Dostawa używanych pojemników na odpady komunalne dla mieszkańców gminy Legnickie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa używanych pojemników na odpady komunalne dla mieszkańców gminy Legnickie Pole
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLegnickie Pole
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-06-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWójt Gminy Legnickie Pole
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-18
  • Numer ogłoszenia552295-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 552295-N-2020 z dnia 2020-06-18 r.

Wójt Gminy Legnickie Pole: Dostawa używanych pojemników na odpady komunalne dla mieszkańców gminy Legnickie Pole
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Legnickie Pole, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Kiliana Ignaza Dientzenhofer`a  1 , 59-241  Legnickie Pole, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 768 582 816, e-mail uglp@lg.onet.pl, faks (076) 858 28 12.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://www.bip.legnickiepole.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.legnickiepole.pl/zamówieniapubliczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanych pojemników na odpady komunalne dla mieszkańców gminy Legnickie Pole
Numer referencyjny: ROG.271.15.2020.D.PN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanych pojemników na odpady komunalne dla mieszkańców gminy Legnickie Pole. 3.2 Zakres dostaw obejmuje w szczególności:3.2.1 - zakup i dostawa używanych pojemników na odpady komunalne dla mieszkańców z zabudowy jednorodzinnej gminy o pojemności 240 litrów • Pojemniki na odpady zmieszane o pojemności 240 l. kolor czarny 1321 szt.Dane techniczne pojemników:- pojemniki na odpady stałe z pokrywą- pojemniki używane- pojemniki nie mogą być popękane, muszą być czyste, umyte bez nalepek, bez wad mechanicznych- kolorystyka pojemnika kolor czarny , jednolity na całym pojemniku- pojemniki wyposażone w mechanizmy jezdne: 2 sztuki cichobieżnych kół ø 200 mm (tarcza plastikowa i oponka gumowa) osadzone na zamkniętej stalowej osi- podstawa pojemnika o przekroju kwadratowym/prostokątnym- wykonane metodą wtryskową z nowego granulatu polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD)- lub wykonane z granulatu polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD) z domieszką regranulatu- pojemniki powinny charakteryzować się odpornością mechaniczną, odpornością na promienie UV oraz na niskie temperatury i chemikalia- zastosowanie barwników bez kadmu ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska- przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki bezpylne/ przez typowe samochody śmieciarki posiadające tylne wysięgniki podnoszące lub listwę grzebieniową- posiadające listwę zabezpieczającą dno pojemnika przed ścieraniem, znajdującą się na obwodzie dna pojemnika. Parametry listwy: wykonana z tworzywa sztucznego polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD), - tylny uchwyt do przeciągania pojemnika ułatwiający przetaczanie pojemników- wszystkie krawędzie pojemnika z którymi może zetknąć się użytkownik pojemnika musza być zaokrąglone, tak aby nie powodowały obrażeń podczas ich obsługi, zgodnie z normą EN 840- dostarczone pojemniki na frontowej ścianie bez napisu 3.2.2. - zakup i dostawa używanych pojemników na odpady komunalne dla mieszkańców gminy dla zabudowy wielorodzinnej o pojemności 1100 litrów• Pojemniki na odpady zmieszane o pojemności 1100 l. kolor czarny 34 szt.Dane techniczne pojemników:- pojemniki na odpady stałe z pokrywą- pojemniki używane- pojemniki nie mogą być popękane, muszą być czyste, umyte bez nalepek, bez wad mechanicznych- kolorystyka pojemnika kolor czarny , jednolity na całym pojemniku- pojemniki wyposażone w mechanizmy jezdne: na czterech kołach zamykany od góry płaska klapą, układ jezdny na gumowych kołach, które nie hałasują podczas jazdy. - podstawa pojemnika o przekroju kwadratowym/prostokątnym- wykonane metodą wtryskową z nowego granulatu polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD)- lub wykonane z granulatu polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD) z domieszką regranulatu- pojemniki powinny charakteryzować się odpornością mechaniczną, odpornością na promienie UV oraz na niskie temperatury i chemikalia- zastosowanie barwników bez kadmu ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska- przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki bezpylne/ przez typowe samochody śmieciarki posiadające tylne wysięgniki podnoszące lub listwę grzebieniową- posiadające listwę zabezpieczającą dno pojemnika przed ścieraniem, znajdującą się na obwodzie dna pojemnika. Parametry listwy: wykonana z tworzywa sztucznego polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD), - tylny uchwyt do przeciągania pojemnika ułatwiający przetaczanie pojemników- wszystkie krawędzie pojemnika z którymi może zetknąć się użytkownik pojemnika musza być zaokrąglone, tak aby nie powodowały obrażeń podczas ich obsługi, zgodnie z normą EN 840- dostarczone pojemniki na frontowej ścianie bez napisu.3.2.3 zakup i dostawa używanych pojemników na odpady segregowane metale i tworzywa sztuczne dla mieszkańców z zabudowy jednorodzinnej gminy o pojemności 240 litrów • Pojemniki na odpady segregowane z metalu i tworzywa sztucznego o pojemności 240 l. kolor żółty 1321 szt.Dane techniczne pojemników:- pojemniki na odpady stałe z pokrywą- pojemniki używane, - pojemniki nie mogą być popękane, muszą być czyste, umyte bez nalepek, bez wad mechanicznych- kolorystyka pojemnika kolor żółty, jednolity na całym pojemniku- pojemniki wyposażone w mechanizmy jezdne: 2 sztuki cichobieżnych kół ø 200 mm (tarcza plastikowa i oponka gumowa) osadzone na zamkniętej stalowej osi- podstawa pojemnika o przekroju kwadratowym/prostokątnym- wykonane metodą wtryskową z nowego granulatu polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD)- lub wykonane z granulatu polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD) z domieszką regranulatu- pojemniki powinny charakteryzować się odpornością mechaniczną, odpornością na promienie UV oraz na niskie temperatury i chemikalia- zastosowanie barwników bez kadmu ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska- przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki bezpylne/ przez typowe samochody śmieciarki posiadające tylne wysięgniki podnoszące lub listwę grzebieniową- posiadające listwę zabezpieczającą dno pojemnika przed ścieraniem, znajdującą się na obwodzie dna pojemnika. Parametry listwy: wykonana z tworzywa sztucznego polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD), - tylny uchwyt do przeciągania pojemnika ułatwiający przetaczanie pojemników- wszystkie krawędzie pojemnika z którymi może zetknąć się użytkownik pojemnika musza być zaokrąglone, tak aby nie powodowały obrażeń podczas ich obsługi, zgodnie z normą EN 840- dostarczone pojemniki na frontowej ścianie bez napisu3.2.4 zakup i dostawa używanych pojemników na odpady segregowane metale i tworzywa sztuczne dla mieszkańców z zabudowy wielorodzinnej gminy o pojemności 1100 litrów • Pojemniki na odpady metalowe i z tworzywa sztucznego o pojemności 1100 l. kolor żółty 34 szt.Dane techniczne pojemników:- pojemniki na odpady stałe z pokrywą- pojemniki używane- pojemniki nie mogą być popękane, muszą być czyste, umyte bez nalepek, bez wad mechanicznych- kolorystyka pojemnika kolor żółty , jednolity na całym pojemniku- pojemniki wyposażone w mechanizmy jezdne: na czterech kołach zamykany od góry płaska klapą, układ jezdny na gumowych kołach, które nie hałasują podczas jazdy - podstawa pojemnika o przekroju kwadratowym/prostokątnym- wykonane metodą wtryskową z nowego granulatu polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD)- lub wykonane z granulatu polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD) z domieszką regranulatu- pojemniki powinny charakteryzować się odpornością mechaniczną, odpornością na promienie UV oraz na niskie temperatury i chemikalia- zastosowanie barwników bez kadmu ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska- przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki bezpylne/ przez typowe samochody śmieciarki posiadające tylne wysięgniki podnoszące lub listwę grzebieniową- posiadające listwę zabezpieczającą dno pojemnika przed ścieraniem, znajdującą się na obwodzie dna pojemnika. Parametry listwy: wykonana z tworzywa sztucznego polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD), - tylny uchwyt do przeciągania pojemnika ułatwiający przetaczanie pojemników- wszystkie krawędzie pojemnika z którymi może zetknąć się użytkownik pojemnika musza być zaokrąglone, tak aby nie powodowały obrażeń podczas ich obsługi, zgodnie z normą EN 840- dostarczone pojemniki na frontowej ścianie bez napisu.3.2.5 zakup i dostawa używanych pojemników na odpady biodegradowalne dla mieszkańców z zabudowy jednorodzinnej gminy o pojemności 240 litrów • Pojemniki na odpady biodegradowalne o pojemności 240 l. kolor brązowy 958 szt.Dane techniczne pojemników:- pojemniki na odpady stałe z pokrywą- pojemniki używane- pojemniki nie mogą być popękane, muszą być czyste, umyte bez nalepek, bez wad mechanicznych- kolorystyka pojemnika kolor brązowy , jednolity na całym pojemniku- pojemniki wyposażone w mechanizmy jezdne: 2 sztuki cichobieżnych kół ø 200 mm (tarcza plastikowa i oponka gumowa) osadzone na zamkniętej stalowej osi- podstawa pojemnika o przekroju kwadratowym/prostokątnym- wykonane metodą wtryskową z nowego granulatu polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD)- lub wykonane z granulatu polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD) z domieszką regranulatu- pojemniki powinny charakteryzować się odpornością mechaniczną, odpornością na promienie UV oraz na niskie temperatury i chemikalia- zastosowanie barwników bez kadmu ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska- przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki bezpylne/ przez typowe samochody śmieciarki posiadające tylne wysięgniki podnoszące lub listwę grzebieniową- posiadające listwę zabezpieczającą dno pojemnika przed ścieraniem, znajdującą się na obwodzie dna pojemnika. Parametry listwy: wykonana z tworzywa sztucznego polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD), - tylny uchwyt do przeciągania pojemnika ułatwiający przetaczanie pojemników- wszystkie krawędzie pojemnika z którymi może zetknąć się użytkownik pojemnika musza być zaokrąglone, tak aby nie powodowały obrażeń podczas ich obsługi, zgodnie z normą EN 840- dostarczone pojemniki na frontowej ścianie bez napisu3.2.6 zakup i dostawa używanych pojemników na odpady biodegradowalne dla mieszkańców z zabudowy wielorodzinnej gminy o pojemności 1100 litrów • Pojemniki na odpady biodegradowalne o pojemności 1100 l. kolor brązowy 17 szt.Dane techniczne pojemników:- pojemniki na odpady stałe z pokrywą- pojemniki używane- pojemniki nie mogą być popękane, muszą być czyste, umyte bez nalepek, bez wad mechanicznych- kolorystyka pojemnika kolor brązowy , jednolity na całym pojemniku- pojemniki wyposażone w mechanizmy jezdne: na czterech kołach zamykany od góry płaska klapą, układ jezdny na gumowych kołach, które nie hałasują podczas jazdy - podstawa pojemnika o przekroju kwadratowym/prostokątnym- wykonane metodą wtryskową z nowego granulatu polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD)- lub wykonane z granulatu polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD) z domieszką regranulatu- pojemniki powinny charakteryzować się odpornością mechaniczną, odpornością na promienie UV oraz na niskie temperatury i chemikalia- zastosowanie barwników bez kadmu ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska- przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki bezpylne/ przez typowe samochody śmieciarki posiadające tylne wysięgniki podnoszące lub listwę grzebieniową- posiadające listwę zabezpieczającą dno pojemnika przed ścieraniem, znajdującą się na obwodzie dna pojemnika. Parametry listwy: wykonana z tworzywa sztucznego polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD), - tylny uchwyt do przeciągania pojemnika ułatwiający przetaczanie pojemników- wszystkie krawędzie pojemnika z którymi może zetknąć się użytkownik pojemnika musza być zaokrąglone, tak aby nie powodowały obrażeń podczas ich obsługi, zgodnie z normą EN 840- dostarczone pojemniki na frontowej ścianie bez napisu.3.2.7 zakup i dostawa używanych pojemników na odpady z papieru dla mieszkańców z zabudowy jednorodzinnej gminy o pojemności 240 litrów • Pojemniki na odpady segregowane o pojemności 240 l. kolor niebieski 1321 szt.Dane techniczne pojemników:- pojemniki na odpady stałe z pokrywą- pojemniki używane- pojemniki nie mogą być popękane, muszą być czyste, umyte bez nalepek i bez wad mechanicznich- kolorystyka pojemnika kolor niebieski , jednolity na całym pojemniku- pojemniki wyposażone w mechanizmy jezdne: 2 sztuki cichobieżnych kół ø 200 mm (tarcza plastikowa i oponka gumowa) osadzone na zamkniętej stalowej osi- podstawa pojemnika o przekroju kwadratowym/prostokątnym- wykonane metodą wtryskową z nowego granulatu polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD)- lub wykonane z granulatu polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD) z domieszką regranulatu- pojemniki powinny charakteryzować się odpornością mechaniczną, odpornością na promienie UV oraz na niskie temperatury i chemikalia- zastosowanie barwników bez kadmu ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska- przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki bezpylne/ przez typowe samochody śmieciarki posiadające tylne wysięgniki podnoszące lub listwę grzebieniową- posiadające listwę zabezpieczającą dno pojemnika przed ścieraniem, znajdującą się na obwodzie dna pojemnika. Parametry listwy: wykonana z tworzywa sztucznego polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD), - tylny uchwyt do przeciągania pojemnika ułatwiający przetaczanie pojemników- wszystkie krawędzie pojemnika z którymi może zetknąć się użytkownik pojemnika musza być zaokrąglone, tak aby nie powodowały obrażeń podczas ich obsługi, zgodnie z normą EN 840- dostarczone pojemniki na frontowej ścianie bez napisu3.2.8 zakup i dostawa używanych pojemników na odpady z papieru dla mieszkańców z zabudowy wielorodzinnej gminy o pojemności 1100 litrów • Pojemniki na odpady z papieru o pojemności 1100 l. kolor niebieski 17 szt.Dane techniczne pojemników:- pojemniki na odpady stałe z pokrywą- pojemniki używane- pojemniki nie mogą być popękane, muszą być czyste, umyte bez nalepek, bez wad mechanicznych- kolorystyka pojemnika kolor niebieski , jednolity na całym pojemniku- pojemniki wyposażone w mechanizmy jezdne: na czterech kołach zamykany od góry płaska klapą, układ jezdny na gumowych kołach, które nie hałasują podczas jazdy - podstawa pojemnika o przekroju kwadratowym/prostokątnym- wykonane metodą wtryskową z nowego granulatu polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD)- lub wykonane z granulatu polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD) z domieszką regranulatu- pojemniki powinny charakteryzować się odpornością mechaniczną, odpornością na promienie UV oraz na niskie temperatury i chemikalia- zastosowanie barwników bez kadmu ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska- przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki bezpylne/ przez typowe samochody śmieciarki posiadające tylne wysięgniki podnoszące lub listwę grzebieniową- posiadające listwę zabezpieczającą dno pojemnika przed ścieraniem, znajdującą się na obwodzie dna pojemnika. Parametry listwy: wykonana z tworzywa sztucznego polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD), - tylny uchwyt do przeciągania pojemnika ułatwiający przetaczanie pojemników- wszystkie krawędzie pojemnika z którymi może zetknąć się użytkownik pojemnika musza być zaokrąglone, tak aby nie powodowały obrażeń podczas ich obsługi, zgodnie z normą EN 840- dostarczone pojemniki na frontowej ścianie bez napisu.3.2.9 zakup i dostawa używanych pojemników na odpady ze szkła dla mieszkańców z zabudowy jednorodzinnej gminy o pojemności 120 l.• Pojemniki na odpady ze szkła o pojemności 120 l. kolor zielony 1321 szt.Dane techniczne pojemników:- pojemniki na odpady stałe z pokrywą- pojemniki używane- pojemniki nie mogą być popękane, muszą być czyste, umyte bez nalepek,bez wad mechanicznych- kolorystyka pojemnika kolor zielony , jednolity na całym pojemniku- pojemniki wyposażone w mechanizmy jezdne: 2 sztuki cichobieżnych kół ø 200 mm (tarcza plastikowa i oponka gumowa) osadzone na zamkniętej stalowej osi- podstawa pojemnika o przekroju kwadratowym/prostokątnym- wykonane metodą wtryskową z nowego granulatu polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD)- lub wykonane z granulatu polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD) z domieszką regranulatu-pojemniki powinny charakteryzować się odpornością mechaniczną, odpornością na promienie UV oraz na niskie temperatury i chemikalia- zastosowanie barwników bez kadmu ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska- przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki bezpylne/ przez typowe samochody śmieciarki posiadające tylne wysięgniki podnoszące lub listwę grzebieniową- posiadające listwę zabezpieczającą dno pojemnika przed ścieraniem, znajdującą się na obwodzie dna pojemnika. Parametry listwy: wykonana z tworzywa sztucznego polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD), - tylny uchwyt do przeciągania pojemnika ułatwiający przetaczanie pojemników- wszystkie krawędzie pojemnika z którymi może zetknąć się użytkownik pojemnika musza być zaokrąglone, tak aby nie powodowały obrażeń podczas ich obsługi, zgodnie z normą EN 840- dostarczone pojemniki na frontowej ścianie bez napisu3.2.10 zakup i dostawa używanych pojemników na odpady ze szkła dla mieszkańców z zabudowy wielorodzinnej gminy o pojemności 1100 litrów • Pojemniki na odpady ze szkła o pojemności 1100 l. kolor zielony 17 szt.Dane techniczne pojemników:- pojemniki na odpady stałe z pokrywą- pojemniki używane- pojemniki nie mogą być popękane, muszą być czyste, umyte bez nalepek, bez wad mechanicznych- kolorystyka pojemnika kolor zielony , jednolity na całym pojemniku- pojemniki wyposażone w mechanizmy jezdne: na czterech kołach zamykany od góry płaska klapą, układ jezdny na gumowych kołach, które nie hałasują podczas jazdy osadzone na zamkniętej stalowej osi- podstawa pojemnika o przekroju kwadratowym/prostokątnym- wykonane metodą wtryskową z nowego granulatu polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD)- lub wykonane z granulatu polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD) z domieszką regranulatu- pojemniki powinny charakteryzować się odpornością mechaniczną, odpornością na promienie UV oraz na niskie temperatury i chemikalia- zastosowanie barwników bez kadmu ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska- przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki bezpylne/ przez typowe samochody śmieciarki posiadające tylne wysięgniki podnoszące lub listwę grzebieniową- posiadające listwę zabezpieczającą dno pojemnika przed ścieraniem, znajdującą się na obwodzie dna pojemnika. Parametry listwy: wykonana z tworzywa sztucznego polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD), - tylny uchwyt do przeciągania pojemnika ułatwiający przetaczanie pojemników- wszystkie krawędzie pojemnika z którymi może zetknąć się użytkownik pojemnika musza być zaokrąglone, tak aby nie powodowały obrażeń podczas ich obsługi, zgodnie z normą EN 840- dostarczone pojemniki na frontowej ścianie bez napisu.3.3. Wszystkie pojemniki na odpady dostarczone będą w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Przekazanie pojemników odbędzie się protokolarnie po ich uprzednim sprawdzeniu. Miejsca dostawy znajdują się na terenie gminy Legnickie Pole w 17 sołectwach/miejscowościach. Dostawa od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 20:00. Na terenie miejsc dostawy nie obowiązują specjalne procedury związane z epidemią COVID-19. 3.4. Wykonawca dostarczy pojemniki do wskazanych 17 miejscowości zlokalizowanych na terenie gminy Legnickie Pole, odbiór i pokwitowanie odebranych pojemników nastąpi przez sołtysów, następnie dystrybucja pojemników na terenie sołectwa prowadzona będzie przez sołtysów.

II.5) Główny kod CPV: 34928480-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia – do 5 dni od podpisania umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, jakie zostały określone w niniejszym postępowaniu.5.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: 5.3 Korzystanie przez Wykonawcę ze zdolności technicznych lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.3) Zamawiający będzie oceniał, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22.4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawę lub dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.5) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.6) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 5.2, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lubb) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 1).5.4 Wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do łącznego spełnienia takich samych warunków udziału w postępowaniu, jak Wykonawcy występujący samodzielnie t.j. przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający będzie brał pod uwagę ich łączny potencjał zdolności technicznej lub zawodowej.3) W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum), o którym mowa w pkt 1)., Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.5) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w pkt 1).6) Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt 1)., została wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.7) Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 5.5 Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.);
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
8.1 Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, uzupełniony i uszczegółowiony o wymagane dane, podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – oryginał.8.2 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu - załącznik nr 2 do SIWZ oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ.1) Oświadczenia składają:a) Wykonawca samodzielnie ubiegający się o udzielenie zamówienia;b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie. W zakresie dotyczącym warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu we właściwym sobie zakresie;c) w przypadku Wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w załączniku nr 2 należy złożyć Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wobec tych Podwykonawców;d) W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w takim zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, składa również Oświadczenia w załączniku nr 2 do SIWZ, dotyczące tych podmiotów.8.3 Oświadczenie o obowiązku podatkowym u Zamawiającego zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp - według załącznika nr 4 do SIWZ- oryginał.8.4 Oświadczenia wymaganego od Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - według załącznika nr 5 do SIWZ.8.5 Upoważnienie lub pełnomocnictwo uprawniające osobę/y podpisujące ofertę do jej podpisania w imieniu Wykonawcy składającego ofertę – oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona „za zgodność z oryginałem”.8.6 Inne dokumenty składane w postępowaniu:1) Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z póź. zm.) (http://www.bip.legnickiepole.pl), przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ .Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.8.7 Zgodnie z art. 26 ust. 2f ustawy Pzp jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.8.8 Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.8.9 Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.8.10 Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.8.11 Oświadczenia dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące Podwykonawców, składane są w oryginale.Dokumenty, inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej.Każda strona kserokopii winna być podpisana za zgodność z oryginałem.Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem).8.12 Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwość co do jej prawdziwości.8.13 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wszystkie dokumenty i oświadczenia w języku obcym należy dostarczyć przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego lub Wykonawcę. 8.14 Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów albo nierzetelnych oświadczeń, mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania, zagrożone jest karą pozbawienia wolności do lat 3 (art. 233 § 1 KK) i zgodnie z przepisami art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy, Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania wezwania, aktualnych na dzień złożenia, nw. oświadczeń i dokumentów:8a.1 Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania:1) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – oryginał lub kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem”;2) Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – oryginał lub kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem”;3) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – oryginał lub kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem”;4) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert – oryginał lub kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem”;5) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – oryginał; 6) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – oryginał; 7) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy – oryginał; 8) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy – oryginał; 9) Oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716 ze zm.) – oryginał. 8a.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:1) pkt 8a.1 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 2) pkt 8a.1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.8a.3 Dokumenty, o których mowa w pkt 8a.1 ppkt 3), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 8a.1 ppkt 1 i 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.8a.4 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8a.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z uwzględnieniem zapisu pkt 8a.28a.5 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.8a.6 Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 8a.1, składa dokument, o którym mowa w pkt 8a.2, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy.8a.7 Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.1) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.8a.8 W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów, dokumentów wymienionych w pkt 8a.1.8a.9 Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 8a.1, dotyczących Podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy.8a.10 W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 8a.1, 8a.2 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.8a.11 W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 8a.1, 8a.2, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.8a.12 Oświadczenia, w tym wykazy, o których mowa w SIWZ, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące Podwykonawców, składane są w oryginale.8a.13 Dokumenty, o których mowa w SIWZ, inne niż oświadczenia i wykazy, o których mowa w pkt 8a.12, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.8a.14 Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być dokonane w formie pisemnej.8a.15 Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej.8a.16 Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w SIWZ, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.8a.17 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski przez Wykonawcę.8a.18 W przypadku, o którym mowa w pkt 8a.10, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.8a.19 Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1, jeżeli Zamawiający posiada dokumenty tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych, ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 r. poz. 570).8a.20 Zgodnie z zapisami §10 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126) Zamawiający korzysta z posiadanych dokumentów i/lub pobiera je samodzielnie ze wskazanych przez Wykonawcę ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, w przypadku gdy Wykonawca wskaże powyższe w druku formularza ofertowego lub w odpowiedzi na wystosowane wezwanie do złożenia dokumentów przed udzieleniem zamówienia (zgodnie z pkt 8a.10 i 8a.11 niniejszego Rozdziału).8a.21 W zakresie nieuregulowanym niniejszą SIWZ, do oświadczeń i dokumentów zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
10.1 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).10.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r., poz. 1146). 10.3 Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Gmina Legnickie Pole prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Legnickim Polu, numer rachunku 37 8649 1031 2001 0000 0101 0003 z dopiskiem na przelewie: Wadium – Dostawa używanych pojemników na odpady komunalne dla mieszkańców gminy Legnickie Pole. Za datę wniesienia wadium uznaje się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy zamawiającego. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 10.4 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 10.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta b) (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 10.6 Wadium uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynęło na rachunek bankowy zamawiającego przed terminem składania ofert, tj. do dnia 26.06.2020 r. do godz. 09:00.10.7.W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą w jednej kopercie, jednakże nie należy spinać trwale z ofertą, w terminie do dnia składania ofert tj. do dnia 26.06.2020 r. do godz. 09:00.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
okres gwarancji 20,00
termin płatności 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
19.1 Umowa zostanie zawarta na warunkach podanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.19.2 Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży ofertę najkorzystniejszą. Wykonawca winien zapoznać się z projektem umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Strony podpiszą umowę w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni – jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w inny sposób niż użyciu przy środków komunikacji elektronicznej (wzór umowy stanowi załącznik nr 9 do SIWZ19.3 Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:1) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności,2) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności,3) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-26, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1 Zamawiający dopuszcza wykonanie przez Wykonawcę części przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców lub dalszych Podwykonawców, który będzie zawierał z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie zakresu (części) zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podania nazw (firm) Podwykonawców.3 W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania, Wykonawca będzie zobowiązany do zastąpienia tego Podwykonawcy lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy.4 Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonania tego zamówienia.32.5 Pozostałe zapisy dotyczące Podwykonawstwa, w tym dotyczące umowy o podwykonawstwo, zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Wypożyczę mały kemping - Środa Śląska
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wypożyczę mały kemping do 500zl miesięcznie. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI