„Dowóz uczniów z terenu gminy Pszczyna do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dowóz uczniów z terenu gminy Pszczyna do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2018/2019”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPszczyna
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-08-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Miejski w Pszczynie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-07-26
  • Numer ogłoszenia594886-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 594886-N-2018 z dnia 2018-07-26 r.

Urząd Miejski w Pszczynie: „Dowóz uczniów z terenu gminy Pszczyna do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2018/2019”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Pszczynie, krajowy numer identyfikacyjny 52364300000, ul. ul. Rynek  2 , 43200   Pszczyna, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324 493 900, e-mail pszczyna@pszczyna.pl, faks 324 493 955.
Adres strony internetowej (URL): www.pszczyna.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.pszczyna.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Urząd Miejski w Pszczynie ul. Rynek 2 43-200 Pszczyna

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dowóz uczniów z terenu gminy Pszczyna do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2018/2019”
Numer referencyjny: IZP.271.1.0060.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie uczniów niepełnosprawnych, uczniów oraz wychowanków do szkół, ośrodków i przedszkoli na trasach zamkniętych, wraz z zapewnieniem opieki. Przez trasy zamknięte należy rozumieć trasy obsługiwane wyłącznie na potrzeby Zamawiającego w ramach przedmiotu niniejszego zamówienia. Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych na jedną, dwie, trzy, cztery, pięć lub wszystkie (sześć) części opisane poniżej. Przewóz, o którym mowa powyżej świadczony będzie zgodnie z organizacją roku szkolnego, przedszkolnego oraz realizowanym harmonogramem zajęć w poszczególnych szkołach, przedszkolach, ośrodkach, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz dni świątecznych, na warunkach określonych w SIWZ. W przypadku odpracowania zajęć w dni zazwyczaj wolne od pracy (wolne od zajęć), Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w te dni przewóz dzieci zgodnie z ustalonym rozkładem. W związku z powyższym, ilość dni świadczenia usługi przewozu w poszczególnych miesiącach, może ulec zmianie. Część I – DOWÓZ UCZNIÓW NA TERENIE GMINY PSZCZYNA Usługa przewozowa wraz z zapewnieniem opieki, na trasach zamkniętych, uczniów do szkół: - Zespołu Szkół Nr 3 Specjalnych im. Janusza Korczaka, przy ul. Zamenhofa 5 w Pszczynie, - Szkoły Podstawowej Nr 18 im. ks. Jana Twardowskiego, przy ul. Księżycowej 25 w Pszczynie, - Szkoły Podstawowej Nr 8 im. Józefa Weszki, przy ul. Anieli Krzywoń 5 w Rudołtowicach, oraz usługa przewozowa wraz z zapewnieniem opieki, na trasach zamkniętych, wychowanków do przedszkoli: - Przedszkola Publicznego nr 21 im. Misia Puchatka, przy ulicy Księżycowej 27 w Pszczynie. Szczegółowy wykaz tras i liczbę uczniów określa załącznik nr 5 do SIWZ. Poza kierowcą, w czasie przewozu oraz podczas wsiadania i wysiadania wymaga się zapewnienia opieki, pomocy opiekuna (kierowca nie może być opiekunem). Usługi przewozowe realizowane będą w dniach nauki szkolnej i zajęć przedszkolnych oraz dostosowane do zajęć lekcyjnych i przedszkolnych. Dziennie wykonywane będą 2 kursy, tj. przewóz do szkół i przedszkoli oraz powrót do miejsca zamieszkania. W przypadku dowozu uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 8 im. Józefa Weszki, przy ul. Anieli Krzywoń 5 w Rudołtowicach, zamówienie obejmować będzie tylko usługę transportową wraz z opieką na trasie z domu do szkoły. Godziny przewozów w poszczególnych dniach będą dostosowane do zajęć lekcyjnych i przedszkolnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany przebiegu trasy, przystanków oraz liczby wychowanków w trakcie roku szkolnego, co nie będzie miało wpływu na zmianę należnego wynagrodzenia Wykonawcy. Część II – DOWÓZ UCZNIÓW DO ŻOR Usługa przewozowa wraz z zapewnieniem opieki trzech uczniów zamieszkałych w Studzionce do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego w Żorach, przy ul. Piastów Górnośląskich 6. Poza kierowcą, w czasie przewozu oraz podczas wsiadania i wysiadania wymaga się zapewnienia opieki, pomocy opiekuna (kierowca nie może być opiekunem). Usługi przewozowe realizowane będą w dniach nauki szkolnej. Godziny przewozów będą dostosowane do zajęć. Dziennie wykonywane będą 2 kursy, tj. przewóz do ośrodka oraz powrót do miejsca zamieszkania. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany przebiegu trasy, przystanków oraz liczby wychowanków w trakcie roku szkolnego, co nie będzie miało wpływu na zmianę należnego wynagrodzenia Wykonawcy. Część III – DOWÓZ UCZNIÓW DO BIELSKA-BIAŁEJ Usługa przewozowa jednego ucznia zamieszkałego w Pszczynie do Zespołu Szkół Dla Dzieci Niesłyszących w Bielsku-Białej, przy ulicy Kamienickiej 11a. Poza kierowcą, w czasie przewozu oraz podczas wsiadania i wysiadania wymaga się zapewnienia opieki, pomocy opiekuna (kierowca nie może być opiekunem). Usługi przewozowe realizowane będą w dniach nauki szkolnej. Godziny przewozów będą dostosowane do zajęć lekcyjnych. Dziennie wykonywane będą 2 kursy, tj. przewóz do szkoły oraz powrót do miejsca zamieszkania. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany przebiegu trasy, przystanków oraz liczby wychowanków w trakcie roku szkolnego, co nie będzie miało wpływu na zmianę należnego wynagrodzenia Wykonawcy. Część IV – DOWÓZ UCZNIÓW DO WOLI Usługa przewozowa jednego ucznia zamieszkałego w Pszczynie do Gimnazjum Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. prof. Józefa Tischnera w Woli, przy ulicy Przemysłowej 7. Poza kierowcą, w czasie przewozu oraz podczas wsiadania i wysiadania wymaga się zapewnienia opieki, pomocy opiekuna (kierowca nie może być opiekunem). Usługi przewozowe realizowane będą w dniach nauki szkolnej. Godziny przewozów będą dostosowane do zajęć lekcyjnych. Dziennie wykonywane będą 2 kursy, tj. przewóz do szkoły oraz powrót do miejsca zamieszkania. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany przebiegu trasy, przystanków oraz liczby wychowanków w trakcie roku szkolnego, co nie będzie miało wpływu na zmianę należnego wynagrodzenia Wykonawcy. Część V – DOWÓZ UCZNIÓW DO DĄBROWY GÓRNICZEJ Usługa przewozowa jednego ucznia zamieszkałego w Pszczynie do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej, przy ulicy Swobodnej 59. Poza kierowcą, w czasie przewozu oraz podczas wsiadania i wysiadania wymaga się zapewnienia opieki i pomocy opiekuna (kierowca nie może być opiekunem). Z uwagi na pobyt ucznia w internacie przewozy będą realizowane dwa razy w tygodniu, tj. w poniedziałek lub inny dzień rozpoczynający naukę w tygodniu (kurs z miejsca zamieszkania ucznia do szkoły) oraz w piątek lub inny dzień kończący naukę w tygodniu (kurs ze szkoły do miejsca zamieszkania ucznia). Godziny przewozów będą dostosowane do zajęć lekcyjnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany przebiegu trasy, przystanków oraz liczby wychowanków w trakcie roku szkolnego, co nie będzie miało wpływu na zmianę należnego wynagrodzenia Wykonawcy. Część VI – DOWÓZ UCZNIÓW DO TYCHÓW Usługa przewozowa jednego ucznia zamieszkałego w Brzeźcach do Niepublicznej Szkoły Podstawowej „Otwarte okno” w Tychach, przy ulicy Paprocańskiej 84. W czasie przewozu oraz podczas wsiadania i wysiadania wymaga się zapewnienia opieki i pomocy opiekuna (kierowca nie może sprawować opieki). Przewozy będą realizowane codziennie w dniach nauki szkolnej. Dziennie wykonywane będą 2 kursy, tj. przewóz do szkoły oraz powrót do miejsca zamieszkania. Godziny przewozów będą dostosowane do zajęć lekcyjnych. Zamawiający ma możliwość zmiany przebiegu trasy, przystanków oraz liczby wychowanków z uwagi na rotację uczniów w trakcie roku szkolnego, co nie będzie miało wpływu na zmianę należnego wynagrodzenia Wykonawcy.

II.5) Główny kod CPV: 60000000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-08-30

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji wszystkich części zamówienia: rok szkolny 2018/2019 (we wszystkie dni zajęć szkolnych). Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy ustala się na dzień: 03.09.2018 r. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy ustala się na dzień: 30.08.2019 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na krajowym transporcie drogowym osób tj. licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1 Posiadanie wiedzy i doświadczenie: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że wykonał : • co najmniej jedną usługę dowozu uczniów do szkół i przedszkoli o wartości minimum 100.000,00 zł (brutto) w przypadku składania oferty na część 1 zamówienia, • co najmniej jedną usługę dowozu uczniów do szkół i przedszkoli o wartości minimum 20.000,00 zł (brutto) w przypadku składania oferty na co najmniej jedną z pozostałych części zamówienia (tj. część 2 lub część 3 lub część 4 lub część 5 lub część 6). W przypadku składnia oferty na wszystkie części zamówienia (tj. część 1, część 2, część 3, część 4, część 5, część 6) Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej jedną usługę przewozu zamkniętego o wartości minimum 100.000,00 zł (brutto). W przypadku składnia oferty łącznie na części od nr 2 do nr 6 (ZA WYJĄTKIEM CZĘŚCI 1) lub którąkolwiek z części od nr 2 do nr 6, Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej jedną usługę przewozu zamkniętego, o wartości minimum 20.000,00 zł (brutto) 2. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie potencjałem technicznym, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. W przypadku składania oferty dla: Części I – DOWÓZ UCZNIÓW NA TERENIE GMINY PSZCZYNA: - co najmniej 6 pojazdów (busów), posiadających wymagane prawem badania techniczne, ważne ubezpieczenie OC i NNW kierowcy i pasażerów, pasy bezpieczeństwa, pozwalające przewieźć, w tym samym czasie, co najmniej 104 uczniów (ponadto w każdym pojeździe opiekun i kierowca). Części II – DOWÓZ UCZNIÓW DO ŻOR: - 1 pojazd, posiadający wymagane prawem badania techniczne, ważne ubezpieczenie OC i NNW kierowcy i pasażerów, pasy bezpieczeństwa, do przewozu 3 uczniów (ponadto opiekun i kierowca). Części III – DOWÓZ UCZNIÓW DO BIELSKA-BIAŁEJ: - 1 pojazd, posiadający wymagane prawem badania techniczne, ważne ubezpieczenie OC i NNW kierowcy i pasażerów, pasy bezpieczeństwa, do przewozu 1 ucznia (ponadto opiekun i kierowca). Części IV – DOWÓZ UCZNIÓW DO WOLI: - 1 pojazd, posiadający wymagane prawem badania techniczne, ważne ubezpieczenie OC i NNW kierowcy i pasażerów, pasy bezpieczeństwa, do przewozu 1 ucznia (ponadto opiekun i kierowca). Części V – DOWÓZ UCZNIÓW DO DĄBROWY GÓRNICZEJ: - 1 pojazd, posiadający wymagane prawem badania techniczne, ważne ubezpieczenie OC i NNW kierowcy i pasażerów, pasy bezpieczeństwa, do przewozu 1 ucznia (ponadto opiekun i kierowca). Części VI – DOWÓZ UCZNIÓW DO TYCHÓW: - 1 pojazd, posiadający wymagane prawem badania techniczne, ważne ubezpieczenie OC i NNW kierowcy i pasażerów, pasy bezpieczeństwa, do przewozu 1 ucznia (ponadto opiekun i kierowca). 3 Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)




Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Licencję, koncesję (zezwolenie) na wykonywanie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, to jest na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób potwierdzających spełnianie warunku opisanego w Rozdziale IV pkt 3.1 SIWZ. 2. Wykaz usług w zakresie niezbędnym do potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnianie warunku opisanego w Rozdziale IV pkt 3.3.1 SIWZ– zgodnie z załącznikiem nr 4. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Wykaz pojazdów będących w dyspozycji Wykonawcy według formularza stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ - potwierdzający spełnienie warunku opisanego w Rozdziale IV pkt 3.3.2 SIWZ. UWAGA: W przypadku podania wartości zrealizowanych usług w walucie innej niż w złotych, w celu oceny spełniania ww. warunku, Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na złote według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy (jeżeli dotyczy) 2.Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie 3.Potwierdzenie wniesienia wadium (w przypadku oferty dla Części I zamówienia)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Część I zamówienia - 4 000,00 (słownie: cztery tysiące złotych) Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w przypadku składania oferty tylko na Części I zamówienia lub Cześć I i pozostałe części. W przypadku składania oferty na Część II lub Część III lub Część IV lub Część V lub Część VI (za wyjątkiem Części I) Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Każdy Wykonawca biorący udział w przetargu (dotyczy: Części I zamówienia) musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Obowiązującym rodzajem wynagrodzenia jest wynagrodzenie ryczałtowe. 2. Zmiana postanowień umowy może być dokonana tylko w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie w rezultacie zdarzeń, których w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć, którym nie można było zapobiec, ani którym nie można przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zadania. Dotyczy to w szczególności: - zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, - wystąpienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT zaistniałej po dacie zawarcia umowy, - niezależnych od stron umowy zmian organizacyjnych dotyczących osób kluczowych dla realizacji umowy (w szczególności choroby, wypadku losowego, nieprzewidzianej zmiany organizacyjnej), 3. Przyjmuje się zasadę, że zmiana umowy w zakresie terminu musi wynikać z czynników obiektywnych, których Wykonawca nie mógł przewidzieć przyjmując ogólnie istnienie niezbędnych, zgodnych ze stanem faktycznym dokumentów i tryb ich obiegu, jak również kompletność materiałów wyjściowych i czas niezbędny na uzgodnienia z właściwymi instytucjami wraz z czynnościami administracyjnymi uprawnionych organów. 4. Zmiana postanowień umowy z uwagi na wystąpienie powyższych lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, może nastąpić pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego. Termin może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności. Umotywowany wniosek wykonawcy o zmianę treści umowy w zakresie określonym niniejszym paragrafem winien być zgłoszony Zamawiającemu co najmniej 7 dni przed upływem terminu wykonania przedmiotu umowy. 5. Zmiany do umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „Dowóz uczniów z terenu gminy Pszczyna do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2018/2019” Część I – DOWÓZ UCZNIÓW NA TERENIE GMINY PSZCZYNA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa przewozowa wraz z zapewnieniem opieki, na trasach zamkniętych, uczniów do szkół: - Zespołu Szkół Nr 3 Specjalnych im. Janusza Korczaka, przy ul. Zamenhofa 5 w Pszczynie, - Szkoły Podstawowej Nr 18 im. ks. Jana Twardowskiego, przy ul. Księżycowej 25 w Pszczynie, - Szkoły Podstawowej Nr 8 im. Józefa Weszki, przy ul. Anieli Krzywoń 5 w Rudołtowicach, oraz usługa przewozowa wraz z zapewnieniem opieki, na trasach zamkniętych, wychowanków do przedszkoli: - Przedszkola Publicznego nr 21 im. Misia Puchatka, przy ulicy Księżycowej 27 w Pszczynie. Szczegółowy wykaz tras i liczbę uczniów określa załącznik nr 5 do SIWZ. Poza kierowcą, w czasie przewozu oraz podczas wsiadania i wysiadania wymaga się zapewnienia opieki, pomocy opiekuna (kierowca nie może być opiekunem). Usługi przewozowe realizowane będą w dniach nauki szkolnej i zajęć przedszkolnych oraz dostosowane do zajęć lekcyjnych i przedszkolnych. Dziennie wykonywane będą 2 kursy, tj. przewóz do szkół i przedszkoli oraz powrót do miejsca zamieszkania. W przypadku dowozu uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 8 im. Józefa Weszki, przy ul. Anieli Krzywoń 5 w Rudołtowicach, zamówienie obejmować będzie tylko usługę transportową wraz z opieką na trasie z domu do szkoły. Godziny przewozów w poszczególnych dniach będą dostosowane do zajęć lekcyjnych i przedszkolnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany przebiegu trasy, przystanków oraz liczby wychowanków w trakcie roku szkolnego, co nie będzie miało wpływu na zmianę należnego wynagrodzenia Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2019-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: „Dowóz uczniów z terenu gminy Pszczyna do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2018/2019” Część II – DOWÓZ UCZNIÓW DO ŻOR
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa przewozowa wraz z zapewnieniem opieki trzech uczniów zamieszkałych w Studzionce do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego w Żorach, przy ul. Piastów Górnośląskich 6. Poza kierowcą, w czasie przewozu oraz podczas wsiadania i wysiadania wymaga się zapewnienia opieki, pomocy opiekuna (kierowca nie może być opiekunem). Usługi przewozowe realizowane będą w dniach nauki szkolnej. Godziny przewozów będą dostosowane do zajęć. Dziennie wykonywane będą 2 kursy, tj. przewóz do ośrodka oraz powrót do miejsca zamieszkania. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany przebiegu trasy, przystanków oraz liczby wychowanków w trakcie roku szkolnego, co nie będzie miało wpływu na zmianę należnego wynagrodzenia Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2019-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: „Dowóz uczniów z terenu gminy Pszczyna do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2018/2019” Część III – DOWÓZ UCZNIÓW DO BIELSKA-BIAŁEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa przewozowa jednego ucznia zamieszkałego w Pszczynie do Zespołu Szkół Dla Dzieci Niesłyszących w Bielsku-Białej, przy ulicy Kamienickiej 11a. Poza kierowcą, w czasie przewozu oraz podczas wsiadania i wysiadania wymaga się zapewnienia opieki, pomocy opiekuna (kierowca nie może być opiekunem). Usługi przewozowe realizowane będą w dniach nauki szkolnej. Godziny przewozów będą dostosowane do zajęć lekcyjnych. Dziennie wykonywane będą 2 kursy, tj. przewóz do szkoły oraz powrót do miejsca zamieszkania. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany przebiegu trasy, przystanków oraz liczby wychowanków w trakcie roku szkolnego, co nie będzie miało wpływu na zmianę należnego wynagrodzenia Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2019-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: „Dowóz uczniów z terenu gminy Pszczyna do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2018/2019” Część IV – DOWÓZ UCZNIÓW DO WOLI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa przewozowa jednego ucznia zamieszkałego w Pszczynie do Gimnazjum Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. prof. Józefa Tischnera w Woli, przy ulicy Przemysłowej 7. Poza kierowcą, w czasie przewozu oraz podczas wsiadania i wysiadania wymaga się zapewnienia opieki, pomocy opiekuna (kierowca nie może być opiekunem). Usługi przewozowe realizowane będą w dniach nauki szkolnej. Godziny przewozów będą dostosowane do zajęć lekcyjnych. Dziennie wykonywane będą 2 kursy, tj. przewóz do szkoły oraz powrót do miejsca zamieszkania. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany przebiegu trasy, przystanków oraz liczby wychowanków w trakcie roku szkolnego, co nie będzie miało wpływu na zmianę należnego wynagrodzenia Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2019-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: „Dowóz uczniów z terenu gminy Pszczyna do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2018/2019” Część V – DOWÓZ UCZNIÓW DO DĄBROWY GÓRNICZEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa przewozowa jednego ucznia zamieszkałego w Pszczynie do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej, przy ulicy Swobodnej 59. Poza kierowcą, w czasie przewozu oraz podczas wsiadania i wysiadania wymaga się zapewnienia opieki i pomocy opiekuna (kierowca nie może być opiekunem). Z uwagi na pobyt ucznia w internacie przewozy będą realizowane dwa razy w tygodniu, tj. w poniedziałek lub inny dzień rozpoczynający naukę w tygodniu (kurs z miejsca zamieszkania ucznia do szkoły) oraz w piątek lub inny dzień kończący naukę w tygodniu (kurs ze szkoły do miejsca zamieszkania ucznia). Godziny przewozów będą dostosowane do zajęć lekcyjnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany przebiegu trasy, przystanków oraz liczby wychowanków w trakcie roku szkolnego, co nie będzie miało wpływu na zmianę należnego wynagrodzenia Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2019-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: „Dowóz uczniów z terenu gminy Pszczyna do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2018/2019” Część VI – DOWÓZ UCZNIÓW DO TYCHÓW
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa przewozowa jednego ucznia zamieszkałego w Brzeźcach do Niepublicznej Szkoły Podstawowej „Otwarte okno” w Tychach, przy ulicy Paprocańskiej 84. W czasie przewozu oraz podczas wsiadania i wysiadania wymaga się zapewnienia opieki i pomocy opiekuna (kierowca nie może sprawować opieki). Przewozy będą realizowane codziennie w dniach nauki szkolnej. Dziennie wykonywane będą 2 kursy, tj. przewóz do szkoły oraz powrót do miejsca zamieszkania. Godziny przewozów będą dostosowane do zajęć lekcyjnych. Zamawiający ma możliwość zmiany przebiegu trasy, przystanków oraz liczby wychowanków z uwagi na rotację uczniów w trakcie roku szkolnego, co nie będzie miało wpływu na zmianę należnego wynagrodzenia Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2019-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Nawiąże współpracę z Przewoźnikami w zakresie transportu międzynarodowego - Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Nawiąże współpracę z Przewoźnikami w zakresie transportu międzynarodowego dysponującymi zestawami ciągnik + naczepa typu plandeka/firana. Trasy: Polska - Francja / Benelux - Polska. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI