Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa spedycja towarów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Karolkowa 30
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-207
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa spedycja towarów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e746152a-2922-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333604
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00077995/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.34 Spedycja towarów na zagraniczne wydarzenia promocyjne w II połowie 2022 roku oraz w I połowie 2023 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kowr.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa w SWZ komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl/ i pod numerem postępowania 305/2022/C.
2. Korzystanie z Platformy wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms).
4. Oferta i oświadczenia dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu pod rygorem nieważności muszą być sporządzone w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 305/2022/C
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa spedycja towarów: żywności, materiałów promocyjnych, publikacji, których specyfikacja została określona w Załączniku nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy zwanych dalej „IPU”, stanowiących Załącznik nr 5a do SWZ. Wykonawca wykona usługi spedycji w ramach nw. imprez targowych:
1) SIAL China (Szanghaj, Chiny) odbywające się w dniach 07 – 09.12.2022 r.,
2) Foodex Japan (Tokio, Japonia) odbywające się w dniach 07 – 10.03.2023 r.,
3) Food & Hotel (Singapur, Singapur) odbywające się w dniach 25 – 28.04.2023 r.,
4) SIAL China (Szanghaj, Chiny) odbywające się w dniach 18 – 20.05.2023 r.,
5) Thaifex (Bangkok, Tajlandia) odbywające się w dniach 23 – 27. 05.2023 r.,
6) Seoul Food & Hotel (Seul, Korea Płd.) odbywające się w dniach
30.05 – 02.06.2023 r.,
7) imprezy targowe lub inne wydarzenia promocyjne niewymienione w pkt 1-6 powyżej, odbywające się w okresie od 01 października 2022 r. do dnia 30 czerwca 2023 r. z podziałem na regiony:
a) Azja,
b) Australia i Oceania.
4.2.5.) Wartość części: 218085,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60600000-4 - Usługi transportu wodnego
60400000-2 - Usługi transportu lotniczego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określono w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przekazania informacji o przesyłanym towarze
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość magazynu spedycyjnego Wykonawcy od siedziby Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa spedycja towarów: żywności, materiałów promocyjnych, publikacji, których specyfikacja została określona w Załączniku nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy zwanych dalej „IPU”, stanowiących Załącznik nr 5b do SWZ. Wykonawca wykona usługi spedycji w ramach nw. imprez targowych:
1) SIAL Paris (Paryż, Francja) odbywające się w dniach 15-19.10.2022 r.,
2) ISM Middle East (Dubaj, ZEA) odbywające się w dniach 08-10.11.2022 r.,
3) Nordic Organic Food Fair (Malmo, Szwecja) odbywające się w dniach
16-17.11.2022 r.,
4) ISRAFOOD (Tel Awiw, Izrael) odbywające się w dniach 22-24.11.2022 r.,
5) Food Africa Cairo (Kair, Egipt) odbywające się w dniach 05-07.12.2022 r.,
6) Grüne Woche (Berlin, Niemcy) odbywające się w dniach 20-29.01.2023 r.,
7) Biofach (Norymberga, Niemcy) odbywające się w dniach 14-17.02.2023 r.,
8) Gulfood (Dubaj, ZEA) odbywające się dniach 20-24.02.2023 r.,
9) IFE London (Londyn, Wielka Brytania) odbywające się w dniach
20–22.03.2023r.,
10) ISM Cologne (Kolonia, Niemcy) odbywające się w dniach 23–25.04.2023 r.,
11) Tutto Food (Mediolan, Włochy) odbywające się w dniach 08-11.05.2023 r.
12) Sweet & Snacks Expo (Chicago, Stany Zjednoczone) odbywające się w dniach 22–25.05.2023 r.,
13) imprezy targowe lub inne wydarzenia promocyjne niewymienione w pkt 1-12 powyżej, odbywające się w okresie od 01 października 2022 r. do dnia 30 czerwca 2023 r. z podziałem na regiony:
a) Europa,
b) Bliski Wschód,
c) Afryka,
d) Ameryka Północna,
e) Ameryka Południowa.
4.2.5.) Wartość części: 266931,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60600000-4 - Usługi transportu wodnego
60400000-2 - Usługi transportu lotniczego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określono w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przekazania informacji o przesyłanym towarze
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość magazynu spedycyjnego Wykonawcy od siedziby Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835);
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
a) uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej,
b) zdolności zawodowej.
2. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca, składający ofertę na wykonanie części nr 1 lub części nr 2 lub dwóch części zamówienia, wykaże, że posiada:
1) aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego i uchylającym dyrektywę Rady 96/26/WE, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 180, z późn. zm.)
albo
2) aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy, wydaną na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów.
3. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca, składający ofertę na wykonanie części nr 1 lub części nr 2 lub na wykonanie obu części zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich czterech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych – wykonuje, co najmniej dwie usługi polegające na kompleksowej obsłudze spedycyjno-transportowej, obejmującej transport oraz dopełnienie formalności celnych i sanitarnych towarów, w tym produktów spożywczych, z Polski do krajów spoza Unii Europejskiej, o wartości minimum 25 000,00 złotych brutto każda.
Uwaga 1: Jeżeli wartość usługi jest wyrażona w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający przeliczy podaną wartość na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli w tym dniu nie publikowano kursu tej waluty – według ostatniego średniego kursu Narodowego Banku Polskiego przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Uwaga 2: W przypadku usługi wykonywanej, której realizacja nie zakończyła się przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wykazać tylko zakres i wartość usługi, zrealizowane do upływu terminu składania ofert, co do której może przedstawić dowody potwierdzające jej należyte wykonywanie.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek udziału w postępowaniu dotyczący:
1) uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane;
2) zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy – musi spełniać w całości jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiot udostępniający Wykonawcom wspólnie ubiegającym się o zamówienie zasoby w postaci doświadczenia, który wykona usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w podmiotowych środkach dowodowych wymienionych w rozdziale XIII.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający przed
wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym
terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw
wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 5 - oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę częściową albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
b) art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy – odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących:
1.1. uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej:
a) aktualnego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego i uchylającym dyrektywę Rady 96/26/WE, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z
dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140, z późn. zm.) lub
b) aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy, wydanej na podstawie poprzednio obowiązujących
przepisów.
1.2. zdolności zawodowej:
a) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 4 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, lub wykonywanych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wzór wykazu usług zostanie udostępniony przez Zamawiającego wraz z wezwaniem do złożenia podmiotowych środków dowodowych);
b) dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium:
1) w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) – jeżeli Wykonawca składa ofertę na wykonanie części nr 1
zamówienia;
2) w wysokości 4 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych) – jeżeli Wykonawca składa ofertę na wykonanie części nr 2
zamówienia.
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do upływu terminu związania
ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w:
I Oddziale Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7
numer rachunku: 82 1130 1017 0200 0000 0025 4235
w tytule przelewu wskazane jest zamieszczenie informacji:
wadium – nr postępowania: 305/2022/C, część nr ...
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu zostanie uznane za wniesione, jeżeli zostanie zaksięgowane przez Bank na rachunku, o
którym mowa w ust. 3 pkt 1, przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje
Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum firm, spółkę cywilną), pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania:
1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie pełnomocnika do reprezentowania tych Wykonawców;
3) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika);
4) korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z Wykonawcą występującym jako Pełnomocnik pozostałych.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dotyczy części 1 zamówienia:
Wszelkie zmiany umowy, z zastrzeżeniem ust. 1, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i obejmują w szczególności:
1) terminy realizacji imprez targowych wskazanych w § 1 ust. 2 pkt 1-6 oraz zgodnych z § 1 ust. 2 pkt 7 lub termin wskazany w § 2 ust. 1,
2) zwiększenie zakresu świadczonych usług powyżej wartości wskazanej w § 5 ust. 1, jednak nie więcej niż o 10 %,
3) zwiększenie zakresu świadczonych usług powyżej wartości wskazanej w § 5 ust. 2, jednak nie więcej niż o 20 %,
4) zwiększenie zakresu świadczonych usług powyżej wartości wskazanej w § 5 ust. 4, jednak nie więcej niż o 20 %,
5) powstania nowych/likwidacji jednostek organizacyjnych Zamawiającego,
6) siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu umowy, lub powodującej konieczność zmiany w Przedmiocie umowy lub sposobie wykonania umowy, o której mowa w § 7.
Dotyczy części 2 zamówienia:
Wszelkie zmiany umowy, z zastrzeżeniem ust. 1, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i obejmują w szczególności:
1) terminy realizacji imprez targowych wskazanych w § 1 ust. 2 pkt 1-12 oraz zgodnych z § 1 ust. 2 pkt 13 lub termin wskazany w § 2 ust. 1,
2) zwiększenie zakresu świadczonych usług powyżej wartości wskazanej w § 5 ust. 1, jednak nie więcej niż o 10 %,
3) zwiększenie zakresu świadczonych usług powyżej wartości wskazanej w § 5 ust. 2, jednak nie więcej niż o 20 %,
4) zwiększenie zakresu świadczonych usług powyżej wartości wskazanej w § 5 ust. 4, jednak nie więcej niż o 20 %,
5) powstania nowych/likwidacji jednostek organizacyjnych Zamawiającego,
6) siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu umowy, lub powodującej konieczność zmiany w Przedmiocie umowy lub sposobie wykonania umowy, o której mowa w § 7.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-14 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty można składać za pośrednictwem Platformy https://kowr.eb2b.com.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-14 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-13
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia dla części nr 1 i części nr 2 w terminie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż od dnia 01.10.2022 r., do dnia 30.06.2023 r.