Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa znaków drogowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT IŁAWSKI - POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W IŁAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510854569
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 33A
1.5.2.) Miejscowość: Iława
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@powiat-ilawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-ilawski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa znaków drogowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d17a2803-b89a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059124
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002406/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa znaków drogowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zd_ilawa3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zd_ilawa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrówwsprawieużyciaśrodkówkomunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówieniapublicznegoorazudostępnienia iprzechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z2017 r. poz.1320;dalej:“Rozporządzenie wsprawie środków komunikacji”), określa niezbędnewymaganiasprzętowo -aplikacyjne umożliwiającepracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp dosieciInternetogwarantowanej przepustowościnie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PClubMAConastępującej konfiguracji: pamięć min. 2GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lubjegonowszawersja,jeden z systemów operacyjnych - MSWindows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lubichnowszewersje,c)zainstalowana dowolna przeglądarkainternetowa, w przypadku InternetExplorerminimalniewersja 100.,d) włączona obsługa JavaScript,e)zainstalowany program AdobeAcrobatReader lubinnyobsługujący format plików .pdf,f)Platformazakupowa.pl działa wedługstandarduprzyjętegowkomunikacji sieciowej - kodowanieUTF8,g) Oznaczenie czasu odbiorudanychprzezplatformęzakupową stanowi datę oraz dokładnyczas (hh:mm:ss) generowany wg.czasulokalnegoserwerasynchronizowanego z zegarem GłównegoUrzędu Miar.6. Wykonawca,przystępującdoniniejszegopostępowania o udzielenie zamówieniapublicznego:a) akceptujewarunkikorzystaniazplatformazakupowa.pl określone w Regulaminiezamieszczonym na stronieinternetowejpod linkiemwzakładce „Regulamin" oraz uznaje go zawiążący,b) zapoznał i stosuje siędoInstrukcjiskładaniaofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 2.Zamawiający rekomendujewykorzystanieformatów:.pdf .doc.xls .jpg (.jpeg) ze szczególnymwskazaniem na .pdf2. W celuewentualnejkompresjidanychZamawiający rekomenduje wykorzystaniejednego z formatów:a) .zip b).7Z3.Wśródformatówpowszechnych a NIE występujących wrozporządzeniu występują: .rar .gif.bmp.numbers.pages.Dokumenty złożone w takich plikachzostaną uznane za złożonenieskutecznie.4.Zamawiającyzwracauwagę na ograniczenia wielkościplików podpisywanych profilemzaufanym, którywynosi max10MB,oraz na ograniczenie wielkościplików podpisywanych w aplikacjieDoApp służącejdoskładaniapodpisu osobistego, który wynosi max5MB.5. Ze względu na niskie ryzykonaruszeniaintegralnościpliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu,zamawiający zaleca, w miaręmożliwości,przekonwertowanie plików składających się na ofertę naformat .pdf i opatrzenieichpodpisemkwalifikowanym PAdES. 6.Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyćzewnętrznympodpisem XAdES. Wykonawcapowinien pamiętać, aby plik zpodpisemprzekazywaćłącznie zdokumentem podpisywanym.7.Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DT4B.260.16.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa znaków drogowych do OD Iława (14-200 Iława, Ul. Wyszyńskiego 45). Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SWZ „przedmiotem zamówienia”.2. Znaki (wielkości średniej) i tablice drogowe należy wykonać na podkładzie ocynkowanym z podwójnie giętą krawędzią, lico tarczy wykonać z foli odblaskowej II generacji (na znakach typu „E” wymagana wielkość liter dużych – 16 cm a małych 10,5 cm zaś grubość liter 2,5 cm). Zamówienie obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem znaków, tablic drogowych oraz kosztami załadunku, transportu i rozładunku do OD w Iławie. 3. Wymagania techniczne: 3.1. Znaki drogowe pionowe: a) Znaki drogowe i elementy oznakowania pionowego winny spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U z dnia 23 grudnia 2003 r. Nr 220, poz. 2181)b) Wymiary znaków, symbole i kolorystyka powinny odpowiadać wzorom podanym w „Instrukcji o znakach drogowych pionowych” oraz powinny spełniać warunki zawarte w niniejszych warunkach uczestnictwa.c) Tarcze znaków winny być wykonane z blachy ocynkowanej o grubości min. 1,25 mm podwójnie zaginanej krawędziowo, a przy powierzchni tarczy tablicy > 1 m2 - grubość min. 1,5 mm, podwójnie zaginana krawędziowo oraz dodatkowo narożniki znaku i tablicy powinny być zaokrąglone.d) Tarcze znaków typu „E” muszą być wzmocnione profilami konstrukcyjno-montażowymi umieszczonymi w układzie poziomym o długości min. 80% szerokości tarczy znaku.e) Tylna strona tarczy znaków winna być zabezpieczona matową farbą natryskową, nieodblaskową barwy ciemnoszarej, o grubości powłoki min. 60 mikronów.f) Folia odblaskowa użyta do wykonania znaku powinna: folia typu 2 - posiadać siedmioletni czas trwałości użytkowania i wykazywać pełne związanie z tarczą znaku przez ten okres.g) Każdy znak drogowy winien posiadać tabliczkę informacyjną zawierającą następujące dane: • numer i datę normy, • klasy istotnych właściwości wyrobu, • miesiąc i rok produkcji, • nazwę, znak handlowy i inne oznaczenia identyfikujące producenta lub dostawcę jeśli nie jest producentem,• znak budowlany B, lub numer Aprobaty Technicznej , • numer certyfikatu zgodności i numer jednostki certyfikującej• Właścicielem znaku jest „Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie ul. T. Kościuszki 33A, 14 – 200 Iława Tel. (0-89) 648 54 68 h) Wszystkie znaki wykonać z folii odblaskowej II generacji.i) Wszystkie materiały użyte do produkcji znaków muszą posiadać atesty i certyfikaty zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 12899-1:2010. Do produkcji lic znaków należy użyć folii odblaskowej z certyfikatem CE.j) Znaki muszą posiadać aktualne certyfikaty, świadectwa bądź aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w drogownictwie.k) Napisy musza być wykonane w sposób wyraźny, czytelny w normalnych warunkach przez cały okres użytkowania znaku.3.2. Transport W trakcie transportu należy zabezpieczyć asortyment przed przemieszczaniem, ocieraniem o siebie i uszkodzeniem. Przy rozładunku należy zachować kolejność zdejmowania oznakowania ze środka transportowego aby uniknąć porysowania powierzchni szczególnie pokrytych folią. 4. Szczegółowy wykaz znaków i tablic drogowych został zawarty w kosztorysie ofertowym w załączniku nr 2 do umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4