IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena oferty |
95,00 |
Okres gwarancji |
5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Umowa, która zostanie będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała postanowienia Części II pkt 2 SIWZ dotyczące zagwarantowania serwisu pojazdu oraz warunki leasingu jak również Części II pkt 19 - postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy: 1) Wraz z momentem zawarcia Umowy leasingowej wygenerowana będzie faktura VAT na całą wartość zamówienia, w tym należny podatek VAT. Podatek VAT zostanie uiszczony w terminie 14 dni od daty zawarcia Umowy leasingowej. 2) Zamawiający zapłaci Wykonawcy należne mu wynagrodzenie zgodnie z harmonogramem opłat leasingowych, który stanowić będzie załącznik do umowy. Harmonogram opłat leasingowych zawierać będzie m.in. wszystkie kwoty wyrażone w złotych, szczegółowe terminy i zasady płatności, z podziałem na część kapitałową i odsetkową. 3) Jeżeli Zamawiający dopuszcza się zwłoki z zapłatą, co najmniej jednej raty, Wykonawca ma obowiązek wyznaczyć na piśmie Zamawiającemu odpowiedni termin dodatkowy do zapłacenia zaległości z zagrożeniem, że w razie bezskutecznego upływu wyznaczonego terminu może wypowiedzieć umowę leasingu ze skutkiem natychmiastowym 4) Zamawiający zobowiązuje się na własny koszt odebrać przedmiot umowy od Wykonawcy. 5) Gwarancja: a) Wykonawca zapewnia udzielenie gwarancji na dostarczony przedmiot leasingu zgodnej z gwarancją producenta na okres: min. 12 miesięczny licząc od daty pierwszej rejestracji pojazdu b) Gwarancja ma charakter pełny i obejmuje wszystkie elementy dostarczonych urządzeń. Koszty obsługi gwarancyjnej ponosi Wykonawca. c) W okresie gwarancyjnym koszt dojazdu serwisanta, naprawy oraz robocizny uwzględniającej również koszt części zamiennych i eksploatacyjnych spoczywa na Wykonawcy, d) W przypadku sprzeczności pomiędzy gwarancją producenta, a postanowieniami w tym zakresie zawartymi w SIWZ i umowie, pierwszeństwo mają zapisy korzystniejsze dla Zamawiającego, e) Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu, którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać, f) Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji na dostarczone urządzenie obejmuje tylko wady / awarie powstałe z przyczyn tkwiących w dostarczonym urządzeniu, w szczególności wady konstrukcyjne lub materiałowe. 6) Gwarancją nie są objęte: a) uszkodzenia i wad urządzenia wynikłe na skutek: b) eksploatacji pojazdu przez Zamawiającego niezgodnej z jego przeznaczeniem, niestosowania się Zamawiającego do instrukcji obsługi urządzenia, mechanicznego uszkodzenia powstałego z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego lub osób trzecich i wywołane nimi wady, c) samowolnych napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych (dokonywanych przez Zamawiającego lub inne nieuprawnione osoby); d) uszkodzenia spowodowane zdarzeniami zewnętrznymi, w tym losowymi, tzw. siła wyższa (pożar, wypadek, kolizja, itp.); e) materiały eksploatacyjne. f) do gwarancji w zakresie wad prawnych odpowiednie zastosowanie mają zapisy powyższe. 7) Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie: a) zastąpienia sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem nowym posiadającym, co najmniej takie same parametry, jakie posiadał sprzęt będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji sprzętu, który ma być dostarczony, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu nie ulegnie zwiększeniu; b) zastąpienia sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem o wyższej, jakości, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu nie ulegnie zwiększeniu i nie wpłynie to na cel przetargu oraz wymogi kontraktowania; c) zmiany numeru konta bankowego w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; d) zmiany oznaczenia podmiotów umowy; e) okres obowiązywania umowy; f) zmiany harmonogramu spłaty g) Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy również w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym cena netto pozostanie bez zmian. h) Stosownie do przepisu artykułu 145 ust.1 i 2 ustawy Pzp, w przypadku wystąpienia istotnej zmiany okoliczności, powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym - czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. Powyższe zmiany nie mogą powodować wzrostu łącznego wynagrodzenia brutto, ustalonego w oparciu o pierwotne zapisy umowy, 8) Amortyzacji przedmiotów leasingu – w rozumieniu przepisów prawa o podatku dochodowym dokonuje Zamawiający. 9) Zamawiający informuje, że ubezpieczenie zakupionego pojazdu pozostaje w zakresie Zamawiającego. Zamawiający ponosi koszt ubezpieczenia. Zamawiający nie ma obowiązku ubezpieczenia za pośrednictwem Wykonawcy. 10) Wszelkie spory, które mogą wyniknąć przy realizacji umowy rozstrzygać będzie sąd miejscowo właściwy dla Zamawiającego. 11) Za datę zapłaty Strony ustalają dzień uznania rachunku bankowego Wykonawcy wskazanego na fakturze. 12) Z chwilą podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu odbioru potwierdzającego sprawność przedmiotu umowy, jego kompletność oraz zgodność z umową, na Zamawiającym spoczywa odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia przedmiotu zamówienia powstałe z przyczyn przez niego zawinionych. Powyższe nie dotyczy w szczególności uszkodzeń rzeczy będących następstwem wad tkwiących w przedmiocie umowy lub objętych gwarancją. 13) W przypadku niewykonania umowy w ustalonym terminie Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,1 % wartości umowy netto za każdy dzień opóźnienia. Za dzień wykonania umowy strony uznają datę podpisania protokołu przekazania danego przedmiotu leasingu potwierdzającego sprawność przedmiotu umowy, jego kompletność oraz zgodność z umową oraz potwierdzającego wykonanie wszystkich obowiązków z niej wynikających. 14) W przypadku opóźnienia w podjęciu działań serwisowych Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,1 % wartości umowy netto za każdy dzień opóźnienia. 15) W przypadku rozwiązania umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy, bądź nieuzasadnionego rozwiązania umowy przez Wykonawcę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wartości przedmiotu zamówienia brutto. 16) Jeżeli kara umowna z któregokolwiek tytułu wymienionego nie pokrywa poniesionej szkody, to Zamawiający może dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych określonych przepisami Kodeksu cywilnego. 17) Przez dni robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-02-25, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: