Dostawa trzech sztuk nowych, nieużywanych samochodów wraz ze świadczeniem usługi

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa trzech sztuk nowych, nieużywanych samochodów wraz ze świadczeniem usługi ich przeglądów gwarancyjnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-22
  • ZamawiającyWOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00112923
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa trzech sztuk nowych, nieużywanych samochodów wraz ze świadczeniem usługi ich przeglądów gwarancyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Basztowa 22

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwm.malopolska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa trzech sztuk nowych, nieużywanych samochodów wraz ze świadczeniem usługi ich przeglądów gwarancyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9655689-dfb4-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112923

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003369/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Zakup samochodów wraz z ubezpieczeniem

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu:
miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
oraz poczty elektronicznej – adres e-mail: przetargi@umwm.malopolska.pl
Kontakt za pośrednictwem systemu ePUAP (w wyszukiwarce podmiotu należy wpisać „Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego”).
Elektroniczna skrzynka podawcza: /947ts6aydy/SkrytkaESP
2. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Szczegółowe informacje zawiera pkt 7 i 8 swz

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Załącznik nr 1A i 1 B do swz - Klauzule informacyjne z art. 13 i art. 14 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DG-VI.272.11.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 731707,31 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 428008,13 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa trzech sztuk samochodów osobowych jednej marki, nowych, nieużywanych 5-osobowych, typu sedan: 4-drzwiowy lub 5-drzwiowy, lub hatchback 5-drzwiowy spełniających warunki techniczno-eksploatacyjne dla samochodów minimum klasy średniej wraz ze świadczeniem usługi ich przeglądów gwarancyjnych przez okres min. 24 m-cy od dnia ich odbioru.
2. Szczegółowy opis parametrów technicznych dla zamawianych samochodów zawiera załącznik nr 1D do swz.
3. Zamawiający wymaga, aby samochody były wyprodukowane nie wcześniej niż w 2021 roku oraz były kompletne i gotowe do używania.
4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia na terenie miasta Krakowa lub maksymalnie w odległości do 10 km od granic administracyjnych miasta Krakowa minimum jednego Autoryzowanego Serwisu Obsługi (ASO).
5. Zakres przeglądów gwarancyjnych stanowi załącznik nr 5 do swz.
6. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia usługi ubezpieczeniowej samochodów osobowych, 5-osobowych, typu sedan: 4-drzwiowy lub 5-drzwiowy, lub hatchback 5-drzwiowy, spełniających warunki techniczno-eksploatacyjne dla samochodów minimum klasy średniej na czas jednego roku w zakresie ubezpieczenia OC, AC, NNW, ZK, Asisstance.
7. Warunki gwarancji dla zamówienia:
a) Zamawiający wymaga, aby każdy samochód był objęty minimum 24-miesięczną pełną gwarancją producenta na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne, licząc od dnia odbioru samochodu przez Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru,
b) Zamawiający wymaga, aby każdy samochód był objęty minimum 24-miesięczną gwarancją na lakier, licząc od dnia odbioru samochodu przez Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru, bez limitu kilometrów.
c) Zamawiający wymaga, aby każdy samochód był objęty minimum 120-miesięczną gwarancją na perforację nadwozia, licząc od dnia odbioru samochodu przez Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru, bez limitu kilometrów.
8. W ramach dostawy samochodów Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przyjął, jako formę częściowego rozliczenia odkupienie 3 szt. używanych służbowych samochodów osobowych z wyposażeniem. Zestawienie używanych samochodów osobowych zawiera załącznik nr 2a do swz.
9. Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzorze umowy i stanowią załącznik nr 1C do swz (zwane są dalej wzorem umowy).
10. Oznaczenie wg CPV:
34110000-1 samochody osobowe, 71631200-2 usługi kontroli technicznej samochodów.
11. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej w godzinach od 9:00 do 15:00, z zachowaniem reżimu sanitarnego, po uprzednim umówieniu się telefonicznie: 12 63 03 232. Zamawiający informuje, że odbycie wizji lokalnej nie jest obowiązkowe i za brak odbycia wizji lokalnej nie przewiduje odrzucenia ofert. Termin wizji lokalnej nie będzie możliwy do ustalenia na 2 dni robocze przed upływem terminu otwarcia ofert.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W zamówieniu oferty będą oceniane według poniższych kryteriów:
a) Ocena ofert w kryterium „Cena brutto”, zostanie dokonana według wzoru:

Cena = Najniższa cena
oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu x 60 pkt
Cena oferty ocenianej

b) Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy” zostanie dokonana zgodnie z zasadą:
 jeśli wykonawca zaoferuje dostawę do 80 dni, otrzyma 20 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje dostawę od 81 do 89 dni, otrzyma 15 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje dostawę od 90 do 99 dni, otrzyma 10 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje dostawę od 100 do 109 dni, otrzyma 5 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje dostawę od 110 do 119 dni, otrzyma 2 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje dostawę w 120 dniu, otrzyma 0 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje dostawę powyżej 120 dni, jego oferta zostanie odrzucona.
Termin dostawy nowych samochodów liczony jest w dniach kalendarzowych od podpisania umowy.

c) Ocena ofert w kryterium „Oferowany okres gwarancji na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne” zostanie dokonana zgodnie z zasadą:
 jeśli wykonawca zaoferuje gwarancję przez okres 48 miesięcy i więcej, otrzyma 20 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje gwarancję przez okres 43 do 47 miesięcy, otrzyma 18 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje gwarancję przez okres 37 do 42 miesięcy, otrzyma 14 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje gwarancję przez okres 36 miesięcy, otrzyma 10 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje gwarancję przez okres 31 do 35 miesięcy, otrzyma 6 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje gwarancję przez okres 25 do 30 miesięcy, otrzyma 2 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje gwarancję przez okres 24 miesięcy, otrzyma 0 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje gwarancję przez okres poniżej 24 miesięcy, jego oferta zostanie odrzucona.
Oferowany okres gwarancji na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne liczony od dnia odbioru samochodów przez Zamawiającemu na podstawie protokołu odbioru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany okres gwarancji na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do swz.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 1, Zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
6. Zapis ust. 1 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Zapis ust. 1 – 3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy.
8. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 540 z późniejszymi zmianami/) z zastrzeżeniem innych zasad opisanych w niniejszej swz lub wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Przed upływem terminu składania ofert wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium i utrzymania go nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
2. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 5 000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzór umowy zawarte są w załączniku nr 1C do swz.
2. Zamawiający może dokonać zmian umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 455 ustawy i ponadto dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1C do swz.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-22 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-20

2021-07-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam przewoźników plandek standard/mega/mulda 13, 6m - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania18-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry, Podejmę współpracę z przewoźnikami z całej Polski. Prowadzenie plandek standard/mega/mulda 13, 6m w systemie tygodniowym lub dłużej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI