Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu ciężarowego przeznaczonego do wywozu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu ciężarowego przeznaczonego do wywozu śmieci na używanym podwoziu z nową zabudową szczelną
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLubomierz
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-11-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Utylizacji Odpadów Komunalnych IZERY Sp z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-10
  • Numer ogłoszenia608800-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 608800-N-2020 z dnia 2020-11-10 r.

Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych IZERY Sp z o.o.: Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu ciężarowego przeznaczonego do wywozu śmieci na używanym podwoziu z nową zabudową szczelną
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych IZERY Sp z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 20394147000000, ul. ul. Kargula i Pawlaka  16 , 59-623  Lubomierz, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 510 093 507, e-mail zuok.izery@onet.eu, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.e-izery.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.e-izery.eu

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.e-izery.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
z zachowaniem formy pisemnej
Adres:
Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych "Izery" Sp. z o.o ul. Kargula i Pawlaka 16, 59-623 Lubomierz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu ciężarowego przeznaczonego do wywozu śmieci na używanym podwoziu z nową zabudową szczelną
Numer referencyjny: ZP.02/11/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu ciężarowego przeznaczonego do wywozu śmieci na używanym podwoziu z nową zabudową szczelną.PODWOZIE:- rok produkcji podwozia 2016 lub młodsze,- dopuszczalna masa całkowita 11 do 12 ton,- przebieg do 100 000 km,- wszystkie materiały eksploatacyjne nowe a w szczególności wszystkie filtry, olej silnikowy, płyn hamulcowy, płyn chłodniczy, okładziny hamulcowe - nowe - okładziny cierne na obu osiach - nowe akumulatory, - kabina dzienna, krótka kompaktowa, - ilość miejsc siedzących: 3,- kolor kabiny biały - fabryczny,- fotel kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym, - ławka dla 2 pasażerów (pojedyncze siedzenia)- wszystkie miejsca siedzące z pasami bezpieczeństwa,- klimatyzacja,- regulacja zasięgu świateł,- światła do jazdy dziennej,- tachograf cyfrowy, Układ jezdny: - podwozie 2-osiowe,- rozstaw osi fabryczny w zakresie 3200 - 3400 mm - oś nr 1: przednia oś z zawieszeniem parabolicznym o nośności min 4,5 t - oś nr 2: tylna oś z zawieszeniem pneumatycznym o nośności min 8,5 t- ogumienie kół jezdnych o średnicy 17,5” - stabilizatory osi przedniej i tylnej,- regulacja wysokości zawieszeniaUkład hamulcowy: - system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS)- System antypoślizgowy (ASR)- elektroniczny program stabilizacji (ESP)- hamulec silnikowySilnik: - wysokoprężny, chłodzony cieczą, - silnik o pojemności skokowej do 4500 cm3, - moc silnika 190-220 KM - spełniający normę emisji spalin minimum EURO 6,- płomieniowe lub żarowe urządzenie rozruchowe, Układ przeniesienia napędu:- skrzynia biegów zautomatyzowana - przystawka odbioru mocy do napędu hydrauliki zabudowy, Układ kierowniczy:- ze wspomaganiem hydraulicznym, - z kierownicą umieszczoną po lewej stronie pojazdu, - koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem,- blokada koła kierownicy ,Wyposażenie: - apteczka,- trójkąt ostrzegawczy- lampa ostrzegawcza - podnośnik hydrauliczny 10t,- 1 klin pod koła- gaśnicaZABUDOWA / NADWOZIE : 1) zabudowa fabrycznie nowa rok produkcji 2020, 2) pojemność skrzyni ładunkowej min. 10 m3, 3) ściany zabudowy o kształcie owalnym z blachy o podwyższonej wytrzymałości, blacha o grubości min. 4 mm, 4) podłoga skrzyni z blachy o podwyższonej wytrzymałości – płaska, grubość blachy min. 3 mm, 5) możliwość zmiany ciśnienia (stopnia zagęszczania) w układzie hydraulicznym w zależności od rodzaju odpadów – min 3 poziomy, 6) zabudowa uszczelniona przystosowana do przewozu odpadów uwodnionych tzw. bioodpadów (np. liście, trawy, odpady kuchenne, itp.) 7) zawór spustowy umieszczony z przodu zabudowy do usuwania odcieków, 8) krócieć odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym, 9) długość wewnętrzna skrzyni ładunkowej bez kosza zasypowego – max 3700 mm, 10) szerokość wewnętrzna skrzyni ładunkowej – max 2300 mm, 11) wysokość wewnętrzna skrzyni ładunkowej – max 1700 mm, 12) stopień zagęszczania odpadów – 5:1, 13) siłowniki prasy zgniatającej umieszczone wewnątrz odwłoka, 14) udźwig urządzenia załadowczego min. 650 kg, 15) napęd hydrauliki zabudowy z przystawki odbioru mocy, 16) kosz zasypowy wykonany z blachy trudnościeralnej Hardox, 17) siłowniki podnoszenia/opuszczania odwłoka umieszczone na bokach zabudowy, 18) objętość kosza zasypowego min 1,3 m3 19) mechanizm zgniatania liniowo-płytowy, tzw. „szufladowy” 20) prowadnice płyty wypychającej umiejscowione w ścianach bocznych zabudowy 21) wrzutnik dostosowany do współpracy z pojemnikami od 110 litrów do 1100 litrów oraz z pojemnikami metalowymi okrągłymi o pojemności 110 litrów, 22) blokowanie pojemnika na grzebieniu wrzutnika, 23) sterowanie urządzeniem załadowczym pojemników – elektro-hydrauliczne, 24) sterowanie załadunkiem pojemników umieszczone po obu stronach odwłoka, 25) układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów, 26) możliwość sterowania poszczególnymi ruchami funkcjami prasy zgniatającej (łopaty) za pomocą przycisków umieszczonych w kasecie sterującej, 27) kamera z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor zainstalowany w kabinie kierowcy, 28) dwa reflektory robocze umieszczone z tyłu zabudowy w górnej lewej i prawej części’, 29) zbiornik na wodę o pojemności 10 litrów wraz z kranem, 30) zabudowa wykonana zgodnie z normą PN-EN-1501, 31) 2 stopnie dla ładowaczy, 32) min. dwa wyłączniki bezpieczeństwa, 33) ładowność pojazdu po zabudowie min 4 000 kg. 34) wymienny filtr układu hydraulicznego1. Gwarancja na zabudowę 24 miesiące. Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wszelkich usterek powstałych lub ujawnionych w okresie gwarancyjnym w przeciągu do 7 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia, 2. Dostawca zapewni szkolenie osób obsługi i pracowników warsztatu wskazanych przez Zamawiającego w dniu dostawy. WARUNKI UMOWY LEASINGU – Leasing Operacyjny :1. Suma opłat wstępnych – 10 000 zł netto2. Opłaty wstępne płatne do 7 dni od dnia zawarcia Umowy Leasingu,3. 60 leasingowych opłat miesięcznych, stałych, równych i niezmiennych w całym okresie trwania leasingu,4. Pierwsza opłata leasingowa miesięczna płatna w miesiącu następnym po przekazaniu pojazdu do użytkowania ,5. Wartość wykupu przedmiotu leasingu – 10 000zł netto, wykup w następnym miesiącu po 60 opłacie leasingowej6. Koszty ubezpieczenia i podatku od środków transportu pokrywane dodatkowo przez Zamawiającego,7. Cena podana w ofercie nie obejmuje kosztów ubezpieczenia przedmiotu umowy oraz wszystkich wymaganych przepisami podatków i opłat związanych z prowadzeniem usług pojazdem.8. Brak jakichkolwiek innych dodatkowych opłat na rzecz Leasingodawcy

II.5) Główny kod CPV: 34144500-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  60   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
12.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN)12.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych „Izery” Sp. z o.o. Rachunek bankowy 84 1020 2124 0000 8102 0083 0158 z dopiskiem: wadium do przetargu nr ZP.02/11/2020.b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;c) gwarancjach bankowych;d) gwarancjach ubezpieczeniowych;e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2020.299 t.j.).Uwaga: W przypadku wnoszenia wadium w gwarancji bankowej i gwarancji ubezpieczeniowej, Zamawiający zaleca, aby pierwszy dzień ważności wadium był dniem otwarcia ofert.12.3 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.12.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy tak wnieść, aby zostało uznane na koncie Zamawiającego nie później niż termin składania ofert.12.5 Oferta wykonawcy, którego wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona przez zamawiającego.12.6 Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale wraz z ofertą.12.7 Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronniezobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmowaćodpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowezobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego.12.8 Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.l, la, 2 i 4 ustawy Pzp.12.9 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium napodstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jakonajkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.12.10 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-19, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi transportu osób - Wrocław, Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi transportu osób w dniach: 16 i 17.05.2024 r. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Lubomierz: Modernizacja energetyczna budynku Zespołu Klasztornego z Internatem w Lubomierzu
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dostawa czterech używanych autobusów miejskich.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dostawa części lotniczych dla statków powietrznych OKL PRz.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI