Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego samochodu dostawczego o DMC do 3,5 t ze skrzynią ładunkową wywrotną i zabudową z kraty metalowej dla potrzeb ZGK w Wieliczce Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120618017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Jedynaka 30
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (12) 291-48-06
1.5.8.) Numer faksu: +48 (12) 291-48-05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk@wieliczka.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgk.wieliczka.eu/pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi komunalne, sektor wodny
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Urząd Miasta i Gminy w Wieliczce
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000525470
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Powstania Warszawskiego 1
1.11.4.) Miejscowość: Wieliczka
1.11.5.) Kod pocztowy: 32-020
1.11.6.) Województwo: małopolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.11.9.) Numer telefonu: 12 263 43 31
1.11.10.) Numer faksu: 12 278 68 60
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://www.wieliczka.eu/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego samochodu dostawczego o DMC do 3,5 t ze skrzynią ładunkową wywrotną i zabudową z kraty metalowej dla potrzeb ZGK w Wieliczce Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33bd0b6c-e88a-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119629
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zgkwieliczka.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W przedmiotowym postępowaniu
Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń,
wniosków, zawiadomień oraz informacji za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:
https://zgkwieliczka.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się
za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem
tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę
ich wpływu na Platformę.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ogólne mzasady korzystania z Platformy: 1.1. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o.; https://zgkwieliczka.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
1.2. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
1.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.
1.4. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
1.5. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
2. Ofertę oraz dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą należy składać w formie elektronicznej (t.j. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem
https://zgkwieliczka.ezamawiajacy.pl
4. Wykonawca składa Ofertę poprzez:
4.1. wypełnienie Formularza Oferty (informacje zawarte w SWZ) oraz opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby umocowane,
4.2. dodanie w zakładce „OFERTY" dokumentów (załączników) określonych w niniejszej SWZ, - podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym przez osoby umocowane. Czynności nin. punkcie realizowane są poprzez wybranie
polecenia „dodaj dokument" i wybranie docelowego pliku, który ma zostać wczytany.
4.3. Wykonawca winien opisać załącznik nazwą umożliwiającą jego identyfikację.
4.4. Wykonawca załączając dokument oznacza czy jest on: „Tajny” – dokument zawierający informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa lub opcję „Jawny” – zawierający informacje niestanowiące tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
4.5. Złożenie oferty wraz z załącznikami następuje poprzez polecenie „Złóż ofertę".
4.6. Potwierdzeniem prawidłowo złożonej Oferty jest komunikat systemowy „Oferta złożona” oraz wygenerowany raport ofert z zakładki „Oferty”. O terminie złożenia Oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.
4.7. Po zapisaniu, plik jest w Systemie zaszyfrowany. Jeśli Wykonawca zamieścił niewłaściwy plik, może go usunąć zaznaczając plik i klikając polecenie „usuń".
4.8. Do upływu terminu składania ofert Wykonawca może samodzielnie wycofać złożoną przez siebie ofertę. W tym celu w zakładce „OFERTY" należy zaznaczyć ofertę, a następnie wybrać polecenie „wycofaj ofertę”.
5. Podmiotowe środki dowodowe składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (t.j. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Zarządu Zakładu Gospodarki
Komunalnej w Wieliczce Sp. z o. o. z siedzibą w Wieliczce przy ul. J. Słowackiego 10; (32-020
Wieliczka);
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.
o. jest Pan Jacek Krzyżaniak – Inspektor Ochrony Danych: iod@synergiaconsulting.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie
jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w celu związanym
z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu
nieograniczonego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
przy czym:
8.1.1. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO,
wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane
dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w
szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu;
8.1.2. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO,
wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane
dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy
lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z
prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
(...) c.d. klauzuli informacyjnej znajduje się w pkt 31 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZ/3908/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2586232,50 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 163000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest leasing operacyjny z opcją wykupu nowego samochodu dostawczego o DMC do 3,5 t ze skrzynią ładunkową wywrotną i zabudową z kraty metalowej dla potrzeb ZGK w Wieliczce Sp. z o.o.
3.1. Wymogi techniczne i formalne nowego samochodu dostawczego o DMC do 3,5 t ze skrzynią ładunkową wywrotną i zabudową z kraty metalowej:
3.1.1. Podwozie:
3.1.1.1. Rok produkcji nie starszy niż 2021 r. o DMC do 3,5 tony, koła tylne bliźniacze;
3.1.1.2. Długość pojazdu 6 500 mm – 7 000 mm
3.1.1.3. Napęd na koła tylne;
3.1.1.4. Koła na felgach stalowych;
3.1.1.5. Pełnowymiarowe koło zapasowe;
3.1.1.6. System wspomagania kierownicy;
3.1.1.7. Hamulce – tarczowe na obu osiach
3.1.1.8. Skrzynia biegów manualna min. 6 biegowa;
3.1.1.9. Silnik wysokoprężny o pojemności min. 2 000 cm³;
3.1.1.10. Moc silnika min. 150 KM;
3.1.1.11. Zawieszenie tylne wzmocnione, resor pomocniczy, stabilizator tylnej osi
3.1.1.12. System ABS, ESP;
3.1.1.13. Światła do jazdy dziennej;
3.1.1.14. Kabina trzy osobowa;
3.1.1.15. Poduszka powietrzna kierowcy
3.1.1.16. Szyby sterowane elektrycznie;
3.1.1.17. Lusterka boczne sterowane elektrycznie;
3.1.1.18. Klimatyzacja manualna lub automatyczna;
3.1.1.19. Wyłącznik główny instalacji elektrycznej;
3.1.1.20. Szyba w tylnej ścianie kabiny;
3.1.1.21. Kierownica montowana po lewej stronie;
3.1.1.22. Elektroniczna (LED) lampa błyskowa ostrzegawcza typu listwa z napisem „ZGK WIELICZKA „na dachu kabiny;
3.1.1.23. Komplet opon zimowymi / bez felg /
3.1.1.24. Podnośnik hydrauliczny min. 3,5 tony;
3.1.1.25. Klucz do kół;
3.1.1.26. Trójkąt ostrzegawczy;
3.1.1.27. Apteczka;
3.1.1.28. Gaśnica;
3.1.1.29. Pojazd musi być wyposażony w urządzenie GPS umożliwiające bieżące monitorowanie położenia pojazdu jak również w element rejestracji danych w wewnętrznym układzie pamięci (czarna skrzynka); Uwaga! System w kontekście monitorowania położenia jak również analizy zarejestrowanych danych musi być kompatybilny z systemem zarządzania flotą funkcjonującym u Zamawiającego – System Monitorowania Pojazdów SMOK Firmy Elte GPS Spółka z o.o. 30-688 Kraków, ul. Medyczna 13.
3.1.1.30. Kabina biała;
3.1.1.31. Podwozie szare
3.1.1.32. Dywaniki gumowe;
3.1.1.33. Pokrowce na siedzenia;
3.1.1.34. Instrukcja obsługi w języku polskim;
3.1.1.35. Centralny zamek;
3.1.1.36. Silnik spełniający normę emisji spalin Euro 6;
3.1.1.37. Kliny pod koła – 2 szt;
3.1.1.38. Sygnał dźwiękowy cofania;
3.1.1.39. Podgrzewany filtr paliwa;
3.1.1.40. Zbiornik paliwa min. 60 l
3.1.1.41. Zatrzep do holowania z przodu pojazdu;
3.1.1.42. Świadectwo homologacji samochodu z zabudową
3.1.1.43. Książka przeglądów serwisowych
3.1.1.44. Książka gwarancyjną
3.1.1.45. Pasy bezpieczeństwa
3.1.1.46. Światła przeciwmgielne przednie z doświetlaniem zakrętów
3.1.2. Zabudowa:
3.1.2.1. Skrzynia ładunkowa o ładowności minimum 300 kg,nie przekraczająca DMC do 3,5 tony
3.1.2.2. Wymiary wewnętrzne skrzyni ładunkowej: długość min. 4 100 mm i szerokości min. 2 100 mm;
3.1.2.3. Burty aluminiowe o wysokości 400-500 mm;
3.1.2.4. Burta przedniej części skrzyni ładunkowej zabezpieczająca tył kabiny na całej jej szerokości i wysokości;
3.1.2.5. Skrzynia ładunkowa umożliwiająca wywrot w tył i na boki;
3.1.2.6. Burta tylna otwierana w osi dolnej i górnej;
3.1.2.7. Burty boczne otwierane tradycyjne;
3.1.2.8. Nad burtami zabudowa z kraty metalowej. Całkowita wysokość podwozia i zabudowy od 2 700 mm do 2 800 mm;
3.1.2.9. Wymiary oczek kraty 40 x 20 mm, grubość druta min. 3 mm;
3.1.2.10. Tylna część kraty dwuskrzydłowa, otwierana na boki z blokadą zabezpieczającą przed samoczynnym zamknięciem;
3.1.2.11. Zabudowa z kraty metalowej oraz elementy konstrukcyjne ocynkowana ogniowo;
3.1.2.12. Rama pośrednia stalowa ocynkowana ogniowo;
3.1.2.13. Siłownik pięciostopniowy umożliwiający duży kąt wywrotu;
3.1.2.14. Skrzynia piaskowana i malowana ogniowo;
3.1.2.15. Sterowanie elektryczne na pilota;
3.1.2.16. Plandeka nad zabudową siatkową.
3.2. Finansujący zobowiązany jest wydać razem z przedmiotem leasingu odpisy posiadanych dokumentów w szczególności odpisy dokumentu gwarancyjnego co do jakości przedmiotu leasingu otrzymanego od zbywcy lub producenta, przy czym gwarancja musi obejmować co najmniej:
3.2.1. gwarancję mechaniczną na okres minimum 24 miesięcy bez limitu kilometrów licząc od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru przedmiotu leasingu;
3.2.2. gwarancję na perforację nadwozia na okres minimum 24 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru przedmiotu leasingu;
3.2.3. gwarancję na powłokę lakierniczą minimum 24 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru przedmiotu leasingu;
3.2.4. Instrukcję obsługi samochodu w języku polskim;
3.2.5. Wyciąg ze świadectwa homologacji;
3.2.6. Kopię książki pojazdu lub kopię karty pojazdu w języku polskim;
3.2.7. Książkę gwarancyjną lub Kartę gwarancyjną
3.2.8. Świadectwo homologacji dla pojazdu kompletnego z zapisem, że pojazd posiada silnik spełniający normy emisji spalin EURO 6 zgodnie z dyrektywami UE, lub ważne świadectwo zgodności lub świadectwo zgodności WE na pojazd kompletny lub dokument dopuszczenia jednostkowego dla kompletnego pojazdu (dokument konieczny do zarejestrowania) oraz świadectwo zgodności WE podwozia z poświadczeniem spełnienia normy emisji spalin (EURO 6) zgodnie z dyrektywami UE. Dopuszcza się przedstawienie świadectwa homologacji, świadectwa homologacji dla pojazdu kompletnego oraz kartę pojazdu w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
3.2.9. zasady świadczenia usług gwarancyjnych oraz ich zakres;
3.2.10. wykaz punktów serwisowych;
3.2.11. zgodę na umieszczenie na samochodzie logo Zamawiającego bez utraty z tego tytułu gwarancji na powłokę lakierniczą.
3.3. Wraz z wydaniem przedmiotu leasingu Finansujący zobowiązany jest do przekazania Korzystającemu dokumentu otrzymanego od zbywcy, który gwarantuje serwis gwarancyjny wraz z wykazem punktów serwisowych. W przypadku serwisowania pojazdu w punkcie serwisowym Wykonawcy, Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z transportem pojazdu do punktu serwisowego i z punktu serwisowego do siedziby Zamawiającego oraz naprawy w trakcie trwania gwarancji. Wykonawca dostarcza pojazd do Zamawiającego na własny koszt. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane.
3.4. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV:
34136100-0 Lekkie samochody półciężarowe
3.5. Jeżeli w SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ.
3.6. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia w SWZ wraz z załącznikami poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 uPzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
3.7. Przez normę należy rozumieć specyfikację techniczną przyjętą przez krajową, europejską lub międzynarodową instytucję normalizacyjną w celu powtarzalnego i stałego stosowania, której przestrzeganie nie jest obowiązkowe, w tym Polską Normę, normę europejską lub normę międzynarodową.
3.8. Przepis art. 101 ust. 3, 5 i 6 uPzp stosuje się.
3.9. Wszystkie zapisy SWZ wraz z załącznikami mają charakter nadrzędny i w związku z tym wszystkie zapisy SWZ wraz z załącznikami są ważniejsze niż zapisy we wzorze umowy leasingu oraz w ogólnych warunkach leasingu Wykonawcy.
3.10. Zamawiający wymaga, aby (zgodnie z §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011 r.w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz. U. z 2011 r. nr 96, poz. 559)) dostarczony pojazd charakteryzował się wielkościami emisji tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów nie większymi niż dopuszczone normą emisji spalin EURO 6.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34136100-0 - Lekkie samochody półciężarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadają
wymaganiom opisanym w SWZ, t.j. oferty które nie zostały odrzucone. Wybór
najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie wyznaczonych przez Zamawiającego kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 96
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: zużycie energii
4.3.6.) Waga: 2
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: emisja dwutlenku węgla
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia w/w dokumentu tj. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia, że zaoferowany pojazd spełnia określone przez zamawiającego wymagania określone w punkcie 3 SWZ, Zamawiający żąda środka dowodowego w postaci wypełnionego opisu technicznego oferowanego pojazdu – sporządzonego według formularza stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Opis techniczny oferowanego pojazdu.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – sporządzonym według wzoru stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, t.j oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ. W/w Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
1.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z Wykonawców. W/w dotyczy również odpowiednio wspólników spółki cywilnej, którzy traktowani będą jak wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego.
2. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty – (np. odpis z KRS, CEiIoDG, odpowiednie pełnomocnictwa), o których mowa w pkt 30 SWZ.
3. opis techniczny oferowanego pojazdu – o którym mowa w pkt 18.1.2. SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z Wykonawców. W/w dotyczy również odpowiednio wspólników spółki cywilnej, którzy traktowani będą jak wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego.2. Przed zawarciem umowy Wykonawcy zobowiązani są przedstawić kopię umowy regulującą współpracę wykonawców, którzy wspólnie uczestniczą w postępowaniu, a których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia w/w dokumentu tj. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.1. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć do oferty dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4.3. Pełnomocnictwo musi przyjąć taką samą formę jak składana oferta (art. 99 § 1 KC).