Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa zasłon przeciwśnieżnych do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: (81) 7495350
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zasłon przeciwśnieżnych do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9de1382-0e43-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00283066
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054425/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.26 Dostawa zasłon przeciwśnieżnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,94597,1439c5f297b2d55c8bc72905cf4ac5df.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. z 2017, poz. 1219 ze zm.)
a) pomocą elektronicznej Platformy Zamówień Publicznych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie pod adresem: https://zdw-lublin.logintrade.net
(dalej zwaną: „Platformą”), do której dostęp możliwy jest również poprzez stronę internetową Zamawiającego wskazaną w pkt I SWZ.
b) Niniejsze postępowanie znajduje się w wykazie postępowań prowadzonych przez Zamawiającego zamieszczonych na Platformie https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
2. Ilekroć w Specyfikacji Warunków Zamówienia lub w przepisach o zamówieniach publicznych mowa jest o stronie internetowej należy przez to rozumieć Platformę.
3. Postępowania zakupowe prowadzone są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie https://zdw-lublin.logintrade.net/. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
4. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie:
a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Internet Explorer 10 i nowsze, Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera
b) Pozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci Internet, obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax, włączona obsługa JavaScript, zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s, zainstalowany Acrobat Reader, zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
c) W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe: dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11, dla Windows 8: Internet Explorer 11, dla Windows 10: Internet Explorer 11
d) Instrukcje składania ofert środkiem komunikacji elektronicznej w postępowaniach dostępne są na stronie https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html w zakładce INSTRUKCJE
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
> administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor ZDW w Lublinie, ul. Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin.
> z inspektorem danych osobowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie można skontaktować się za pomocą e-maila: iod@zdw.lublin.pl*
> Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Dotyczącego:
„Dostawy zasłon przeciwśnieżnych do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie”
- prowadzonym w trybie podstawowym.
> odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 ustawy z dnia
11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”;
> Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
> obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
> w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
> posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
> nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZU.372.183.2022.ak
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – Dostawa RDW Biała Podlaska (obwód drogowy od Łuków ul. Łapiguz 112) - ilość 2000 mb
Zasłona przeciwśnieżna powinna być wykonana z tworzywa sztucznego. Zasłona powinna posiadać niejednakowego kształtu oka, które powinny być rozmieszczone nierównomiernie, tworząc efekt dodatkowego zawirowania wiatru niosącego śnieg. Zasłona przeciwśnieżna, umieszczona w wymaganej odległości od korony drogi, nie powinna dopuszczać lub w dużym stopniu ograniczać nawiewanie śniegu na korpus drogowy.
Wymagania dotyczące dostawy:
> Materiał - tworzywo sztuczne
> Wysokość zasłony 1,20 m
> Gramatura 780 g/mb [+(-)] 10 g/mb
> Rolki po 25,0 mb
> Gwarancja powinna obejmować odporność na rozrywanie (przy niskich i wysokich temperaturach i podmuchach wiatru wiejącego z prędkością do 90 km/h przy prawidłowo założonej zasłonie i wykazywać odporność na promieniowanie UV).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34928310-4 - Ogrodzenia ochronne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
1. Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma PC = 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
Pc=(Cena oferty najtańszej)/(Cena oferty ocenianej)X10
2. Udzielony okres gwarancji – znaczenie kryterium 40 %
• Oferty z okresem gwarancji równym 12 miesięcy (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR = 0 pkt.
• Oferty z okresem gwarancji równym 24 miesiące (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR = 5 pkt.
• Oferty z okresem gwarancji równym 36 miesięcy (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR = 10 pkt.
W przypadku nie wskazania okresu oferowanej gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji tj. 12 miesięcy.
Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów obliczoną według wzoru:
P = PC x 60 % + PR x 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: udzielony okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – Dostawa RDW Chełm, obwód drogowy:
• od Chełm ul. Szpitalna 53 – ilość 1500 mb
• od Krzczonów, ul. Żeromskiego 4 – ilość 1000 mb
Zasłona przeciwśnieżna powinna być wykonana z tworzywa sztucznego. Zasłona powinna posiadać niejednakowego kształtu oka, które powinny być rozmieszczone nierównomiernie, tworząc efekt dodatkowego zawirowania wiatru niosącego śnieg. Zasłona przeciwśnieżna, umieszczona w wymaganej odległości od korony drogi, nie powinna dopuszczać lub w dużym stopniu ograniczać nawiewanie śniegu na korpus drogowy.
Wymagania dotyczące dostawy:
> Materiał - tworzywo sztuczne
> Wysokość zasłony 1,20 m
> Gramatura 780 g/mb [+(-)] 10 g/mb
> Rolki po 25,0 mb
> Gwarancja powinna obejmować odporność na rozrywanie (przy niskich i wysokich temperaturach i podmuchach wiatru wiejącego z prędkością do 90 km/h przy prawidłowo założonej zasłonie i wykazywać odporność na promieniowanie UV).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34928310-4 - Ogrodzenia ochronne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
1. Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma PC = 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
Pc=(Cena oferty najtańszej)/(Cena oferty ocenianej)X10
2. Udzielony okres gwarancji – znaczenie kryterium 40 %
• Oferty z okresem gwarancji równym 12 miesięcy (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR = 0 pkt.
• Oferty z okresem gwarancji równym 24 miesiące (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR = 5 pkt.
• Oferty z okresem gwarancji równym 36 miesięcy (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR = 10 pkt.
W przypadku nie wskazania okresu oferowanej gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji tj. 12 miesięcy.
Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów obliczoną według wzoru:
P = PC x 60 % + PR x 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: udzielony okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 – Dostawa RDW Hrubieszów (obwód drogowy od Tyszowce, ul. Wielka 103) - ilość 3000 mb
Zasłona przeciwśnieżna powinna być wykonana z tworzywa sztucznego. Zasłona powinna posiadać niejednakowego kształtu oka, które powinny być rozmieszczone nierównomiernie, tworząc efekt dodatkowego zawirowania wiatru niosącego śnieg. Zasłona przeciwśnieżna, umieszczona w wymaganej odległości od korony drogi, nie powinna dopuszczać lub w dużym stopniu ograniczać nawiewanie śniegu na korpus drogowy.
Wymagania dotyczące dostawy:
> Materiał - tworzywo sztuczne
> Wysokość zasłony 1,20 m
> Gramatura 780 g/mb [+(-)] 10 g/mb
> Rolki po 25,0 mb
> Gwarancja powinna obejmować odporność na rozrywanie (przy niskich i wysokich temperaturach i podmuchach wiatru wiejącego z prędkością do 90 km/h przy prawidłowo założonej zasłonie i wykazywać odporność na promieniowanie UV).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34928310-4 - Ogrodzenia ochronne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
1. Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma PC = 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
Pc=(Cena oferty najtańszej)/(Cena oferty ocenianej)X10
2. Udzielony okres gwarancji – znaczenie kryterium 40 %
• Oferty z okresem gwarancji równym 12 miesięcy (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR = 0 pkt.
• Oferty z okresem gwarancji równym 24 miesiące (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR = 5 pkt.
• Oferty z okresem gwarancji równym 36 miesięcy (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR = 10 pkt.
W przypadku nie wskazania okresu oferowanej gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji tj. 12 miesięcy.
Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów obliczoną według wzoru:
P = PC x 60 % + PR x 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: udzielony okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4 – Dostawa RDW Lublin z/s w Bychawie, obwód drogowy:
• - od Krzczonów, ul. Żeromskiego 4 – ilość 10500 mb
• od Bełżyce, ul. Żeromskiego 3 – ilość 4000 mb
Zasłona przeciwśnieżna powinna być wykonana z tworzywa sztucznego. Zasłona powinna posiadać niejednakowego kształtu oka, które powinny być rozmieszczone nierównomiernie, tworząc efekt dodatkowego zawirowania wiatru niosącego śnieg. Zasłona przeciwśnieżna, umieszczona w wymaganej odległości od korony drogi, nie powinna dopuszczać lub w dużym stopniu ograniczać nawiewanie śniegu na korpus drogowy.
Wymagania dotyczące dostawy:
> Materiał - tworzywo sztuczne
> Wysokość zasłony 1,20 m
> Gramatura 780 g/mb [+(-)] 10 g/mb
> Rolki po 25,0 mb
> Gwarancja powinna obejmować odporność na rozrywanie (przy niskich i wysokich temperaturach i podmuchach wiatru wiejącego z prędkością do 90 km/h przy prawidłowo założonej zasłonie i wykazywać odporność na promieniowanie UV).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34928310-4 - Ogrodzenia ochronne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
1. Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma PC = 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
Pc=(Cena oferty najtańszej)/(Cena oferty ocenianej)X10
2. Udzielony okres gwarancji – znaczenie kryterium 40 %
• Oferty z okresem gwarancji równym 12 miesięcy (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR = 0 pkt.
• Oferty z okresem gwarancji równym 24 miesiące (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR = 5 pkt.
• Oferty z okresem gwarancji równym 36 miesięcy (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR = 10 pkt.
W przypadku nie wskazania okresu oferowanej gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji tj. 12 miesięcy.
Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów obliczoną według wzoru:
P = PC x 60 % + PR x 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: udzielony okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5 – Dostawa RDW Parczew, obwód drogowy:
• od Parczew, ul. 11 Listopada 98 – ilość 1000 mb
• od Ostrów Lubelski, ul. Lubartowska 62 – ilość 2000 mb
Zasłona przeciwśnieżna powinna być wykonana z tworzywa sztucznego. Zasłona powinna posiadać niejednakowego kształtu oka, które powinny być rozmieszczone nierównomiernie, tworząc efekt dodatkowego zawirowania wiatru niosącego śnieg. Zasłona przeciwśnieżna, umieszczona w wymaganej odległości od korony drogi, nie powinna dopuszczać lub w dużym stopniu ograniczać nawiewanie śniegu na korpus drogowy.
Wymagania dotyczące dostawy:
> Materiał - tworzywo sztuczne
> Wysokość zasłony 1,20 m
> Gramatura 780 g/mb [+(-)] 10 g/mb
> Rolki po 25,0 mb
> Gwarancja powinna obejmować odporność na rozrywanie (przy niskich i wysokich temperaturach i podmuchach wiatru wiejącego z prędkością do 90 km/h przy prawidłowo założonej zasłonie i wykazywać odporność na promieniowanie UV).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34928310-4 - Ogrodzenia ochronne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
1. Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma PC = 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
Pc=(Cena oferty najtańszej)/(Cena oferty ocenianej)X10
2. Udzielony okres gwarancji – znaczenie kryterium 40 %
• Oferty z okresem gwarancji równym 12 miesięcy (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR = 0 pkt.
• Oferty z okresem gwarancji równym 24 miesiące (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR = 5 pkt.
• Oferty z okresem gwarancji równym 36 miesięcy (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR = 10 pkt.
W przypadku nie wskazania okresu oferowanej gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji tj. 12 miesięcy.
Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów obliczoną według wzoru:
P = PC x 60 % + PR x 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: udzielony okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6 – Dostawa RDW Puławy (obwód drogowy: od Annopol, ul. Skały 24) – ilość 4500 mb
Zasłona przeciwśnieżna powinna być wykonana z tworzywa sztucznego. Zasłona powinna posiadać niejednakowego kształtu oka, które powinny być rozmieszczone nierównomiernie, tworząc efekt dodatkowego zawirowania wiatru niosącego śnieg. Zasłona przeciwśnieżna, umieszczona w wymaganej odległości od korony drogi, nie powinna dopuszczać lub w dużym stopniu ograniczać nawiewanie śniegu na korpus drogowy.
Wymagania dotyczące dostawy:
> Materiał - tworzywo sztuczne
> Wysokość zasłony 1,20 m
> Gramatura 780 g/mb [+(-)] 10 g/mb
> Rolki po 25,0 mb
> Gwarancja powinna obejmować odporność na rozrywanie (przy niskich i wysokich temperaturach i podmuchach wiatru wiejącego z prędkością do 90 km/h przy prawidłowo założonej zasłonie i wykazywać odporność na promieniowanie UV).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34928310-4 - Ogrodzenia ochronne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
1. Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma PC = 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
Pc=(Cena oferty najtańszej)/(Cena oferty ocenianej)X10
2. Udzielony okres gwarancji – znaczenie kryterium 40 %
• Oferty z okresem gwarancji równym 12 miesięcy (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR = 0 pkt.
• Oferty z okresem gwarancji równym 24 miesiące (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR = 5 pkt.
• Oferty z okresem gwarancji równym 36 miesięcy (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR = 10 pkt.
W przypadku nie wskazania okresu oferowanej gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji tj. 12 miesięcy.
Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów obliczoną według wzoru:
P = PC x 60 % + PR x 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: udzielony okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 7 – Dostawa RDW Włodawa (obwód drogowy: od Dobropol) - ilość 1000 mb
Zasłona przeciwśnieżna powinna być wykonana z tworzywa sztucznego. Zasłona powinna posiadać niejednakowego kształtu oka, które powinny być rozmieszczone nierównomiernie, tworząc efekt dodatkowego zawirowania wiatru niosącego śnieg. Zasłona przeciwśnieżna, umieszczona w wymaganej odległości od korony drogi, nie powinna dopuszczać lub w dużym stopniu ograniczać nawiewanie śniegu na korpus drogowy.
Wymagania dotyczące dostawy:
> Materiał - tworzywo sztuczne
> Wysokość zasłony 1,20 m
> Gramatura 780 g/mb [+(-)] 10 g/mb
> Rolki po 25,0 mb
> Gwarancja powinna obejmować odporność na rozrywanie (przy niskich i wysokich temperaturach i podmuchach wiatru wiejącego z prędkością do 90 km/h przy prawidłowo założonej zasłonie i wykazywać odporność na promieniowanie UV).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34928310-4 - Ogrodzenia ochronne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
1. Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma PC = 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
Pc=(Cena oferty najtańszej)/(Cena oferty ocenianej)X10
2. Udzielony okres gwarancji – znaczenie kryterium 40 %
• Oferty z okresem gwarancji równym 12 miesięcy (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR = 0 pkt.
• Oferty z okresem gwarancji równym 24 miesiące (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR = 5 pkt.
• Oferty z okresem gwarancji równym 36 miesięcy (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR = 10 pkt.
W przypadku nie wskazania okresu oferowanej gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji tj. 12 miesięcy.
Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów obliczoną według wzoru:
P = PC x 60 % + PR x 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: udzielony okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 8 – Dostawa RDW Zamość, obwód drogowy:
• od Józefów, ul. Batalionów Chłopskich 84 – ilość 1000 mb
• od Zamość, ul. Stefana Batorego 2 – ilość 3000 mb
Zasłona przeciwśnieżna powinna być wykonana z tworzywa sztucznego. Zasłona powinna posiadać niejednakowego kształtu oka, które powinny być rozmieszczone nierównomiernie, tworząc efekt dodatkowego zawirowania wiatru niosącego śnieg. Zasłona przeciwśnieżna, umieszczona w wymaganej odległości od korony drogi, nie powinna dopuszczać lub w dużym stopniu ograniczać nawiewanie śniegu na korpus drogowy.
Wymagania dotyczące dostawy:
> Materiał - tworzywo sztuczne
> Wysokość zasłony 1,20 m
> Gramatura 780 g/mb [+(-)] 10 g/mb
> Rolki po 25,0 mb
> Gwarancja powinna obejmować odporność na rozrywanie (przy niskich i wysokich temperaturach i podmuchach wiatru wiejącego z prędkością do 90 km/h przy prawidłowo założonej zasłonie i wykazywać odporność na promieniowanie UV).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34928310-4 - Ogrodzenia ochronne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
1. Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma PC = 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
Pc=(Cena oferty najtańszej)/(Cena oferty ocenianej)X10
2. Udzielony okres gwarancji – znaczenie kryterium 40 %
• Oferty z okresem gwarancji równym 12 miesięcy (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR = 0 pkt.
• Oferty z okresem gwarancji równym 24 miesiące (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR = 5 pkt.
• Oferty z okresem gwarancji równym 36 miesięcy (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR = 10 pkt.
W przypadku nie wskazania okresu oferowanej gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji tj. 12 miesięcy.
Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów obliczoną według wzoru:
P = PC x 60 % + PR x 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: udzielony okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1. Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór - zał. A)
2. Oświadczenia, o których mowa w pkt IX. 1SWZ - stanowiące Załączniki B i C do SWZ.
3. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stanowiący załącznik D do SWZ (jeżeli dotyczy).
4. Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) Wykonawca w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, może złożyć wraz z ofertą odpis lub informację
z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
a) Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XIV.6. ppkt 4) lit c) i ppkt 7) SWZ składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie elektronicznej kopii poświadczonej za zgodność notarialnie - w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
3. Zamawiający nie żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców.
4. Wykonawca w ofercie może zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jedn. Dz. U. 2020 poz. 1913, ze zm.). Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
• Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy – udostępnianych na stronie internetowej prowadzonego postępowania, niezwłocznie po otwarciu ofert.
• Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia
16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jedn. z 2020 r. poz. 1913 ze zm.), które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w odpowiednio wydzielonym i oznaczonym pliku.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a. oświadczenia o których mowa w pkt. IX.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia.
b. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
c. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. X.2 b) SWZ należy złożyć wg wymogów Załącznika D do SWZ.
d. Oświadczenia są podmiotowym środkiem dowodowym.
3. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający zgodnie z art. 455 ust.1 pkt 1 ustawy PZP przewiduje możliwość zmiany umowy, polegających na:
a) zmianie w komparycji umowy obejmującej, m.in.: zmianie osób uprawnionych do reprezentacji Stron, zmianie siedziby Stron, zmianie nazwy Stron, zmianie kapitału zakładowego, itp.; zmianie osób przeznaczonych do realizacji przedmiotu umowy, zmianie danych teleadresowych Stron, poprawieniu błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmianie numeracji jednostek redakcyjnych – umowa ulegnie zmianie poprzez doprowadzenie jej treści do stanu obowiązującego.
b) zmianie wynagrodzenia umowy w przypadku, gdy zmianie uległy stawki podatku VAT - wynagrodzenie, ulegnie zmianie w ten sposób, że wynagrodzenie netto pozostanie takie samo, a wartość podatku VAT i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-19 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Elektroniczna platforma Zamówień Publicznych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie pod adresem: www.zdw-lublin.logintrade.net. Link do postępowania: https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,94597,1439c5f297b2d55c8bc72905cf4ac5df.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-19 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I. Środki ochrony prawnej 1. Odwołanie przysługuje na: 1) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy; 2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy; 3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że zamawiający był do tego obowiązany.
2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Odwołujący przekazuje zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, że Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przekazanie odpowiednio odwołania albo jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
II. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: Wydział Zamówień Publicznych i Umów, Sławomir Szepietowski.
III. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mają zastosowanie podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. „O szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego” (Dz.U. 2022r., poz. 835).