IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP. 4Wadium w formie pieniężnej należy przelać na konto zamawiającego: Nr konta: 22 1090 2558 0000 0006 4001 3405 z dopiskiem na przelewie „Wadium w postępowaniu nr 4/ZP/2019 dot. dostawy samochodu z zabudową typu bramowiec”. 5Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu pieniędzy na konto zamawiającego, z uwzględnieniem terminu składania ofert. 6Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: •pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu został dołączony do oferty, •innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a koperta w ofercie. 7Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach w art. 46b ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8Niezabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium spowoduje odrzucenie oferty.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
30,00 |
Termin dostawy |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Umowa (umowa leasingu) w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie:1)Podstawowe warunki leasingu określono w Rozdziale I pkt 3.4. niniejszej SIWZ.2)Umowa leasingu zostaje zawarta do dnia, w którym kończy się okres leasingu pojazdu stanowiącego przedmiot umowy leasingu, o ile nie zostanie rozwiązana lub nie wygaśnie z innych przyczyn.3)Oddanie Zamawiającemu przedmiotu leasingu w użytkowanie odbywać się będzie na warunkach określonych w niniejszej SIWZ oraz w umowie leasingu.4)Zamawiający nie będzie ponosił innych opłat leasingowych niż przedstawione w umowie leasingu, w tym: opłat dodatkowych za czynności wykonane przez Wykonawcę w związku z obsługą umowy leasingu.5)Od opłat leasingowych nie będą pobierane opłaty manipulacyjne.6)Po zakończeniu okresu leasingu Zamawiający wykupi przedmiot leasingu (1% wartości netto pojazdu) za cenę równą wartości wykupu przedstawioną przez Wykonawcę w ofercie przetargowej i wymienioną w umowie leasingu, pod warunkiem spłacenia przez niego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu.7)Wszystkie opłaty leasingowe przedstawione przez Wykonawcę w ofercie, płatne będą przez Zamawiającego w wysokościach i terminach określonych w harmonogramie opłat stanowiącym integralną część umowy leasingu.8)Wykonawca najpóźniej w dniu zawarcia umowy leasingu, sporządzi i przekaże Zamawiającemu do akceptacji harmonogram opłat leasingowych, w których każda opłata leasingowa przedstawiona będzie w postaci sumy części kapitałowej i części odsetkowej.9)Opłata wstępna ma charakter opłaty samoistnej bezzwrotnej, nieprzypisanej do poszczególnych rat leasingowych, płatna w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy leasingu, przed wydaniem przedmiotu leasingu.10)Termin ostatniej opłaty leasingowej (wykupu) przypadać będzie razem z płatnością ostatniej (47) raty leasingowej.11)Właścicielem przedmiotu leasingu przez okres trwania umowy jest finansujący. Po wykupie (1% wartości netto pojazdu+ Vat), nastąpi przeniesienie własności rzeczy z leasingodawcy na leasingobiorcę. 12)Odpisów amortyzacyjnych dla celów podatkowych dokonywać będzie Wykonawca.13)Na Zamawiającym przez cały okres leasingu ciążyć będzie obowiązek i koszt ubezpieczenia komunikacyjnego pojazdu samochodowego stanowiącego przedmiot leasingu, do pełnej wartości rynkowej na rzecz Wykonawcy. Ubezpieczenie obejmować będzie: OC, NW i AC w pełnym zakresie (w ruchu i postoju). Zamawiający ubezpieczać będzie corocznie pojazd samochodowy stanowiący przedmiot leasingu. W polisie ubezpieczeniowej, jako właściciel i ubezpieczony wskazany będzie Wykonawca, zaś Zamawiający wskazany będzie jako użytkownik i ubezpieczający.14)W przypadku wypłaty przez ubezpieczyciela na rzecz Wykonawcy odszkodowania z tytułu likwidacji szkody całkowitej lub kradzieży przedmiotu leasingu, Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo do poinformowania Zamawiającego w sposób udokumentowany o wysokości wypłaconego odszkodowania.15)W przypadku, gdy kwota odszkodowania wypłacona Wykonawcy przez ubezpieczyciela za utratę przedmiotu leasingu w wyniku kradzieży będzie przewyższać zdyskontowaną na dzień wygaśnięcia umowy leasingu sumę przewidzianych w umowie leasingu a niezapłaconych rat leasingowych oraz wartości wykupu, Wykonawca przekaże Zamawiającemu kwotę równą tej nadwyżce16)Jeżeli, mimo stwierdzenia szkody całkowitej wrak przedmiotu leasingu nie zostanie przejęty przez ubezpieczyciela, a kwota odszkodowania wypłacona Wykonawcy przez ubezpieczyciela będzie przewyższać zdyskontowaną na dzień wygaśnięcia umowy leasingu sumę przewidzianych w umowie leasingu a niezapłaconych rat leasingowych oraz wartości wykupu, Wykonawca przekaże Zamawiającemu kwotę równą tej nadwyżce oraz sprzeda Zamawiającemu wrak przedmiotu leasingu po wartości rynkowej.17)Koszty opłat rejestracyjnych oraz koszty podatku od środków transportu, zgodnie z obowiązującymi stawkami, pokryje Zamawiający.18)Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwą realizację dostawy pojazdu stanowiącego przedmiot umowy leasingu. Zamawiający nie ma obowiązku badania przedmiotu leasingu na zgodność jego parametrów z umową, przed oddaniem Zamawiającemu przez Wykonawcę przedmiotu leasingu do używania.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:1)Dopuszczalne jest dokonywanie zmian niniejszej umowy o charakterze nieistotnym, przez co należy rozumieć w szczególności zmianę danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmianę osób wskazanych do kontaktów między Stronami, zmianę osób pełniących funkcje kierownicze w ramach realizacji zamówienia.2)Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności, o której mowa art. 144 Ustawy Pzp.3)Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku Zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących w szczególności:a) Zmiana urzędowej stawki podatku VAT – Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego – dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.b) Wprowadzenie w życie po dniu podpisania umowy regulacji prawnych wywołujących potrzebę zmiany umowy.4)Inicjatorem zmian w umowie mogą być obie strony umowy; wprowadzenie zmian wymaga zgody obu stron umowy”.5)Potrzeba zmian umowy powinna zostać zgłoszona w formie pisemnej w ciągu 7 dni roboczych od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzania zmian.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-11-06, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe: