Kompleksowa spedycja towarów na zagraniczne wydarzenia targowo-wystawiennicze

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa spedycja towarów na zagraniczne wydarzenia targowo-wystawiennicze
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
  • Termin składania wniosków2024-06-11
  • ZamawiającyKRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-29
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00344566
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa spedycja towarów na zagraniczne wydarzenia
targowo-wystawiennicze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Karolkowa 30

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-207

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa spedycja towarów na zagraniczne wydarzenia
targowo-wystawiennicze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d697cba0-1ce7-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344566

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00221589/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.52 Spedycja towarów na zagraniczne wydarzenia promocyjne w II połowie 2024 roku oraz w I połowie 2025 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kowr.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kowr.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie jest prowadzone w
języku polskim.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie
elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl/ i pod numerem postępowania
wskazanym w tytule SWZ.
3. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne i wymaga zarejestrowania konta na Platformie. Wykonawca w celu rejestracji przechodzi
do Formularza rejestracyjnego poprzez zakładkę „LOGOWANIE” oraz opcję „ZAREJESTRUJ SIĘ”. Po wypełnieniu formularza
rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu po zalogowaniu się na Platformie musi uruchomić polecenie „Zgłoś się do
udziału w postępowaniu”. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy na Platformie.
5. W zakładce „Załączniki” przedmiotowego postępowania Zamawiający zamieszcza dokumentację postępowania. Pobranie
dokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich załączników
jednocześnie należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę”, a następnie „Pobierz wszystkie załączniki organizatora”.
6. Zakładka „Załączniki” służy również Wykonawcom do złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z
ofertą.
7. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,
przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania / Informacje”.
8. Za datę wpływu oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów, oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wczytania
do systemu (przesłania na Platformę).
9. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem:
https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms
10. Zamawiający określa:
1) niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 4GB RAM, procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów
operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0;
d) włączona obsługa JavaScript;
e) zainstalowany program Acrobat Reader.
2) dopuszczalne formaty przesyłanych danych: pliki o wielkości do 50 MB w formatach: .doc, .docx, .pdf, .zip, .rar., pades, xades,
.xls, xlsx
3) informacje na temat szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:
a) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia
pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss), znajdującą się po prawej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 143/2024/C

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa spedycja towarów: żywności, materiałów promocyjnych, publikacji, których specyfikacja została określona w Załączniku nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy, zwanych dalej „IPU”, stanowiącym Załącznik nr 6a do SWZ (dla części nr 1 zamówienia).
2. Przewidywaną szacunkową ilość towarów przeznaczonych do spedycji określa: Załącznik nr 1a do SWZ – Formularz cenowy dla Części 1.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60600000-4 - Usługi transportu wodnego

60400000-2 - Usługi transportu lotniczego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji, polegającej na zleceniu Wykonawcy, na podstawie jednostronnego oświadczenia Zamawiającego, kompleksowej spedycji towarów w związku z udziałem Zamawiającego w następujących wydarzeniach targowych:
1) Food & Hotel Asia (Singapur, Singapur) odbywające się w kwietniu 2025 r.,
2) Thaifex Anuga Asia (Bangkok, Tajlandia) odbywające się w maju 2025 r.,
3) wydarzeniach targowych lub innych wydarzeniach promocyjnych, niewymienionych ust. 2 i w pkt 1-2 niniejszego ustępu, odbywających się
w okresie od dnia 01 lipca 2024 r. do dnia 30 czerwca 2025 r. z podziałem na regiony:
a) Azja,
b) Australia i Oceania.
2. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z opcji, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania kompleksowej usługi spedycji towarów na wydarzenie targowe lub inne wydarzenie promocyjne, określone w oświadczeniu Zamawiającego o skorzystaniu z opcji.
3. Zamawiający może korzystać z opcji wielokrotnie, do wyczerpania wynagrodzenia określonego w § 5 ust. 1 IPU.
4. Zamawiający zastrzega, że opcja jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z opcji albo skorzystania z niej w mniejszym zakresie niż określony w ust. 1, Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego żadne roszczenie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert:
1) Cena (K1) – 60%
2) Termin przekazania informacji o przesyłanym towarze (K2)- 20%
3) Odległość magazynu spedycyjnego Wykonawcy od siedziby Zamawiającego (K3) - 20%
2. Kryteria oceny ofert stosuje się do zamówienia podstawowego i opcji.
3. Punkty w kryterium „cena” zostaną obliczone według wzoru:

K1 = najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych / cena brutto w badanej ofercie X 60 pkt

1) Punkty w kryterium „cena” zostaną zaokrąglone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w ten sposób, że jeżeli trzecia liczba po przecinku:
- jest mniejsza niż 5, liczbę tę pomija się;
- jest równa lub większa niż 5, drugą liczbę po przecinku zaokrągla się o jeden w górę.
2) Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium wynosi 60.
4. Punkty w kryterium „Termin przekazania informacji o przesyłanym towarze” będą przyznawane według następujących zasad:
1) Wykonawca, poprzez zaznaczenie jednej właściwej opcji (•) w Formularzu oferty, zaoferuje dla części zamówienia, na którą(-e) składa ofertę, termin przed otwarciem każdego wydarzenia targowego, w którym Zamawiający będzie zobowiązany przekazać dokładne informacje na temat nadawców i masy towarów.
2) Zaoferowany termin nie może być dłuższy niż 25 dni przed terminem otwarcia każdego wydarzenia targowego (termin ten zostanie wskazany w załączniku nr 1 do IPU – Opis przedmiotu zamówienia, część „przedmiot spedycji” – zdanie drugie).
3) Zamawiający przyzna punkty zgodnie z tabelą zamieszczoną w Rozdziale XX ust. 3 pkt 3) SWZ.
5. W przypadku gdy Wykonawca w Formularzu oferty:
1) nie zaoferuje żadnego terminu przekazania informacji o przesyłanym towarze, Zamawiający uzna, że termin przekazania informacji o przesyłanym towarze wynosi 25 dni przed terminem otwarcia każdego wydarzenia targowego;
2) zaoferuje termin przekazania informacji o przesyłanym towarze dłuższy niż 25 dni przed każdym wydarzeniem targowym – Zamawiający odrzuci ofertę jako nie odpowiadającą treści SWZ;
3) zaoferuje termin przekazania informacji o przesyłanym towarze krótszy niż 20 dni przed każdym wydarzeniem targowym, Wykonawca otrzyma 20 punktów;
4) zaoferuje termin przekazania informacji o przesyłanym towarze poprzez zaznaczenie więcej niż jednej opcji (•), Zamawiający do porównania i oceny ofert przyjmie najdłuższy, spośród zaoferowanych, termin przekazania informacji o przesyłanym towarze.
6. W kryterium „Odległość magazynu spedycyjnego Wykonawcy od siedziby Zamawiającego” punkty będą przyznawane według następujących zasad:
1) Wykonawca w Formularzu oferty, dla części zamówienia, na którą(-e) składa ofertę, określi położenie magazynu spedycyjnego, w którym składowane będą towary przeznaczone do spedycji na targi, względem adresu siedziby Zamawiającego: ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa wraz z określeniem liczby kilometrów.
2) Maksymalna dopuszczalna odległość magazynu Wykonawcy od siedziby Zamawiającego wynosi 100 km.
3) Punkty w kryterium będą przyznawane w oparciu o odległość mierzoną w kilometrach z dokładnością do jednego miejsca po przecinku, na podstawie najkrótszej trasy, wyznaczonej dla samochodu osobowego przez www.google.pl/maps (przy standardowych ustawieniach, bez włączenia dodatkowych opcji trasy) z punktu A (siedziba Zamawiającego) do punktu B (magazyn spedycyjny Wykonawcy), zgodnie z tabelą zamieszczoną w Rozdziale XX ust. 6 pkt 3) SWZ.
7. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów uzyskaną poprzez zsumowanie punktacji w wymienionych kryteriach.
8. Maksymalna łączna liczba punktów możliwych do uzyskania we wszystkich określonych wyżej kryteriach - 100.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przekazania informacji o przesyłanym towarze

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość magazynu spedycyjnego Wykonawcy od siedziby Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa spedycja towarów: żywności, materiałów promocyjnych, publikacji, których specyfikacja została określona w Załączniku nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy, zwanych dalej „IPU”, stanowiącym Załącznik nr 6b do SWZ (dla części nr 2 zamówienia).
2. Przewidywaną szacunkową ilość towarów przeznaczonych do spedycji określa Załącznik nr 1b do SWZ – Formularz cenowy dla Części 2.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60600000-4 - Usługi transportu wodnego

60400000-2 - Usługi transportu lotniczego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji, polegającej na zleceniu Wykonawcy, na podstawie jednostronnego oświadczenia Zamawiającego, kompleksowej spedycji towarów w związku z udziałem Zamawiającego w następujących wydarzeniach targowych:
1) Grüne Woche (Berlin, Niemcy) odbywające się w styczniu 2025 r.,
2) ISM Cologne (Kolonia, Niemcy) odbywające się w styczniu 2025 r.,
3) Biofach (Norymberga, Niemcy) odbywające się w lutym 2025 r.,
4) IFE London (Londyn, Wielka Brytania) odbywające się w marcu 2025 r.,
5) Tutto Food (Mediolan, Włochy) odbywające się w dniach 5-8.05.2025 r.
6) Sweets&Snacks Expo (Chigago, USA) odbywające się w maju 2025 r.
7) wydarzeniach targowych lub innych wydarzeniach promocyjnych, niewymienionych ust. 2 i w pkt 1-6 niniejszego ustępu, odbywających się
w okresie od dnia 01 lipca 2024 r. do dnia 30 czerwca 2025 r. z podziałem na regiony:
a) Europa, w tym:
i. Unia Europejska,
ii. kraje spoza Unii Europejskiej,
b) Bliski Wschód,
c) Afryka,
d) Ameryka Północna,
e) Ameryka Południowa.
2. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z opcji, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania kompleksowej usługi spedycji towarów na wydarzenie targowe lub inne wydarzenie promocyjne, określone w oświadczeniu Zamawiającego o skorzystaniu z opcji.
3. Zamawiający może korzystać z opcji wielokrotnie, do wyczerpania wynagrodzenia określonego w § 5 ust. 1. IPU.
4. Zamawiający zastrzega, że opcja jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z opcji albo skorzystania z niej w mniejszym zakresie niż określony w ust. 1, Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego żadne roszczenie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert:
1) Cena (K1) – 60%
2) Termin przekazania informacji o przesyłanym towarze (K2)- 20%
3) Odległość magazynu spedycyjnego Wykonawcy od siedziby Zamawiającego (K3) - 20%
2. Kryteria oceny ofert stosuje się do zamówienia podstawowego i opcji.
3. Punkty w kryterium „cena” zostaną obliczone według wzoru:

K1 = najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych / cena brutto w badanej ofercie X 60 pkt

1) Punkty w kryterium „cena” zostaną zaokrąglone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w ten sposób, że jeżeli trzecia liczba po przecinku:
- jest mniejsza niż 5, liczbę tę pomija się;
- jest równa lub większa niż 5, drugą liczbę po przecinku zaokrągla się o jeden w górę.
2) Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium wynosi 60.
4. Punkty w kryterium „Termin przekazania informacji o przesyłanym towarze” będą przyznawane według następujących zasad:
1) Wykonawca, poprzez zaznaczenie jednej właściwej opcji (•) w Formularzu oferty, zaoferuje dla części zamówienia, na którą(-e) składa ofertę, termin przed otwarciem każdego wydarzenia targowego, w którym Zamawiający będzie zobowiązany przekazać dokładne informacje na temat nadawców i masy towarów.
2) Zaoferowany termin nie może być dłuższy niż 25 dni przed terminem otwarcia każdego wydarzenia targowego (termin ten zostanie wskazany w załączniku nr 1 do IPU – Opis przedmiotu zamówienia, część „przedmiot spedycji” – zdanie drugie).
3) Zamawiający przyzna punkty zgodnie z tabelą zamieszczoną w Rozdziale XX ust. 3 pkt 3) SWZ.
5. W przypadku gdy Wykonawca w Formularzu oferty:
1) nie zaoferuje żadnego terminu przekazania informacji o przesyłanym towarze, Zamawiający uzna, że termin przekazania informacji o przesyłanym towarze wynosi 25 dni przed terminem otwarcia każdego wydarzenia targowego;
2) zaoferuje termin przekazania informacji o przesyłanym towarze dłuższy niż 25 dni przed każdym wydarzeniem targowym – Zamawiający odrzuci ofertę jako nie odpowiadającą treści SWZ;
3) zaoferuje termin przekazania informacji o przesyłanym towarze krótszy niż 20 dni przed każdym wydarzeniem targowym, Wykonawca otrzyma 20 punktów;
4) zaoferuje termin przekazania informacji o przesyłanym towarze poprzez zaznaczenie więcej niż jednej opcji (•), Zamawiający do porównania i oceny ofert przyjmie najdłuższy, spośród zaoferowanych, termin przekazania informacji o przesyłanym towarze.
6. W kryterium „Odległość magazynu spedycyjnego Wykonawcy od siedziby Zamawiającego” punkty będą przyznawane według następujących zasad:
1) Wykonawca w Formularzu oferty, dla części zamówienia, na którą(-e) składa ofertę, określi położenie magazynu spedycyjnego, w którym składowane będą towary przeznaczone do spedycji na targi, względem adresu siedziby Zamawiającego: ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa wraz z określeniem liczby kilometrów.
2) Maksymalna dopuszczalna odległość magazynu Wykonawcy od siedziby Zamawiającego wynosi 100 km.
3) Punkty w kryterium będą przyznawane w oparciu o odległość mierzoną w kilometrach z dokładnością do jednego miejsca po przecinku, na podstawie najkrótszej trasy, wyznaczonej dla samochodu osobowego przez www.google.pl/maps (przy standardowych ustawieniach, bez włączenia dodatkowych opcji trasy) z punktu A (siedziba Zamawiającego) do punktu B (magazyn spedycyjny Wykonawcy), zgodnie z tabelą zamieszczoną w Rozdziale XX ust. 6 pkt 3) SWZ.
7. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów uzyskaną poprzez zsumowanie punktacji w wymienionych kryteriach.
8. Maksymalna łączna liczba punktów możliwych do uzyskania we wszystkich określonych wyżej kryteriach - 100.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przekazania informacji o przesyłanym towarze

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość magazynu spedycyjnego Wykonawcy od siedziby Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie:
- art. 108 ust. 1 ustawy,
- art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,
- art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
a) uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej,
b) zdolności zawodowej.
2. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
1) aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego i uchylającym dyrektywę Rady 96/26/WE, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym
albo
2) aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy, wydaną na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów.
3. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca, składający ofertę na wykonanie części nr 1 lub części nr 2, lub na wykonanie obu części zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich czterech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych – wykonuje, co najmniej dwie usługi polegające na kompleksowej obsłudze spedycyjno-transportowej, obejmującej transport oraz dopełnienie formalności celnych i sanitarnych towarów, w tym produktów spożywczych, z Polski do krajów spoza Unii Europejskiej, o wartości minimum 25 000,00 złotych brutto każda.
Uwaga 1: Jeżeli wartość usługi jest wyrażona w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający przeliczy podaną wartość na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli w tym dniu nie publikowano kursu tej waluty – według ostatniego średniego kursu Narodowego Banku Polskiego przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Uwaga 2: W przypadku usługi wykonywanej, której realizacja nie zakończyła się przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wykazać tylko zakres i wartość usługi, zrealizowane do upływu terminu składania ofert, co do której może przedstawić dowody potwierdzające jej należyte wykonywanie.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek udziału w postępowaniu dotyczący:
1) uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane;
2) zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy – musi spełniać w całości jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub w całości podmiot udostępniający Wykonawcom wspólnie ubiegającym się o zamówienie zasoby w postaci doświadczenia, który wykona usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
1) brak podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 5 – oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ);
b) art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy – odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty, o których mowa w powyższym punkcie składa każdy z nich.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo
informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w
ust. 1 lit. b – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł
układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji
wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2,
zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone
pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu
pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Postanowienia ust. 3 stosuje się.
5. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach
określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 1 lit. b, dotyczących
tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania, o których mowa
w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.
6. Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, mających siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowienia ust. 2-4 stosuje się odpowiednio.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących:
- zdolności zawodowej:
a) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 4 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych – również wykonywanych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane (wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 5 do SWZ);
b) dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
2. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie usług, o którym mowa w ust. 1 lit. a, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w ust. 1 lit. b.
3. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz usług, o którym mowa w ust. 1 lit. a, musi dotyczyć usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania – jeżeli w imieniu odpowiednio
Wykonawcy albo podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, działa osoba, której
umocowanie do reprezentowania podmiotu nie wynika z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium:
1) w wysokości 2 000,00 PLN (dwa tysiące złotych) – jeżeli Wykonawca składa ofertę na wykonanie części nr 1 zamówienia;
2) w wysokości 3 000,00 PLN (trzy tysiące złotych) – jeżeli Wykonawca składa ofertę na wykonanie części nr 2 zamówienia.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (możliwość złożenia jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów, np. konsorcjum, spółkę cywilną).
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania tych Wykonawców.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).
5. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian został określony w Załączniku nr 6a do SWZ -IPU (dla części nr 1 zamówienia) i 6b do SWZ - IPU (dla części nr 2 zamówienia).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-11 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu wspieraniu
agresji na Ukrainę”, Wykonawcę:
1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego
środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE
L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006”, i rozporządzeniu Rady (UE) nr
269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających
integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z
późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014”, albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na
Ukrainę;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę;
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.
U. z 2023 r. poz. 120, z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.
1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam transportu przyczepki do łódki - Berlicum - Noord Brabant - Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-06-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam transportu przyczepki do łódki. Trasa Berlicum - Noord Brabant do Grodziska Mazowieckiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Wynajem pojazdu do przewozu studentów wraz z kierowcą (2)
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego wraz z zabudową typu wywrotka o DMC 3,5 t.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI