Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa używanego samochodu specjalistycznego ciężarowego z zabudową hakową”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Bieruńskie Przedsiębiorstwo Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276238012
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiełły 13
1.5.2.) Miejscowość: Bieruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-155
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 322162764
1.5.8.) Numer faksu: 322162764
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.loskot@bpik.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bpik.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Gminna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa używanego samochodu specjalistycznego ciężarowego z zabudową hakową”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2535c7f0-9eb6-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034725
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: I. Opis sposobu przygotowania ofert oraz dokumentów wymaganych przez zamawiającego w SWZ1. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. 3. Oferta powinna być:a. sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,b. złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,c. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.4. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.5. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.6. Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.7. Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje8. Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art.3 ustęp 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę.9. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z załącznikiem do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DS-H/04/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompletny używany pojazd specjalistyczny typu „hakowiec”:I. Podwozie: 1. rok produkcji podwozia nie starszy niż 20172. rok produkcji zabudowy hakowej nie starszy niż 20203. Pojazd wyprodukowany do ruchu prawostronnego, kierownica fabrycznie z lewej strony4. przebieg maksymalny 250 000 km.5. Wymiary, masa i właściwości eksploatacyjne pojazdu: • rozstaw osi jezdnych 3,5 – 3,8 m • dopuszczalna masa całkowita 17 500 kg – 18000 kg6. Kabina:• kabina dzienna, wąska, niska, wydłużona • kolor kabiny RAL – dowolny. 7. podwozie • 2-osiowe, układ napędowy 4x2• oś nr 1: przednia oś z zawieszeniem mechanicznym bądź pneumatycznym • oś nr 2: zawieszenie pneumatyczne bądź mechaniczne• nośność osi pierwszej min 7500 kg• nośność osi drugiej min13 000 kg• przełożenie przekładni głównej jak dla tego typu pojazdów w zakresie i = 3,3 – 3,4 8. Układ hamulcowy:Elektroniczny system hamulcowy z ABS oraz EBS oraz ASR9. Silnik: • moc silnika w zakresie 350 – 460 KM• pojemnosc silnika w zakresie 7500– 12500 cm• spełniający normę emisji spalin co najmniej EURO 6, 10. Układ przeniesienia napędu: • skrzynia biegów z układem manualnym bądź automatycznej zmiany biegów, 12 biegowa z układem sterowania ekonomicznym.• blokada mechanizmu różnicowego• rozpiętość przełożeń skrzyni biegów jak dla tego typu pojazdów nie mniej niż od 1,0 – 14,9 11. Układ kierowniczy: • z kierownicą umieszczoną po lewej stronie pojazdu (fabrycznie) 12. Wyposażenie:• zbiornik na ON min 300L • klimatyzacja• aktywny hamulec samoczynnie przyhamowujący pojazd• poduszka powietrzna kierowcy• zestaw wskaźników z funkcją video• apteczka• światła ostrzegawcze na dachu kabiny i zabudowie pozostałe oświetlenie zgodnie z obowiązującymi przepisami.• sygnał dźwiękowy przy cofaniu pojazdu.• tachograf • gaśnica.• trójkąt ostrzegawczy.• Dywaniki II. Zabudowy hakowaCharakterystyka urządzenia:• Nominalny udźwig min 10000 kg• Kontenery: dł. od 3200mm do 4800 mm . Wysokość zaczepu - 1.200 mm• Sterowanie: pneumatyczne z kabiny kierowcy oraz awaryjnie , poprzez rozdzielacz hydrauliczny umieszczony na ramie „hakowca”• Hydrauliczna blokada kontenera III. Inne wymogi:- Konstrukcja urządzenia powinna być wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości. Urządzenie hakowe powinno być śrutowane, malowane farbą podkładową epoksydową, oraz malowane nawierzchniowo farbą poliuretanową w kolorze RAL dowolny. Urządzenie hakowe musi być przystosowane do kontenerów typu KP – 12. Dostarczony pojazd musi być przystosowany do funkcji do jakich jest przeznaczony, urządzenie hakowe musi być kompatybilne. Samochód musi być sprawny technicznie, pomalowany, nie może posiadać pordzewiałych elementów. Kanina musi być czysta, estetyczna, odnowiona, - Wykonawca ponadto dostarczy Zamawiającemu:• a) dokumenty gwarancyjne • b) instrukcję obsługi,• c) świadectwo zgodności umożliwiające rejestrację pojazdu, • d) schematy i inne dokumenty, które posiada dotyczące przedmiotu zamówienia dla zapewnienia Zamawiającemu prawidłowej eksploatacji i zabezpieczenia go przed roszczeniami ze strony osób trzecich z tytułu naruszenia praw autorskich, patentowych, znaku towarowego, licencji lub innych.IV. Termin dostawy pojazdu: Kompletny „Hakowiec” wraz z wszystkimi dokumentami należy dostarczyć do w terminie do 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Termin dostawy uzależniony od terminu zaoferowanego w ofercie. Minimalny termin dostawy to 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, maksymalny termin na dostawę to 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. V. Serwisy, gwarancja:1. Odległość autoryzowanego serwisu dla pojazdu oraz zabudowy nie dalej niż 60 kilometrów od siedziby zamawiającego.2. W przypadku zabudowy hakowej, do wykonywania przeglądów oraz usuwania ewentualnych awarii wymagane jest aby dojeżdżał autoryzowany serwis mobilny- czas reakcji serwisu do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia konieczności usunięcia awarii w siedzibie zamawiającego, chyba że usunięcie awarii nie jest możliwe w siedzibie zamawiającego wówczas samochód zostanie dostarczony do najbliższego autoryzowanego serwisu, zlokalizowanego nie dalej niż 60 kilometrów od siedziby zamawiającego.3. Dotyczy serwisu: w przypadku jeśli awaria nie zostanie usunięta w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatnie pojazd zastępczy o parametrach nie gorszych niż dostarczonego pojazdu. 4. Gwarancja na pojazd minimum 12 miesięcy bez limitu kilometrów. 5. Gwarancja na zabudowę minimum 12 miesięcy. 6. Dotyczy gwarancji: Wykonawca zobowiązany jest do reakcji na zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia, a naprawa zostanie wykonana w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia usterki. W przypadku nieusunięcia awarii w terminie 7 dni od daty zgłoszenia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatnie samochód zastępczy o parametrach nie gorszych od dostarczonego w ramach postępowania przetargowego. 7. W ofercie należy uwzględnić cenę za kompletny pojazd wraz kosztem gwarancji oraz pakiet serwisowy na 12 miesięcy. VI. Termin płatności:- 30 dni od dnia podpisania przez dwie strony protokołu zdawczo odbiorczego oraz dostawy fv do siedziby zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena (koszt) 95 %2 Skrócenie terminu dostawy pojazdu 5 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 95,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu dostawy pojazdu
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7