Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego podwozia 3 osiowego wraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego podwozia 3 osiowego wraz z fabrycznie nową zabudową komunalną typu „śmieciarka”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLędziny
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-05-05
  • ZamawiającyEKOREC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00122498
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego podwozia 3 osiowego wraz z fabrycznie nową zabudową komunalną typu „śmieciarka”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: EKOREC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240720642

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lędzińska 47

1.5.2.) Miejscowość: Lędziny

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-143

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 323267990.

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ekorec@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekorec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka Gminna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego podwozia 3 osiowego wraz z fabrycznie nową zabudową komunalną typu „śmieciarka”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52e1dcb4-bbd3-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122498

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
3. Oferta powinna być:
a. sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,
b. złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,
c. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
4. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
5. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
6. Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.
7. Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
8. Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art.3 ustęp 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę.
9. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Załącznik do postępowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DŚ/01/2022 r.

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2022 r. i wcześniej nie rejestrowanego samochodu przeznaczonego do zbierania odpadów komunalnych, jednokomorowego, z tylnym załadunkiem odpadów na podwoziu trzyosiowym.
2) Parametry i dane techniczne, jakie musi spełniać pojazd będący przedmiotem zamówienia:

PODWOZIE:
1) Typ podwozia: trzyosiowe w konfiguracji osi 6x2*4 (druga oś napędowa, trzecia skrętna)
2) Podwozie o DMC min. 26 ton przystosowane do zabudowy bezpylnej
3) Rozstaw osi od 3550 do 4000 mm
4) Minimalna nośność techniczna przedniego zawieszenia min. 8000 kg,
5) Minimalna nośność techniczna zawieszenia tylnego wózka min. 19 000 kg,
6) Zawieszenie przednie – resory, tylne – pneumatyczne. Kontrola zawieszenia tylnego z kabiny lub pilotem.
7) Silnik o mocy min. 300 kM i max. momencie obrotowym min. 1400 Nm
8) Norma emisji spalin Euro 6
9) Pojemność skokowa silnika od 9000 cm3 do 10900 cm3
10) Skrzynia biegów zautomatyzowana lub automatyczna ze sprzęgłem hydrokinetycznym, wyposażona w bieg pełzający umożliwiający manewrowanie z małymi prędkościami
11) Przystawka odbioru mocy odsilnikowa
12) Światła do jazdy dziennej LED,
13) Blokada mechanizmu różnicowego osi napędowej
14) Podgrzewany filtr paliwa,
15) 2 akumulatory min. 210 Ah,
16) Hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej,
17) Obręcze stalowe z oponami w rozmiarze 315/80 R22.5 dostosowane nośnością do max technicznej nośności osi podwozia.
18) Zbiornik paliwa min 200 litrów z zamykanym na klucz korkiem
19) Zbiornik AdBlue min 45 l,
20) Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, kpl. kluczy z podnośnikiem min 10 ton,
21) Min dwa kliny zabezpieczające pojazd przed przemieszczaniem na terenie pochyłym,
22) Przedni zaczep holowniczy,
23) Systemy ABS, EBS, ESP
24) Skrzynia narzędziowa na ramie pojazdu pojemności 70-100 dm3 zamykana na klucz
25) Kabina trzy miejscowa (dzienna)
26) Kolor kabiny biały
27) Gumowe dywaniki podłogowe,
28) Pokrowce na siedzenia
29) Kierownica po lewej stronie, regulowana kolumna kierownicy
30) Podgrzewane i elektrycznie regulowane lusterka wsteczne prawe i lewe oraz podgrzewane lusterka rampowe (przednie) i krawężnikowe
31) Elektrycznie sterowane podnośniki szyb drzwi kierowcy i pasażera,
32) Fotel kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym
33) Komputer pokładowy z wyświetlaczem w języku polskim
34) Immobilizer fabryczny,
35) Centralny zamek z pilotem
36) Klimatyzacja automatyczna
37) Wyświetlacz z komputerem pokładowym w języku polskim
38) Boczne osłony anty-rowerowe fabryczne
39) Apteczka,
40) Wyjście adaptacyjne do podłączenia urządzenia GPS
41) Radio
42) Gniazdo w kabinie 12V- i 24V
43) Koło zapasowe oś przednia (dołączone luzem),
44) Przyłącze pneumatyczne pompowania kół wraz z przewodem i manometrem,
45) Wymagana homologacja pojazdu kompletnego
46) Dwa komplety kluczy

ZABUDOWA:
1. Skrzynia ładunkowa zabudowy o owalnym kształcie, bez żebrowa
2. Zabudowa skrzyniowa fabrycznie nowa z urządzeniem załadowczym tylnym, przeznaczona do zbierania stałych odpadów gromadzonych w pojemnikach komunalnych, surowców wtórnych i odpadów wielkogabarytowych
3. Skrzynia ładunkowa całkowicie spawana, szczelna, wykonana z blachy trudnościeralnej
4. Pojemność skrzyni ładunkowej min. 20 m3
5. Objętość kosza zasypowego odwłoka min. 1,5 m3
6. Szerokość wrzutu do kosza zasypowego min. 220 cm
7. Możliwość obniżenia krawędzi kosza zasypowego do max. 120 cm od ziemi.
8. Drzwi rewizyjne, kontrolowane czujnikiem bezpieczeństwa, które zapewniają łatwy dostęp do wnętrza skrzyni, w celu czyszczenia i konserwacji
9. Dno wanny załadowczej wykonane z blachy trudnościeralnej o grubości min. 8 mm
10. Dolna część odwłoka wyposażona w kulowy zawór odpływowy ze stali nierdzewnej do odprowadzania nagromadzonych płynów
11. Odwłok uchylny do góry
12. Boczne ściany dna wanny załadowczej wykonane z blachy trudnościeralnej
13. Mechanizm zgniatania liniowo – płytowy (szufladowy) lub jarzmowy
14. Napęd zabudowy od przystawki dosilnikowej
15. Sterowanie mechanizmem załadowczym prasy w cyklu automatycznym, ciągłym oraz pojedynczym
16. Sterowanie płytą wypychającą (wysuwanie i wsuwanie) z kabiny kierowcy oraz z boku zabudowy.
17. Skrzynka sterownicza umieszczona po prawej stronie wrzutnika musi posiadać min. następujące funkcje: sterowanie wrzutnikiem, start prasy, sygnał dźwiękowy, wyłącznik bezpieczeństwa
18. Sterowanie hydrauliczne wrzutnika proporcjonalne
19. Dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka (w przypadku jarzmowego systemu zgniotu dopuszczone siłowniki wewnątrz odwłoka)
20. Układ uwalniania zakleszczonych pojemników
21. Minimum dwa wyłączniki bezpieczeństwa (stop awaryjny) umieszczone po obu stronach zabudowy, wyłącznik bezpieczeństwa w kabinie kierowcy
22. Minimalny stopień zagęszczania odpadów 5:1
23. Wrzutnik dostosowany do pojemników od 110 l. do 1100 l. (metalowe i plastikowe)
24. Możliwość wykonania autodiagnozy sprawności układu elektrycznego
25. Możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli m.in.:
- prasy zagęszczającej
- podnoszenia i opuszczania odwłoka
- czasu pracy pompy hydraulicznej
26. Kamera zainstalowana z tylu zabudowy, monitor w kabinie kierowcy
27. Sterowniki wrzutnika umieszczone z obu stron odwłoka
28. Zabudowa dwukrotnie gruntowana i lakierowana na kolor biały, zbieżny z kolorem kabiny podwozia
29. Oświetlenie drogowe zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami ruchu drogowego
30. Światło alarmowe „kogut” z tyłu zabudowy
31. Lampa zespolona nad kabiną z podwójnymi światłami ostrzegawczymi i napisem „EKOREC Sp. z o.o.”
32. Dodatkowe oświetlenie za kabiną kierowcy doświetlające obszar pracy z boków pojazdu
33. Dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami, informującymi kierowcę o ich zajętości
34. System centralnego smarowania na smar nieprogresywny z elektronicznym sterowaniem – zmiana częstotliwości smarowania w min. 3 zakresach.
35. Zabudowa wykonana zgodnie z obecnie obowiązującymi normami w tym EN 1501-1 z późniejszymi zmianami
36. Zabudowa posiada deklarację zgodności CE 79
37. Pojemnik z wodą do mycia rąk o poj. min 20 l. z dozownikiem na płyn do mycia rąk
38. Uchwyty do zamontowania miotły i łopaty
Szczegółowy opis zawarto w SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga

gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
3 Skrócenie terminu wykonania zamówienia
Liczba punktów = (Tof/Tmax) * 100 * waga


gdzie:
Tof - liczba dni powodująca skrócenie terminu wskazana w ofercie.
Tmax - największa liczba dni powodująca skrócenie terminu wykonania zamówienia spośród wszystkich ofert.

minimalny termin dostawy 30 dni od dnia podpisania umowy, maksymalny termin dostawy to 90 dni od dnia podpisania umowy. (tj. maksymalnie wykonawca może skrócić termin dostawy o 60 dni).
Należy wskazać konkretną liczbę dni skrócenia terminu wykonania zamówienia (np. 10 dni).
W przypadku niewskazania przez wykonawcę skrócenia terminu o daną liczbę dni, zamawiający będzie oceniał ofertę tak, jakby wykonawca wskazał 0 dni skrócenia terminu, z terminem realizacji 90 dni od dnia podpisania umowy.
Termin realizacji zamówienie określony przez zamawiając (90 dni od podpisania umowy jest terminem maksymalnym, niezbędnym do oceny przez zamawiającego, iż oferta jest zgodna ze Specyfikacją Warunków Zamówienia.)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu dostawy pojazdu

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów:
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy samochodów specjalistycznych o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 zł. – netto każda.
Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą. Który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SWZ.
b. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. ł pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz
załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane; wzór wykazu dostaw
stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Opisu oferowanego kompletnego pojazdu. Z dostarczonego opisu musi jasno wynikać rok produkcji pojazdu, urządzeń, opis musi odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, wykaz musi być precyzyjny i zawierać parametry techniczne dostarczanego pojazdu wraz z urządzeniami.
- Zamawiający dopuszcza uzupełnienie środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Opisu oferowanego kompletnego pojazdu. Z dostarczonego opisu musi jasno wynikać rok produkcji pojazdu, urządzeń, opis musi odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, wykaz musi być precyzyjny i zawierać parametry techniczne dostarczanego pojazdu wraz z urządzeniami.
- Zamawiający dopuszcza uzupełnienie środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 – SWZ – załącznik nr 2.
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale V pkt II SWZ (jeżeli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
4) Szczegółowy opis oferowanego kompletnego pojazdu wraz ze zdjęciem poglądowym.
5) DOWÓD WPŁATY WADIUM.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
20.000,00 zł. – (dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).

2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia
upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3
oraz ust. 2.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących
formach:
- pieniądzu;
-gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustaw} z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w w ING Banku Śląskim
Nr: 64 1050 1399 1000 0090 3078 9045
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania
rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe
wymagania:
- musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez
Wykonawcę określone w p.z.p., bez potwierdzania tych okoliczności;
- z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej
kwoty wadium;
- powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
- termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
- w treści poręczenia łub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
- beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: EKOREC Sp. z o.o. w Lędzinach.
- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj, zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 musi znajdować się w ofercie.
3. Oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1,4 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowalne/usługi/dostawy wykonują poszczególny Wykonawcy.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa OpenNexus

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-05 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-03

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wszelkie dokumenty oraz zapytania należy składać poprzez Platformę Zakupową Open Nexus.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę regenerację odbłyśników w Renault Scenic- Bielsko-Biała
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania19-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę regenerację odbłyśników w Renault Scenic oraz spawanie mocowań lamp plus ewentualna polerka kloszy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI