Dostawa znaków drogowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa znaków drogowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoIława
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-27
  • ZamawiającyPOWIAT IŁAWSKI - POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W IŁAWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00059124
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa znaków drogowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT IŁAWSKI - POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W IŁAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510854569

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 33A

1.5.2.) Miejscowość: Iława

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@powiat-ilawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-ilawski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa znaków drogowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d17a2803-b89a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059124

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002406/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa znaków drogowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zd_ilawa

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zd_ilawa

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrówwsprawieużyciaśrodkówkomunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówieniapublicznegoorazudostępnienia iprzechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z2017 r. poz.1320;dalej:“Rozporządzenie wsprawie środków komunikacji”), określa niezbędnewymaganiasprzętowo -aplikacyjne umożliwiającepracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp dosieciInternetogwarantowanej przepustowościnie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PClubMAConastępującej konfiguracji: pamięć min. 2GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lubjegonowszawersja,jeden z systemów operacyjnych - MSWindows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lubichnowszewersje,c)zainstalowana dowolna przeglądarkainternetowa, w przypadku InternetExplorerminimalniewersja 100.,d) włączona obsługa JavaScript,e)zainstalowany program AdobeAcrobatReader lubinnyobsługujący format plików .pdf,f)Platformazakupowa.pl działa wedługstandarduprzyjętegowkomunikacji sieciowej - kodowanieUTF8,g) Oznaczenie czasu odbiorudanychprzezplatformęzakupową stanowi datę oraz dokładnyczas (hh:mm:ss) generowany wg.czasulokalnegoserwerasynchronizowanego z zegarem GłównegoUrzędu Miar.6. Wykonawca,przystępującdoniniejszegopostępowania o udzielenie zamówieniapublicznego:a) akceptujewarunkikorzystaniazplatformazakupowa.pl określone w Regulaminiezamieszczonym na stronieinternetowejpod linkiemwzakładce „Regulamin" oraz uznaje go zawiążący,b) zapoznał i stosuje siędoInstrukcjiskładaniaofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 2.Zamawiający rekomendujewykorzystanieformatów:.pdf .doc.xls .jpg (.jpeg) ze szczególnymwskazaniem na .pdf2. W celuewentualnejkompresjidanychZamawiający rekomenduje wykorzystaniejednego z formatów:a) .zip b).7Z3.Wśródformatówpowszechnych a NIE występujących wrozporządzeniu występują: .rar .gif.bmp.numbers.pages.Dokumenty złożone w takich plikachzostaną uznane za złożonenieskutecznie.4.Zamawiającyzwracauwagę na ograniczenia wielkościplików podpisywanych profilemzaufanym, którywynosi max10MB,oraz na ograniczenie wielkościplików podpisywanych w aplikacjieDoApp służącejdoskładaniapodpisu osobistego, który wynosi max5MB.5. Ze względu na niskie ryzykonaruszeniaintegralnościpliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu,zamawiający zaleca, w miaręmożliwości,przekonwertowanie plików składających się na ofertę naformat .pdf i opatrzenieichpodpisemkwalifikowanym PAdES. 6.Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyćzewnętrznympodpisem XAdES. Wykonawcapowinien pamiętać, aby plik zpodpisemprzekazywaćłącznie zdokumentem podpisywanym.7.Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DT4B.260.16.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa znaków drogowych do OD Iława (14-200 Iława, Ul. Wyszyńskiego 45). Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SWZ „przedmiotem zamówienia”.2. Znaki (wielkości średniej) i tablice drogowe należy wykonać na podkładzie ocynkowanym z podwójnie giętą krawędzią, lico tarczy wykonać z foli odblaskowej II generacji (na znakach typu „E” wymagana wielkość liter dużych – 16 cm a małych 10,5 cm zaś grubość liter 2,5 cm). Zamówienie obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem znaków, tablic drogowych oraz kosztami załadunku, transportu i rozładunku do OD w Iławie. 3. Wymagania techniczne: 3.1. Znaki drogowe pionowe: a) Znaki drogowe i elementy oznakowania pionowego winny spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U z dnia 23 grudnia 2003 r. Nr 220, poz. 2181)b) Wymiary znaków, symbole i kolorystyka powinny odpowiadać wzorom podanym w „Instrukcji o znakach drogowych pionowych” oraz powinny spełniać warunki zawarte w niniejszych warunkach uczestnictwa.c) Tarcze znaków winny być wykonane z blachy ocynkowanej o grubości min. 1,25 mm podwójnie zaginanej krawędziowo, a przy powierzchni tarczy tablicy > 1 m2 - grubość min. 1,5 mm, podwójnie zaginana krawędziowo oraz dodatkowo narożniki znaku i tablicy powinny być zaokrąglone.d) Tarcze znaków typu „E” muszą być wzmocnione profilami konstrukcyjno-montażowymi umieszczonymi w układzie poziomym o długości min. 80% szerokości tarczy znaku.e) Tylna strona tarczy znaków winna być zabezpieczona matową farbą natryskową, nieodblaskową barwy ciemnoszarej, o grubości powłoki min. 60 mikronów.f) Folia odblaskowa użyta do wykonania znaku powinna: folia typu 2 - posiadać siedmioletni czas trwałości użytkowania i wykazywać pełne związanie z tarczą znaku przez ten okres.g) Każdy znak drogowy winien posiadać tabliczkę informacyjną zawierającą następujące dane: • numer i datę normy, • klasy istotnych właściwości wyrobu, • miesiąc i rok produkcji, • nazwę, znak handlowy i inne oznaczenia identyfikujące producenta lub dostawcę jeśli nie jest producentem,• znak budowlany B, lub numer Aprobaty Technicznej , • numer certyfikatu zgodności i numer jednostki certyfikującej• Właścicielem znaku jest „Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie ul. T. Kościuszki 33A, 14 – 200 Iława Tel. (0-89) 648 54 68 h) Wszystkie znaki wykonać z folii odblaskowej II generacji.i) Wszystkie materiały użyte do produkcji znaków muszą posiadać atesty i certyfikaty zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 12899-1:2010. Do produkcji lic znaków należy użyć folii odblaskowej z certyfikatem CE.j) Znaki muszą posiadać aktualne certyfikaty, świadectwa bądź aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w drogownictwie.k) Napisy musza być wykonane w sposób wyraźny, czytelny w normalnych warunkach przez cały okres użytkowania znaku.3.2. Transport W trakcie transportu należy zabezpieczyć asortyment przed przemieszczaniem, ocieraniem o siebie i uszkodzeniem. Przy rozładunku należy zachować kolejność zdejmowania oznakowania ze środka transportowego aby uniknąć porysowania powierzchni szczególnie pokrytych folią. 4. Szczegółowy wykaz znaków i tablic drogowych został zawarty w kosztorysie ofertowym w załączniku nr 2 do umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania doświadczenia zamawiający żąda, Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium2. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości:400,00 zł (słownie: czterysta złotych) 3. Wykonawca wnosi wadium następujących formach: w pieniądzu: przelewem na konto zamawiającego:Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, Bank BGŻ BNP Paribas S.A. Oddział w Iławie Nr 65 2030 0045 1110 0000 0167 0730z adnotacją: Wadium- nr sprawy DT4B.260.16.2021 – Dostawa znaków drogowych4. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuję się termin uznania na rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. 6. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. 7. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 8. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 9. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 7 pkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej:4. - beneficjent gwarancji, tj. Powiat Iławski, ul. Gen Wł. Andersa 2 A, 14-200 Iława, NIP 744-17-74-059 reprezentowanym przez jego jednostkę organizacyjną – Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, ul. Tadeusza Kościuszki 33A, 14-200 Iława.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości opowyższych okolicznościach.2. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedyniewynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonanej części umowy.3. Odstąpienie od umowypowinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinnozawierać uzasadnienie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zd_ilawa w myśl Ustawy na stronie internetowej prowadzonego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-27 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę tylnej klapy do Mercedes glc 22r- Elbląg
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę tylnej klapy do Mercedes glc 22r. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI