Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego -

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego - hakowca, dla Zakładu Komunalnego w Sokołowie Młp.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSokołów Małopolski
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2023-10-19
  • ZamawiającyZAKŁAD KOMUNALNY W SOKOŁOWIE MAŁOPOLSKIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-11
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00438312
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego - hakowca, dla Zakładu Komunalnego w Sokołowie Młp.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KOMUNALNY W SOKOŁOWIE MAŁOPOLSKIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180924635

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łazienna 7

1.5.2.) Miejscowość: Sokołów Małopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-050

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 7727 287

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk@sokolow-mlp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zk.sokolow-mlp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

gospodarka odpadami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego - hakowca, dla Zakładu Komunalnego w Sokołowie Młp.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-246670a3-6811-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00438312

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-246670a3-6811-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Pełna treść wytycznych znajduje się w dziale X SWZ. Poniżej przytaczamy treść działu, którą pomieściło pole ogłoszenia;
X.1 W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej Zamawiającego na adres e- mail: zk@sokolow-mlp.pl pojemność jednej wiadomości na skrzynce - do 50 MB (nie dotyczy składania ofert). W tytule e-mail należy wpisać numer ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
Wiadomości przekazywane za pomocą poczty elektronicznej powinny w sposób jednoznaczny wskazywać nr ogłoszenia lub ID postępowania oraz dane identyfikujące Wykonawcę.

X.2 Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
X.3 Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami: Grzegorz Kwiecień tel. 17 7729287

X.4 Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mo-client/notices/edit/ko/ContractNotice/08dbca35-9825-92b8-7cc3-a80012221401#page=3&field=field_218130EE2BD925014C2736448651F03C
Identyfikator (ID) postępowania na Platformie
e-Zamówienia: ocds-148610-246670a3-6811-11ee-9aa3-96d3b4440790

X.5 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy".
X.6 Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
X.7 Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowej) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej,
w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zwanego dalej rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności) z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych
i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
Zamawiający zaleca użycie następujących formatów danych: .pdf, .doc., ,docx.

X.8 Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów
w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji").

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): III. 1 Ochrona danych osobowych – RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 7 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE nr 119) – RODO, informuję, że:

III.1.1 Administratorem Pana/i danych osobowych jest Zakład Komunalny sp. z o. o.
w Sokołowie Małopolskim, ul. Łazienna 7, 36-050 Sokołów Młp., nr tel. 17 7729 019, reprezentowany przez Prezesa Zarządu.

III 1.2 Inspektor Ochrony Danych został wyznaczony i można się z nim skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: zk@sokolow-mlp.pl bądź poczty tradycyjnej, kierując pismo na adres Administratora.

III.1.3 Pana/i dane osobowe podawane są w celu realizacji zadania pn.: „Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego - hakowca, dla Zakładu Komunalnego w Sokołowie Młp.”


III. 1.4 Pana/i dane osobowe przetwarzane są na podstawie: 1) art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, 2) art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych

III.1.5 Odbiorcami Pana/i danych osobowych mogą być tylko podmioty uprawnione do odbioru Pana/i danych w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Zakładem Komunalnym sp. z o. o. w Sokołowie Małopolskim, przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Zakład Komunalny sp. z o. o. w Sokołowie Małopolskim.

III.1.6 Pana/i dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

III.1.7 Pana/i dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania wskazanego w pkt III. 1. 3, a następnie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
III.1.8 Przysługuje Panu/i prawo do: 1) dostępu do treści swoich danych – na podstawie art. 15 RODO, 2) sprostowania – na podstawie art. 16 RODO, 3) ograniczenia przetwarzania – na podstawie art. 18 RODO.

III.1.9 W przypadku wystąpienia z żądaniem o informację przewidzianą w art. 15 ust. 1 lit. g RODO (źródło danych), prawo to przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano.

III.1.10 Ma Pan/i prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyby przetwarzanie Pana/i danych osobowych naruszało przepisy RODO.

III.1.11 Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencją niepodania danych będzie pozostawienie wniosku/uwagi bez rozpoznania.

III.1.12 Dane udostępniane przez Pana/ią nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
Prawo do ograniczania przetwarzania nie na zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub ze względu na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.5.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. SPECYFIKACJA TECHNICZNA PODWOZIA
1. Samochód nowy, rok produkcji 2023 r. lub 2022 r.
2. Podwozie- DMC 18 ton
3. Przygotowanie podwozia pod montaż czołownicy
4. Kabina samochodu w kolorze białym (zamawiający dopuszcza inny kolor po uzgodnieniu)
5. Mechanicznie zawieszenie kabiny
6. Układ napędowy pojazdu 4x2.
7. Lewostronny układ kierowniczy
8. Kierownica regulowana pneumatycznie w dwóch poziomach wraz z poduszką powietrzną kierownicy
9. Rozstaw osi pojazdu w przedziale od 4000 mm do 4200 mm
10. Zawieszenie pojazdu pneumatyczne tył oraz przód resorowe
11. System kontroli trakcji ESP z możliwością odłączenia
12. Blokada mechanizmu różnicowego
13. Techniczna nośność osi przedniej minimum 7500 kg
14. Techniczna nośność osi tylnych minimum 13000 kg
15. Ogumienie 315/80 R22,5 + 315/80 R22,5
16. Tylna oś – koła bliźniacze
17. Koło zapasowe – 315/80 R22,5
18. Stalowe obręcze kół
19. Błotniki tylne
20. Ucho zaczepowe do podłączenia przyczepy wraz z instalacja elektryczną
21. Sterowanie hamulcem postojowym ręcznie
22. Silnik o zapłonie samoczynnym o pojemności minimum 6 dm3 max. 7 dm3
23. Moc silnika minimum 310 KM
24. Moment obrotowy minimum 1150 Nm
25. Norma emisji spalin Euro 6
26. Skrzynia biegów ręczna min 9 biegowa
27. Zbiornik paliwa min. 200 litrów
28. Kabina dzienna 2 miejscowa z niezależnymi fotelami (1+1) lub 3 miejscowa
29. Fotel kierowcy pneumatyczny z podłokietnikiem
30. Asymetria świateł- prawa
31. Światła przeciwmgielne przednie z funkcją doświetlania zakrętów
32. Automatyczne włączenia świateł mijania lub manualne włączanie świateł
33. Boczne światła obrysowe
34. Elektrycznie sterowane szyby
35. Klimatyzacja Manualna lub automatyczna
36. Elektrycznie podgrzewane i regulowane lusterka wsteczne
37. Centralny zamek – min. 2 kluczyki+ 2 piloty
38. Belka sygnalizacja na dachu kabiny lub dwa światła ostrzegawcze na dachu kabiny
39. Radio
40. Immobilizer
41. Tachograf cyfrowy
42. Ogranicznik prędkości max. 85 km/h
43. Wyświetlacz z komputerem pokładowym w języku polskim
44. Dwa kliny, podnośnik hydrauliczny, narzędzia do obsługi pojazdu, apteczka, gaśnice
45. Komplet dywaników podłogowych gumowych
46. Osłony antyrowerowe
47. Instrukcja obsługi w języku polskim
II. SPECYFIKACJA ZABUDOWY POJAZDU – URZĄDZENIE HAKOWE
1. Zabudowa fabrycznie nowa rok produkcji 2023 r. lub 2022 r.
2. Zakres obsługiwanych kontenerów – KP7 od długości od 3200mm do 4800mm
3. Udźwig techniczny urządzenia 12 ton
4. Hydrauliczny mechanizm blokujący kontener na samochodzie
5. Sterowanie awaryjne bezpośrednio na bloku rozdzielacza
6. Rama nośna wykonane ze stali o podwyższonej wytrzymałości
7. Układ sterujący wraz z świetlną informacją o poprawności działania i pozycjach urządzenia
8. Urządzenia hakowe laserowe
9. Pompa hydrauliczna wielotłoczkowa
10. Instrukcja eksploatacji i Konserwacji w języku polskim
11. Rejestracja urządzenia w UDT
12. Dziennik Konserwacji
13. Reflektor roboczy na tylnej ścianie kabiny
14. Podesty robocze montowane z prawej i lewej strony urządzenia
15. Homologacja na kompletny pojazd lub dopuszczenie jednostkowe.
V. WARUNKI GWARANCJI I SERWISU:
1. Min. 24 miesięcy na cały pojazd wraz z zabudową.
2. Termin gwarancji zaczyna bieg z dniem podpisania protokołu przekazania samochodu.
3. Autoryzowany serwis mobilny oddalony maksymalnie o 100 km od siedziby Zamawiającego.
4. Dostawca winien gwarantować reakcję autoryzowanego serwisu fabrycznego w ciągu 24 godzin (dni robocze) od momentu zgłoszenia awarii.
5. Dostawca winien podjąć naprawę w ciągu maksymalnie 48 godzin (dni robocze) od momentu zgłoszenia awarii.
6. W przypadku zaistnienia awarii zabudowy wynikającej z odpowiedzialności gwarancyjnej Dostawcy, która spowodowałaby konieczność przestoju pojazd dłuższego niż kolejne 72 godziny (dni robocze) licząc od momentu podjęcia naprawy, będzie udostępniony nieodpłatnie (w okresie trwania gwarancji) pojazd zastępczy o parametrach zabudowy podobnych do pojazdu będącego w naprawie.
7. W przypadku wystąpienia usterek w przedmiocie umowy w okresie gwarancji Wykonywania winien je usunąć na własny koszt w czasie wyznaczonym przez Zamawiającego, po konsultacjach z Wykonawcą, a w przypadku braku uzgodnień w terminie nie dłuższym niż 14 dni.
8. Za nieterminowe usunięcie wad, Wykonawca zobowiązany będzie zapłacić karę pieniężną w wysokości 0,05% zaoferowanego wynagrodzenia, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki liczony od dnia wyznaczonego przez Zamawiającego jako termin do usunięcia wad.
9. Wykonawca zobowiązany będzie usunąć stwierdzone wady (w okresie gwarancji) na miejscu, a jeżeli to niemożliwe w swoim warsztacie, przy czym koszt przetransportowania samochodu ponosi Wykonawca.
10. Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad na swój koszt, bez względu na wysokość związanych z tym kosztów.
11. W ramach gwarancji Wykonawca będzie montował oryginalne części dostarczone przez autoryzowanego producenta.
12. Z gwarancji mechanicznej wyłączone są wady będące skutkiem naturalnego zużycia elementów pojazdu, czyli takiego zużycia, które nie jest wynikiem wady materiału lub wykonania.
13. Okres niesprawności pojazdu od dnia zgłoszenia awarii do dnia przywrócenia do pełnej funkcjonalności powoduje przedłużenie, o ten czas, czas trwania gwarancji.
14. Niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
15. Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego zamówienia przekaże Zamawiającemu dokument gwarancyjny.
16. Dostarczenie samochodu do siedziby Zamawiającego (we wskazane miejsce na terenie Gminy Strawczyn) i związane z tym koszty ponosi Wykonawca.
17. Koszty rejestracji pojazdu, ubezpieczenia samochodu w zakresie OC, AC, NW, podatku od środków transportowych ponosi Zamawiający.
18. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek.
19. Oferowany przez Wykonawcę samoch ód specjalistyczny typu śmieciarka nie może być prototypem – Zamawiający informuje, iż z postępowania wykluczy samochody prototypowe (tj. samochód, w którym prototypem jest zabudowa, albo podwozie lub zabudowa i podwozie są prototypami jednocześnie)

VII. DODATKOWE WYMAGANIA:
1. Podwozie i zabudowa wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, prawem Unijnym posiadające znaki CE.
2. Dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu.
3. Gwarancja na zabudowę minimum 24 miesiące
4. Gwarancja na podwozie minimum 24 miesięcy
5. Książka gwarancyjna z harmonogramem przeglądów.
6. Wykonawca w ramach dostawy zobowiązany będzie do przeszkolenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego, pracowników w zakresie budowy i obsługi samochodu oraz wystawi dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia.
7. Zamawiający dostarczy Wykonawcy po wybraniu oferty czołownicę pod pług wraz z okablowaniem. Wykonawca zobowiązuje się zamontować czołownice wraz z niezbędnym okablowaniem na samochodzie, wymienić zderzak na dzielony, zamontować tablicę rejestracyjną w widocznym miejscu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34140000-0 - Wysokowydajne pojazdy silnikowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez Zamawiającego przy zastosowaniu następujących kryteriów:
Cena wykonania zamówienia – 60 % - 60 punktów.
Kryteria poza cenowe :
Udzielenie gwarancji i rękojmi na przynajmniej na 24 miesięcy i mniej niż 36 miesięcy – 0 %.

Udzielenie gwarancji i rękojmi przynajmniej na36 miesięcy – 40 %.

We wszystkich kryteriach %=pkt.

Zobowiązanie wynikające z kryteriów poza cenowych zostaną wpisane do treści umowy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Udzielenie gwarancji i rękojmi przynajmniej na 30 miesięcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 i 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji
z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające ,że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu
z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty, powinny być wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed ich złożeniem.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
a) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 i 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu.
b) Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w pkt VII.5 SWZ (jeżeli dotyczy);

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie wymaga się

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-19 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-19 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sprzedaż i montaż haka do auta Land Rover Freelander 2 - Jarosław
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę sprzedaż i montaż haka do auta Land Rover Freelander 2. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa betonu asfaltowego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Sokołów Małopolski: Rozbudowa oświetlenia drogi gminnej Nr 108654R ulicy Polnej (Mazurskiej) w Sokołowie Małopolskim
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Sokołów Małopolski: Budowa stacji transformatorowej na potrzeby ZPO W Sokołowie Małopolskim
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Pojazd silnikowy – wieloczynnościowy do przewozu 6 osób.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Leasing dwóch samochodów typu kombi
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI