Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego pojazdu ciężarowego hakowca wraz z żurawiem przenośnym do wywozu kontenerów oraz odbioru ścieków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W DĘBNICY KASZUBSKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220752445
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Dębnica Kaszubska
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-248
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598131211
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgkdebnicakaszubska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkdebnicakaszubska.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
zakład gospodarki komunalnej spółka z o.o.
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sektor wodny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego pojazdu ciężarowego hakowca wraz z żurawiem przenośnym do wywozu kontenerów oraz odbioru ścieków
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e2be1d2-ad8a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046454
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Wykonawca zamierzający wziąćudział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto naePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy:„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń,wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta Wykonawcy), odbywa sięelektronicznie, za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnegona ePUAP pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz udostępnionego przez miniPortal, którydostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ Zamawiający może również komunikować sięz Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email sekretariat@zgkdebnicakaszubska.plhttps://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencjielektronicznej, zostały opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkachkorzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Sposób sporządzenia,wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi wrozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 PZP.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszympostępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub IDpostępowania).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wskazano w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wskazano w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 02/ZGK/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu jednej sztuki używanego pojazdu ciężarowego hakowca wraz z żurawiem przenośnym do wywozu kontenerów oraz odbioru ścieków, podwozie nie starsze niż 2015 rok, spełniającego normę EURO 6 w zakresie emisji spalin, jak również spełniającego wymagania techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.) i rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy. Pojazd przeznaczony będzie do wywozu selektywnie zebranych odpadów komunalnych. Pojazd musi być wyposażony zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym i pokrewnych. Wyposażenie pojazdu powinno obejmować m.in.: gaśnicę, apteczkę i trójkąt ostrzegawczy. Apteczka spełniająca wymogi normy DIN 13164, gaśnica proszkowa (6 kg, produkcji polskiej), trójkąt ostrzegawczy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ oraz Załącznik nr 6 do SWZ. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać co najmniej funkcje i parametry przedstawione w Załączniku nr 6 do SWZ – określone jako parametry graniczne.2. Warunki leasingu:1) okres leasingu: 60 miesięcy (5 lat) licząc od daty przekazania Zamawiającemu pojazdu do używania, 2) raty leasingowe – 59 (pięćdziesiąt dziewięć) równych, niezmiennych rat leasingowych o stałym, niezmiennym oprocentowaniu w trakcie trwania umowy, płatne raz w miesiącu na podstawie harmonogramu spłat dołączonego do umowy,3) opłata wstępna – 1 (jeden) % wartości netto przedmiotu leasingu, płatna w dniu podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia,4) opcja wykupu pojazdu za 1 (jeden) % wartości początkowej netto pojazdu, pod warunkiem spłacenia wszelkich należności wynikających z umowy leasingu,5) koszty ubezpieczenia pokrywa Zamawiający,6) koszty podatku od środków transportu pokrywa Zamawiający w formie refaktury,7) koszty rejestracji i opłatę rejestracyjną pojazdu pokrywa Zamawiający w formie refaktury,8) koszty wyceny pojazdu przez rzeczoznawcę pokrywa Zamawiający w formie refaktury
4.2.6.) Główny kod CPV: 34142000-4 - Ciężarówki wyposażone w dźwig i pojazdy samowyładowcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów: maksymalnąilość punktów za „cenę” otrzyma wykonawca proponujący najniższą wartość zamówienia brutto. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Punkty będą liczone wgwzoru. raty leasingowe uiszczane będą w okresach miesięcznych, faktura powinna być wystawiona w9 dniu każdego miesiąca, licząc od następnego miesiąca po podpisaniu protokołu odbioru przedmiotuzamówienia. „Termin płatności raty leasingowej” należy rozumieć jako zaproponowany przezWykonawcę termin płatności za wystawioną fakturę na zapłatę raty leasingowej, przy czym terminzapłaty nie może być krótszy niż 14 dni. Sposób punktowej oceny ofert:14 dni od wystawienia faktury 0pkt; 21 dni od wystawienia faktury 20 pkt; 30 dni od wystawienia faktury 40 pkt. Zamawiający zanajkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie ze wszystkich kryteriów.Ocenę łączną oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów. Ofertamoże uzyskać w kryteriach oceny ofert maksymalnie 100 punktów (100%), przy czym 1 pkt = 1%.Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczbapunktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności raty leasingowej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4