Dostawa w 2024r. pojazdu egzaminacyjnego wraz z przyczepą na potrzeby prowadzenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa w 2024r. pojazdu egzaminacyjnego wraz z przyczepą na potrzeby prowadzenia egzaminów praktycznych na prawo jazdy kat. B+E i B96 przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Bielsku-Białej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBielsko-Biała
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
  • Termin składania wniosków2024-08-14
  • ZamawiającyWOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W BIELSKU-BIAŁEJ
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-05
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00445637
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa w 2024r. pojazdu egzaminacyjnego wraz z przyczepą na potrzeby prowadzenia egzaminów praktycznych na prawo jazdy kat. B+E i B96 przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Bielsku-Białej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W BIELSKU-BIAŁEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072105898

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Armii Krajowej 220A

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-316

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@word.bielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.bielsko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa w 2024r. pojazdu egzaminacyjnego wraz z przyczepą na potrzeby prowadzenia egzaminów praktycznych na prawo jazdy kat. B+E i B96 przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Bielsku-Białej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b46b705-1087-46ac-aacf-ef6b4599462c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00445637

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00213512/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 „Dostawa w 2024r. pojazdu egzaminacyjnego wraz z przyczepą na potrzeby prowadzenia egzaminów praktycznych na prawo jazdy kat. B+E i B96 przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Bielsku-Białej”,

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b46b705-1087-46ac-aacf-ef6b4599462c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.:
1) przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/
2) poczty elektronicznej pod adresem: wat@word.bielsko.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Składanie ofert odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ na zasadach określonych w Rozdziale XVI Specyfikacji.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. S
3 . Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia”.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB;
6. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (z wyłączeniem składania ofert):
1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazane w Rozdziale XVI ), zawiadomień, wezwań oraz przekazywanie informacji odbywać się będzie:
a) za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na Platformie e-Zamówienia. W takim przypadku we wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub ID postępowania,
b) za pomocą poczty elektronicznej pod adresem wat@word.bielsko.pl W takim przypadku Zamawiający i Wykonawcy będą posługiwać się numerem referencyjnym postępowania WORD-WAT-3231-1/24,
2) dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza składanie dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 1 lit. b adres poczty elektronicznej.
3) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415),
4) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust 1 Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały zastosowanie.
5) Informacje, oświadczenia lub dokumenty inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WORD-WAT-3231-1/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego zespołu pojazdów, na który składa się samochód osobowy oraz przyczepa, będący pojazdem egzaminacyjnym, na potrzeby prowadzenia egzaminów praktycznych na prawo jazdy kat. B+E i B96, dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Bielsku-Białej. Zespół pojazdów musi spełniać warunki techniczne obowiązujące na terenie Polski oraz wymagania właściwe ze względu na przeznaczenie pojazdu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34110000-1 - Samochody osobowe

34223310-2 - Przyczepy ogólnego zastosowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie poniższych kryteriów:
1) cena oferty brutto („KC”) 1) - waga 60 pkt
2) okres gwarancji na silnik i podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne bez limitu kilometrów („KOg”) 3) – waga 40 pkt
1) do oceny ofert Zamawiający przyjmie cenę brutto oferty za cały zakres zamówienia.
2) okres gwarancji - wybrany przez Wykonawcę, z tym, że nie krótszy niż 24 miesięcy oraz nie dłuższy niż 48 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Oferty z okresem krótszym niż okres wymagany 24 miesięcy będą odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, jako niezgodne z warunkami zamówienia. W przypadku ofert z okresem dłuższym niż okres maksymalny 48 miesięcy, Zamawiający przyjmie do oceny oferty okres 48 miesięcy natomiast umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem długości okresu gwarancji zadeklarowanego w ofercie
Wykonawca zobowiązany jest do podania terminu w miesiącach.
UWAGA: deklarowany okres gwarancji Wykonawca wskazuje w interaktywnym Formularzu ofertowym, o którym mowa w Rozdziale XVI § 1 ust. 3. W przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni tych informacji, Zamawiający uzna że wykonawca deklaruje najkrótszy dopuszczalny okres gwarancji, tj. 24 miesiące.
2. Kryterium ceny brutto KC będzie wyliczane wg wzoru:
1) ofercie najtańszej przyznaje się maksymalną liczbę punktów – 60, i wylicza się kryterium KC wg wzoru:

gdzie:
Con - cena oferty najtańszej
2) każdej następnej ofercie przyznaje się liczbę punktów proporcjonalnie niższą, wyliczoną wg wzoru:

gdzie:
Con - cena oferty najtańszej
Coo - cena oferty ocenianej
3. Kryterium okresu gwarancji KOg będzie wyliczane wg wzoru:
1) ofercie z najdłuższym okresie gwarancji przyznaje się maksymalną liczbę punktów – 40, i wylicza się kryterium KOrg wg wzoru:

gdzie:
Gon – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji
2) każdej następnej ofercie przyznaje się liczbę punktów proporcjonalnie niższą, wyliczoną wg wzoru:

gdzie:
Goo – okres gwarancji w ofercie ocenianej
Gon – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji,
4. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę przedstawiającą najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, wyliczony wg wzoru:
PO = KC + KOg

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na silnik i podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne bez limitu kilometrów („KOg”)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpisu lub aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
W przypadku oferty wspólnej ww. odpis lub informacje składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku Wykonawcy będącym Spółką cywilną, każdy ze Wykonawców składa odpisy oddzielnie dla każdego ze wspólników spółki cywilnej.
2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5-6 ustawy.
W przypadku oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku Wykonawcy będącym Spółką cywilną, każdy z Wykonawców składa oświadczenie oddzielnie dla każdego ze wspólników spółki cywilnej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104 – 107 ustawy, w przypadku zastosowania o ofercie rozwiązań równoważnych, tj:
a) wykaz innych, równoważnych rozwiązań, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji, oraz
b) dowolne dokumenty potwierdzające równoważność zaproponowanych rozwiązań w stosunku do określonych w Opisie przedmiotu zamówienia i SWZ,
potwierdzające, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia i SWZ;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

OFERTA oraz dokumenty składane wraz z ofert:
1) „Formularz ofertowy” – interaktywny formularz udostępniony przez Zamawiającego na stronie prowadzonego postępowania
2) Formularz kalkulacji ceny
Formularz kalkulacji ceny stanowi treść oferty i w przypadku gdy Wykonawca nie złoży wraz z ofertą Formularza kalkulacji ceny lub Formularz ten nie będzie wypełniony i/lub podpisany zgodnie z wytycznymi zawartymi w ust. 8 niniejszego rozdziału oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy jako niezgodna z warunkami zamówienia;
3) Formularz specyfikacji technicznej zespołu pojazdów (wypełniona tabela), sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1b do Specyfikacji
Wykonawca wypełnia wszystkie pozycje zawarte w Formularzu. W przypadku niewypełnienia którejkolwiek z pozycji zawartych w Formularzu Zamawiający uzna, że przedmiot zamówienia oferowany przez Wykonawcę posiada parametry zgodne z wymaganymi przez Zamawiającego parametrami zawartymi w dokumentach zamówienia, w tym w niniejszym Formularzu.
Formularz specyfikacji technicznej zespołu pojazdów stanowi treść oferty i w przypadku gdy Wykonawca nie złoży wraz z ofertą Formularza specyfikacji technicznej (…) lub Formularz ten nie będzie podpisany zgodnie z wytycznymi zawartymi w ust. 8 niniejszego rozdziału oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy jako niezgodna z warunkami zamówienia;
4) oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sporządzone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do Specyfikacji,
5) (jeśli dotyczy) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie osoby/osób podpisującej/cych ofertę do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego;
6) (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
7) (jeśli dotyczy) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie złożone w myśl postanowień art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika które zakresy dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy na wzorze, który stanowi załącznik nr 5 do Specyfikacji.
8) potwierdzenie wniesienia wadium –Wykonawca dołącza do oferty potwierdzenie przelewu w postaci elektronicznej.;
9) (jeśli dotyczy) uzasadnienie, w którym wykazano, ze zastrzeżone informacje przekazane wraz z ofertą stanowią tajemnice przedsiębiorstwa;
10) (jeśli dotyczy) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104 – 107 ustawy, w przypadku zastosowania o ofercie rozwiązań równoważnych, tj:
a) wykaz innych, równoważnych rozwiązań, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji, oraz
b) dowolne dokumenty potwierdzające równoważność zaproponowanych rozwiązań w stosunku do określonych w Opisie przedmiotu zamówienia i SWZ,
potwierdzające, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia i SWZ;
11) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum lub spółka cywilna), każdy z Wykonawców (członków konsorcjum, wspólników spółki cywilnej), indywidualnie składa oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania, o którym mowa w pkt 3.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga, aby oferta była zabezpieczona wadium w wysokości 2400 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych).
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wymaganego wadium lub wadium wniesione zostało nieprawidłowo, zostanie odrzucona na podstawie art.223 ust. 1 pkt 14 ustawy.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 40 2030 0045 1110 0000 0068 5660 wskazując w opisie przelewu „wadium w postępowaniu na dostawę pojazdu na kat. BE dla WORD w Bielsku-Białej” przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu jest wpłacone w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania ofert wpłacona przez Wykonawcę kwota, zostanie zaksięgowana przez bank na rachunku Zamawiającego. Złożenie dyspozycji wpłaty wadium w dniu składania ofert, nie gwarantuje dotrzymania terminu wniesienia wadium;
5. Dowód wpłacenia wadium powinien być dołączony do oferty.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna dokument poręczenia lub gwarancji powinien zawierać informację o udzieleniu poręczenia lub gwarancji na rzecz Zamawiającego tytułem zapłaty wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia, którego przedmiotem jest: „Dostawa w 2024r. pojazdu egzaminacyjnego wraz z przyczepą na potrzeby prowadzenia egzaminów praktycznych na prawo jazdy kat. B+E i B96 przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Bielsku-Białej”,
W treści dokumentu powinien być wskazany indywidualny identyfikator zamówienia z zachowaniem poniższego formatu: WORD-WAT-3231-1/24,
Dokument poręczenia/gwarancji powinien być ważny przez cały okres związania ofertą oraz stanowić zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy;
7. Dokument wadialny wnoszony w formie niepieniężnej należy dołączyć do oferty w oryginale w formie dokumentu elektronicznego;
8. Dokument poręczenia lub gwarancji powinien wskazywać beneficjenta – Zamawiającego, tj.: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego (WORD) w Bielsku-Białej, Al. Armii Krajowej 220A, 43-316 Bielsko-Biała, NIP 5471823270
9. Błędne wskazanie Beneficjenta będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy;
10. Jeżeli Wykonawca jest podmiotem niepodlegającym reżimowi prawa polskiego i właściwości sądów polskich, w treści gwarancji musi figurować zapis o poddaniu sporów wynikających z wadium prawu polskiemu i polskiemu sądownictwu;

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdziale IX i X Specyfikacji.
2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum/spółka cywilna) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osobę/osoby uprawnioną (-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum;
3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Wykonawcą występującym jako Pełnomocnik uprawniony do reprezentowania pozostałych wspólników spółki / partnerów konsorcjum. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
4. Nie dopuszcza się w niniejszym postępowaniu uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
5. Nie dopuszcza się również równoczesnego złożenia przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
6. Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są ja Wykonawcy składający ofertę wspólną;
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będą zobowiązani przedstawić Zamawiającemu przed zawarciem umowy stosowne porozumienie (umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej) zawierające w swojej treści co najmniej postanowienia :
1) skład konsorcjum nie może zostać zmieniony bez uprzedniej zgody Zamawiającego w toku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, jak również przez cały okres wykonywania umowy,
2) Wykonawcy tworzący konsorcjum będą solidarnie odpowiedzialni wobec Zamawiającego zarówno co do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak i w umowie zawartej w postępowaniu,
3) wszyscy członkowie konsorcjum ponoszą solidarną, niczym nie ograniczoną odpowiedzialność prawną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
8. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik do Specyfikacji.
10. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. W oparciu o postanowienia art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian umowy bez konieczności przeprowadzenia nowego postępowania:
1) zmiana trybu, zasad i terminu rozliczenia wynagrodzenia umownego, wystawiania faktur, płatności oraz zasad i trybu odbioru przedmiotu zamówienia (m.in. rodzajów i terminów dokonywania czynności odbiorczych) w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających taką zmianę, czy zaistnienia innej okoliczności uzasadniającej wprowadzenie takiej modyfikacji,
2) Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy
3) zmiany wynagrodzenia w wyniku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT,
4) gdy zmiana spowodowana jest zmianą obowiązujących przepisów mających wpływ na wykonywanie przedmiotu umowy, w szczególności zmiany norm technicznych lub technologicznych, przepisów dotyczących ochrony środowiska,
5) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia Umowy, a wprowadzenie tych rozwiązań nie powoduje podwyższenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy;
6) nastąpiła zmiana w dokumentacji homologacyjnej oznaczenia wariantu pojazdu bazowego związana z  wprowadzeniem nowego rozszerzenia homologacyjnego.
7) inne zmiany spowodowane przyczynami zewnętrznymi, niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkującymi niemożliwością wykonania przedmiotu umowy na warunkach określonych w umowie;
8) wskazania nowego podwykonawcy bądź zmiany wskazanych w § 5 podwykonawców lub zakresu usług wykonywanych przez aktualnych podwykonawców;
9) zgłoszenia przez Wykonawcę, po zawarciu umowy, zlecenia części dostaw podwykonawcy, nie wskazanemu wcześniej przez Wykonawcę w ofercie oraz możliwość rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do poprawienia jakości lub skrócenia czasu wykonywania dostawy;
2. W przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 2, Wykonawca ma prawo złożyć Zamawiającemu wniosek ze szczegółowym uzasadnieniem o przedłużenia terminu wskazanego w § 2 ust.1 niniejszej umowy.
3. W przypadkach wystąpienia opóźnień z powodów przedstawionych w ust. 1 pkt 2 strony ustalą nowy termin wykonania umowy, z tym, że minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji umowy równy będzie okresowi przerwy lub postoju. Nowy termin realizacji umowy zostanie ustalony w protokole konieczności, na podstawie którego zostanie sporządzony aneks do umowy.
4. Postanowienia umowne zmienione z naruszeniem art. 454 i 455 podlegają unieważnieniu. Na miejsce unieważnionych postanowień umowy wchodzą postanowienia umowne w pierwotnym brzmieniu, zgodnie z postanowieniami art. 458 ustawy.
5. Jeżeli Zamawiający zamierza zmienić warunki realizacji zamówienia, które wykraczają poza zmiany umowy dopuszczalne zgodnie z art. 454 i 455 ustawy, obowiązany jest przeprowadzić nowe postępowanie o udzielenie zamówienia, zgodnie z postanowieniami art. 454 ustawy;
6. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
7. Nie stanowi zmiany umowy:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana dokumentów potwierdzających wykonanie prac, zmiana nr rachunku bankowego)
2) zmiany danych teleadresowych.
8. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem postanowień ust. 7
Pełny zakres zmian jakie mogą zostać wprowadzone do umowy zawarty jest w § 10 umowy wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-14 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na stronie prowadzonego postępowania pod adresem wskazanym w Rozdziale IV SWZ ust. 1 za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia;

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-14 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-12

NAJNOWSZE ZLECENIE
Nawiąże stałą współprace z przewoźnikami w ruchu międzynarodowym - Wrocław, Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Nawiąże stałą współprace z przewoźnikami w ruchu międzynarodowym posiadającymi zestawy ciągnik siodłowy + naczepa (zabudowa sztywna lub oplandeczona). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI