Magazynowanie, transport, montaż, demontaż, nadzór oraz serwisowanie materiałów identyfikacyjnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Magazynowanie, transport, montaż, demontaż, nadzór oraz serwisowanie materiałów identyfikacyjnych Polskiego Radia S. A.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-03-01
  • ZamawiającyPolskie Radio - Spółka Akcyjna
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-18
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00062140
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Magazynowanie, transport, montaż, demontaż, nadzór oraz serwisowanie materiałów identyfikacyjnych Polskiego Radia S. A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Radio - Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010420591

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 77/85

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-977

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 226453303

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@polskieradio.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność polegająca na produkcji programów wraz z ich nadawaniem

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Magazynowanie, transport, montaż, demontaż, nadzór oraz serwisowanie materiałów identyfikacyjnych Polskiego Radia S. A.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-542bc3e8-90b4-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062140

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://polskieradio.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://polskieradio.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczno – sprzętowe umożliwiające pracę na Platformie
1. Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
a) Internet Explorer 10 i nowsze,
b) Edge;
c) Google Chrome;
d) Mozilla Firefox;
e) Opera.
2. Pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci internet;
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
c) włączona obsługa JavaScript;
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
e) zainstalowany Acrobat Reader;
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub
nowszy;
g) dysponowanie sprzętem komputerowym, na którym możliwa jest praca na przeglądarkach
wymienionych w pkt. 1.
3. Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej
przesyła się w formatach danych określonych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452).
Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane
osobowe uzyskane w trakcie postępowania, w szczególności dane osobowe ujawnione w
dokumentach i oświadczeniach składanych w postępowaniu oraz dane osobowe uzyskane w trakcie realizacji zamówienia i umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.B5.55.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego obsługi materiałów identyfikacyjnych - magazynowanie, transport, montaż, demontaż oraz nadzór w miejscu i w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Serwisowanie materiałów identyfikacyjnych Polskiego Radia S.A. (czyszczenie, naprawa i wymiana zużytych/uszkodzonych elementów)

4.2.6.) Główny kod CPV: 63120000-6 - Usługi składowania i magazynowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 21.1 Zamawiający dokona oceny ofert oraz dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, spośród ofert spełniających wymagania określone w Załączniku nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”, w oparciu o kryterium „cena oferty”, przy czym 1%= 1 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalność jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali, co najmniej jedno zamówienie polegające na serwisowaniu materiałów identyfikacyjnych o minimalnej wartości 10.000 zł brutto oraz co najmniej jedno zamówienie polegające na obsłudze wydarzeń o minimalnej wartości 60.000 zł brutto.
Zamawiający dopuszcza połączenie zakresów ww. zamówień w jedno zamówienie, jednakże do oceny liczyć się będzie indywidulana (faktyczna wartość) zrealizowanej usługi serwisowania i obsługi wydarzenia.
Pod pojęciem obsługa wydarzenia Zamawiający rozumie montaż demontaż materiałów identyfikacyjnych, w tym montaż i demontaż figur pneumatycznych (np.: balony, namioty, bramy, namioty szybko rozkładane).
W celu wykazania spełnienia ww. warunku udziału, wykonawcy mogą legitymować się usługami nadal wykonywanymi, przy czym w takim przypadku do wykazania spełnienia warunku udziału brana będzie pod uwagę zakres i wartość usług wykonanych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 12.3.1. w zakresie podstawy określonej w art. 108 ust. 1 pkt 5) Ustawy (pkt 10.1.5) oświadczenia wykonawcy, o braku. 12.1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi dowód potwierdzający, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie okoliczności wymienionych w pkt 10.1 i spełnia warunki udziału, określone w pkt 11.1. – tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe przynależności z innym wykonawcą, których złożył ofertę w niniejszym postępowania do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ, albo - w przypadku zaistnienie tego faktu - oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12.3.2. wypełniony wykaz wykonanych usług sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ oraz załączeniem dowodów, określających czy usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są:
1) referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane.
W przypadku gdy usługi, którymi wykonawcy będą się legitymować w celu wykazania spełnienia warunku udziału, określonego w pkt 11.1. SWZ, są usługami nadal wykonywanymi referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,
2) oświadczenie wykonawcy – jeżeli z przyczyn niezależnych od wykonawcy, uzasadnionych przez niego, wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

12.2. Składając ofertę, poza oświadczeniem i dokumentami, o których mowa w pkt. 12.1 wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
12.2.1. wypełniony formularz oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;
12.2.2. wypełniony formularz cenowy – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ
12.2.3. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy wykonawca ustanawia pełnomocnika(ów) do reprezentowania go w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, lub, w sytuacji o której mowa w pkt 11.2, podmiot udostępniający zasoby ustanawia pełnomocnika (pełnomocników) do reprezentowania w postępowaniu oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie;
12.2.4. dowód wniesienia wadium – w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

16.1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w kwocie 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100).
16.2. Wadium wpłaca/wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy):
16.2.1. pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio S.A. (PKO BP S.A.)
nr: 47 1020 1026 0000 1202 0482 7483,
16.2.2. gwarancjach bankowych,
16.2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,
16.2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
16.3. W przypadku wnoszenia wadium w formie wskazanej w pkt. 16.2.1 (w pieniądzu) terminem wniesienia wadium jest data i godzina uznania rachunku bankowego Zamawiającego (zaksięgowania wymaganej kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego).
16.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji/ poręczenia wymagane jest załączenie do oferty za pośrednictwem Platformy, o której mowa w pkt. 3.1. oryginalnego dokumentu gwarancji/ poręczenia w postaci elektronicznej, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia ze strony gwaranta/ poręczyciela, tj. wystawcę gwarancji/poręczenia.
16.5. Dokument, gwarancji/poręczenia, o którym mowa w pkt. 16.4, należy załączyć na Platformie w oryginale, w osobnym pliku oznaczonym „Wadium”, zgodnie z Instrukcją korzystania z Platformy stanowiącą Załącznik nr 8 do SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

13.1. Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia i wskazania pełnomocnika, stosownie do postanowień art. 58 ust. 2 Ustawy, uprawniającego pełnomocnika do reprezentacji ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
13.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wskazanych w pkt 10.1 oraz wykazania spełnienia warunków udziału określonych w pkt 11.1, wraz z oferta, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z pkt 12.1.1., załącza do oferty wspólnej oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału, sporządzone, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ. Oświadczenie to potwierdza spełnienie przez wykonawcę wspólnie ubiegającego się warunku udziału, w zakresie w jakim każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnienie warunku udziału, określonych w pkt 11.1.
13.3. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w celu wykazania spełnienia warunków udziału, określonych w pkt 11.1, polegać będą na potencjale podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 11.3, wraz z ofertą zobowiązani są złożyć oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o niepodleganiu wykluczenia tego podmiotu z udziału w postępowaniu oraz spełnieniu warunku udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia zasoby, sporządzone według wzoru oświadczenia dla wykonawców, stanowiącego Załącznikiem nr 5 do SWZ.
13.4. Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, z którego będzie wynikać, które elementy związane z realizacją przedmiotu niniejszego zamówienia będą wykonywać poszczególni wykonawcy.
13.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie składają również dokumenty, oświadczenia wymienione w pkt 12.2.
13.6. Gdy najwyżej oceniona zostanie oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający, w terminie wskazanym w pkt 12.3,wezwie do złożenia wykazu i dokumentów, o których mowa w 12.3.2 oraz każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia oświadczenia wymienionego w pkt 12.3.1. Dokument, o którym mowa w pkt 12.3.3 składa ten z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, który legitymuje się uprawnienia, o których mowa warunku udziału określonym w pkt 11.1.2.
13.7. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) wydłużenia, terminu obowiązywania Umowy do maksymalnie 48 miesięcy od dnia jej zawarcia w przypadku nie wykorzystania kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na wykonanie zamówienia czyli kwoty ………………………… zł brutto w terminie obowiązywania Umowy;
2) w przypadku wystąpienia okoliczności Siły Wyższej - poprzez dostosowanie Umowy do warunków istniejących w następstwie zdarzeń okoliczności Siły Wyższej, w zakresie umożliwiającym wykonanie przedmiotu Umowy w warunkach będących skutkiem okoliczności Siły Wyższej;
3) w zakresie podwykonawstwa, gdy Wykonawca, składając ofertę, zobowiązał się do samodzielnego wykonania przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 1 ust. 1, a w okresie realizacji, wskazanym w § 2, zaistnieje konieczność wykonania przedmiotu Umowy z udziałem podwykonawcy – w tym przypadku Wykonawca niezwłocznie, nie później jednak niż na 7 dni kalendarzowych przed przystąpieniem do realizacji Umowy z udziałem podwykonawców, zobowiązany jest do:
a) wykazania powodów, dla których realizacja przedmiotu Umowy wymaga udziału podwykonawcy,
b) wskazania zakresu czynności/prac, które zostaną przekazane podwykonawcy do wykonania,
c) podania nazwy (firmy) podwykonawcy, jego danych kontaktowych oraz osób do kontaktu z nim;
4) w zakresie zamiany podwykonawców wymienionych w § 7 ust. 3, pod warunkiem, że w przypadku, gdy podwykonawcy wymienieni w § 7 ust. 3 nie są podmiotami, na zasobach których Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunku udziału, Wykonawca niezwłocznie, nie później jednak niż na 7 dni kalendarzowych przed przystąpieniem do realizacji Umowy z udziałem podwykonawców, zobowiązany jest do:
a) wykazania powodów, dla których realizacja przedmiotu Umowy wymaga udziału podwykonawcy,
b) wskazania zakresu czynności/prac, które zostaną przekazane podwykonawcy do wykonania,
c) podania nazwy (firmy) podwykonawcy, jego danych kontaktowych oraz osób do kontaktu z nim;
5) w przypadku zamiany podwykonawców wymienionych w § 7 ust. 3, gdy podwykonawcy ci, są podmiotami, na zasobach których Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunku udziału, zmiana Umowy możliwa jest w przypadku spełnienia wymogów określonych w § 9 ust. 1 i 2, z uwzględnieniem § 9 ust. 4;
6) klauzul dotyczących ochrony danych osobowych – w przypadku zmiany stanu prawnego dotyczącego ochrony danych osobowych lub przetwarzania tych danych, w zakresie jakim zmiany te wpływać będą na treść klauzuli zawartych w Umowie, w celu zapewnienia ich zgodności z przepisami prawa.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-01 11:50

8.2.) Miejsce składania ofert: https://polskieradio.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-01 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-30

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę foteli przednich w Mercedes W221 (2008r.)- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę foteli przednich w Mercedes W221 (2008r.). Fotele przednie nie masują. Pompka centralnego zamka i dociągania wszystkich drzwi pracuje bez zarzutu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI