Dostawa używanego samochodu dwuosiowego wraz z fabrycznie nową cysterną asenizacyjną...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa używanego samochodu dwuosiowego wraz z fabrycznie nową cysterną asenizacyjną do odsysania i transportu osadów ściekowych na potrzeby Miejskiego Zakładu Komunalnego w Pajęcznie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPajęczno
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
  • Termin składania wniosków2023-11-03
  • ZamawiającyMiejski Zakład Komunalny w Pajęcznie
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-23
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00456906
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa używanego samochodu dwuosiowego wraz z fabrycznie nową cysterną asenizacyjną do odsysania i transportu osadów ściekowych na potrzeby Miejskiego Zakładu Komunalnego w Pajęcznie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Komunalny w Pajęcznie

1.3.) Oddział zamawiającego: MZK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000156222

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Międzyzakładowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Pajęczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 0343111216

1.5.8.) Numer faksu: 0343111216

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzk@mzkpajeczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.pajeczno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa używanego samochodu dwuosiowego wraz z fabrycznie nową cysterną asenizacyjną do odsysania i transportu osadów ściekowych na potrzeby Miejskiego Zakładu Komunalnego w Pajęcznie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-858ad321-7189-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00456906

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-858ad321-7189-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-858ad321-7189-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: e) Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformyhttps://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-858ad321-7189-11ee-9aa3-96d3b4440790 informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy https://ezamowienia.gov.pl/ do konkretnego wykonawcy,
f) Zamawiający zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie https://ezamowienia.gov.pl/ tj.:
f1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
f2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
f3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
f4) włączona obsługa JavaScript,
f5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf,
f6) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-858ad321-7189-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, dotycząca danych osobowych pozyskanych przez Zamawiającego – Miejski Zakład Komunalny w Pajęcznie, ul. Międzyzakładowa 3, 98 - 330 Pajęczno informuję, że:
1. Administratorem danych osobowych zawartych w ofercie oraz wszelkich innych dokumentach składanych przez Wykonawcę jest Miejski Zakład Komunalny w Pajęcznie, ul. Międzyzakładowa 3, 98 - 330 Pajęczno, mzk@mzkpajeczno.pl.
2. Administrator wyznaczył osobę pełniącą zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych i można się z nim skontaktować poprzez adres e-mail: mzk@mzkpajeczno.pl
3. Ww. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: " Dostawa używanego samochodu dwuosiowego wraz z fabrycznie nową cysterną asenizacyjną do odsysania i transportu osadów ściekowych na potrzeby Miejskiego Zakładu Komunalnego w Pajęcznie", prowadzonego w trybie podstawowym jak też - jeżeli do tego dojdzie - zawarcia czy wykonania umowy w sprawie realizacji zamówienia stanowiącego przedmiot postępowania.
4. Odbiorcami danych osobowych mogą być instytucje administracji publicznej, ze środków których finansowane jest zamówienie stanowiące przedmiot zamówienia, powołani biegli zewnętrzni - a w granicach celów ustalonych powyżej - również zewnętrzne kancelarie lub osoby świadczące usługi prawne, a także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy obowiązującego prawa, w szczególności przepisy ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j .Dz.U.2022 poz.902 z późn. zm.).
5. Ww. dane osobowe będą przechowywane:
- przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata okres przechowywania obejmuje cały okres trwania umowy
- okres przedawnienia roszczeń.
6. W odniesieniu do ww. danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. Każda osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu w ofercie i/lub innych dokumentach składanych przez Wykonawcę posiada:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych*;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO;
• żadnej osobie fizycznej, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu w ofercie i/lub innych dokumentach składanych przez Wykonawcę nie przysługuje:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

8. Informacja dla Wykonawcy:
Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do
wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MZK.271.6.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 200000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego pojazdu dwuosiowego wyposażonego w fabrycznie nową cysternę asenizacyjną o pojemności około 10,0 m3 dla Miejskiego Zakładu Komunalnego w Pajęcznie.
2. Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym i być dopuszczonym do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047). Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji lub inny dokument dopuszczający do ruchu drogowego na terenie UE.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został umieszczony w Załączniku nr 9 do SWZ.
4. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w Załączniku nr 8 - Wzór umowy.
5. Wymagania ogólne:
a) dostarczony pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym i być dopuszczonym do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047)
b) pojazd musi odpowiadać przepisom obowiązującym w Polsce w zakresie ochrony środowiska oraz BHP.
c) zamawiający wymaga min. 3 miesięcy gwarancji na podwozie oraz min. 12 miesięcy na zabudowę asenizacyjną.
5. We wszystkich miejscach SWZ i załącznikach do SWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu lub jeżeli Zamawiajacy opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, Zamawiajacy dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i dokumentacji przetargowej, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami "lub równoważny" lub "lub równoważne" (m. in. zastosowanie urządzeń), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określne w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nzawy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i otakim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
7. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiajacy rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowania poziomu oczekiwań Zamawiajacego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiąjący przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiajacy wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów, uwiarygodniających te mateiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
8. Zamawiajacy zobowiązuje Wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postępowania. W myśl art. 101 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 i ust. 3 PZP), jest zobowiązany udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone w SWZ. Brak wskazania tych elelmentów będzie traktowane jako wybór elementów opisanych w SWZ.
9. Zamawiajacy zobowiązuje Wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postępowania. W myśl art. 101 ust. 6 PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności i funkcjonalności, o których mowa w art. 10 ust. 1 pkt 1 PZP) jest zobowiązany udowodnić w ofercie, że dostawa spełnia wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, określonej przez Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34114000-9 - Pojazdy specjalne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych na podstawie art. 226 Pzp.
2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

a) CENA OFERTY (C) - 90 %

b) GWARANCJA NA PODWOZIE (GP)- 5%

c) GWARANCJA NA CYSTERNĘ (GC)- 5%




3. Sposób oceny ofert:
a) Kryterium „cena oferty” w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:

Cn
(C) = ----------- x 100 x waga kryterium 90% punktów
Cb
Gdzie:
Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych
Cb – cena oferty badanej
100 – wskaźnik stały
90% – procentowe znaczenie kryterium ceny

Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z otrzymanych ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 90%.


b) Kryterium „ gwarancja na podwozie” w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najwyższą wartość (gwarancję), zostanie zastosowany następujący wzór:

GPb
(GP) = ----------- x 100 x waga kryterium 5% punktów
GPmax
Gdzie:
GP - wartość uzyskana w obliczeniach na gwarancję na podwozie
GP max – maksymalny okres gwarancji na podwozie wśród ofert nie odrzuconych
GPb – gwarancja na podwozie w ofercie badanej
100 – wskaźnik stały
5% – procentowe znaczenie kryterium ceny

Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium "gwarancja" obliczona zostanie przez podzielenie gwarancji najniższej z otrzymanych ofert przez gwarancję ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 5%.
c) Kryterium „gwarancja na cysternę” w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najwyższą wartość (gwarancję), zostanie zastosowany następujący wzór:

GNb
(GN) = ----------- x 100 x waga kryterium 5% punktów
GNmax

Gdzie:
GN - wartość uzyskana w obliczeniach na gwarancję na nadwozie
GN max – maksymalny okres gwarancji na nadwozie wśród ofert nie odrzuconych
GNb – gwarancja na nadwozie w ofercie badanej
100 – wskaźnik stały
5% – procentowe znaczenie kryterium ceny

4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert.
5. Zamawiający dokona podsumowania punktów uzyskanych przez daną ofertę we wszystkich kryteriach oceny ofert. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
6. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2021 r. poz. 685), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA NA PODWOZIE

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA NA CYSTERNĘ

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w Rozdziale X oraz spełniają określone przez Zamawiajacego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności do występownia w obrocie gospodarczym oraz uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej wymaga się aby Wykonawca złożył aktualny wpis do CEIDG.
b) W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wymaga się aby Wykonawca wykazał, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą
niż 200.000,00 zł.
W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż złote polskie, to waluty te będą przeliczane przez Zamawiającego na PLN
według średniego kursu PLN w stosunku do tych walut ogłoszonego przez NBP w dniu
wystawienia polisy lub innego dokumentu, a w przypadku, gdy w danym dniu nie ogłoszono
średniego kursu PLN w stosunku do danej waluty, to waluta ta będzie przeliczana przez
Zamawiającego według średniego kursu PLN w następnym dniu, w którym nastąpiło
ogłoszenie przez NBP średniego kursu dla tej waluty. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
c) W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej wymaga się aby Wykonawca wykazał się (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą ich łączne kwalifikacje i doświadczenie) wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia, którego przedmiotem jest dostawa samochodu ciężarowego wraz z cysterną asenizacyjną do odsysania i transportu osadów ściekowych.

3. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz złożone dokumenty, o których mowa w rozdziale XII.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie są wymagane

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
a) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnienieniu warunków udziału w postępowaniu złożone na Oświadczeniu - Załącznik nr 5 i 6
b)wykaz dostaw, których przedmiotem była dostawa samochodu ciężarowego wraz z cysterną asenizacyjną do odsysania i transportu osadów ściekowych w okresie ostatnich 2 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (Załącznik nr 4)
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami informacje, o których mowa wyżej dotyczą dostaw, w których wykonywaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
c) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - Załącznik nr 7.
d) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
e) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionynie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
f) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków wraz odsetkami lub grzywnymi lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,
g) Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnymi lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,
h) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
h1) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP
h2) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne tytułem środka karnego,
h3) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a PZP,
h4) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b PZP, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu,
h5) art. 109 ust. 1 pkt 3PZP, dotyczącej skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu,
- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
6. Dokumenty wymagane jako środki podmiotowe w przeprowadzanym postępowaniu są wymagalne od wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie złożyli ofertę.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie są wymagane

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

11. Do oferty należy dołączyć:
a) aktualne na dzień składania ofert odpowiednio oświadczenie lub oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI pkt.7 IDW oraz w Rozdziale XIII pkt 1i 3 IDW.
b) zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów, jeżeli wykonawca polega na zasobach innego podmiotu,
c) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika które dostawy lub wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy);
d) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli wykonawca zastrzegł w ofercie informacje jako tajemnicę przedsiębiorstwa;
e) dowody równoważności, jeżeli wykonawca zaoferował rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w opisie przedmiotu zamówienia .

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów. Pełnomocnictwo musi jednocześnie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać łącznie warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale X . Żaden z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia nie może podlegac wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia składają jeden wspólny wykaz dostaw (Załącznik nr 4).
5. Wszelka korespondencja pomiędzy Zamawiajacym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publiczneego prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem ze skutkiem dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
6. W ofercie składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oznaczając Wykonawcę należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamowienia, są zobowiązani przekazać Zamawiającemu stosowne porozumienie zawierające w swojej treści w szczególności następujące postanowienia:
a) sposób współdziałania Wykonawców,
b) zakres prac powierzonych do wykonania każdemu z nich,
c) solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia oraz za wniesienie wadium,
d) wskazanie, że jeden z Wykonawców jest upoważniony do czynienia bieżących ustaleń z Zamawiajacym dotyczących realizacji zamówienia oraz do przyjmowania instrukcji związanych z bieżącą realizacją zamówienia wydawanych przez Zamawiajacego, wiążąco dla wszystkich Wykonawców razem i każdego z osobna, a także określenie wzajemnych rozliczeń w ramach realizowanego zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym uprawnienia jednego z nich do wystawiania faktur.
7. Dokumenty wymienione w Rozdziale XIII wymagane jako środki podmiotowe w przeprowadzanym postępowaniu o zamówienie publiczne są wymagane od wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie złożyli ofertę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć przez https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-858ad321-7189-11ee-9aa3-96d3b4440790.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-03 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników z małymi solówkami DMC 7, 2t z windą - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Do stałej współpracy poszukujemy przewoźników z małymi solówkami DMC 7, 2t z windą. Prace mamy również na większe solówki DMC 18t z windą. DE-GB-IT. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI