodu zgodnie z jego przeznaczeniem. Kierowcą samochodu będzie osoba upoważniona przez Zamawiającego posiadająca stosowne uprawnienia,
b) korzystania z samochodu zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi użytkowania samochodu i dróg, warunkami i normami technicznymi oraz eksploatacyjnymi, określonymi przez producenta samochodu oraz jego przeznaczeniem i wyposażeniem,
c) do przekazywania Wykonawcy cyklicznych informacji o stanie licznika przebiegu kilometrów
d) poinformowania Wykonawcy o awarii, szkodzie komunikacyjnej, kradzieży pojazdu lub jego wyposażenia. Jednocześnie Zamawiający w przypadku wypadku drogowego, kradzieży samochodu lub jego wyposażenia zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia Policji. W przypadku kolizji drogowej, Zamawiający zobowiązany jest do złożenia oświadczenia lub uzyskania pisemnego oświadczenia od sprawcy, bez konieczności powiadamiania Policji.
e) koszty mandatów z wyłączeniem sytuacji gdy w momencie wykroczenia samochód nie był w użytkowaniu Zamawiającego (usługa „od drzwi do drzwi” realizowana przez Wykonawcę, przejazdy serwisowe wykonywane przez serwis, itp.) .
15. Zamawiający ponosi koszty bieżącej eksploatacji w szczególności:
a) zakup paliwa,
b) mycie i czyszczenie wnętrza pojazdu,
c) płynu do spryskiwaczy i środków do pielęgnacji wnętrza i karoserii,
d) koszty parkingów, garażowania, płatnych dróg i autostrad, opłat środowiskowych,
e) koszty mandatów z wyłączeniem sytuacji gdy w momencie wykroczenia samochód nie był w użytkowaniu Zamawiającego (usługa „od drzwi do drzwi” realizowana przez Wykonawcę, przejazdy serwisowe wykonywane przez serwis, itp.
16. Obowiązek obsługi codziennej samochodu spoczywa na Zamawiającym. Do czynności obsługi codziennej zalicza się kontrole poziomu oleju w silniku, płynu hamulcowego, cieczy chłodzącej, płynu do spryskiwaczy, ciśnienia w oponach oraz oświetlenia pojazdu.
17. Opis samochodu :
Nadwozie;
• Samochód osobowy 4 lub 5 drzwiowy 5 miejscowy, nowy i nieużywany –wyprodukowany nie wcześniej niż w 2021 roku,
• Szerokość min 1800mm bez lusterek,
• Rozstaw osi min. 2700 mm
• Lakier nadwozia –szary/grafitowy,
• Zderzaki, obudowy lusterek, klamki w kolorze nadwozia,
• Pojemność bagażnika przy rozłożonej tylnej kanapie min 800 l,
Silnik i napęd;
• Silnik benzynowy lub diesla
• Pojemność silnika min. 1,2 dm³,
• Moc silnika min. 110 KM,
• Norma emisji spalin EURO 6 AP,
• Skrzynia biegów manualna 6-cio biegowa,
• Napęd na koła przednie,
Bezpieczeństwo;
• Poduszki powietrzne czołowe i boczne dla kierowcy i pasażera z przodu i kolanowa dla kierowcy,
• Kurtyny powietrzne dla pasażerów z przodu i z tyłu ,
• System awaryjnego hamowania,
• System stabilizacji toru jazdy wraz z ASR, ABS, EBV, MSR i asystentem podjazdu,
• Sygnalizacja spadku ciśnienia w oponach,
• Światła główne, halogenowe i kierunkowskazy we wspólnej obudowie,
• Światła do jazdy dziennej z czujnikiem zmierzchu, automatycznym włączeniem świateł
• Emergency call- automatyczne wzywanie pomocy,
• Hamulec postojowy elektromechaniczny z funkcją Auto- Hold,
Funkcjonalność i wyposażenie;
• Kierownica multifunkcyjna, obszyta skórą,
• Wspomaganie układu kierowniczego,
• Gałka dźwigni zmiany biegów obszyta skórą,
• System Start-Stop wyłączający silnik podczas postoju,
• Fotel kierowcy i pasażera z regulacją wysokości oraz regulacją podparcia odcinka lędźwiowego,
• Aktywne przednie zagłówki z regulacją w dwóch płaszczyznach,
• Składane i regulowane fotele w drugim rzędzie,
• Podłokietnik przód i tył ( przód regulowany)
• Klimatyzacja min. manualna,
• Lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie i podgrzewane,
• Komputer pokładowy z wyświetlaczem,
• Sygnalizacja niezapiętych pasów kierowcy i wszystkich pasażerów,
• Instalacja telefoniczna (bluetooh)
• Radio z kolorowym i wielofunkcyjnym ekranem dotykowym min. 6'' i wyjściem USB,
• Instalacja radiowa, głośniki z przodu i tyłu fabrycznie zamontowane,
• Tapicerka materiałowa w kolorze ciemnym,
• Gniazda zasilające 12 V w konsoli środkowej oraz w bagażniku,
• Immobiliser,
• Centralny zamek na wszystkie drzwi sterowany pilotem lub z kluczyka,
• Czujnik deszczu,
• Tylne szyby przyciemniane,
• Lusterko wsteczne fotochromatyczne,
• Komplet dywaników gumowych i welurowych,
• Wykładzina gumowa bagażnika o powierzchni antypoślizgowej,
• Koło zapasowe pełnowymiarowe lub dojazdowe i narzędzia do wymiany koła (klucz , podnośnik),
• Obręcze kół ze stopów lekkich o rozmiarze co najmniej 16'',
• Komplet opon letnich i zimowych o parametrach odpowiadających odpowiednim osiągom modelu samochodu rok produkcji 2022,
• Kamizelka odblaskowa,
• Gaśnica,
• Trójkąt ostrzegawczy,
• Apteczka samochodowa wg. normy DIN 13164
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 5. Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostarczenia samochodu
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków dotyczących:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca winien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą realizację zamówienia w wysokości minimum 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych);
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca winien wykonać zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. minimum:
3 umowy na usługę na kwotę min. 50 000,00 zł łącznie w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy – w tym terminie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje taką umowę.
b) Wykonawca winien dysponować kadrą techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami tj.
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
c) W zakresie dysponowania sprzętem, wykonawca winien dysponować:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 108 oraz 109 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedkłada:
1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:
1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:
1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:
1) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:
1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:
1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:
1) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
5. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – załącznik nr 5;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki które pod rygorem nieważności, składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
1) formularz ofertowy;
2. Wraz z ofertą wykonawca winien przesłać wyłącznie w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
1) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia – składane odrębnie przez wykonawcę lub każdego z wykonawców konsorcjum – załącznik nr 2, 3;
3) oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia – podpisane odrębnie przez podmiot udostępniający zasoby - załącznik nr 2, 3;
4) Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy (dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – podpisane wspólnie przez wykonawców - załącznik nr 7;
5) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) podpisane odrębnie przez podmiot udostępniający zasoby - załącznik nr 4;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
3. W przypadku gdyby wyłoniona w prowadzonym postępowaniu oferta została złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę tych podmiotów przed przystąpieniem do podpisania umowy o zamówienie publiczne.
5. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zostaną przedstawione w umowie zaproponowanej przez wykonawcę
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-04 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: SCUW Stalowa Wola
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-04 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-02