„Dowóz i odwóz dzieci z terenu Gminy Pelplin do i ze szkół i placówek szkolno-wychowawczych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dowóz i odwóz dzieci z terenu Gminy Pelplin do i ze szkół i placówek szkolno-wychowawczych na podstawie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2021/2022 wraz z opieką nad dziećmi podczas dowozu”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPelplin
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-08
  • ZamawiającyGmina Pelplin
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-30
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Dowóz i odwóz dzieci z terenu Gminy Pelplin do i ze szkół i placówek szkolno-wychowawczych na podstawie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2021/2022 wraz z opieką nad dziećmi podczas dowozu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pelplin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 4

1.5.2.) Miejscowość: Pelplin

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-130

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: erecka@pelplin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelplin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowóz i odwóz dzieci z terenu Gminy Pelplin do i ze szkół i placówek szkolno-wychowawczych na podstawie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2021/2022 wraz z opieką nad dziećmi podczas dowozu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a56ecc13-2207-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198471

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001127/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Dowóz dzieci z terenu gminy Pelplin do szkół i placówek szkolno wychowawczych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.271.1.13.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych do szkół i placówek szkolno-wychowawczych dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Pelplin. Zakup biletów obejmuje dowożenie i odwożenie uczniów do i ze szkół i placówek szkolno-wychowawczych. Zakup biletów obejmuje dowożenie uczniów na różnych trasach na terenie gminy Pelplin.
2. Dowozy będą obejmowały dzieci uczęszczające do następujących szkół:
a. Zespół Kształcenia i Wychowania Nr 1 w Pelplinie – 6 uczniów,
b. Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Pelplinie – 43 uczniów niepełnosprawnych w tym 7 uczniów poruszających się na wózkach inwalidzkich.
c. Szkoła Podstawowa Nr 2 w Pelplinie – 78 uczniów,
d. Zespół Kształcenia i Wychowania w Kulicach – 26 uczniów,
e. Zespół Kształcenia i Wychowania w Rudnie – 164 uczniów,
f. Szkoła Podstawowa w Małych Walichnowach – 51 uczniów,
g. Przedszkole Nr 2 w Pelplinie – 1 uczeń,
h. Zespół Kształcenia i Wychowania w Rajkowach- 6 uczniów
3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu do szkół i przedszkoli oraz w drodze powrotnej.
4. Wykonawca musi dysponować pojazdem do bezpiecznego przewozu osób niepełnosprawnych.
5. Ceny biletów miesięcznych winny uwzględniać uprawnienia dzieci do zniżek i ulg wynikających ze stosownych przepisów.
6. Wykonawca musi dysponować autobusami nie starszymi niż rok produkcji 2010 wraz z ważnymi polisami ubezpieczeniowym OC i NW, w liczbie nie mniej niż 5 autobusów z liczbą miejsc siedzących minimum 50 oraz 1 autobus do przewozu osób niepełnosprawnych z liczbą miejsc siedzących minimum 18.
7. Autobusy wyposażone w co najmniej jeden elektroniczny system bezpieczeństwa, pozwalający na wykrycie stężenie alkoholu w wydychanym powietrzu:
-będący integralną częścią autobusu(wyklucza się stosowanie alkomatów przenośnych)
-przekazujące m.in. dwoma kanałami zdarzenia z systemu (np. mail,sms,informacja w aplikacji)
8. Autobusy wyposażone w system monitoringu z co najmniej czterema kamerami video zintegrowanymi z rejestratorem podłączonym wewnątrz autobusu, monitorujące wewnątrz i na zewnątrz pojazdu. Zamawiający ma prawo wystąpić do Wykonawcy o udostępnienie danych z zapisu z kamer a Wykonawca zobowiązany jest przechowywać zapis z kamer przez minimum 6 dni.
9. Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom dodatkowo opiekuna. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu do przedszkoli, szkół i placówek szkolno-wychowawczych, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci, zapewnienia opieki podczas przejścia uczniów z autobusu do budynku szkoły, opieki i zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu.
10. Liczby uczniów są wielkościami prognozowanymi i mogą się zmieniać w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego (np. skrócenie lekcji czy zamknięcie szkoły). Wykonawca powinien dostosować się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego.
11. Uczniowie muszą być dowiezieni na zajęcia szkolne na godzinę 8.00. Zajęcia lekcyjne odbywać się będą pięć razy w tygodniu.
12. Szczegółowy harmonogram dowozu dzieci do szkół i placówek szkolno-wychowawczych stanowi załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wprowadzenia innego, niż ustalony, harmonogramu dowozu po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy.
13. W przypadku awarii autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie, autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego.
14. Ze względu na różne kierunki dojazdu uczniów do szkół oraz różne odległości występujące pomiędzy poszczególnymi miejscowościami przedstawionymi w Harmonogramie, Wykonawca zobowiązany jest do podania jednej uśrednionej ceny biletu miesięcznego dwustronnego (dowóz i odwóz)
15. Wykonawca na każdy miesiąc kalendarzowy wyda bilety dla uczniów uprawnionych do przejazdu wg wykazu sporządzonego przez zamawiającego i zatwierdzonego przez Dyrektorów poszczególnych placówek oświatowych. Zamawiający najpóźniej do 25 dnia każdego miesiąca w roku szkolnym przekaże Wykonawcy zapotrzebowanie na zakup biletów.
16. Miesięczne bilety zostaną wydane Zamawiającemu w siedzibie Wykonawcy w terminie do 28 każdego dnia miesiąca w roku szkolnym (w miesiącu lutym do 26 dnia na miesiąc marzec).
17. Ilość kupowanych biletów miesięcznych w okresie roku dydaktyczno-wychowawczego może ulegać zmianie, z tym że granice zmian nie mogą przekroczyć ±15% wartości ryczałtowej brutto za przedmiot zamówienia. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie.
18. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym, na podstawie zestawienia faktycznie zakupionych biletów miesięcznych.
19. Szacunkowa liczba uczniów wynosi 375, w tym uczniowie niepełnosprawni poruszający się na wózkach inwalidzkich.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34980000-0 - Bilety przewozowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) minimum 5 autobusami – nie starsze niż rok produkcji 2010 każdy i min. 50 miejsc siedzących
oraz 1 autobus/bus nie starszy niż rok produkcji 2010 dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych – min. 18.
• autobusy wyposażone w co najmniej jeden elektroniczny system bezpieczeństwa, pozwalający na wykrycie stężenie alkoholu w wydychanym powietrzu:
-będący integralną częścią autobusu(wyklucza się stosowanie alkomatów przenośnych)
-przekazujące m.in. dwoma kanałami zdarzenia z systemu (np. mail,sms,informacja w aplikacji)
• autobusy wyposażone w system monitoringu z co najmniej czterema kamerami video zintegrowanymi z rejestratorem podłączonym wewnątrz autobusu, monitorujące wewnątrz i na zewnątrz pojazdu.
b) osobami (min. 5 osób) posiadające uprawnienia, tj. prawo jazdy kategorii D, świadectwo kwalifikacji zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym oraz doświadczenie w pracy na stanowisku kierowcy min. 5 lat
c) posiada doświadczenie w zakresie dowozu dzieci do szkół, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonywał co najmniej 2 usługi o wartości 150 tys. zł każda, z zapewnieniem opieki podczas dowozu wraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
d) 1) Licencji na wykonywanie transportu drogowego osób lub aktualne zezwolenie uprawniającego do wykonywania zawodu przewoźnika drogowego;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 5) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
6) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie Załącznikiem nr 8 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Licencji na wykonywanie transportu drogowego osób lub aktualne zezwolenie uprawniającego do wykonywania zawodu przewoźnika drogowego;
2) Wykaz sprzętu - minimum 5 autobusami – nie starsze niż rok produkcji 2010 każdy i min. 50 miejsc siedzących
oraz 1 autobus/bus nie starszy niż rok produkcji 2010 dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych – min. 18.
• autobusy wyposażone w co najmniej jeden elektroniczny system bezpieczeństwa, pozwalający na wykrycie stężenie alkoholu w wydychanym powietrzu:
-będący integralną częścią autobusu(wyklucza się stosowanie alkomatów przenośnych)
-przekazujące m.in. dwoma kanałami zdarzenia z systemu (np. mail,sms,informacja w aplikacji)
• autobusy wyposażone w system monitoringu z co najmniej czterema kamerami video zintegrowanymi z rejestratorem podłączonym wewnątrz autobusu, monitorujące wewnątrz i na zewnątrz pojazdu.
3) Wykaz osób (min. 5 osób) posiadające uprawnienia, tj. prawo jazdy kategorii D, świadectwo kwalifikacji zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym oraz doświadczenie w pracy na stanowisku kierowcy min. 5 lat
4) Wykaz usług - posiada doświadczenie w zakresie dowozu dzieci do szkół, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonywał co najmniej 2 usługi o wartości 150 tys. zł każda, z zapewnieniem opieki podczas dowozu wraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany dotyczące postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności:
1) terminu realizacji zamówienia,
2) warunków i terminu płatności,
3) zmiany sposobu realizacji zamówienia.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2, mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności:
1) w zakresie pkt 1), 2), 3) w przypadku: wystąpienia „siły wyższej”, tj. między innymi katastrofy naturalnej, strajku, pożaru, eksplozji, wojny, ataku terrorystycznego;
2) w zakresie pkt 2) w przypadku: zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy,
3) w zakresie pkt 3) jeśli rozwiązania zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczynią się do uzyskania wyższej jakości końcowej zamówienia, przy czym zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy oraz pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego a Zamawiający wyrazi na nią zgodę.
4. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-08 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-06

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę podłużnic Opel Zafira- Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę podłużnic Opel Zafira a. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI