Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego samochodu specjalistycznego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego samochodu specjalistycznego do odbioru odpadów dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Chojnie Sp. z o.o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChojna
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-08-31
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Chojnie Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-04
  • Numer ogłoszenia569778-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 569778-N-2020 z dnia 2020-08-04 r.

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Chojnie Sp. z o.o.: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego samochodu specjalistycznego do odbioru odpadów dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Chojnie Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Chojnie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 81241652200000, ul. Słowiańska  1 , 74-500  Chojna, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914141644, , e-mail zam.publiczne@pukchojna.pl , , faks 914 141 881.
Adres strony internetowej (URL): www.pukchojna.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.pukchojna.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.pukchojna.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy dostarczyć osobiście lub przesyłką ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru
Adres:
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Chojnie Sp. z o.o., 74-500 Chojna, ul. Słowiańska 1, sekretariat pok. 100

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego samochodu specjalistycznego do odbioru odpadów dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Chojnie Sp. z o.o.
Numer referencyjny: ZP/DO/01/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego do odbioru odpadów (śmieciarka), wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2020 r., o następujących minimalnych parametrach technicznych:1) Wymagania techniczne dla podwozia pojazdu: a) Podwozie fabrycznie nowe (rok produkcji 2020), nie rejestrowane,b) Kolor RAL 9003,c) Napęd 6x2,d) DMC 26,0 t,e) Koła wzmocnione o rozm. 315/80 r22,5,f) Koło zapasowe mocowane do ramy podwozia na windzie,g) Rozstaw osi pojazdu pomiędzy osiami 1 – 2 w przedziale 3800 – 3900 mm,h) Ręczny wyłącznik główny akumulatorów,i) Podgrzewany filtr paliwa z separatorem,j) Silnik sześciocylindrowy o pojemności 10,0 – 11,0 l,k) Moc silnika min. 300 KM,l) Maksymalny moment obrotowy silnika min. 1500 Nm,m) Norma emisji spalin Euro 6,n) Zautomatyzowana skrzynia biegów (bez pedału sprzęgła) min. 12-biegowa z możliwością manualnej zmiany biegów,o) Wylot rury wydechowej skierowany do góry,p) Wlot powietrza górny na dachu kabiny,q) Oś przednia na zawieszeniu piórowym o nośności min. 8,0 t,r) Pierwsza oś tylna napędowa na zawieszeniu pneumatycznym wyposażona w 4 miechy o nośności min. 11,5 t,s) Druga oś tylna wleczona, skrętna i podnoszona na zawieszeniu pneumatycznym wyposażona w 2 miechy o nośności min. 7,5 t,t) Blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi,u) Elektroniczny układ kontroli stabilności jazdy VSC lub ESP, system ASR,v) Kolumna kierownicy regulowana,w) Wentylowane hamulce tarczowe na wszystkich kołach,x) Dodatkowy hamulec wydechowy,y) Zbiornik paliwa o pojemności min. 200l z korkiem zamykanym na klucz,z) Zbiornik AdBlue o pojemności min. 40l z korkiem zamykanym na klucz, podgrzewany,aa) Fotel kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym z zintegrowanym zagłówkiem i trzypunktowym pasem bezpieczeństwa oraz podłokietnikiem,bb) Dwa oddzielne fotele pasażera z zagłówkami i trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa,cc) Klimatyzacja,dd) Fabryczny immobilizer,ee) Lusterka główne i szerokokątne ogrzewane i sterowane elektrycznie,ff) Elektrycznie sterowane szyby drzwi,gg) Światła do jazdy dziennej LED wbudowane w reflektory przednie,hh) Przednie światła przeciwmgielne,ii) Oświetlenie chodnika przy cofaniu,jj) Akumulator – 2 szt., o mocy zgodnie z zaleceniami producenta (min. 175Ah),kk) Kamera cofania z kolorowym wyświetlaczem LCD o wym. min. 7ʺ,ll) Komputer pokładowy z języku polskim,mm) Radio CD z zestawem głośnomówiącym,nn) Ogranicznik prędkości do 90 km/h,oo) 2 kliny pod koła,pp) Kamizelki ostrzegawcze – 3 szt.,qq) Alternator min. 120A,rr) Błotniki z chlapaczami, przód i tył,ss) Dywaniki gumowe,tt) Gaśnica, apteczka oraz trójkąt ostrzegawczy.2) Wymagane parametry techniczne zabudowy pojazdu:a) Zabudowa fabrycznie nowa (rok produkcji 2020),b) Objętość skrzyni ładunkowej – 22m3,c) Zabudowa śmieciarki z tylnym załadunkiem odpadów,d) Skrzynia ładunkowa dostosowana do każdego typu podwozia,e) Kolor RAL 2003,f) Oświetlenie zgodne z przepisami o ruchu drogowym składające się z:-drugie światło pozycyjne tylne, światło „stop” i kierunkowskaz u góry z lewej i prawej strony odwłoka w obrysie zabudowy,-światło cofania,-światło przeciwmgielne tylne,-dwa światła alarmowe „kogut” z ocynkowanym koszem ochronnym,-dwa reflektory robocze na odwłoku po prawej i po lewej stronie,-światła ostrzegawcze boczne,-brzęczyk ostrzegawczy z tyłu pojazdu,g) Urządzenie zasypowe kompatybilne z pojemnikami od 120 do 1100 litrów,h) Możliwość jednoczesnego opróżniania 2 pojemników o pojemności 120 i 240 litrów, niezależnie od siebie,i) Sztywna konstrukcja stalowa nie podlegająca odkształceniu, skrzynia ładunkowa całkowicie spawana, wodoszczelna,j) Właz konserwacyjny 700 x 600 mm, usytuowany po prawej stronie w kierunku jazdy,k) Odwłok z mechanizmem załadunkowym w całości wykonany spawem ciągłym, zamontowany z tyłu skrzyni ładunkowej otwierany w sposób uchylny do góry,l) System bezpieczeństwa – kamera 24V z monitorem 7” kolor (w kabinie) wraz z oprzyrządowaniem,m) Akustyczny sygnał ostrzegający o cofaniu pojazdu i zamykaniu odwłoka z kabiny,n) Min. 2 wyłączniki zatrzymania awaryjnego i zwalniający,o) Pulpit obsługowy umieszczony z tyłu po prawej stronie odwłoka, sterowanie za pomocą przycisków,p) Sterowanie przegrody wypychającej poprzez element sterujący przy fotelu kierowcy i na zewnątrz zabudowy,q) System sterowania zabudowy umieszczony w odwłoku, w łatwo dostępnym miejscu, pod dachem odwłoka, wyposażone w gniazdo do podłączenia komputera diagnostycznego,r) Sygnalizacja akustyczna do komunikacji ładujący – kierowca,s) Sterowanie nadwozia wyposażone w 5 programów do zbiórki odpadów (odpady: zwykłe, wielkogabarytowe, organiczne, szkło i przeznaczone do recyklingu),t) Urządzenie zasypowe o ciśnieniu roboczym min. 160 bar,u) Praca urządzenia zasypowego w cyklu dwu taktowym: ponoszenie pojemnika w pionie, obracanie pojemnika,v) Myjka do rąk,w) Centralne smarowanie zabudowy,x) Centralne smarowanie wrzutnika,y) Podłoga – skrzynia z blachy o gr. 4 mm typu Hardox lub równoważne,z) Wrzutnik z dzielonym grzebieniem – osobny, automatyczne wysypywanie,aa) Dwa składane stopnie i uchwyty dla załogi korzystającej ze stopni, wyposażone w czujniki zajętości.3) Pozostałe wymagania:a) Certyfikat na znak bezpieczeństwa CE,b) Karta obsługi pojazdu,c) Książka serwisowa,d) Instrukcja obsługi w języku polskim,e) Katalog części zamiennych ze schematem układu hydraulicznego i kompletnym schematem elektrycznym.4) Warunki leasingu:a) Zakup pojazdu będzie finansowany przez firmę leasingową zwaną Finansującym.b) Płatność Dostawcy za przedmiot zamówienia nastąpi przez Finansującego na podstawie umowy pomiędzy Dostawcą i Finansującym po dokonaniu odbioru urządzenia i podpisaniu stosownych dokumentów przez Zamawiającego.c) Wykonawca (finansujący) prowadzi amortyzację przedmiotu zamówienia (leasingu).d) Waluta umowy leasingu – PLN.e) Stała stopa procentowa.f) Okres leasingu 3 lata – 35 równych rat leasingowych podzielonych na część kapitałową i odsetkową, licząc od daty przekazania Zamawiającemu pojazdu do użytkowania, skalkulowane przy zastosowaniu kosztu zmiennego opartego na stawce referencyjnej WIBOR1M z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Płatność zgodnie z harmonogramem finansowym, będącym załącznikiem do Umowy. g) Opłata wstępna w wysokości 100.000,00 zł netto wliczona na poczet spłaty rat leasingowych.h) Rata leasingowa powinna zawierać w sobie koszty związane z realizacją umowy leasingu tj. prowizje, opłaty manipulacyjne, transportu do miejsca przeznaczenia, szkolenie pracowników itp. – w części kapitałowej.i) Wykonawca przedłoży harmonogram spłat najpóźniej w dniu podpisania umowy leasingu.j) Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela w pełnym zakresie OC/AC. Zamawiający będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu,k) Zamawiający nie dopuszcza żadnych opłat dodatkowych związanych z jakąkolwiek czynnością administracyjną związaną z udzieleniem leasingu (np. potwierdzenia leasingu, potwierdzenia niezalegania z ratami leasingu, wyrażenie zgody na czynności związane z umową leasingu itp.)l) Po zakończeniu trwania umowy leasingowej, z momentem zapłaty ostatniej raty leasingowej, Zamawiający będzie miał prawo dokonania wykupu przedmiotu leasingu za cenę równą jego wartości końcowej.m) Wartość końcowa przedmiotu leasingu (kwota wykupu) – 1,0 % ceny netto przedmiotu leasingu + VAT.n) Zapłata czynszu inicjalnego, rat leasingowych i kwoty wykupu Przedmiotu leasingu wyczerpuje wszelkie zobowiązania pieniężne Zamawiającego wobec Wykonawcy z tytułu należytego wykonania umowy leasingu.o) Nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego, w tym kosztów rejestracji pojazdu, czy kosztów związanych z udzielaniem odpowiedzi przez Wykonawcę na zapytania Policji, Straży Miejskiej, Inspekcji Transportu Samochodowego itp.p) Zamawiający nie jest poręczycielem/gwarantem kredytów i umów leasingowych.q) Zamawiający nie wyraża zgody na zabezpieczenie leasingu wekslem In blanco.r) Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie umowy Leasingu i ogólnych warunków umowy leasingowej na wzorze stosowanym przez finansującego z zastrzeżeniem, że postanowienia zawarte w SIWZ zostaną uwzględnione w umowie leasingowej. Wykonawca załączy do oferty wzór umowy leasingowej wraz z ogólnymi warunkami leasingu.

II.5) Główny kod CPV: 34144511-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34144510-6
66114000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-10

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu, warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu, warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej jedną dostawę fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów o wartości dostawy nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 9 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, 2) parametry techniczne oferowanego pojazdu na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 2 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - dołącza do oferty zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – zgodne z treścią załącznika Nr 7 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii na formularzu zgodne z treścią załącznika nr 8 do SIWZ, 3) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy („Zbiorcze zestawienie ofert”). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji podstawowej 20,00
Okres gwarancji na zabudowę 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu wykonania zamówienia w wyniku następujących okoliczności: wystąpienia siły wyższej, tj. zdarzenia, którego strony nie mogły przewidzieć, którego nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie umowy.2.Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania zmian postanowień umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku wystąpienia ustawowej zmiany podatku VAT. W takim przypadku wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalana będzie każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT, obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-31, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta powinna być napisana w języku polskim, dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Chojnie Sp. z o.o. 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego samochodu specjalistycznego do odbioru odpadów dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Chojnie Sp. z o.o.”, ozn. sprawy: ZP/DO/01/2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp. 4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 7) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 8) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Interesuje mnie konserwacja podwozia citroen c5 mk1 lift - Szczecin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Interesuje mnie konserwacja podwozia citroen c5 mk1 lift. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI