Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa trzech sztuk nowych, nieużywanych samochodów wraz ze świadczeniem usługi ich przeglądów gwarancyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Basztowa 22
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 63 03 333
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwm.malopolska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa trzech sztuk nowych, nieużywanych samochodów wraz ze świadczeniem usługi ich przeglądów gwarancyjnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0e7e425-7be4-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013359
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003369/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup samochodów wraz z ubezpieczeniem
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu: miniPortalu, którydostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ePUAPu, dostępnego pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portaloraz poczty elektronicznej – adres e-mail:przetargi@umwm.malopolska.plKontakt za pośrednictwem systemu ePUAP (w wyszukiwarcepodmiotu należy wpisać „Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego”).Elektroniczna skrzynkapodawcza: /947ts6aydy/SkrytkaESP2. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formieelektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3.Szczegółowe informacje zawiera pkt 7 i 8 swz
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule informacyjne z art. 13 i art. 14 RODO znajdują sięw zał. 1A i 1B do swz.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DG-VI.272.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 731707,31 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 365853,66 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa trzech sztuk samochodów osobowych jednej marki, nowych, nieużywanych 5-osobowych, typu sedan: 4-drzwiowy lub 5-drzwiowy, lub hatchback 5-drzwiowy spełniających warunki techniczno-eksploatacyjne dla samochodów minimum klasy średniej wraz ze świadczeniem usługi ich przeglądów gwarancyjnych przez okres min. 24 m-cy od dnia ich odbioru.2. Szczegółowy opis parametrów technicznych dla zamawianych samochodów zawiera załącznik nr 1D do swz.3. Zamawiający wymaga, aby samochody były wyprodukowane nie wcześniej niż w 2021 roku oraz były kompletne i gotowe do używania.4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia na terenie miasta Krakowa lub maksymalnie w odległości do 10 km od granic administracyjnych miasta Krakowa minimum jednego Autoryzowanego Serwisu Obsługi (ASO).5. Zakres przeglądów gwarancyjnych zawiera załącznik nr 5 do swz.6. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia usługi ubezpieczeniowej samochodów osobowych, 5-osobowych, typu sedan 4-drzwiowy lub 5-drzwiowy, lub hatchback 5-drzwiowy, spełniających warunki techniczno-eksploatacyjne dla samochodów minimum klasy średniej na czas jednego roku w zakresie ubezpieczenia OC, AC, NNW, ZK, Asisstance.7. Warunki gwarancji dla zamówienia: a) Zamawiający wymaga, aby każdy samochód był objęty minimum 24-miesięczną pełną gwarancją producenta na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne, licząc od dnia odbioru samochodu przez Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru, b) Zamawiający wymaga, aby każdy samochód był objęty minimum 24-miesięczną gwarancją na lakier, licząc od dnia odbioru samochodu przez Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru, bez limitu kilometrów.c) Zamawiający wymaga, aby każdy samochód był objęty minimum 120-miesięczną gwarancją na perforację nadwozia, licząc od dnia odbioru samochodu przez Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru, bez limitu kilometrów.8. W ramach dostawy samochodów Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przyjął, jako formę częściowego rozliczenia odkupienie 3 szt. używanych służbowych samochodów osobowych z wyposażeniem. Zestawienie używanych samochodów osobowych zawiera załącznik nr 2a do swz. 9. Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzorze umowy i stanowią załącznik nr 1C do swz (zwane są dalej wzorem umowy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów