„Dzierżawa samochodów ciężarowych z zabudową śmieciarki na potrzeby LPGK Sp. z o....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dzierżawa samochodów ciężarowych z zabudową śmieciarki na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLegnica
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2021-01-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyLegnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-21
  • Numer ogłoszenia769698-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 769698-N-2020 z dnia 21.12.2020 r.

Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.: „Dzierżawa samochodów ciężarowych z zabudową śmieciarki na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 39008153600000, ul. Nowodworska  60 , 59-220  Legnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 76 8566350, , e-mail przetargi@lpgk.pl, , faks 76 8566355.
Adres strony internetowej (URL): https://platformazakupowa.pl/pn/lpgk
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/lpgk

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/pn/lpgk

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę można złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego (sekretariat, I piętro) mieszczącej się pod adresem: ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dzierżawa samochodów ciężarowych z zabudową śmieciarki na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części”
Numer referencyjny: NZP/TO/14/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa sześciu samochodów ciężarowych z zabudową śmieciarki na potrzeby prowadzenia przez Zamawiającego działalności gospodarczej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej niżej wymienionych części zamówienia: 1)CZĘŚĆ NR 1 ZAMÓWIENIA – „Dzierżawa dwóch 3-osiowych samochodów ciężarowych z zabudową śmieciarki w ramach części nr 1 zamówienia”, 2)CZĘŚĆ NR 2 ZAMÓWIENIA – „Dzierżawa dwóch 3-osiowych samochodów ciężarowych z zabudową śmieciarki w ramach części nr 2 zamówienia”, 3)CZĘŚĆ NR 3 ZAMÓWIENIA – „Dzierżawa dwóch 2-osiowych samochodów ciężarowych z zabudową śmieciarki w ramach części nr 3 zamówienia”. 3.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pojazdy stanowiące przedmiot dzierżawy do Zakładu Oczyszczania Miasta, ul. Nowodworska 48, 59-220 Legnica. 4.Jeżeli w Opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje wyroby lub materiały dostarczane przez konkretnego Producenta, to Zamawiający dopuszcza w stosunku do nich rozwiązania równoważne. Wszelkie wyroby oraz materiały, określone w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) pochodzące od konkretnych Producentów, określają jedynie minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą one odpowiadać, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca może zaoferować inny model wyrobu (materiału), ale musi on być równoważny jakościowo do określonego w OPZ. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować wyrób (materiał) o właściwościach takich samych lub zbliżonych do tych, które posiada konkretny wyrób (materiał) wskazany w OPZ, lecz oznaczony innym znakiem towarowym, patentem, pochodzeniem, źródłem lub charakteryzujący się innym szczególnym procesem. Za wyrób (materiał) równoważny uznaje się wyrób (materiał), który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny wyrób (materiał) wskazany w OPZ, lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość wyrobu (materiału) równoważnego nie może być gorsza od określonego w OPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w OPZ, zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego pojazd spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 34144510-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34144511-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.12.2021
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: Zamawiający nie wyznacza warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: Zamawiający nie wyznacza warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej oraz zawodowej musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej jedną dostawę samochodu ciężarowego zrealizowaną na podstawie umowy najmu, dzierżawy lub leasingu*, przy czym okres najmu, dzierżawy lub leasingu nie może być krótszy niż 6 miesięcy. *Zgodnie z zapisami art. 2 pkt 2 ustawy z dnia 29.01.2004r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 1843 z późn. zm.) przez dostawę należy rozumieć nabywanie rzeczy oraz innych dóbr, w szczególności na podstawie umowy sprzedaży, dostawy, najmu, dzierżawy oraz leasingu z opcją lub bez opcji zakupu, które może obejmować dodatkowo rozmieszczenie lub instalację.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w warunek winien spełnić w całości co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza „sumowania” doświadczenia zawodowego kilku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w celu wykazania spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W takim przypadku Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia według Załącznika nr 5 do SIWZ.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, a w przypadku osób fizycznych-oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w dokument musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winien być złożony przez każdego z nich odrębnie. Wykonawca winien przekazać w/w dokument lub oświadczenie na wezwanie Zamawiającego w terminie określonym w wezwaniu. a)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VII.2.4) SIWZ- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) Dokument lub dokumenty, o których mowa pkt VII.2.4a) SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma Osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VII.2.4a) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie Osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej Osoby. Zapisy punktu VII.2.4b) niniejszej SIWZ stosuje się odpowiednio. 2)W sytuacji gdy Wykonawca na podstawie art. 22a ust. 1 ustawy Pzp w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, winien złożyć również niżej wymienione oświadczenia i dokumenty dotyczące tych podmiotów (lub podmiotu), tj. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, a w przypadku osób fizycznych – oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku gdy Inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zapisy pkt VII.2.4a)-4c) SIWZ stosuje się odpowiednio.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1)Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, o których mowa w pkt VII.1.4) SIWZ. 2)Dowody określające czy dostawy wskazane w wykazie dostaw, o którym mowa w pkt VII.1.3) SIWZ zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy. Wykonawca winien złożyć w/w dokumenty na wezwanie Zamawiającego w terminie określonym w wezwaniu. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie dostaw powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie wymaga od Wykonawcy przedłożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Do Oferty należy załączyć wymagane w SIWZ dokumenty i oświadczenia, kompletna oferta winna zawierać: 1)Formularz ofertowy, sporządzony według Załącznika nr 1 do SIWZ. 2)Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania sporządzone według Załącznika nr 2 do SIWZ. 3)W sytuacji gdy Wykonawca na podstawie art. 22a ust. 1 ustawy Pzp w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, winien złożyć także: - zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia sporządzone wg Załącznika nr 5 do SIWZ. Do zobowiązania należy dołączyć dokument (pełnomocnictwo), z którego będzie wynikać, że osoba(-y) podpisująca(-e) zobowiązanie jest(są) uprawniona(-e) do dokonania takiej czynności, jeżeli nie wynika to z dokumentów rejestrowych innego podmiotu (CEIDG/KRS). - w treści oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ zamieścić informację o podmiotach, na zasoby których się powołuje w celu wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu. 4)W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika załącza on dokument pełnomocnictwa podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawcy zgodnie z dokumentami rejestrowymi. 5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo. W pełnomocnictwie Wykonawcy ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestrowymi. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, oraz wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 6) Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. 7) W przypadku gdy Wykonawca w treści oświadczenia, o którym mowa w pkt VII.2.1) SIWZ wskaże, że zachodzą wobec niego przesłanki wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 13-14, 16-20 lub art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp może dołączyć do oferty dowody, o których mowa w art. 24 ust. 8 ustawy Pzp. 8)W przypadku gdy Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne do opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do wzoru umowy, który stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ), to winien zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp wykazać, iż oferowany przez niego przedmiot dzierżawy spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, tj. dołączyć do oferty dokumenty, które potwierdzają, iż zaoferowane przez Wykonawcę rozwiązania (w tym materiały) są równoważne w stosunku do rozwiązań (w tym materiałów) opisanych przez Zamawiającego. 2.Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp dotyczące przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp sporządzone według Załącznika nr 3 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- dokumenty i/lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w oświadczenie winno być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia odrębnie, bądź przez Pełnomocnika występującego w imieniu Wykonawców, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa. Wykonawca winien bez wezwania przekazać Zamawiającemu w/w oświadczenie w terminie 3 dni, licząc od dnia przekazania przez Zamawiającego informacji, o której mowa w pkt XII.5 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. 2.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium, którego wysokość dla każdej z części zamówienia wynosi odpowiednio: 1)4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) dla części nr 1 zamówienia, 2)4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) dla części nr 2 zamówienia, 3)4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) dla części nr 3 zamówienia. 3.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, określonego w pkt XII.1. SIWZ. 4.Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. okres określony w pkt X.1. SIWZ. 5.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 299). 6.Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN. Zapis ten dotyczy również wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu. 7.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/ poręczeń, gwarancja/ poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winno zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji, poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/ poręczeniem, c)kwotę gwarancji, poręczenia, d)termin ważności gwarancji/ poręczenia, e)zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do: zapłacenia kwoty gwarancji/ poręczenia w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub -w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Santander Bank Polska S.A., nr 87 1090 2066 0000 0005 4200 0959. W takim przypadku WADIUM na koncie Zamawiającego musi znaleźć się najpóźniej do dnia i godziny składania ofert, określonychw pkt XII.1. SIWZ i być oznaczone: „WADIUM DO PRZETARGU NZP/TO/14/2020”. Wykonawca winien dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zgodnie z zapisami pkt XI.1.6c) lub XI.1.7b-7c) w zależności od tego czy Wykonawca składa ofertę w FORMIE PISEMNEJ czy w POSTACI ELEKTRONICZNEJ). 9.O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 10.Wadium w innej formie niż pieniężna (gwarancja/poręczenie) Wykonawca wnosi:1)W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY W POSTACI ELEKTRONICZNEJ- w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Osobę(-y) upoważnioną(-e) do jego podpisania w imieniu wystawcy dokumentu (np. Banku, Ubezpieczyciela). Wadium w formie gwarancji/poręczenia należy wnieść za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego poprzez formularz „Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego” dostępny na stronie internetowej dotyczącej niniejszego postępowania (należy wejść na stronę internetową https://platformazakupowa.pl/pn/lpgk w zakładkę „Postępowania”, a następnie odnaleźć w tabeli dla postępowań aktualnych w kolumnie „Nazwa transakcji” nazwę niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i wejść poprzez kliknięcie na stronę internetową dotyczącą niniejszego postępowania. Formularz „Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego” pojawi się po kliknięciu w przycisk „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Formularz „Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego” umożliwi przesłanie Zamawiającemu załącznika (gwarancji/ poręczenia) po kliknięciu w ikonę spinacza. O terminie wniesienia wadium decyduje czas pełnego przeprocesowania na Platformie Zakupowej Zamawiającego. 2)W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY W FORMIE PISEMNEJ- w oryginale gwarancji/poręczenia opatrzonym własnoręcznym podpisem przez Osobę(-y) upoważnioną(-e) do jego podpisania w imieniu wystawcy dokumentu (np. Banku, Ubezpieczyciela). Wykonawca winien dołączyć do oferty wadium wniesione w formie gwarancji/poręczenia. 11.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub c)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub d)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13.Przedłużenie okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, wniesienie nowego wadium może nastąpić w przypadkach określonych w art. 85 ust. 4 ustawy Pzp. 14.Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, jeżeli Zamawiający żądał wniesienia wadium. 15.W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie Wykonawcę, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego od Wykonawcy, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Wszelkie istotne dla Stron postanowienia zawiera wzór umowy nr NZP/TO/14/…/2020 stanowiący Wszelkie istotne dla Stron postanowienia zawiera wzór umowy nr NZP/TO/14/…/2020 stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. 2.Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany. Zamawiający przewiduje możliwość: 1)zamiany pojazdu stanowiącego przedmiot dzierżawy na inny pojazd, w tym również zmiany parametrów technicznych pojazdu wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy (Opis przedmiotu zamówienia) w przypadku gdy Wykonawca odda Zamawiającemu w dzierżawę pojazd zastępczy zgodnie z zapisami § 4 ust. 3 pkt 3 (pojazd zastępczy nie musi mieć identycznych parametrów technicznych jak pojazd oddany Zamawiającemu pierwotnie w dzierżawę), 2)zmiany wysokości miesięcznego jednostkowego czynszu dzierżawnego netto, o którym mowa w § 3 ust. 2 w odniesieniu do pojazdu zastępczego w przypadku dokonania zmiany umowy, o której mowa w pkt 1, 3)zmiany wysokości maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu dzierżawy pojazdów, o którym mowa w § 3 ust. 1 w przypadkach, o których mowa w pkt 2 i 4, 4)zmiany niniejszej umowy w zakresie rezygnacji z dzierżawy jednego z pojazdów, o których mowa w § 1 ust. 2, w szczególności w przypadku wystąpienia szkody całkowitej pojazdu, jego kradzieży lub gdy zły stan techniczny pojazdu i konieczność dokonywania jego ciągłych napraw (co najmniej 3 naprawy) uniemożliwiają Zamawiającemu korzystanie z pojazdu, a Wykonawca nie dysponuje pojazdem zastępczym, który mógłby przekazać Zamawiającemu w dzierżawę. 3.Wykonawca jest uprawniony do zmiany lub rezygnacji z Podwykonawców, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, za pomocą których Wykonawca wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 2-3 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem § 6 ust. 3 wzoru umowy, który stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 4.Strony mają prawo do żądania zmiany umowy w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wskazanej w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. 5.Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „Dzierżawa dwóch 3-osiowych samochodów ciężarowych z zabudową śmieciarki w ramach części nr 1 zamówienia”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Charakterystyka pojazdów stanowiących przedmiot dzierżawy w ramach CZĘŚCI NR 1 ZAMÓWIENIA - „Dzierżawa dwóch 3-osiowych samochodów ciężarowych z zabudową śmieciarki w ramach części nr 1 zamówienia”. 1)Pojazd nr 1. a)charakterystyka podwozia: -podwozie 3-osiowe o DMC min. 26.000 kg, -rok produkcji min. 2015, -silnik wysokoprężny spełniający normę min. EURO 5, -silnik o pojemności 7-11 litrów, -stalowa miska olejowa, -skrzynia biegów w pełni, -fabryczna przystawka odbioru mocy od silnika, -kabina 3 miejscowa: fotel kierowcy pneumatyczny z wbudowanym pasem bezpieczeństwa oraz 2 -osobne fotele dla obsługi wyposażone w pasy bezpieczeństwa, -klimatyzacja fabryczna, -gniazdo 12V + 24 V na desce rozdzielczej, -szyby sterowane elektrycznie, -lusterka wsteczne sterowane elektrycznie i podgrzewane, -zbiornik paliwa z tworzywa sztucznego o pojemności min. 300 litrów oraz zbiornik Ad-Blue o pojemności min. 40 litrów; b)charakterystyka zabudowy: -zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, przeznaczona do zbierania stałych odpadów gromadzonych w pojemnikach komunalnych, surowców wtórnych i odpadów wielkogabarytowych, -skrzynia ładunkowa o owalnych kształtach, każda ze ścian zbiornika wykonana z jednolitego arkusza stali, -pojemność skrzyni ładunkowej min. 21 m3, -dno wanny załadowczej wykonane z blachy typu hardox 400 o grubości min. 6 mm lub równoważnej, -objętość kosza zasypowego min. 2,5 m3, -króciec odpływowy w wannie załadowczej z zaworem kulowym, -urządzenie do otwierania pokryw pojemników sterowane elektryczno-pneumatycznie (do pojemników 1100 l. z klapą półokrągłą), -możliwość sterowania mechanizmem załadowczym w cyklu automatycznym oraz pojedynczym, -możliwość sterowania urządzeniem zasypowym umieszczonym po obu stronach odwłoka, -możliwość sterowania płytą wypychającą (wysuwanie i wsuwanie) ze stanowiska na zewnątrz pojazdu z boku odwłoka lub z kabiny kierowcy, -układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów, -dwa wyłączniki bezpieczeństwa (stop awaryjny) umieszczone po obu stronach zabudowy, jeden w kabinie kierowcy, -automatyczne sterowanie obrotami silnika w zależności od obciążenia układu hydraulicznego, -krawędź załadowcza wrzutnika nie wyżej niż 1300 mm od podłoża, -urządzenie załadowcze jednolite uniwersalne dostosowane do współpracy z pojemnikami od 60 do 1100 litrów, wyposażone w uchylne ramiona do pojemników 1100 litrów, -dwa stopnie dla ładowaczy, -oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz światło alarmowe „kogut” z tyłu pojazdu, -reflektor roboczy z tyłu zabudowy, -pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku, -możliwość ręcznego sterowania cyklem zgniatania, -zabudowa wykonana zgodnie z normą PN-EN 1501-1 lub równoważną, -kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor umieszczony w kabinie pojazdu kompatybilny z panelem sterowania zabudowy. 2)Pojazd nr 2. a)charakterystyka podwozia: -podwozie 3-osiowe o DMC min. 26.000 kg, -rok produkcji min. 2015, -silnik wysokoprężny spełniający normę min. EURO 5, -silnik o pojemności 7-11 litrów, -stalowa miska olejowa, -skrzynia biegów w pełni, -fabryczna przystawka odbioru mocy od silnika, -kabina 3 miejscowa: fotel kierowcy pneumatyczny z wbudowanym pasem bezpieczeństwa oraz 2 -osobne fotele dla obsługi wyposażone w pasy bezpieczeństwa, -klimatyzacja fabryczna, -gniazdo 12V + 24 V na desce rozdzielczej, -szyby sterowane elektrycznie, -lusterka wsteczne sterowane elektrycznie i podgrzewane, -zbiornik paliwa z tworzywa sztucznego o pojemności min. 300 litrów oraz zbiornik Ad-Blue o pojemności min. 40 litrów; b)charakterystyka zabudowy: -zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, przeznaczona do zbierania stałych odpadów gromadzonych w pojemnikach komunalnych, surowców wtórnych i odpadów wielkogabarytowych, -skrzynia ładunkowa o owalnych kształtach, każda ze ścian zbiornika wykonana z jednolitego arkusza stali, -pojemność skrzyni ładunkowej min. 21 m3, -dno wanny załadowczej wykonane z blachy typu hardox 400 o grubości min. 6 mm lub równoważnej, -objętość kosza zasypowego min. 2,5 m3, -króciec odpływowy w wannie załadowczej z zaworem kulowym, -urządzenie do otwierania pokryw pojemników sterowane elektryczno-pneumatycznie (do pojemników 1100 l. z klapą półokrągłą), -możliwość sterowania mechanizmem załadowczym w cyklu automatycznym oraz pojedynczym, -możliwość sterowania urządzeniem zasypowym umieszczonym po obu stronach odwłoka, -możliwość sterowania płytą wypychającą (wysuwanie i wsuwanie) ze stanowiska na zewnątrz pojazdu z boku odwłoka lub z kabiny kierowcy, -układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów, -dwa wyłączniki bezpieczeństwa (stop awaryjny) umieszczone po obu stronach zabudowy, jeden w kabinie kierowcy, -automatyczne sterowanie obrotami silnika w zależności od obciążenia układu hydraulicznego, -krawędź załadowcza wrzutnika nie wyżej niż 1300 mm od podłoża, -urządzenie załadowcze jednolite uniwersalne dostosowane do współpracy z pojemnikami od 60 do 1100 litrów, wyposażone w uchylne ramiona do pojemników 1100 litrów, -dwa stopnie dla ładowaczy, -oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz światło alarmowe „kogut” z tyłu pojazdu, -reflektor roboczy z tyłu zabudowy, -pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku, -możliwość ręcznego sterowania cyklem zgniatania, -zabudowa wykonana zgodnie z normą PN-EN 1501-1 lub równoważną, -kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor umieszczony w kabinie pojazdu kompatybilny z panelem sterowania zabudowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34144510-6, 34144511-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: „Dzierżawa dwóch 3-osiowych samochodów ciężarowych z zabudową śmieciarki w ramach części nr 2 zamówienia”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Charakterystyka pojazdów stanowiących przedmiot dzierżawy w ramach CZĘŚCI NR 2 ZAMÓWIENIA. - „Dzierżawa dwóch 3-osiowych samochodów ciężarowych z zabudową śmieciarki w ramach części nr 2 zamówienia”. 1)Pojazd nr 1. a)charakterystyka podwozia: -podwozie 3-osiowe o DMC min. 26.000 kg, -rok produkcji min. 2015, -silnik wysokoprężny spełniający normę min. EURO 5, -silnik o pojemności 7-11 litrów, -stalowa miska olejowa, -skrzynia biegów w pełni, -fabryczna przystawka odbioru mocy od silnika, -kabina 3 miejscowa: fotel kierowcy pneumatyczny z wbudowanym pasem bezpieczeństwa oraz 2 -osobne fotele dla obsługi wyposażone w pasy bezpieczeństwa, -klimatyzacja fabryczna, -gniazdo 12V + 24 V na desce rozdzielczej, -szyby sterowane elektrycznie, -lusterka wsteczne sterowane elektrycznie i podgrzewane, -zbiornik paliwa z tworzywa sztucznego o pojemności min. 300 litrów oraz zbiornik Ad-Blue o pojemności min. 40 litrów; b)charakterystyka zabudowy: -zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, przeznaczona do zbierania stałych odpadów gromadzonych w pojemnikach komunalnych, surowców wtórnych i odpadów wielkogabarytowych, -skrzynia ładunkowa o owalnych kształtach, każda ze ścian zbiornika wykonana z jednolitego arkusza stali, -pojemność skrzyni ładunkowej min. 21 m3, -dno wanny załadowczej wykonane z blachy typu hardox 400 o grubości min. 6 mm lub równoważnej, -objętość kosza zasypowego min. 2,5 m3, -króciec odpływowy w wannie załadowczej z zaworem kulowym, -urządzenie do otwierania pokryw pojemników sterowane elektryczno-pneumatycznie (do pojemników 1100 l. z klapą półokrągłą), -możliwość sterowania mechanizmem załadowczym w cyklu automatycznym oraz pojedynczym, -możliwość sterowania urządzeniem zasypowym umieszczonym po obu stronach odwłoka, -możliwość sterowania płytą wypychającą (wysuwanie i wsuwanie) ze stanowiska na zewnątrz pojazdu z boku odwłoka lub z kabiny kierowcy, -układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów, -dwa wyłączniki bezpieczeństwa (stop awaryjny) umieszczone po obu stronach zabudowy, jeden w kabinie kierowcy, -automatyczne sterowanie obrotami silnika w zależności od obciążenia układu hydraulicznego, -krawędź załadowcza wrzutnika nie wyżej niż 1300 mm od podłoża, -urządzenie załadowcze jednolite uniwersalne dostosowane do współpracy z pojemnikami od 60 do 1100 litrów, wyposażone w uchylne ramiona do pojemników 1100 litrów, -dwa stopnie dla ładowaczy, -oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz światło alarmowe „kogut” z tyłu pojazdu, -reflektor roboczy z tyłu zabudowy, -pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku, -możliwość ręcznego sterowania cyklem zgniatania, -zabudowa wykonana zgodnie z normą PN-EN 1501-1 lub równoważną, -kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor umieszczony w kabinie pojazdu kompatybilny z panelem sterowania zabudowy. 2)Pojazd nr 2. a)charakterystyka podwozia: -podwozie 3-osiowe o DMC min. 26.000 kg, -rok produkcji min. 2015, -silnik wysokoprężny spełniający normę min. EURO 5, -silnik o pojemności 7-11 litrów, -stalowa miska olejowa, -skrzynia biegów w pełni, -fabryczna przystawka odbioru mocy od silnika, -kabina 3 miejscowa: fotel kierowcy pneumatyczny z wbudowanym pasem bezpieczeństwa oraz 2 -osobne fotele dla obsługi wyposażone w pasy bezpieczeństwa, -klimatyzacja fabryczna, -gniazdo 12V + 24 V na desce rozdzielczej, -szyby sterowane elektrycznie, -lusterka wsteczne sterowane elektrycznie i podgrzewane, -zbiornik paliwa z tworzywa sztucznego o pojemności min. 300 litrów oraz zbiornik Ad-Blue o pojemności min. 40 litrów; b)charakterystyka zabudowy: -zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, przeznaczona do zbierania stałych odpadów gromadzonych w pojemnikach komunalnych, surowców wtórnych i odpadów wielkogabarytowych, -skrzynia ładunkowa o owalnych kształtach, każda ze ścian zbiornika wykonana z jednolitego arkusza stali, -pojemność skrzyni ładunkowej min. 21 m3, -dno wanny załadowczej wykonane z blachy typu hardox 400 o grubości min. 6 mm lub równoważnej, -objętość kosza zasypowego min. 2,5 m3, -króciec odpływowy w wannie załadowczej z zaworem kulowym, -urządzenie do otwierania pokryw pojemników sterowane elektryczno-pneumatycznie (do pojemników 1100 l. z klapą półokrągłą), -możliwość sterowania mechanizmem załadowczym w cyklu automatycznym oraz pojedynczym, -możliwość sterowania urządzeniem zasypowym umieszczonym po obu stronach odwłoka, -możliwość sterowania płytą wypychającą (wysuwanie i wsuwanie) ze stanowiska na zewnątrz pojazdu z boku odwłoka lub z kabiny kierowcy, -układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów, -dwa wyłączniki bezpieczeństwa (stop awaryjny) umieszczone po obu stronach zabudowy, jeden w kabinie kierowcy, -automatyczne sterowanie obrotami silnika w zależności od obciążenia układu hydraulicznego, -krawędź załadowcza wrzutnika nie wyżej niż 1300 mm od podłoża, -urządzenie załadowcze jednolite uniwersalne dostosowane do współpracy z pojemnikami od 60 do 1100 litrów, wyposażone w uchylne ramiona do pojemników 1100 litrów, -dwa stopnie dla ładowaczy, -oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz światło alarmowe „kogut” z tyłu pojazdu, -reflektor roboczy z tyłu zabudowy, -pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku, -możliwość ręcznego sterowania cyklem zgniatania, -zabudowa wykonana zgodnie z normą PN-EN 1501-1 lub równoważną, -kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor umieszczony w kabinie pojazdu kompatybilny z panelem sterowania zabudowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34144510-6, 34144511-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: „Dzierżawa dwóch 2-osiowych samochodów ciężarowych z zabudową śmieciarki w ramach części nr 3 zamówienia”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Charakterystyka pojazdów stanowiących przedmiot dzierżawy w ramach CZĘŚCI NR 3 ZAMÓWIENIA - „Dzierżawa dwóch 2-osiowych samochodów ciężarowych z zabudową śmieciarki w ramach części nr 3 zamówienia”. 1)Pojazd nr 1. a)charakterystyka podwozia: -podwozie 2-osiowe o DMC min. 18.000 kg, -rok produkcji min. 2015, -silnik wysokoprężny spełniający normę min. EURO 5, -silnik o pojemności 7-11 litrów, -stalowa miska olejowa, -skrzynia biegów w pełni, -fabryczna przystawka odbioru mocy od silnika, -kabina 3 miejscowa: fotel kierowcy pneumatyczny z wbudowanym pasem bezpieczeństwa oraz 2 -osobne fotele dla obsługi wyposażone w pasy bezpieczeństwa, -klimatyzacja fabryczna, -gniazdo 12V + 24 V na desce rozdzielczej, -szyby sterowane elektrycznie, -lusterka wsteczne sterowane elektrycznie i podgrzewane, -zbiornik paliwa z tworzywa sztucznego o pojemności min. 300 litrów oraz zbiornik Ad-Blue o pojemności min. 40 litrów; b)charakterystyka zabudowy: -zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, przeznaczona do zbierania stałych odpadów gromadzonych w pojemnikach komunalnych, surowców wtórnych i odpadów wielkogabarytowych, -skrzynia ładunkowa o owalnych kształtach, każda ze ścian zbiornika wykonana z jednolitego arkusza stali, -pojemność skrzyni ładunkowej min. 21 m3, -dno wanny załadowczej wykonane z blachy typu hardox 400 o grubości min. 6 mm lub równoważnej, -objętość kosza zasypowego min. 2,5 m3, -króciec odpływowy w wannie załadowczej z zaworem kulowym, -urządzenie do otwierania pokryw pojemników sterowane elektryczno-pneumatycznie (do pojemników 1100 l. z klapą półokrągłą), -możliwość sterowania mechanizmem załadowczym w cyklu automatycznym oraz pojedynczym, -możliwość sterowania urządzeniem zasypowym umieszczonym po obu stronach odwłoka, -możliwość sterowania płytą wypychającą (wysuwanie i wsuwanie) ze stanowiska na zewnątrz pojazdu z boku odwłoka lub z kabiny kierowcy, -układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów, -dwa wyłączniki bezpieczeństwa (stop awaryjny) umieszczone po obu stronach zabudowy, jeden w kabinie kierowcy, -automatyczne sterowanie obrotami silnika w zależności od obciążenia układu hydraulicznego, -krawędź załadowcza wrzutnika nie wyżej niż 1300 mm od podłoża, -urządzenie załadowcze jednolite uniwersalne dostosowane do współpracy z pojemnikami od 60 do 1100 litrów, wyposażone w uchylne ramiona do pojemników 1100 litrów, -dwa stopnie dla ładowaczy, -oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz światło alarmowe „kogut” z tyłu pojazdu, -reflektor roboczy z tyłu zabudowy, -pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku, -możliwość ręcznego sterowania cyklem zgniatania, -zabudowa wykonana zgodnie z normą PN-EN 1501-1 lub równoważną, -kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor umieszczony w kabinie pojazdu kompatybilny z panelem sterowania zabudowy. 2)Pojazd nr 2. a)charakterystyka podwozia: -podwozie 2-osiowe o DMC min. 18.000 kg, -rok produkcji min. 2015, -silnik wysokoprężny spełniający normę min. EURO 5, -silnik o pojemności 7-11 litrów, -stalowa miska olejowa, -skrzynia biegów w pełni, -fabryczna przystawka odbioru mocy od silnika, -kabina 3 miejscowa: fotel kierowcy pneumatyczny z wbudowanym pasem bezpieczeństwa oraz 2 -osobne fotele dla obsługi wyposażone w pasy bezpieczeństwa, -klimatyzacja fabryczna, -gniazdo 12V + 24 V na desce rozdzielczej, -szyby sterowane elektrycznie, -lusterka wsteczne sterowane elektrycznie i podgrzewane, -zbiornik paliwa z tworzywa sztucznego o pojemności min. 300 litrów oraz zbiornik Ad-Blue o pojemności min. 40 litrów; b)charakterystyka zabudowy: -zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, przeznaczona do zbierania stałych odpadów gromadzonych w pojemnikach komunalnych, surowców wtórnych i odpadów wielkogabarytowych, -skrzynia ładunkowa o owalnych kształtach, każda ze ścian zbiornika wykonana z jednolitego arkusza stali, -pojemność skrzyni ładunkowej min. 21 m3, -dno wanny załadowczej wykonane z blachy typu hardox 400 o grubości min. 6 mm lub równoważnej, -objętość kosza zasypowego min. 2,5 m3, -króciec odpływowy w wannie załadowczej z zaworem kulowym, -urządzenie do otwierania pokryw pojemników sterowane elektryczno-pneumatycznie (do pojemników 1100 l. z klapą półokrągłą), -możliwość sterowania mechanizmem załadowczym w cyklu automatycznym oraz pojedynczym, -możliwość sterowania urządzeniem zasypowym umieszczonym po obu stronach odwłoka, -możliwość sterowania płytą wypychającą (wysuwanie i wsuwanie) ze stanowiska na zewnątrz pojazdu z boku odwłoka lub z kabiny kierowcy, -układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów, -dwa wyłączniki bezpieczeństwa (stop awaryjny) umieszczone po obu stronach zabudowy, jeden w kabinie kierowcy, -automatyczne sterowanie obrotami silnika w zależności od obciążenia układu hydraulicznego, -krawędź załadowcza wrzutnika nie wyżej niż 1300 mm od podłoża, -urządzenie załadowcze jednolite uniwersalne dostosowane do współpracy z pojemnikami od 60 do 1100 litrów, wyposażone w uchylne ramiona do pojemników 1100 litrów, -dwa stopnie dla ładowaczy, -oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz światło alarmowe „kogut” z tyłu pojazdu, -reflektor roboczy z tyłu zabudowy, -pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku, -możliwość ręcznego sterowania cyklem zgniatania, -zabudowa wykonana zgodnie z normą PN-EN 1501-1 lub równoważną, -kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor umieszczony w kabinie pojazdu kompatybilny z panelem sterowania zabudowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34144510-6, 34144511-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam skupu skrzyń biegów- Mirków
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam skupu skrzyń biegów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Legnica: Dostawa ładowarki kołowej.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dostawa ładowarki kołowej.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Utrzymanie dwóch tuneli samochodowych w ciągu ul. Oławskiej (pod pl. Dominikańskim) we Wrocławiu
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI