Dostawa trzech samochodów osobowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa trzech samochodów osobowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJelenia Góra
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-11-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-06
  • Numer ogłoszenia619407-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 619407-N-2019 z dnia 2019-11-06 r.

Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze: Dostawa trzech samochodów osobowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze, krajowy numer identyfikacyjny 23082149200000, ul. ul. Jana Kochanowskiego  10 , 58-500  Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 756 473 103, e-mail bzp@powiat.jeleniogorski.pl, faks 757 526 419.
Adres strony internetowej (URL): http://www.powiat.jeleniogorski.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.powiat.jeleniogorski.pl/index.php/pliki/zp/zp-2019

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.powiat.jeleniogorski.pl/index.php/pliki/zp/zp-2019

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć z zachowaniem formy pisemnej, zgodnie z opisem zawartym w Dziale XV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Adres:
Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze, ul. Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra, Punkt kancelaryjny, parter, pokój nr 7.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa trzech samochodów osobowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze
Numer referencyjny: BZP.272.1.13.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (ewentualnie z przebiegiem nie większym niż 10.000 km), bezwypadkowych, technicznie sprawnych samochodów osobowych wraz z wyposażeniem. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dwie odrębne części: 1) Część I zamówienia, polegającą na dostawie jednego samochodu osobowego klasy średniej segment D, 2) Część II zamówienia, polegającą na dostawie dwóch samochodów osobowych klasy niższej-średniej (kompakt) segment C. 3. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. 4. Wymagany termin realizacji zamówienia – dla Części I i II zamówienia – od dnia podpisania umowy do dnia 20.12.2019 r. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczne i wyposażenie) został zawarty: 1) w zakresie Części I zamówienia – w Załączniku Nr 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2) w zakresie Części II zamówienia – w Załączniku Nr 1b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. W opisie przedmiotu zamówienia określono minimalne wymagania co oznacza, że Wykonawca może zaoferować model samochodu zgodny z wymaganiami minimalnymi lub model o wyższych parametrach w zakresie określonym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, tj.: w Załączniku Nr 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie Części I zamówienia, w Załączniku Nr 1b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie Części II zamówienia. 7. Istotne postanowienia dotyczące obu części zamówienia: 1) Przekazanie przedmiotu zamówienia (samochodu/samochodów wraz z dokumentami, o których mowa w pkt 2) nastąpi w siedzibie Wykonawcy, tj. salonie sprzedaży Wykonawcy, znajdującym się na terenie miasta Jelenia Góra, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. W przypadku braku salonu sprzedaży Wykonawcy w Jeleniej Górze, Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (samochód/samochody wraz z dokumentami, o których mowa w pkt 2) do siedziby Zamawiającego w Jeleniej Górze przy ul. Kochanowskiego 10 na własny koszt i ryzyko, wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie dokonany przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. 2) Rejestracja pojazdu leży po stronie Zamawiającego. W celu dokonania rejestracji Wykonawca wraz z przedmiotem umowy musi przekazać Zamawiającemu: a) świadectwo homologacji; b) kartę pojazdu; c) dokument potwierdzający zapłatę akcyzy na terytorium RP lub oświadczenie wyspecjalizowanego salonu sprzedaży, że posiada oryginał lub kopię dokumentu potwierdzającego zapłatę akcyzy na terytorium RP; d) książeczkę serwisową i gwarancyjną; e) instrukcję obsługi w języku polskim; f) dokument potwierdzający spełnianie normy emisji spalin; g) inne dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu – jeśli występują. 3) Wymagania dotyczące gwarancji: a) Wykonawca udzieli gwarancji bez limitu kilometrów na poszczególne elementy przedmiotu zamówienia w okresach minimalnych (zgodnie z poniższym zestawieniem) lub zaoferowanych w Opisie technicznym oferowanego pojazdu. b) Zamawiający ustala minimalne okresy gwarancji: - na zespoły i podzespoły mechaniczne, elektryczne, elektroniczne (gwarancja mechaniczna) – minimum 2 lata; - na powłoki lakiernicze – minimum 2 lata; - na perforację blach nadwozia: minimum 12 lat – w zakresie I Części zamówienia, minimum 6 lat – w zakresie II Części zamówienia. 4) Okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia. 5) Okres udzielonej gwarancji będzie punktowany na zasadach określonych w Dziale XVIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6) Wymagane jest, aby co najmniej jeden punkt autoryzowanego serwisu gwarancyjnego (przeprowadzającego naprawy gwarancyjne, pogwarancyjne mechaniczne lub blacharskie) znajdował się w Jeleniej Górze albo w odległości maksymalnie do 60 km od granicy administracyjnych miasta Jeleniej Góry. 7) Wymogi techniczne pojazdu dotyczące czynników takich jak: zużycie energii (paliwa), emisja dwutlenku węgla, emisja zanieczyszczeń (tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów) – zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011 r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz. U. Nr 96, poz. 559), tj.: a) zużycie paliwa – zgodnie z wynikami badań homologacji (zgodnie z procedurą testową WLTP) – w cyklu mieszanym – nie więcej niż 8,1 l/100 km (w zakresie Części I zamówienia); b) zużycie paliwa – zgodnie z wynikami badań homologacji (zgodnie z procedurą testową WLTP) – w cyklu mieszanym – nie więcej niż 9,0 l/100 km (w zakresie Części II zamówienia); c) emisja spalin CO2 w cyklu mieszanym (łączonym) zgodnie z wynikami badań homologacji pojazdu (zgodnie z procedurą testową WLTP) – nie więcej niż 185 g/km (w zakresie Części I zamówienia); d) emisja spalin CO2 w cyklu mieszanym (łączonym) zgodnie z wynikami badań homologacji pojazdu (zgodnie z procedurą testową WLTP) – nie więcej niż 204 g/km (w zakresie Części II zamówienia); e) emisja zanieczyszczeń (tlenków azotu, węglowodorów i cząstek stałych) zgodnie z wynikami badań homologacji pojazdu – spełniająca normę spalin dla silników benzynowych minimum EURO 6 (w zakresie obu części zamówienia). 8. Wykonawca, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przedłoży wraz z ofertą Opis techniczny oferowanego pojazdu – sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 5a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – w zakresie Części I zamówienia lub/oraz Załącznikiem Nr 5b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – w zakresie Części II zamówienia. 9. W Opisie technicznym oferowanego pojazdu, stanowiącym element oferty, Wykonawca winien wskazać markę (nazwę producenta) i model oferowanego pojazdu, rok produkcji pojazdu oraz jego parametry techniczne. 10. Wszelkie pozostałe uregulowania związane z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia oraz obowiązkami Zamawiającego i Wykonawcy zawarte zostały w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 6a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – w zakresie Części I zamówienia oraz Załącznik Nr 6b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – w zakresie Części II zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 34100000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34110000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-20
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-12-20

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania przedmiotu zamówienia - do dnia 20.12.2019 r. Przez termin wykonania przedmiotu zamówienia uważa się datę odbioru przedmiotu umowy w salonie sprzedaży Wykonawcy (znajdującym się na terenie miasta Jelenia Góra) albo dostawy przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego (w przypadku braku salonu sprzedaży Wykonawcy w Jeleniej Górze) i podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu umowy. Powyższe dotyczy obu części zamówienia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp). Dodatkowo Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentu, o którym mowa powyżej, tj. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji: 1) w odniesieniu do podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp), 2) dotyczącego podwykonawcy, któremu Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (o ile Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej (tj. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) wypełnionym Formularz ofertowy – Załącznik Nr 2a i/lub 2b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2) Opis techniczny oferowanego pojazdu, sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 5a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – w zakresie Części I zamówienia lub/oraz Załącznikiem Nr 5b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – w zakresie Części II zamówienia; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – o ile ofertę składa pełnomocnik (pełnomocnictwo musi być oryginalne lub poświadczone notarialnie); 4) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp). Z przedmiotowego zobowiązania, lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie Wykonawcy przez inne podmioty zasobów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, musi jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 5) pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi Wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z tych Wykonawców odrębnie składa oświadczenia na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (Załączniki Nr 3 i 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), a także oświadczenie, o którym mowa w pkt 7 niniejszej Sekcji, tj. Załącznik Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 7) oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798 z późn. zm.) – Załącznik Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz z oświadczeniem może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 8) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w Sekcji III.3 niniejszego ogłoszenia (Załączniki Nr 3 i 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 9) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w Sekcji III.3 niniejszego ogłoszenia (Załącznik Nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp. 2. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie zmiany: 1) wynagrodzenia należnego Wykonawcy – w przypadku zmiany w trakcie trwania umowy przepisów w zakresie stawki podatku od towarów i usług; 2) lokalizacji punktu autoryzowanego serwisu gwarancyjnego – pod warunkiem, że nowa lokalizacja spełni wymagania Zamawiającego określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 1, wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy, określona w ofercie Wykonawcy, nie ulegnie zmianie, a określona w aneksie do umowy wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów dotyczących podatku od towarów i usług. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku jej wprowadzenia – obowiązywać będzie od dnia podpisania przez strony aneksu do umowy. 4. Zmiana, o której mowa w ust. 2 pkt 1, zostanie wprowadzona do umowy na pisemny, uzasadniony i należycie udokumentowany wniosek Wykonawcy. Wniosek będzie podlegać weryfikacji Zamawiającego, który zastrzega sobie prawo odmowy dokonania zmiany wysokości wynagrodzenia brutto określonego w umowie w przypadku, gdy wniosek Wykonawcy nie będzie spełniał warunków opisanych powyżej. Zmiana wynagrodzenia brutto Wykonawcy, o której mowa w ust. 2 pkt 1, nie wpływa na zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy. 5. Zmiana, o której mowa w ust. 2 pkt 2, zostanie wprowadzona do umowy na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, w którym określona zostanie nowa lokalizacja punktu autoryzowanego serwisu gwarancyjnego, spełniająca wymagania Zamawiającego co do miejscowości (Jelenia Góra) lub odległości (do 60 km od granic administracyjnych miasta Jelenia Góra). 6. Zmianie podlegają także wszelkie nieistotne postanowienia umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym m.in.: 1) zmiana danych związana z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (danych teleadresowych Wykonawcy i Zamawiającego) – zmiana ta następuje poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy; 2) przekształcenie Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z Kodeksem spółek handlowych, a także sukcesją z mocy prawa, zgodnie z obowiązującymi przepisami (następstwa prawne) – zmiana ta wymaga zawarcia aneksu do umowy. 7. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy dokonane w sposób zgodny z ustawą Pzp wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, tj. aneksu do umowy, z zastrzeżeniem przypadku, o którym mowa w ust. 6 pkt 1. 8. Umowa może zostać zmieniona w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa samochodu osobowego klasy średniej segment D na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (ewentualnie z przebiegiem nie większym niż 10.000 km), bezwypadkowego, technicznie sprawnego samochodu osobowego klasy średniej segment D wraz z wyposażeniem. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczne i wyposażenie) został zawarty w Załączniku Nr 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3) W opisie przedmiotu zamówienia określono minimalne wymagania co oznacza, że Wykonawca może zaoferować model samochodu zgodny z wymaganiami minimalnymi lub model o wyższych parametrach w zakresie określonym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, tj.: w Załączniku Nr 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4) Przekazanie przedmiotu zamówienia (samochodu wraz z dokumentami, o których mowa w pkt 5) nastąpi w siedzibie Wykonawcy, tj. salonie sprzedaży Wykonawcy, znajdującym się na terenie miasta Jelenia Góra, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. W przypadku braku salonu sprzedaży Wykonawcy w Jeleniej Górze, Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (samochód wraz z dokumentami, o których mowa w pkt 5) do siedziby Zamawiającego w Jeleniej Górze przy ul. Kochanowskiego 10 na własny koszt i ryzyko, wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie dokonany przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. 5) Rejestracja pojazdu leży po stronie Zamawiającego. W celu dokonania rejestracji Wykonawca wraz z przedmiotem umowy musi przekazać Zamawiającemu: a) świadectwo homologacji; b) kartę pojazdu; c) dokument potwierdzający zapłatę akcyzy na terytorium RP lub oświadczenie wyspecjalizowanego salonu sprzedaży, że posiada oryginał lub kopię dokumentu potwierdzającego zapłatę akcyzy na terytorium RP; d) książeczkę serwisową i gwarancyjną; e) instrukcję obsługi w języku polskim; f) dokument potwierdzający spełnianie normy emisji spalin; g) inne dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu – jeśli występują. 6) Wymagania dotyczące gwarancji: a) Wykonawca udzieli gwarancji bez limitu kilometrów na poszczególne elementy przedmiotu zamówienia w okresach minimalnych (zgodnie z poniższym zestawieniem) lub zaoferowanych w Opisie technicznym oferowanego pojazdu. b) Zamawiający ustala minimalne okresy gwarancji: - na zespoły i podzespoły mechaniczne, elektryczne, elektroniczne (gwarancja mechaniczna) – minimum 2 lata; - na powłoki lakiernicze – minimum 2 lata; - na perforację blach nadwozia: minimum 12 lat. c) Okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia. d) Okres udzielonej gwarancji będzie punktowany na zasadach określonych w Dziale XVIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 8) Wymagane jest, aby co najmniej jeden punkt autoryzowanego serwisu gwarancyjnego (przeprowadzającego naprawy gwarancyjne, pogwarancyjne mechaniczne lub blacharskie) znajdował się w Jeleniej Górze albo w odległości maksymalnie do 60 km od granicy administracyjnych miasta Jeleniej Góry. 9) Wymogi techniczne pojazdu dotyczące czynników takich jak: zużycie energii (paliwa), emisja dwutlenku węgla, emisja zanieczyszczeń (tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów) – zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011 r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz. U. Nr 96, poz. 559), tj.: a) zużycie paliwa – zgodnie z wynikami badań homologacji (zgodnie z procedurą testową WLTP) – w cyklu mieszanym – nie więcej niż 8,1 l/100 km; b) emisja spalin CO2 w cyklu mieszanym (łączonym) zgodnie z wynikami badań homologacji pojazdu (zgodnie z procedurą testową WLTP) – nie więcej niż 185 g/km; c) emisja zanieczyszczeń (tlenków azotu, węglowodorów i cząstek stałych) zgodnie z wynikami badań homologacji pojazdu – spełniająca normę spalin dla silników benzynowych minimum EURO 6. 10) Wykonawca, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przedłoży wraz z ofertą Opis techniczny oferowanego pojazdu – sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 5a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 11) W Opisie technicznym oferowanego pojazdu, stanowiącym element oferty, Wykonawca winien wskazać markę (nazwę producenta) i model oferowanego pojazdu, rok produkcji pojazdu oraz jego parametry techniczne. 12) Wszelkie pozostałe uregulowania związane z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia oraz obowiązkami Zamawiającego i Wykonawcy zawarte zostały w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 6a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34100000-8, 34110000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej gwarancji 15,00
Dodatkowe wyposażenie 20,00
Poziom emisji dwutlenku węgla 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa dwóch samochodów osobowych klasy niższej-średniej (kompakt) segment C na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych (ewentualnie z przebiegiem nie większym niż 10.000 km), bezwypadkowych, technicznie sprawnych samochodów osobowych klasy niższej-średniej (kompakt) segment C wraz z wyposażeniem. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczne i wyposażenie) został zawarty w Załączniku Nr 1b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3) W opisie przedmiotu zamówienia określono minimalne wymagania co oznacza, że Wykonawca może zaoferować model samochodu zgodny z wymaganiami minimalnymi lub model o wyższych parametrach w zakresie określonym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, tj.: w Załączniku Nr 1b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4) Przekazanie przedmiotu zamówienia (samochodów wraz z dokumentami, o których mowa w pkt 5) nastąpi w siedzibie Wykonawcy, tj. salonie sprzedaży Wykonawcy, znajdującym się na terenie miasta Jelenia Góra, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. W przypadku braku salonu sprzedaży Wykonawcy w Jeleniej Górze, Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (samochody wraz z dokumentami, o których mowa w pkt 5) do siedziby Zamawiającego w Jeleniej Górze przy ul. Kochanowskiego 10 na własny koszt i ryzyko, wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie dokonany przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. 5) Rejestracja pojazdów leży po stronie Zamawiającego. W celu dokonania rejestracji Wykonawca wraz z przedmiotem umowy musi przekazać Zamawiającemu – do każdego pojazdu odrębnie: a) świadectwo homologacji; b) kartę pojazdu; c) dokument potwierdzający zapłatę akcyzy na terytorium RP lub oświadczenie wyspecjalizowanego salonu sprzedaży, że posiada oryginał lub kopię dokumentu potwierdzającego zapłatę akcyzy na terytorium RP; d) książeczkę serwisową i gwarancyjną; e) instrukcję obsługi w języku polskim; f) dokument potwierdzający spełnianie normy emisji spalin; g) inne dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu – jeśli występują. 6) Wymagania dotyczące gwarancji: a) Wykonawca udzieli gwarancji bez limitu kilometrów na poszczególne elementy przedmiotu zamówienia w okresach minimalnych (zgodnie z poniższym zestawieniem) lub zaoferowanych w Opisie technicznym oferowanego pojazdu. b) Zamawiający ustala minimalne okresy gwarancji: - na zespoły i podzespoły mechaniczne, elektryczne, elektroniczne (gwarancja mechaniczna) – minimum 2 lata; - na powłoki lakiernicze – minimum 2 lata; - na perforację blach nadwozia: minimum 6 lat. c) Okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia. d) Okres udzielonej gwarancji będzie punktowany na zasadach określonych w Dziale XVIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 8) Wymagane jest, aby co najmniej jeden punkt autoryzowanego serwisu gwarancyjnego (przeprowadzającego naprawy gwarancyjne, pogwarancyjne mechaniczne lub blacharskie) znajdował się w Jeleniej Górze albo w odległości maksymalnie do 60 km od granicy administracyjnych miasta Jeleniej Góry. 9) Wymogi techniczne pojazdów dotyczące czynników takich jak: zużycie energii (paliwa), emisja dwutlenku węgla, emisja zanieczyszczeń (tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów) – zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011 r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz. U. Nr 96, poz. 559), tj.: a) zużycie paliwa – zgodnie z wynikami badań homologacji (zgodnie z procedurą testową WLTP) – w cyklu mieszanym – nie więcej niż 9,0 l/100 km; b) emisja spalin CO2 w cyklu mieszanym (łączonym) zgodnie z wynikami badań homologacji pojazdu (zgodnie z procedurą testową WLTP) – nie więcej niż 204 g/km; c) emisja zanieczyszczeń (tlenków azotu, węglowodorów i cząstek stałych) zgodnie z wynikami badań homologacji pojazdu – spełniająca normę spalin dla silników benzynowych minimum EURO 6. 10) Wykonawca, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przedłoży wraz z ofertą Opis techniczny oferowanego pojazdu – sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 5b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 11) W Opisie technicznym oferowanego pojazdu, stanowiącym element oferty, Wykonawca winien wskazać markę (nazwę producenta) i model oferowanego pojazdu, rok produkcji pojazdu oraz jego parametry techniczne. 12) Wszelkie pozostałe uregulowania związane z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia oraz obowiązkami Zamawiającego i Wykonawcy zawarte zostały w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 6b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34100000-8, 34110000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej gwarancji 12,00
Moc silnika 10,00
Dodatkowe wyposażenie 10,00
Poziom emisji dwutlenku węgla 8,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę transportową osób na trasie Dzierżoniów-Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę transportową osób na trasie Dzierżoniów-Wrocław-Dzierżoniów w dniu 12.12.2024 r. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI