Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWĘ FABRYCZNIE NOWEGO AMBULANSU SANITARNEGO (TYPU A) WRAZ Z FABRYCZNIE NOWYMI NOSZAMI MEDYCZNYMI DO TRANSPORTU PACJENTÓW DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W KORONOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Koronowie
1.3.) Oddział zamawiającego: SPZOZ Koronowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092356159
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 55
1.5.2.) Miejscowość: Koronowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-010
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 523822353
1.5.8.) Numer faksu: 523822353
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spzoz.koronowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koronowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWĘ FABRYCZNIE NOWEGO AMBULANSU SANITARNEGO (TYPU A) WRAZ Z FABRYCZNIE NOWYMI NOSZAMI MEDYCZNYMI DO TRANSPORTU PACJENTÓW DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W KORONOWIE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad790b37-0427-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00257941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00135746/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU WRAZ Z WYPOSAŻENIEM
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad790b37-0427-11ed-9a86-f6f4c648a056
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 16. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości- „dodaj załącznik” W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz.U.2020.2452)., opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
17. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
18. Regulamin Platformy e-Zamówienia określa minimalne wymagania techniczne, które dotyczą sprzętu używanego, celem korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia.
19. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia, użytkownik może skorzystać z formularza na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl – opcja „Zgłoś problem” lub za pośrednictwem numeru kontaktowego, oddanego na tej stronie.
20. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, które uniemożliwiają komunikowanie się Wykonawcy z Zamawiającym, za pośrednictwem ww. Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość komunikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@spzoz.koronowo.pl (uwaga: nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą przy ul. Dworcowa 55, 86-010 Koronowo, NIP 554-22-27-553, REGON 092356159.
2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi przetwarzanymi przez Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Koronowie można kontaktować się z Administratorem za pomocą adresu e-mail: sekretariat@spozoz.koronowo.pl lub nr tel. (52) 3822-353.
3. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu
i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Koronowie, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień za pomocą adresu e-mail: iod@spzoz.koronowo.pl lub tel. 729 057 573.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie
a) art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu i zakresie prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz obsługi wszystkich procedur wynikłych na każdym etapie wykonania zamówienia,
b) art. 6 ust 1 lit. b w celu zawarcia umowy lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
c) art. 6 ust. 1 lit f RODO w celu ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, administrator przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach ustawy Pzp, związanych
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
9. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26..2.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO AMBULANSU SANITARNEGO (TYPU A) WRAZ Z FABRYCZNIE NOWYMI NOSZAMI MEDYCZNYMI DO TRANSPORTU PACJENTÓW DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W KORONOWIE
4.2.6.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował następującym kryterium:
Cena ofertowa brutto 60%= 60 pkt
Termin wykonania 40%= 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
a) w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, za spełnienie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że posiada zarejestrowaną działalność gospodarczą z przedmiotem działalności PKD obejmującą sprzedaż pojazdów samochodowych,
b) w odniesieniu do spełnienia warunku w zakresie zdolności zawodowej do wykonania zamówienia zamawiający uzna Wykonawcę, jeżeli wykaże w formie oświadczenia, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował na wymaganym umową poziomie co najmniej 2 (dwie) dostawy ambulansów,
a) w odniesieniu do spełnienia warunku w zakresie zdolności technicznej do wykonania zamówienia zamawiający uzna wykonawcę, jeżeli wykaże: w formie oświadczenia prawo dysponowania pomieszczeniami salonu i serwisu samochodów, w formie oświadczenia posiadanie polisy OC
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, za spełnienie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że posiada zarejestrowaną działalność gospodarczą z przedmiotem działalności PKD obejmującą sprzedaż pojazdów samochodowych,
b) w odniesieniu do spełnienia warunku w zakresie zdolności zawodowej do wykonania zamówienia zamawiający uzna Wykonawcę, jeżeli wykaże w formie oświadczenia, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował na wymaganym umową poziomie co najmniej 2 (dwie) dostawy ambulansów,
a) w odniesieniu do spełnienia warunku w zakresie zdolności technicznej do wykonania zamówienia zamawiający uzna wykonawcę, jeżeli wykaże: w formie oświadczenia prawo dysponowania pomieszczeniami salonu i serwisu samochodów, w formie oświadczenia posiadanie polisy OC
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, odpowiednio na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Kopia ze świadectwa homologacji (bez załączników) dla oferowanego skompletowanego ambulansu sanitarnego (świadectwo homologacji pojazdu w rozumieniu art. 2 pkt. 71-74 ustawy z dnia 20.06.1997r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2022.988)
Certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną potwierdzający zgodność zabudowy
medycznej z wymogami normy PN EN 1789+A2:2015 lub “równoważnej” w zakresie ambulansu typu A
Deklaracja zgodności CE lub inny obowiązujący prawem dokument dopuszczający do obrotu jako wyrób medyczny (zgodnie z Ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach
medycznych – tekst jednolity: Dz.U.2021.1565)- dotyczy noszy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa każdy z Wykonawców, jako oświadczenie własne Wykonawcy. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-09 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-09 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni