„Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdu specjalistycznego wraz z zabudową...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdu specjalistycznego wraz z zabudową typu śmieciarka”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSkawina
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Zakład Usługowy Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-18
  • Numer ogłoszenia768757-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 768757-N-2020 z dnia 18.12.2020 r.

Miejski Zakład Usługowy Sp. z o.o.: „Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdu specjalistycznego wraz z zabudową typu śmieciarka”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usługowy Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 35130843000000, ul. ul. Piłsudskiego  25 , 32-050  Skawina, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 2765833, e-mail mzu.sekretariat@poczta.fm, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.mzu.skawina.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Sp. z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej – za pomocą operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Miejski Zakład Usługowy Sp.z o.o. ul. Piłsudskiego 25 , 32-050 Skawina

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdu specjalistycznego wraz z zabudową typu śmieciarka”
Numer referencyjny: ZP-11-2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa pojazdu z zabudową typu śmieciarka o pojemności skrzyni ładunkowej 10 m3 przystosowanym do zbiórki odpadów komunalnych w tym bioodpadów.PODWOZIE- rok produkcji podwozia: nie starsze niż 2011 rok- przebieg: max. 350.000 km- dopuszczalna masa całkowita: do 12 Mg- kabina dzienna, krótka kompaktowa- ilość miejsc siedzących: 3 wyposażone w pasy bezpieczeństwa- fotel kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym- szyby drzwi kierowcy i pasażera sterowane elektrycznie,- regulacja zasięgu świateł,- oświetlenie wnętrza kabiny.UKŁAD JEZDNY- podwozie 2-osiowe,- rozstaw osi 3.300 – 3.600 mm- oś przednia z zawieszeniem parabolicznym,- oś tylna z zawieszeniem pneumatycznym,- ogumienie kół jezdnych o średnicy 17,5” – nowe- stabilizatory osi przedniej i tylnej,- regulacja wysokości zawieszenia.UKŁAD HAMULCOWY- system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS),- hamulce tarczowy osi przedniej i tylnej.SILNIK- wysokoprężny, chłodzony cieczą,- co najmniej 6-cylindrowy, o pojemności do 7.000 cm3- moc silnika: 210-240 KM- norma emisji spalin: min. EURO 5,- urządzenie rozruchowe: płomieniowe lub żarowe.UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU- skrzynia biegów: manualna- przystawka odbioru mocy od skrzyni biegów.UKŁAD KIEROWNICZY- wspomaganie: hydrauliczne,- kierownica: po lewej stronie pojazdu z regulacją wysokości i kąta pochylenia oraz blokadą koła kierownicy.UKŁAD PALIWOWY- zbiornik paliwa o pojemności nie mniejszej niż 140 lWYPOSAŻENIE- apteczka,- trójkąt ostrzegawczy,- lampa ostrzegawcza,- podnośnik hydrauliczny min. 10 Mg- klin pod koła – 2 szt- gaśnica.ZABUDOWA- pojemność skrzyni ładunkowej 10 m3 – 12 m3- przekrój skrzyni ładunkowej prostokątny, skrzynia wzmocniona zewnętrznymi profilami stalowymi,- podłoga skrzyni ładunkowej płaska z zaworem spustowym do usuwania odcieków,- możliwość zmiany stopnia zagęszczania w układzie hydraulicznym w zależności od rodzaju odpadów nie mniej niż 3 stopnie.- stopień zagęszczania odpadów – nie mniej niż 1:5,- przystosowana do załadunku pojemników od 110 l do 1100 l- zabudowa uszczelniona, przystosowana do przewozu odpadów o znacznym stopniu uwodnienia (np.: liście, trawa, odpady kuchenne itp.)- króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem kulowym,- zabezpieczenie przed niekontrolowanym opadnięciem mechanizmu w przypadku rozszczelnienia układu hydraulicznego- udźwig urządzenia załadowczego – min. 650 kg,- kosz zasypowy wykonany z blachy trudnościeralnej np. typu Hardox,- siłowniki podnoszenia/opuszczania odwłoka umieszczone z boku zabudowy - objętość kosza zasypowego min. 1,3 m3,- mechanizm zgniatania liniowo płytowy (szufladowy),- prowadnice płyty wypychającej umieszczone w ścianach bocznych zabudowy,- blokowanie pojemnika na grzebieniu urządzenia wrzutowego,- siłowniki prasy zgniatającej – hydrauliczne umieszczone po obydwu stronach odwłoka lub wewnątrz- sterowanie urządzenia załadowczego – hydrauliczne, umieszczone po obydwu stronach odwłoka,- system uwalniania zakleszczonych przedmiotów,- sterowanie cyklami prasy zgniatającej automatyczne i ręczne,- zamocowanie na miotłę i łopatę,- kamera do obserwacji pola pracy obsługi z wyświetlaczem min. 6” LCD w kabinie,- pulpit sterowniczy w kabinie zawierający co najmniej:a) przycisk „stop awaryjny”,b) przycisk sygnału awaryjnego,c) wyłącznik lampy błyskowej ostrzegawczej oraz lampy oświetlenia roboczegod) panel terminala graficznego z wyświetlaczem LCD min. 4” zawierający co najmniej: zaprogramowane przyciski ( załączanie „załadunku/rozładunku”, przełączanie „załadunek/rozładunek”, wyłączanie dowolnej funkcji), ostrzeżenia o stanach awaryjnych układu,- dwa reflektory robocze umieszczone z tyłu, po prawej i lewej stronie zabudowy,- lampa ostrzegawcza oraz lampa oświetlenia roboczego LED w tylniej części zabudowy- możliwość montażu instalacji systemu GPS oraz czujników otwarcia odwłoka,- zbiornik na wodę o pojemności min. 10 litrów z kranem,- stopnie dla ładowaczy z wykończeniem antypoślizgowym wraz z czujnikami automatycznie informującymi kierowcę o tym, który stopień jest zajęty oraz dającym możliwość ograniczenia prędkości do 30 km/h, ograniczeniem manewru cofania śmieciarki,- minimum dwa wyłączniki bezpieczeństwa,- zabudowa musi spełniać aktualnie obowiązujące wytyczne oraz normy Unijne oraz danych o położeniu pojazdu, miejsc postoju, miejsc wyładunku odpadów oraz weryfikację tych danych.POZOSTAŁE WYMAGANIA- długość całkowita pojazdu max. 7.500 mm,- masa przewożonych odpadów min. 4,2 Mg,- kolor zabudowy: zielony, pomarańczowy lub biały,- pojazd musi być zarejestrowany w Polsce jako pojazd ciężarowy specjalny do przewozu odpadów komunalnych.- pojazd nie może posiadać napisów reklamowych czy tez oznaczenia innej firm z wyłączeniem oznaczeń producenta pojazdu.- Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia oględzin zaoferowanego przez Wykonawcę pojazdu. Zaoferowany pojazd przez Wykonawcę musi znajdować się na terytorium Rzeczypospolitej polskiej. Wykonawca ( firma leasingowa) zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu umowy sprzedaży na pojazd określony w SIWZ.- pojazd musi spełniać niżej wymienione wymagania, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert z wyposażeniem wyższym niż wymagane.- min. 6 miesięczna gwarancja na podwozie oraz zabudowęWARUNKI LEASINGU OPERACYJNEGO- Okres leasingowania – 48 miesięcy, raty równe.- Pierwsza rata leasingowa zostanie opłacona w miesiącu następnym po podpisaniu umowy.- Opłata początkowa w wysokości 5% ceny pojazdu.- Opłata manipulacyjna max. 0,5%- Opłata za wykup – nie większa niż 5% nastąpi po opłaceniu ostatniej raty leasingowej.- Nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów.- Zapłata opłaty manipulacyjnej, rat leasingowych i kwoty wykupu wyczerpuje wszelkie zobowiązania pieniężne wobec Leasingodawcy z tytułu należytego wykonania umowy.- Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy (o ile taki istnieje) oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego.- Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu.- Cena podana w ofercie nie obejmuje kosztów ubezpieczenia przedmiotu umowy oraz wszystkich wymaganych przepisami podatków i opłat związanych z prowadzeniem usług pojazdem..

II.5) Główny kod CPV: 34144510-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34144511-3
66114000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  3   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia. Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Aktualna polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
12.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN)12.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: , tj. Miejski Zakład Usługowy Sp. z o.o., 32-050 Skawina ul. Piłsudskiego 25 : Bank Spółdzielczy w Skawinie Nr 30 8600 0002 0000 0005 0728 0001 z dopiskiem: wadium do przetargu nr ZP-11-2020b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;c) gwarancjach bankowych;d) gwarancjach ubezpieczeniowych;e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669).Uwaga: W przypadku wnoszenia wadium w gwarancji bankowej i gwarancji ubezpieczeniowej, Zamawiający zaleca, aby pierwszy dzień ważności wadium był dniem otwarcia ofert.12.3 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.12.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy tak wnieść, aby zostało uznane na koncie Zamawiającego nie później niż w terminie do dnia 2020-12-28 do godz. 9:00.12.5 Oferta wykonawcy, którego wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona przez zamawiającego.12.6 Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale w siedzibieZamawiającego – Miejski Zakład Usługowy Sp. z o.o., 32-050 Skawina, ul. Piłsudskiego 25, Dziennik podawczy – pok. 3. do dnia 2020-12-28 do godz. 9:00.Do oferty należy załączyć kopię wnoszonego wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem.12.7 Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego.12.8 Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp.12.9 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.12.10 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Rok produkcji pojazdu 10,00
Przebieg pojazdu 20,00
Udzielana gwarancja 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 28.12.2020, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę Uaza 469b - Nowy Sącz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę Uaza 469b, samochód ok zimie nie odpala, brak iskry, do zrobienia pompka paliwowa łacznie z podpieciem wszystkich wężyków. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI