Dowóz dzieci do szkół i placówek wychowawczych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz dzieci do szkół i placówek wychowawczych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBędzin
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-08-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Będzin reprezentowane przez Prezydenta Miasta Będzina
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-04
  • Numer ogłoszenia569422-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 569422-N-2020 z dnia 2020-08-04 r.

Miasto Będzin reprezentowane przez Prezydenta Miasta Będzina: Dowóz dzieci do szkół i placówek wychowawczych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Będzin reprezentowane przez Prezydenta Miasta Będzina, krajowy numer identyfikacyjny 27625744600000, ul. ul. 11 Listopada  20 , 42-500  Będzin, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 267 92 38, e-mail przetargi@um.bedzin.pl, faks 32 267 91 34.
Adres strony internetowej (URL): http://bedzin.bip.info.pl/index.php?idmp=30&r=r
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bedzin.bip.info.pl/index.php?idmp=30&r=r

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bedzin.bip.info.pl/index.php?idmp=30&r=r

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osobiście bądź przesyłką pocztową. UWAGA: Ze względu na ogłoszony stan epidemii oraz zamknięcie od dnia 16 marca 2020 r. do odwołania Urzędu Miasta Będzinadla petentów, osoby które zechcą złożyć ofertę osobiście proszone są o wcześniejsze zgłoszenie tego faktu drogą elektroniczną na adres e-mail przetargi@um.bedzin.pl lub telefonicznie pracownikowi Urzędu – Biura Zamówień Publicznych ( 32 2679238 ) - ze względu na możliwość zaistnienia konieczność poddania się procedurom mającym na celu zachowanie środków bezpieczeństwa w celu ochrony zdrowia i życia ludzkiego.
Adres:
42-500 Będzin ul. 11 Listopada 20

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół i placówek wychowawczych
Numer referencyjny: BZP.271.30.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje dowiezienie i odwiezienie dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Będzina wraz z zapewnieniem opieki nad przewożonymi dziećmi w trakcie przejazdu, do szkół i ośrodków, do których zostały skierowane (systematyczne dowożenie wskazanych przez Zamawiającego dzieci niepełnosprawnych na trasie dom - szkoła/ośrodek - dom zgodnie z organizacją roku szkolnego w danej szkole/ośrodku oraz planem zajęć dydaktycznych dzieci, które umożliwiają dowożonym dzieciom realizację obowiązku szkolnego w okresie nauki), w okresie od daty zawarcia umowy do 31.08.2021 r., nie wcześniej jednak niż od dnia 01.09.2020 r. oraz dowiezienie i odwiezienie uczniów zamieszkałych na terenie Miasta Będzina do Szkoły Podstawowej nr 9 w Będzinie z ul. Rzecznej przez Odkrywkową na ul. Jedności 38 w okresie od daty zawarcia umowy do 25.06.2021 r., nie wcześniej jednak niż od dnia 01.09.2020 r. Zamówienie obejmuje IX części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności polegające na kierowaniu pojazdami oraz opieką nad dziećmi były wykonane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca lub podwykonawca. Nie dotyczy przedsiębiorców osobiście wykonujących przewozy drogowe, oraz osób współpracujących w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę.Liczba dni świadczenia usługi dla placówki szkolnejIX. 2020 - 22 dni X. 2020 - 22 dni XI. 2020 - 20 dni XII. 2020 - 16 dni (od 23.XII.2020 r. – 31.XII.2021 r. – ferie świąteczne)I.2021 - 19 dni II. 2021 - 10 dni (od 1.II.2021 r.- 14.II. 2021 r. - ferie zimowe)III. 2021 - 23 dniIV. 2021 - 18 dni (od 1.IV.2021r. - 6.IV.2021 r. - przerwa świąteczna)V. 2021 - 20 dniVI. 2021 - 18 dni ogółem: 188 dniLiczba dni świadczenia usługi w dni wolne od zajęć dydaktycznych w szkole:XII. 2020 - 6 dniII. 2021 - 10 dniIV. 2021 - 3 dniVI. 2021 - 3 dniVII. 2021 - 22 dniVIII. 2021 - 22 dni ogółem: 66 dniLiczba dni usługi w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. Z 2017 r., poz.1603), dającym dyrektorowi szkoły możliwość określania dodatkowych dni wolnych od zajęć dydaktyczno – wychowawczych.

II.5) Główny kod CPV: 60000000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających do 100% wartości zamówienia podstawowego. Zakres zamówień uzupełniających: 60.00.00.00-8.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-08-31

II.9) Informacje dodatkowe: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od daty zawarcia umowy do 31.08.2021 r., nie wcześniej jednak niż od dnia 01.09.2020 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Nie dotyczy
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SIWZ wzór umowy (załącznik nr 3).1. W przypadkach niżej podanych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej.1.1.Zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia może nastąpićw przypadku:- realizacji dodatkowych usług,,- udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług,- przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,-działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, zjawiska gospodarcze lub pogodowe, zmiana harmonogramu roku szkolnego), w pełni niezależnej od Stron umowy, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania prac,-przeszkód technicznych w pełni niezależnych od Stron umowy, mających bezpośredni wpływna termin wykonania zamówienia,-wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,-braku możliwości wykonywania umowy z uwagi na okoliczności związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 lub innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania o wpływie w/w okoliczności na termin wykonania zamówienia wraz z dołączeniem stosownych dokumentów na ich potwierdzenie), -zmiany przepisów prawa.1.2. Zmiana umowy może nastąpić także w sytuacji, gdy zmianie ulegnie miejsce zamieszkania dziecka, adres Placówki Oświatowej lub w przypadku zgłoszenia przez rodzica/opiekuna dziecka jego rezygnacji z dowozu oraz w przypadku zmiany ilości dzieci objętych dowozem z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. W takiej sytuacji Wykonawca lub Zamawiający może ubiegać się od drugiej Strony o zmianę kosztów w związku z sytuacją j.w.1.3. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić również w przypadku urzędowej zmiany wysokości podatku od towarów i usług:-Zamawiający dokona zmiany wynagrodzenia wg zasady: netto bez zmian, podatek VAT zostanie podwyższony, bądź obniżony zgodnie z ustawową zmianą, cena brutto zostanie zwiększona lub zmniejszona co wynikać będzie bezpośrednio ze zmiany stawki VAT.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-13, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Oddział integracyjny w Szkole Podstawowej nr 11 w Będzinie, ul. Broniewskiego 12
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagany jeden opiekun. Należy przewidzieć 2 kursy powrotne. 1.Będzin, ul. S. Małachowskiego 42 -2 dzieci 2. Będzin, ul. Modrzejowska 59 - 1 dziecko 3. Będzin, ul. Piłsudskiego 19 -2 dzieci 4.Będzin, ul. Gen. W. Andersa 5 -1 dziecko 5. Będzin, ul. Kopernika 11 -1 dziecko 6. Będzin, ul. Sienkiewicza 31b -1 dziecko 7. Będzin, ul. Skalskiego 10 -1 dziecko
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Szkoła Podstawowa nr 3 w Będzinie, ul. Kołłątaja 63 (Będzin-Grodziec)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagany jeden opiekun. 1.Będzin, ul. Gen. W. Andersa 17 -1 dziecko 2.Będzin, ul. Koszelew 15 -1 dziecko
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Będzinie, ul. 11 Listopada 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymaganych dwóch opiekunów. Dopuszcza się obecność jednego opiekuna w sytuacji przewozu nie więcej niż 5 dzieci. Należy przewidzieć dwa kursy powrotne. 1. Będzin, ul. M. Konopnickiej 21 -1 dziecko 2. Będzin, ul. bp. A Śmigielskiego 7a -1 dziecko 3. Będzin, ul. Wolności 260 -1 dziecko 4. Będzin, ul. Z. Sierakowskiego 5 -1 dziecko 5. Będzin, ul. Zwycięstwa 20 -1 dziecko na wózku 6. Będzin, ul. S. Skalskiego 3 -1 dziecko 7. Będzin, ul. Wojska Polskiego 22 -1 dziecko 8. Będzin, ul. Pokoju 167 -1 dziecko 9. Będzin, ul. W. Szymborskiej 7 - 1 dziecko (tylko dowóz do domu po zajęciach) 10. Będzin, ul. gen. W. Andersa 15 -1 dziecko 11. Będzin, ul. gen. Żwirki i Wigury 24A -1 dziecko
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zespół Szkół Specjalnych w Czeladzi, ul. Szpitalna 85
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagany jeden opiekun. Należy przewidzieć dwa kursy powrotne. 1. Będzin, ul. S. Skalskiego 3 -1 dziecko 2. Będzin, ul. W. Wróblewskiego 15 -1 dziecko 3. Będzin, ul. Małachowskiego 28 -3 dzieci 4. Będzin, ul. Rewolucjonistów 1A -1 dziecko 5. Będzin, ul. Modrzejowska 44 -1 dziecko
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej, ul. Swobodna 59
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymaganych dwóch opiekunów. Dopuszcza się obecność jednego opiekuna w sytuacji przewozu nie więcej niż 5 dzieci. Należy przewidzieć dwa kursy powrotne. 1. Będzin, ul. Przyjaźni 1 -1 dziecko 2. Będzin, ul. Kamienna 7 -1 dziecko 3. Będzin, ul. Żwirki i Wigury 5 -1 dziecko 4. Będzin, ul. Cynkowa 21D - 1 dziecko na wóz ku 5. Będzin, ul. Sienkiewicza 31B -1 dziecko 6. Będzin, ul. Modrzejowska 46 -2 dzieci 7. Będzin, ul. Gen. W. Andersa 5, -1 dziecko, oddział przedszkolny 8. Będzin, ul. Traugutta 2 -1 dziecko na wózku 9. Będzin, ul. Limanowskiego 68 -1 dziecko
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej, ul. Swobodna 59
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymaganych dwóch opiekunów. Dopuszcza się obecność jednego opiekuna w sytuacji przewozu nie więcej niż 5 dzieci. Należy przewidzieć dwa kursy powrotne. 1. Będzin-Grodziec, ul. Kołłątaja 42 -1 dziecko 2. Będzin, ul. Cz. Miłosza 81 -1 dziecko 3. Będzin, ul. Dabrowska 67 -2 dzieci 4. Będzin, ul. Modrzejowska 27 -1 dziecko 5. Będzin, ul. A. Bilika 5a -1 dziecko 6. Będzin, ul. G. Narutowicza 2 -1 dziecko 7. Będzin, ul. Wolności 76A -1 dziecko 8. Będzin, ul. Sadowa 6 -1 dziecko 9. Będzin, ul. Skalskiego 2 -1 dziecko na wózku
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Zespół Szkolno-Przedszkolny dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących w Katowicach, ul. Grażyńskiego 17 i Szkoła Podstawowa nr 39 w Katowicach ul. Ścigały 17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagany jeden opiekun. Zespół Szkolno-Przedszkolny dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących w Katowicach, ul. Grażyńskiego 171. Będzin, ul. J. Retingera 6 -1 dziecko2. Będzin, ul. J. Matejki 6 -1 dziecko3. Będzin, ul. Modrzejowska 79 -1 dziecko Szkoła Podstawowa nr 39 w Katowicach ul. Ścigały 171. Będzin, Al. Kołłątaja 24 - 1 dziecko
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Sosnowcu, ul. Bohaterów Monte Cassino 46 i Zespół Szkół Specjalnych nr 4 w Sosnowcu, ul. Franciszkańska 5A
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagany jeden opiekun. Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Sosnowcu, ul. Bohaterów Monte Cassino 46 1. Będzin, ul. Osiedlowa 36 -1 dziecko Zespół Szkół Specjalnych nr 4 w Sosnowcu, ul. Franciszkańska 5A1. Będzin, ul. Jabłoniowa 37 -1 dziecko
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Szkoła Podstawowa nr 9 w Będzinie, ul. Jedności 38
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej nr 9 w Będzinie, ul. Jedności 38. Godziny dowozu : 6.55 - 51 uczniów (Kl. VI – VIII) 7.30 - 60 uczniów (Kl. „O” i Kl. I – V) 09.15 lub 10.15 - 22 uczniów - klasy I – III SP Odjazdy z Niepiekła (zatoczka przy ul. Rzecznej) przez ul. Odkrywkową do Szkoły Podstawowej nr 9 przy ul. Jedności 38Godziny odjazdu ze szkoły po lekcjach: 13:50 - 58 uczniów 14:45 - 60 uczniów 15:35 - 15 uczniówWymaga się aby autobus był wyposażony w pasy bezpieczeństwa, drzwi automatycznie zamykane, antypoślizgowe podłoże, gwarantujące pełne bezpieczeństwo pasażerów, ogrzewanie.Liczba miejsc w autobusie – 60.W przypadku dowozu i odwozu mniejszej liczby uczniów możliwy jest przewóz pojazdem przewidzianym na mniejszą liczbę osób. Zabrania się używania samochodów osobowych mających poniżej ośmiu miejsc siedzących.Rok produkcji pojazdu – nie wcześniej niż 2005 rok.Liczba dzieci dowożonych o poszczególnych godzinach może ulec zmianie w przypadku zmiany planu zajęć uczniów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam Przewoźników do współpracy na Czechy i Węgry - Gliwice / Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam Przewoźników do współpracy w realizacji transportów na trasach międzynarodowych. Trasy bilateralne: Polska-Czechy/Węgry- Polska (export/import). Miejsce załadunku / rozładunku w PL: Gliwice / Tychy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI