Dostawa trzech sztuk nowych, nieużywanych samochodów: dwóch samochodów osobowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa trzech sztuk nowych, nieużywanych samochodów: dwóch samochodów osobowych i jednego osobowo- dostawczego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-05
  • ZamawiającyWOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00281952
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa trzech sztuk nowych, nieużywanych samochodów: dwóch samochodów osobowych i jednego osobowo- dostawczego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Basztowa 22

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwm.malopolska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa trzech sztuk nowych, nieużywanych samochodów: dwóch samochodów osobowych i jednego osobowo- dostawczego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f72d35e-0e48-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00281952

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036545/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup samochodów wraz z ubezpieczeniem

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu:
miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
oraz poczty elektronicznej – adres e-mail: przetargi@umwm.malopolska.pl
Kontakt za pośrednictwem systemu ePUAP (w wyszukiwarce podmiotu należy wpisać „Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego”).
Elektroniczna skrzynka podawcza: /947ts6aydy/SkrytkaESP
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Klauzule informacyjne z art. 13 i 14 RODO ujęte są w załącznikach nr 1A i nr 1B do swz.
2. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 oraz jeśli dotyczy art. 14 RODO – oświadczenie jest ujęte w Formularzu oferty

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DG-VI.272.10.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 261707,31 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa trzech sztuk nowych, nieużywanych samochodów: dwóch samochodów osobowych i jednego osobowo- dostawczego.

Zamówienie będzie udzielone w 2 częściach:
1) Cześć 1 zamówienia: dostawa 2 szt. nowych samochodów osobowych jednej marki, 5-osobowych, typu sedan 4-drzwiowy lub hatchback 5-drzwiowy, spełniających warunki techniczno-eksploatacyjne dla samochodów minimum klasy średniej;

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (sopz) stanowią odpowiednio załączniki: nr 3A do swz dla części 1 zamówienia i
3. Zamawiający wymaga, aby samochody były wyprodukowane nie wcześniej niż w 2021 roku oraz kompletne i gotowe do używania.
4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia usługi ubezpieczeniowej dla każdego oferowanego samochodu dla części 1 i 2 zamówienia, na czas jednego roku w zakresie ubezpieczenia OC, AC, NNW, ZK, Asisstance.

5. Warunki gwarancji dla części 1 i 2 zamówienia:
a) Zamawiający wymaga, aby każdy samochód objęty był minimum 24-miesięczną pełną gwarancją producenta na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne, licząc od dnia odbioru samochodu przez Zamawiającemu na podstawie protokołu odbioru;
b) Zamawiający wymaga, aby każdy samochód objęty był minimum 24-miesięczną gwarancją na lakier, licząc od dnia odbioru samochodu przez Zamawiającemu na podstawie protokołu odbioru, bez limitu kilometrów;
c) Zamawiający wymaga, aby każdy samochód objęty był minimum 60-miesięczną gwarancją na perforację nadwozia, licząc od dnia odbioru samochodu przez Zamawiającemu na podstawie protokołu odbioru, bez limitu kilometrów.
6. Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy dla każdej części zamówienia – wzorze umowy dla każdej części zamówienia, stanowi załącznik: nr 2 do swz (zwane dalej wzorem umowy).

4.2.5.) Wartość części: 155934,96 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Ocena ofert w kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia” dla części 1 i/lub części 2 zostanie dokonana według wzoru:

Cena = Najniższa cena wykonania zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/ Cena oferty ocenianej x 60 pkt

b) Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy” zostanie dokonana zgodnie z zasadą:
 jeśli wykonawca zaoferuje dostawę do 80 dni, otrzyma 10 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje dostawę od 81 do 89 dni, otrzyma 7 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje dostawę od 90 do 99 dni, otrzyma 5 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje dostawę od 100 do 109 dni, otrzyma 3 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje dostawę do 110 dni, otrzyma 0 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje dostawę powyżej 110 dni, jego oferta zostanie odrzucona.

Zaoferowanie więcej niż jednego terminu dostawy poskutkuje odrzuceniem oferty.
Termin dostawy nowych samochodów odpowiednio dla części 1 i/lub części 2 zamówienia liczony jest w dniach kalendarzowych od podpisania umowy/umów.

Podanie terminu dostawy dłuższego niż 110 dni spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy, z zastrzeżeniem art. 223 ustawy.
W przypadku braku podania terminu dostawy, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje maksymalny tj. 110 dni.

c) Ocena ofert w kryterium „Oferowany okres gwarancji na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne” zostanie dokonana zgodnie z zasadą:
 jeśli wykonawca zaoferuje gwarancję przez okres 48 miesięcy i więcej, otrzyma 30 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje gwarancję przez okres 36 do 47 miesięcy, otrzyma 20 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje gwarancję przez okres 25 do 35 miesięcy, otrzyma 10 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje gwarancję przez okres 24 miesięcy, otrzyma 0 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje gwarancję przez okres poniżej 24 miesięcy, jego oferta zostanie odrzucona.
Oferowany okres gwarancji na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne liczony od dnia odbioru samochodów przez Zamawiającemu na podstawie protokołu odbioru.

Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert.
Brak podania w Formularzu oferty okresów gwarancji na podzespoły mechaniczne, podzespoły elektryczne i elektroniczne spowoduje, że Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje: 24 m-ce gwarancji na podzespoły mechaniczne, podzespoły elektryczne i elektroniczne odpowiednio bez limitu kilometrów
W przypadku niejednoznacznego podania oferowanego okresu gwarancji np. wskazanie przedziału czasowego – Zamawiający przyjmie, że Wykonawca podał najdłuższy okres z tego przedziału lub jeśli Wykonawca poda okres gwarancji w dniach – Zamawiający przeliczy dni na miesiące uznając, że 30 dni = 1 miesiąc, a pozostałe dni zaokrągli w dół wg przykładu, że 56 dni = 1 miesiąc. Zamawiający przyzna liczbę pkt –ów odpowiednio odpowiadającą danej liczbie miesięcy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany okres gwarancji na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa trzech sztuk nowych, nieużywanych samochodów: dwóch samochodów osobowych i jednego osobowo- dostawczego.

Zamówienie będzie udzielone w 2 częściach:
2) Cześć 2 zamówienia: dostawa 1 szt. nowego samochodu osobowo-dostawczego, 5-osobowego, typu kombivan lub minivan, 5 drzwiowego, spełniającego warunki techniczno-eksploatacyjne dla samochodów segmentów „kombivan” lub „minivan”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (sopz) stanowią odpowiednio załączniki: nr 3B do swz dla części 2 zamówienia.
3. Zamawiający wymaga, aby samochody były wyprodukowane nie wcześniej niż w 2021 roku oraz kompletne i gotowe do używania.
4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia usługi ubezpieczeniowej dla każdego oferowanego samochodu dla części 1 i 2 zamówienia, na czas jednego roku w zakresie ubezpieczenia OC, AC, NNW, ZK, Asisstance.

5. Warunki gwarancji dla części 1 i 2 zamówienia:
a) Zamawiający wymaga, aby każdy samochód objęty był minimum 24-miesięczną pełną gwarancją producenta na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne, licząc od dnia odbioru samochodu przez Zamawiającemu na podstawie protokołu odbioru;
b) Zamawiający wymaga, aby każdy samochód objęty był minimum 24-miesięczną gwarancją na lakier, licząc od dnia odbioru samochodu przez Zamawiającemu na podstawie protokołu odbioru, bez limitu kilometrów;
c) Zamawiający wymaga, aby każdy samochód objęty był minimum 60-miesięczną gwarancją na perforację nadwozia, licząc od dnia odbioru samochodu przez Zamawiającemu na podstawie protokołu odbioru, bez limitu kilometrów.
6. Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy dla każdej części zamówienia – wzorze umowy dla każdej części zamówienia, stanowi załącznik: nr 2 do swz (zwane dalej wzorem umowy)

4.2.5.) Wartość części: 105772,35 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Ocena ofert w kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia” dla części 1 i/lub części 2 zostanie dokonana według wzoru:

Cena = Najniższa cena wykonania zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/ Cena oferty ocenianej x 60 pkt

b) Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy” zostanie dokonana zgodnie z zasadą:
 jeśli wykonawca zaoferuje dostawę do 80 dni, otrzyma 10 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje dostawę od 81 do 89 dni, otrzyma 7 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje dostawę od 90 do 99 dni, otrzyma 5 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje dostawę od 100 do 109 dni, otrzyma 3 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje dostawę do 110 dni, otrzyma 0 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje dostawę powyżej 110 dni, jego oferta zostanie odrzucona.

Zaoferowanie więcej niż jednego terminu dostawy poskutkuje odrzuceniem oferty.
Termin dostawy nowych samochodów odpowiednio dla części 1 i/lub części 2 zamówienia liczony jest w dniach kalendarzowych od podpisania umowy/umów.

Podanie terminu dostawy dłuższego niż 110 dni spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy, z zastrzeżeniem art. 223 ustawy.
W przypadku braku podania terminu dostawy, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje maksymalny tj. 110 dni.

c) Ocena ofert w kryterium „Oferowany okres gwarancji na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne” zostanie dokonana zgodnie z zasadą:
 jeśli wykonawca zaoferuje gwarancję przez okres 48 miesięcy i więcej, otrzyma 30 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje gwarancję przez okres 36 do 47 miesięcy, otrzyma 20 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje gwarancję przez okres 25 do 35 miesięcy, otrzyma 10 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje gwarancję przez okres 24 miesięcy, otrzyma 0 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje gwarancję przez okres poniżej 24 miesięcy, jego oferta zostanie odrzucona.
Oferowany okres gwarancji na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne liczony od dnia odbioru samochodów przez Zamawiającemu na podstawie protokołu odbioru.

Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert.
Brak podania w Formularzu oferty okresów gwarancji na podzespoły mechaniczne, podzespoły elektryczne i elektroniczne spowoduje, że Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje: 24 m-ce gwarancji na podzespoły mechaniczne, podzespoły elektryczne i elektroniczne odpowiednio bez limitu kilometrów.
W przypadku niejednoznacznego podania oferowanego okresu gwarancji np. wskazanie przedziału czasowego – Zamawiający przyjmie, że Wykonawca podał najdłuższy okres z tego przedziału lub jeśli Wykonawca poda okres gwarancji w dniach – Zamawiający przeliczy dni na miesiące uznając, że 30 dni = 1 miesiąc, a pozostałe dni zaokrągli w dół wg przykładu, że 56 dni = 1 miesiąc. Zamawiający przyzna liczbę pkt –ów odpowiednio odpowiadającą danej liczbie miesięcy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany okres gwarancji na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do swz.
2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, potwierdza brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert zastępują wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców.
4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 3, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
6. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 3, Zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
7. Zapis ust. 3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
8. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 540 z późniejszymi zmianami/) z zastrzeżeniem innych zasad opisanych w niniejszej swz lub wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Przed upływem terminu składania ofert wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium i utrzymania go nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
2. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości:
a) 2 000,00 zł, słownie: dwa tysięcy złotych, w zakresie części pierwszej;
b) 1 500,00 zł, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych, w zakresie części drugiej.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 97 ust 7 ustawy.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
07 1020 2892 0000 5802 0667 3828
z dopiskiem: Wpłata wadium „Dostawa dwóch sztuk nowych, nieużywanych samochodów 5-osobowych…” lub „Dostawa jednej sztuki nowego, nieużywanego samochodu osobowo-dostawczego, 5- osobowego…”
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób podany w pkt. 8.2) swz (jak złożenie oferty) lub na adres poczty elektronicznej.
7. Wadium winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 98 ust 6 ustawy.
8. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium.
9. Zamawiający nie dopuszcza postanowień określających, że zwrot, przez podmiot inny niż Zamawiający, dokumentu ustanawiającego wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, powoduje wygaśnięcie tego wadium, w sytuacji, gdy Zamawiający nie dokonał zwrotu tego wadium zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie.
10. Wykonawca, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy, może złożyć wniosek o zwrot wadium, co powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy.
11. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach i w trybie art. 98 ustawy

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne jest załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzór umowy, zawarte są w załączniku nr 2 do swz.
2. Zamawiający może dokonać zmian umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 455 ustawy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-05 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Szczegółowy sposób złożenia oferty jest podany w pkt 8.2) swz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-05 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-03

NAJNOWSZE ZLECENIE
Wynajmę 2 autobusy na dzień 23 lub 24.05 .24 r. -Nowy Wiśnicz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wynajmę 2 autobusy na dzień 23 lub 24.05 na trasę Stary Wiśnicz - Tuchów - Stary Wiśnicz. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI