Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
,, Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej zamiatarki ciągnionej"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GOSPODARKA KOMUNALNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 691549311
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Suszyckich 9
1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 178714300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@go-kom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.go-kom.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka komunalna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność komunalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,, Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej zamiatarki ciągnionej"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c79abe6-c2be-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070750
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006956/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej zamiatarki ciągnionej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://go-kom.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://go-kom.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Sposób komunikacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą – nie dotyczy składania ofert.
3.1 W postępowaniu korespondencja elektroniczna ( inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez mniniPortal ( ,,Formularz do komunikacji”). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana.
3.2. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki.
3.3. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów za pomocą poczty elektronicznej na adres email: sekretariat@go-kom.pl
3.4 We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawca posługują się numerem ogłoszenia (BZP) i/lub numerem postępowania (ZP/2/2021).
3.5. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie przedmiotowych środków dowodowych ora innych dokumentów lub oświadczeń jakie może żądać Zamawiający od Wykonawcy ( Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej RODO informuje, że:
1.Administratorem Państwa danych osobowych jest Gospodarka Komunalna Sp. z o.o., 36-040 Boguchwała ul. Suszyckich 9
2. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie Pzp.
3. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
4. Państwa dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i przepisami prawa.
5. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.
6. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
7. Posiadają Państwo:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Państwu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/2/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej zamiatarki ciągnionej o następujących parametrach:
ROK PRODUKCJI: 2021
4.1. Charakterystyka techniczna:
4.1.1. Napęd:
Elementy robocze zamiatarki mają mieć napęd hydrauliczny. Maszyna powinna posiadać własny zbiornik oleju. Dwie pompy hydrauliczne wraz z przystawką zamontowaną na dyszlu zamiatarki, która napędzana jest wałem przegubowym od WOM-u nośnika.
4.1.2. Zasada działania układu roboczego maszyny:
Pompy hydrauliczne napędzają układy robocze zamiatarki. Szczotki talerzowe podmiatają zanieczyszczenia ku środkowi maszyny; następnie śmieci są narzucane za pomocą szczotki walcowej na przenośnik zgrzebłowy transportujący zebrane zanieczyszczenia do zbiornika, opróżnianie zbiornika ma odbywać się hydraulicznie na prawą stronę maszyny i na wysokość min. 2,00 m umożliwiającą wyładunek na przyczepę ciągnikową.
4.1.3. Układ zraszania:
Zamiatarka musi być wyposażona w układ zraszania z pompą i dwoma zbiornikami wody. Dysze zraszające mają być umieszczone przed szczotkami talerzowymi, szczotką walcową i nad przenośnikiem.
4.1.4.Układ jezdny:
Zamiatarka ma być wyposażona w oś amortyzowaną i posiadać pneumatyczny 2 obwodowy układ hamowana oraz hamulec postojowy.
4.1.5.Układ sterowania:
Sterowanie maszyną: włączanie/wyłączanie zamiatania, zmiany prędkości obrotowej szczotek, ustawienia docisku szczotek talerzowych do podłoża, otwierania/zamykania zbiornika, włączania/wyłączania zraszania, regulacji pochylenia obu szczotek talerzowych, uruchamiania wstecznego ruchu przenośnika, skrętu dyszla, uruchomienia oświetlenia ostrzegawczego, uruchomienie myjki ciśnieniowej odbywać się ma za pomocą panelu, który można umieścić w kabinie operatora.
4.1.6.Układ postojowy i dyszel:
Na postoju zamiatarka spoczywać ma na podporze o regulowanej wysokości oraz unieruchomiona ręcznym hamulcem postojowym. Dyszel ma być regulowany w dwóch płaszczyznach: pionowej – przestawianie w otworach mocujących końcówkę cięgna oraz poziomej – przestawianie siłownikiem hydraulicznym.
4.1.7. Przeznaczenie maszyny:
Maszyna ma być przeznaczona do oczyszczania utwardzonych powierzchni (kostka, masa mineralno - bitumiczna, beton) ulic i dużych powierzchni, takich jak place, parkingi, magazyny. szczotka boczna umożliwiać ma również zamiatanie rynsztoków, zatoczek kanalizacyjnych i „spoczynków” (utwardzonych pasów za krawężnikiem) oraz zalegającego przy krawężnikach materiału po zimowym utrzymaniu dróg. Zamiatarka ma być dostosowana do nośnika jakim jest ciągnik rolniczy lub inny nośnik wyposażony w dolny / górny zaczep i WOM oraz spełniający niżej opisane wymagania.
4.1.8. Podstawowe parametry i wyposażenie nośnika:
• Moc WOM min. 35 kW
• Zaczep tylny górny i dolny
• Obciążenie sprzęgu min. 1700 kg
• Prędkość obrotowa WOM min. 400 obr/min
4.1.9. Wymagane parametry techniczne zamiatarki:
• dwie pompy hydrauliczne: jedna odpowiadająca za ruchy (regulacje) siłowników hydraulicznych, a druga za silniki hydrauliczne (mechanizmy napędowe),
• Pojemność zbiornika wody min. 1100dm3,
• Pojemność zbiornika zanieczyszczeń: min. 3m3,
• Masa max.: od 3100 do 3600 kg przy pustym zbiorniku wody,
• Zasilanie elektryczne sterowania oraz oświetlenia: 12 V,
• Rozmiar opon: min. 235/75R17.5,
• Szczotka walcowa: D min. =Ø750; Lmin.=1100 - metalowy walec nośny - wymienne wieńce o średnicy mocowania min. 220mm i średnicy włosia min. 750mm,
• szczotka talerzowa:
• Układ wibratora ułatwiający opróżnianie zbiornika
• Układ regulacji ciśnienia zraszania,
• Elektryczne załączanie dysz zraszających z panelu sterowniczego,
• Szczotka boczna wysuwana po prawej stronie,
• Pochylenie szczotki lewej hydrauliczne,
• Oświetlenie strefy roboczej (pracy szczotek),
• Wał przegubowy,
• Oświetlenie ostrzegawcze dwie dodatkowe lampy błyskowe mocowane z tyłu),
• Oznakowanie obrysowe – tylne, przednie i boczne
4.2. Dodatkowe wymagania
a) Wykonawca powinien posiadać serwis stacjonarny w odległości od siedziby Zamawiającego wynoszącej nie więcej niż 180 km lub serwis mobilny. Koszty dojazdu serwisu będą kalkulowane według odległości od miasta wojewódzkiego najbliższego siedziby zamawiającego,
b) Wykonawca w ramach dostawy zapewni przeszkolenie co najmniej jednego pracownika
c) okresowe przeglądy serwisowe wraz z materiałami eksploatacyjnymi w okresie
gwarancji uwzględnione w cenie zakupu zamiatarki
e) fabryczna instrukcja obsługi w języku polskim i katalog części zamiennych,
f) zapewniony czas reakcji w przypadku awarii w okresie gwarancji musi wynosić maksymalnie 24 godzin od zgłoszenia (rozpoczęcie naprawy), a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty jej rozpoczęcia
g) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego własnym
staraniem i na własny koszt w terminie do 31.08.2021 r.
4.3. Opis zamówienia - wymagania dotyczące leasingu operacyjnego:
4.3.1 Umowa leasingu operacyjnego zostanie zawarta na 48 miesięcy,
4.3.2 opłata wstępna 45% wartości przedmiotu leasingu,
4.3.3 po opłacie wstępnej 47 miesięcznych stałych rat leasingowych,
4.3.4 opłata końcowa 7% wartości netto przedmiotu leasingu,
4.3.5 nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów, poza wprost wskazanymi przez Wykonawcę w formularzu ofertowym,
4.3.6. wykup przedmiotu leasingu po upływie okresu obowiązywania pod warunkiem spłacenia miesięcznych stałych rat leasingowych”
4.3.7. waluta leasingu – zł,
4.3.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela, ponieważ sam będzie
ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu. Pozostałe warunki leasingu
regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy oraz postanowienia
Kodeksu Cywilnego.
4.3.9. Oprocentowanie stałe
4.4. Rozwiązania równoważne
4.2.6.) Główny kod CPV: 34921100-0 - Zamiatarki drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktacja
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony druk oświadczenia wg Załącznika nr 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału oraz brak podstaw wykluczenia.
4. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu Cywilnego.
5. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
6. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulujący współpracę.