Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Kozienice oraz uczniów niepełnosprawnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Kozienice oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kozienice do szkół specjalnych w roku szkolnym 2021/2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKozienice
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-28
  • ZamawiającyGMINA KOZIENICE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-20
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00120038
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Kozienice oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kozienice do szkół specjalnych w roku szkolnym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZIENICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Kozienice

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kozienice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Kozienice oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kozienice do szkół specjalnych w roku szkolnym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17a9ceeb-e889-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120038

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003856/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Kozienice oraz uczniów niepełnosprawnych 2021/2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

przetargi.pzpkozienice.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: przetargi.pzpkozienice.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej:
1) za pośrednictwem Platformy zamówień publicznych pod adresem: przetargi.pzpkozienice.pl., (składanie ofert, wyjaśnienia treści SWZ(pytania i odpowiedzi), zmiana treści SWZ zmiana terminu składania i otwarcia ofert )
2) drogą elektroniczną pod adresem: przetargi@kozienice.pl (korespondencja inna niż wymieniona w pkt. 2)

3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.

4. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ (oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp), przedmiotowe środki dowodowe składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (zaawansowanym podpisem elektronicznym) poprzez Platformę zamówień publicznych pod adresem: przetargi.pzpkozienice.pl.

5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z Platformy zamówień publicznych.

6. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem Platformy zamówień publicznych. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie zamówień publicznych. Wykonawca ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na Platformie zamówień publicznych, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do spamu.

7. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem poczty elektronicznej : przetargi@kozienice.pl.

8. Rejestracja na Platformie zamówień publicznych, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga utworzenia konta Wykonawcy na Platformie (instrukcja zakładania konta dostępna pod adresem https://przetargi.pzpkozieniec/#/help Utworzenie konta Użytkownika na Platformie zamówień publicznych:
1) Do utworzenia konta Użytkownika niezbędny jest aktywny adres poczty elektronicznej.
2) Na podany w ramach Platformy zamówień publicznych adres poczty elektronicznej skierowana zostanie automatycznie wiadomość e-mail zawierająca link aktywacyjny. Po kliknięciu linku aktywacyjnego wymagane jest ustalenie hasła dla konta Użytkownika.
3) Użytkownik loguje się do konta Użytkownika przy wykorzystaniu loginu, którym jest adres e-mail podany przy rejestracji i hasła.
4) Użytkownik w późniejszym czasie ma prawo do zmiany hasła.
5) Utworzenie konta Użytkownika jest równoznaczne z przyjęciem do wiadomości i akceptacją przez użytkownika regulaminu.
6) Aby skorzystać z usług związanych z udziałem w postępowaniach publikowanych w ramach platformy zamówień publicznych, w tym w szczególności z usługi złożenia oferty, Użytkownik zobowiązany jest dodać dane konkretnego wykonawcy w panelu „Strefa Wykonawcy”. Po prawidłowym wypełnieniu wszystkich wymaganych pól możliwe jest składanie ofert zgodnie z wymogami określonymi przez Zamawiającego.

9. Rejestracja i korzystanie z Platformy zamówień publicznych (instrukcja dla wykonawcy i regulamin korzystania z Platformy dostępny pod adresem: https://przetargi.pzpkozieniec/#/help. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z Platformy zamówień publicznych określone w regulaminie korzystania z Platformy zamówień publicznych,
2) zapoznał się i stosuje się do instrukcji składania ofert.

Szczegółowe informacje - rozdział XIII i XV SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy Kozienice z siedzibą
w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice.
2) W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@kozienice.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym oraz w celu archiwizacji.
4) Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, a także podmioty przetwarzające dane na podstawie zawartych umów.
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, oraz przez okres wynikający z przepisów szczególnych dotyczących archiwizacji. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan prawo:
a) dostępu do danych osobowych Pani/Pana,
b) do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)
c) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
10) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z ROD przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WI.7011.2.ED.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewiezienie uczniów z domu do szkół podstawowych PSP Nr 2 i PSP Nr 3 i z powrotem do domu na terenie Gminy Kozienice, w roku szkolnym 2021/2022, oraz przewozie (dowozie i odwozie) uczniów ze szkoły podstawowej PSP Nr 3 z terenu Gminy Kozienice na pływalnię „Delfin” w Kozienicach w ramach zajęć organizowanych przez zamawiającego,1) dowiezienie z domu do szkół podstawowych PSP Nr 2 oraz PSP Nr 3 i odwiezienie do domu uczniów z terenu Gminy Kozienice, w roku szkolnym 2021/2022 wg wytycznych określonych w Załączniku nr 9 do SWZ,
2) świadczenie usług w zakresie przewozu (dowiezienia i odwiezienia) uczniów z PSP Nr 3 z terenu Gminy Kozienice na pływalnię „Delfin” w Kozienicach, organizowanych przez zamawiającego. Przewozy te będą realizowane w okresie od dnia 1 września 2021r. do 24 czerwca 2022r. stosownie do potrzeb zamawiającego, który określi trasy, liczbę kursów i godziny na początku września.
3) Uwagi związane z realizacją usługi części I:
a) Zamówienie obejmuje wyjazd ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do wyznaczonej szkoły w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych, odwiezienie uczniów po zajęciach do wskazanych przez Zamawiającego miejsc.
b) Dowóz odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, przewidziane organizacją roku szkolnego 2021/2022, począwszy od 1 września 2021r. do 24 czerwca 2022r. Okres świadczenia usług może ulec zmianie, o ile na podstawie właściwych przepisów zostanie ustalony inny termin zakończenia zajęć szkolnych w roku szkolnym 2021/2022.
c) W trakcie roku szkolnego może wystąpić konieczność zmiany trasy i godzin wg potrzeb zamawiającego.
d) Rozliczenie za świadczoną usługę będzie się odbywać jako cena dowozu jednego ucznia w miesiącu zwana też zamiennie jako cena jednego biletu miesięcznego szkolnego.
e) Liczba kursów w poszczególnych szkołach jest podana w (szczegółowym) opisie przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryteriów i na zasadach określonych w rozdziale XXI swz

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii pojazdu lub kontroli

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Przewiezienie uczniów z domu do szkół podstawowych PSP Nr 1, PSP Nr 4 i PSP w m. Stanisławice i z powrotem do domu na terenu Gminy Kozienice, w roku szkolnym 2021/2022, oraz przewozie (dowozie i odwozie) uczniów ze szkoły podstawowej PSP Nr 1, PSP Nr 4 oraz PSP w m. Stanisławice z terenu Gminy Kozienice na pływalnię „Delfin” w Kozienicach w ramach zajęć organizowanych przez zamawiającego,1) dowiezienie z domu do szkół podstawowych PSP Nr 1, PSP Nr 4 oraz PSP w m. Stanisławice i odwiezienie do domu uczniów z terenu Gminy Kozienice, w roku szkolnym 2021/2022 wg wytycznych określonych w Załączniku nr 9 do SWZ,
2) świadczenie usług w zakresie przewozu (dowiezienia i odwiezienia) uczniów z PSP Nr 1 i PSP Nr 4 oraz PSP w m. Stanisałwice z terenu Gminy Kozienice na pływalnię „Delfin” w Kozienicach, organizowanych przez zamawiającego. Przewozy te będą realizowane w okresie od dnia 1 września 2021r. do 24 czerwca 2022r. stosownie do potrzeb zamawiającego, który określi trasy, liczbę kursów i godziny na początku września.
3) Uwagi związane z realizacją usługi części II:
a) Zamówienie obejmuje wyjazd ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do wyznaczonej szkoły w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych, odwiezienie uczniów po zajęciach do wskazanych przez Zamawiającego miejsc.
b) Dowóz odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, przewidziane organizacją roku szkolnego 2021/2022, począwszy od 1 września 2021r. do 24 czerwca 2022r. Okres świadczenia usług może ulec zmianie, o ile na podstawie właściwych przepisów zostanie ustalony inny termin zakończenia zajęć szkolnych w roku szkolnym 2021/2022.
c) W trakcie roku szkolnego może wystąpić konieczność zmiany trasy i godzin wg potrzeb zamawiającego.
d) Rozliczenie za świadczoną usługę będzie się odbywać jako cena dowozu jednego ucznia w miesiącu zwana też zamiennie jako cena jednego biletu miesięcznego szkolnego.
e) Liczba kursów w poszczególnych szkołach jest podana w (szczegółowym) opisie przedmiotu zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiajacy dokona oceny ofert na podstawie kryteriów i na zasadch określonych w rozdziale XXI swz

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii pojazdu lub kontroli

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewiezienie z domu do szkół podstawowych PSP w m. Janików, PSP w m. Wólka Tyrzyńska oraz PSP w m. Brzeźnica i z powrotem do domu na terenie Gminy Kozienice w roku szkolnym 2021/2022, oraz przewozie (dowozie i odwozie) uczniów ze szkoły podstawowej PSP w m. Janików, PSP w m. Wólka Tyrzyńska oraz PSP w m. Brzeźnica z terenu Gminy Kozienice na pływalnię „Delfin” w Kozienicach w ramach zajęć organizowanych przez zamawiającego,1) dowiezienie z domu do szkół podstawowych PSP w m. Janików, PSP w m. Wólka Tyrzyńska oraz PSP w m. Brzeźnica i odwiezienie do domu uczniów z terenu Gminy Kozienice, w roku szkolnym 2021/2022 wg wytycznych określonych w Załączniku nr 9 do SWZ,
2) świadczenie usług w zakresie przewozu (dowiezienia i odwiezienia) uczniów z PSP w m. Janików, PSP w m. Wólka Tyrzyńska i PSP w m. Brzeźnica z terenu Gminy Kozienice na pływalnię „Delfin” w Kozienicach, organizowanych przez zamawiającego. Przewozy te będą realizowane w okresie od dnia 1 września 2021r. do 24 czerwca 2022r. stosownie do potrzeb zamawiającego, który określi trasy, liczbę kursów i godziny na początku września.
3) Uwagi związane z realizacją usługi części III:
a) Zamówienie obejmuje wyjazd ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do wyznaczonej szkoły w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych, odwiezienie uczniów po zajęciach do wskazanych przez Zamawiającego miejsc.
b) Dowóz odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, przewidziane organizacją roku szkolnego 2021/2022, począwszy od 1 września 2021r. do 24 czerwca 2022r. Okres świadczenia usług może ulec zmianie, o ile na podstawie właściwych przepisów zostanie ustalony inny termin zakończenia zajęć szkolnych w roku szkolnym 2021/2022.
c) W trakcie roku szkolnego może wystąpić konieczność zmiany trasy i godzin wg potrzeb zamawiającego.
d) Rozliczenie za świadczoną usługę będzie się odbywać jako cena dowozu jednego ucznia w miesiącu zwana też zamiennie jako cena jednego biletu miesięcznego szkolnego.
e) Liczba kursów w poszczególnych szkołach jest podana w (szczegółowym) opisie przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiajacy dokona oceny ofert na podstawie kryteriów i na zasadch określonych w rozdziale XXI swz

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zstępczego w przypadku wystąoienia awarii pojazdu lub kontroli

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewiezienie z domu do szkół podstawowych PSP Nr 1, PSP Nr 2, PSP Nr 3, PSP w m. Ryczywół, oraz PSP w m. Świerże Górne i z powrotem do domu na terenie Gminy Kozienice, w roku szkolnym 2021/2022, oraz przewozie (dowozie i odwozie) uczniów ze szkoły podstawowej PSP w m. Ryczywół, PSP w m. Wola Chodkowska oraz PSP w m. Świerże Górne z terenu Gminy Kozienice na pływalnię „Delfin” w Kozienicach w ramach zajęć organizowanych przez zamawiającego,1) dowiezienie z domu do szkół podstawowych PSP Nr 1, PSP Nr 2, PSP Nr 3, PSP w m. Ryczywół, oraz PSP w m. Świerże Górna i odwiezienie do domu uczniów z terenu Gminy Kozienice, w roku szkolnym 2021/2022 wg wytycznych określonych w Załączniku nr 9 do SWZ,
2) świadczenie usług w zakresie przewozu (dowiezienia i odwiezienia) uczniów PSP w m. Ryczywół, PSP w m. Wola Chodkowska oraz PSP w m. Świerże Górne z terenu Gminy Kozienice na pływalnię „Delfin” w Kozienicach, organizowanych przez zamawiającego. Przewozy te będą realizowane w okresie od dnia 1 września 2021r. do 24 czerwca 2022r. stosownie do potrzeb zamawiającego, który określi trasy, liczbę kursów i godziny na początku września.
3) Uwagi związane z realizacją usługi części IV:
a) Zamówienie obejmuje wyjazd ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do wyznaczonej szkoły w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych, odwiezienie uczniów po zajęciach do wskazanych przez Zamawiającego miejsc.
b) Dowóz odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, przewidziane organizacją roku szkolnego 2021/2022, począwszy od 1 września 2021r. do 24 czerwca 2022r. Okres świadczenia usług może ulec zmianie, o ile na podstawie właściwych przepisów zostanie ustalony inny termin zakończenia zajęć szkolnych w roku szkolnym 2021/2022.
c) W trakcie roku szkolnego może wystąpić konieczność zmiany trasy i godzin wg potrzeb zamawiającego.
d) Rozliczenie za świadczoną usługę będzie się odbywać jako cena dowozu jednego ucznia w miesiącu zwana też zamiennie jako cena jednego biletu miesięcznego szkolnego.
e) Liczba kursów w poszczególnych szkołach jest podana w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstaiwe kryteriów i na zasadach określonych w rozdziale XXI swz

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstaiwenia pojazdu zastępczego w przypadku wystapienia awarii pojazdu lub kontroli

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewiezienie (dowiezieniu i odwiezieniu) dzieci szkolnych – uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kozienice do Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Opactwie , w roku szkolnym 2021/2022,1) świadczenie usług w zakresie przewozu - dowozu i odwozu (tj. wyjazdu ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą oraz odwiezienie po zajęciach) dzieci szkolnych – uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kozienice do Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Opactwie w roku szkolnym 2021/2022.
2) Uwagi związane z realizacją usługi części V:
a) Zamówienie obejmuje wyjazd ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do szkoły w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych, odwiezienie uczniów po zajęciach do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
b) Dowóz odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, przewidziane organizacją roku szkolnego 2021/2022, począwszy od 1 września 2021r. do 24 czerwca 2022r. Okres świadczenia usług może ulec zmianie, o ile na podstawie właściwych przepisów zostanie ustalony inny termin zakończenia zajęć szkolnych w roku szkolnym 2021/2022.
c) W trakcie roku szkolnego może wystąpić konieczność zmiany trasy wg potrzeb zamawiającego.
d) Rozliczenie nastąpi wg faktycznej liczby przejechanych kilometrów przy zastosowaniu ceny za 1 km wskazanej w ofercie.
e) Trasa przejazdu samochodu podana jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiajacy dokona oceny ofert na podstawie kryteriów i na zasadch okreslonych w rozdziale XXI swz

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii pojazdu lub kontroli

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewiezienie (dowiezieniu i odwiezieniu) dzieci szkolnych – uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kozienice do Szkoły Specjalnej Zespole Szkół im. Jędrzeja Śniadeckiego ul. Parkowa 6 w Pionkach , w roku szkolnym 2021/2022,1) świadczenie usług w zakresie przewozu - dowozu i odwozu (tj. wyjazdu ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą oraz odwiezienie po zajęciach) dzieci szkolnych – uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kozienice do Szkoły Specjalnej w Zespole Szkół im. Jędrzeja Śniadeckiego ul. Parkowa 6 w Pionkach w roku szkolnym 2021/2022.
2) Uwagi związane z realizacją usługi z części VI:
a) Zamówienie obejmuje wyjazd ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do szkoły w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych, odwiezienie uczniów po zajęciach do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
b) Dowóz odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, przewidziane organizacją roku szkolnego 2021/2022, począwszy od 1 września 2021r. do 24 czerwca 2022r. Okres świadczenia usług może ulec zmianie, o ile na podstawie właściwych przepisów zostanie ustalony inny termin zakończenia zajęć szkolnych w roku szkolnym 2021/2022.
c) W trakcie roku szkolnego może wystąpić konieczność zmiany trasy wg potrzeb zamawiającego.
d) Rozliczenie nastąpi wg faktycznej liczby przejechanych kilometrów przy zastosowaniu ceny za 1 km wskazanej w ofercie.
e) Trasa przejazdu samochodu podana jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiajacy dokona oceny ofert na podstawie kryteriów i na zasadch okre,slonych w rozdziale XXI swz

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii pojazdu lub kontroli

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewiezienie (dowiezieniu i odwiezieniu) dzieci szkolnych – uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kozienice do Zespołu Szkół Specjalnych w Radomiu(Publicznej Szkoły Podstawowej nr 12 Specjalnej ul. Św. Brata Alberta 1a) oraz X Liceum Ogólnokształcącego im. Stanisława Konarskiego w Radomiu ul. Władysława Beliny Prażmowskiego 37 w roku szkolnym 2021/2022.1) świadczenie usług w zakresie przewozu - dowozu i odwozu (tj. wyjazdu ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą oraz odwiezienie po zajęciach) dzieci szkolnych – uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kozienice do Zespołu Szkół Specjalnych w Radomiu (Publiczna Szkoła Podstawowa nr 12 Specjalna ul. Św. Brata Alberta 1a) oraz X Liceum Ogólnokształcącego im. Stanisława Konarskiego w Radomiu ul. Władysława Beliny Prażmowskiego 37, w roku szkolnym 2021/2022.
2) Uwagi związane z realizacją usługi z części VII:
a) Zamówienie obejmuje wyjazd ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do szkoły w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych, odwiezienie uczniów po zajęciach do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
b) Dowóz odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, przewidziane organizacją roku szkolnego 2021/2022, począwszy od 1 września 2021r. do 24 czerwca 2022r. Okres świadczenia usług może ulec zmianie, o ile na podstawie właściwych przepisów zostanie ustalony inny termin zakończenia zajęć szkolnych w roku szkolnym 2021/2022.
c) W trakcie roku szkolnego może wystąpić konieczność zmiany trasy wg potrzeb zamawiającego.
d) Rozliczenie nastąpi wg faktycznej liczby dni dowozu przy zastosowaniu ceny za 1 dzień wskazany w ofercie.
e) Trasa przejazdu samochodu podana jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiajacy dokona oceny ofert na podstawie kryteriów i na zasadach określonych w rozdziale XXI swz

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii pojazdu lub kontroli

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie .

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej - dla zadania (części) I, II, III, IV, V, VI, VII - warunek dotyczy każdego z 7 zadań ( części) :

Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże iż:

posiada ważne i aktualne uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na przewozie osób tj. licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, obejmujących obszar prowadzeni przewozu - dokumentu ważnego co najmniej do dnia 24 czerwca 2022r. (tj. na czas trwania umowy) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 06.09.2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2021r. poz. 919 z późn. zm.)

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
a) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie do innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ.
b) Odpis lub Informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) ważną i aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonanie zawodu przewoźnika drogowego ( w zakresie przewozu osób) lub aktualną licencję wspólnotową na wykonanie transportu drogowego, obejmujących obszar prowadzenia przewozu, dokumentu ważnego co najmniej do dnia 24 czerwca 2022r. (tj. na czas trwania umowy) .

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ (załącznik nr 2 i 3 do SWZ). Oświadczenia składają odrębnie:
a) Wykonawca
b) Jeżeli dotyczy - Każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 6 SWZ, potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
c) Jeżeli dotyczy - Podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ;

2) (jeżeli dotyczy) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 7 SWZ (załącznik nr 4 do SWZ),

3) (jeżeli dotyczy) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa:
a) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
b) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja i spółki cywilne).

4) (jeżeli dotyczy) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp (załącznik nr 7 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.

2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, który zakres zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarna odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W trakcie realizacji umowy, postanowienia umowy mogą ulec zmianom pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć zapisów określonych w załączniku nr 8 do swz par. 9.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: przetargi.pzpkozienice.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-28 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-26

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający wskazuje, iż do negocjacji ofert zaprosi 3 wykonawców którzy złożyli oferty nie podlegające odrzuceniu i które zawierają najniższe ceny spośród cen wszystkich ofert złożonych w niniejszym postępowaniu. Jeżeli liczba wykonawców, którzy w odpowiedzi na ogłoszenie złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu, jest mniejsza niż 3, Zamawiający kontynuuje postępowanie.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

8. Przedmiot i zakres zamówienia, oraz wymagania dotyczące usługi zostały opisane w Załączniku nr 9 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (dotyczy zadania I, II, III, IV, V, VI i VII).
9. Zmawiający wymaga od Wykonawcy obowiązku posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ( polisy ubezpieczeniowej) z tytułu prowadzonej działalności wykonawcy w zakresie zgodnym z przedmiotem niniejszego postępowania, ważnej w okresie trwania umowy (lub odnawialnej z dostarczeniem do zamawiającego potwierdzonej kserokopii opłaconej polisy na okresy następne) na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
 dla zadania I (części I ) - 100% wartości oferty brutto,
 dla zadania II (części II ) - 100% wartości oferty brutto,
 dla zadania III (części III ) - 100% wartości oferty brutto,
 dla zadania IV (części IV ) - 100% wartości oferty brutto,
 dla zadania V (części V ) - 100% wartości oferty brutto,
 dla zadania VI (części VI ) - 100% wartości oferty brutto,
 dla zadania VII (części VII ) - 100% wartości oferty brutto.
Wartość ubezpieczenia podana w walutach innych niż PLN Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wydania dokumentu przez ubezpieczyciela. Dokument ten w formie kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu zgodnie z postanowieniami wzoru umowy. W przypadku ubezpieczenia nieobejmującego całego okresu realizacji zamówienia Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie, że zobowiązuje się do zachowania ciągłości ubezpieczenia w zakresie jw. na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na etapie realizacji danej części przedmiotu zamówienia dysponował liczbą kierowców nie mniejszą niż liczba wymaganych pojazdów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi odpowiednie uprawnienia do przewozu osób stosownie do charakteru świadczonych przewozów zgodnie z ustawą z dnia 05.01.2011r. o kierujących pojazdami (tj. Dz. U. z 2021 poz. 1212) oraz ważne badania lekarskie, tj. uprawnienia zawodowe wynikające z ustawy z dnia 06.09.2001r o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2021r. poz. 919 z późn. zm.) lub uprawnienia wynikające z odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym daną częścią zamówienia upoważniać będą do przewozu osób pojazdami, lub którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działań, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22.12.2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j.Dz. U. 2020, poz. 220 z późn. zm.)
2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowy - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Zakup i dostawa opatrunków - 4 pakiety.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kozienice: DOSTAWA MAMOGRAFU CYFROWEGO DLA SP ZZOZ W KOZIENICACH
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kozienice: Przebudowa budynku PSP w m. Nowa Wieś na Środowiskowy Dom Samopomocy
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dostawa fabrycznie nowego o roku produkcji 2021 samochodu osobowego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dostawa i montaż zestawów monitorujących ruch rowerowy na terenie miasta Poznania
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI