IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Ustala się wadium w wysokości 9 000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium może być wniesione w:2.1 pieniądzu;2.2 poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;2.3 gwarancjach bankowych;2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110).w terminie do dnia 28.05.2020 r. do godz. 12:00.Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 2.2 – 2.5 SIWZ, należy złożyć wraz z ofertą w postaci elektronicznego dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do wystawienia dokumentu.3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w:Raiffeisen Bank Polska nr rachunku: 09 1750 0009 0000 0000 0347 9226 z dopiskiem na przelewie: Wadium - Nr sprawy 11/P/2020„Dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów ciężarowych do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM”4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu uznaje się wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela.6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.7. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Nr. Sprawy: 11/P/2020Załącznik Nr 5UMOWA Nr DZP/..…/2020 z dnia………………..….. 2020 r.zawarta po przeprowadzeniu procedury przetargu nieograniczonegoStrony umowy: 1. Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOMul. Andrzeja Sołtana 705-400 Otwockreprezentowany przez Dyrektoramgr inż. Tomasz Dzielzwany dalej Zamawiającym.2. ………………………………………………………………reprezentowany przez: ………………………………..…………………..……………zwany dalej Wykonawcą. § 1Przedmiot umowy1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania zakres dostaw stanowiący przedmiot zamówienia publicznego pn.: „Dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów ciężarowych do NCBJ OR POLATOM” przystosowanych do przewozu materiałów promieniotwórczych zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, złożoną Ofertą przez Wykonawcę i zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 2. Wykonawca przystosuje samochody do przewozów materiałów promieniotwórczych, zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ na własny koszt zawarty w cenie.3. Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie ………………4. Dostawa samochodów do siedziby Zamawiającego, mieszcząca się w Otwocku przy ulicy Andrzeja Sołtana 7, zostanie zrealizowana przez Wykonawcę we własnym zakresie na własny koszt.5. Wykonawca jest zobowiązany do:- montażu urządzeń oraz wyposażenia, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ;- przeprowadzenia sprawdzeń/kwalifikacji wymaganych przez Zamawiającego na własny koszt, zawarty w cenie określonej w § 2 niniejszej Umowy.- dostarczenia całościowej dokumentacji samochodów i wyposażenia dodatkowego: komplet dokumentacji technicznej, komplet instrukcji obsługi w języku polskim, protokoły kwalifikacji i walidacji urządzeń oraz wymienione w specyfikacji technicznej certyfikaty i świadectwa) w języku polskim;6. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone urządzenia (lodówki, rejestratory, klimatyzatory, urządzenia grzewcze) będą kompletne, a po zainstalowaniu wszystkich elementów - gotowe do pracy, bez konieczności zakupu przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych elementów. 7. Jeżeli w trakcie czynności związanych z odbiorem zostaną stwierdzone wady przedmiotu umowy, wówczas Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu umowy z winy Wykonawcy oraz wyznaczyć termin do usunięcia wad, nie dłuższy niż 21 dni kalendarzowych.§ 2Wynagrodzenie Wykonawcy i warunki płatności1. Wynagrodzenie całkowite Wykonawcy z tytułu zrealizowania niniejszego zamówienia publicznego wynosi:Netto:.………….…………………………………………………………..………………PLNsłownie:…………………………………………………………………………………….…………………………………………………..……………………………………………złotychpodatek VAT (stawka ………… %) kwota:.………………………………………….…..PLNbrutto:..................................................................................................................................PLNsłownie:…………………………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………….…...złotych2. Płatność na rzecz Wykonawcy z tytułu wykonania zamówienia nastąpi po podpisaniu bez uwag, przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, protokołu odbioru, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT.3. Termin płatności faktury VAT wynosi 30 dni od daty jej wystawienia z zastrzeżeniem, że doręczenie faktury nastąpi na co najmniej 23 dni przed tak określonym terminem płatności, a w przypadku niezachowania tego terminu, termin płatności przedłuża się automatycznie o czas opóźnienia dostarczenia faktury.4. Prawidłowo wystawiona faktura powinna zawierać co najmniej:• zapis „Dostawa po przeprowadzeniu postępowania przetargowego: Nr sprawy: 11/P/2020, na podstawie umowy Nr DZP/……../2020, identyfikator dostawy• wyrażone w złotych wartości netto, stawki i kwoty podatku VAT oraz wartości brutto,• dane Zamawiającego i Wykonawcy,• numer rachunku bankowego Wykonawcy, na które zostanie przekazane wynagrodzenie z tytułu zrealizowania zamówienia,• termin płatności.§ 3Gwarancja 1. Wykonawca udziela gwarancji na okres wyrażony w liczbie miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru (bez uwag) przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy:- na elementy karoserii i lakieru na okres ………….miesięcy- na części mechaniczne i pozostałe instalacje pojazdu na okres ………….miesięcy- na urządzenia i wyposażenie dodatkowe, o których mowa w § 1 ust. 5 Umowy, na okres …………..miesięcyGwarancja udzielana jest na ww. okresy bez limitu przebiegu kilometrów.2. W trakcie trwania gwarancji wszelkie usterki i wady będą usuwane przez Wykonawcę na jego koszt.3. Okres gwarancji zostanie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy. W przypadku wymiany urządzenia/części na nowy, wolny od wad, okres gwarancji biegnie na nowo od daty jego odbioru przez Zamawiającego, po podpisaniu protokołu odbioru. § 4Wymagania serwisowe1. Na czas ewentualnej naprawy lub serwisowania samochodów w okresie trwania gwarancji, Wykonawca zapewni nieodpłatnie samochód zastępczy o parametrach nie gorszych niż samochody będące przedmiotem niniejszego zamówienia, z pominięciem wyposażenia dodatkowego.2. Czas naprawy nie przekroczy 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia awarii.§ 5Zmiany umowy1. Wszystkie dodatki, uzupełnienia i zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej i podpisów Stron pod rygorem nieważności, przy czym zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności opisanych w art. 144 ust.1 ustawy Pzp. Jednocześnie Zamawiający zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy, przewiduje wprowadzanie odpowiednich korekt wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w stosunku do wynagrodzenia określonego w niniejszej umowie, w przypadku zmiany przepisów dotyczących:1) stawki podatku od towarów i usług,2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 2002, poz. 1679, z późn. zm.),3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215), jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.2. W przypadku zmian przepisów, o których mowa w ust. 1 pkt. 1), 2), 3) i 4) niniejszego § 5, Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o wprowadzenie aneksu do niniejszej umowy, w którym udokumentuje, że zmiana tych przepisów powoduje konieczność wprowadzenia korekty w zakresie należnego mu wynagrodzenia oraz załączy szczegółową kalkulację wysokości wnioskowanej korekty. 3. Zamawiający, po otrzymaniu wniosku o wprowadzenie aneksu do umowy, dokona sprawdzenia załączonej kalkulacji i po stwierdzeniu, że jest prawidłowa, sporządza stosowny aneks do umowy, z mocą obowiązującą od dnia złożenia wniosku.4. W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi błędy w kalkulacji wysokości wnioskowanej przez Wykonawcę korekty wynagrodzenia, niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o popełnionych błędach i wezwie go do ich poprawienia. Po otrzymaniu wniosku z poprawioną kalkulacją, Zamawiający sporządza stosowny aneks do umowy z mocą obowiązującą od dnia jego złożenia.§ 6Kary umowne1. W przypadku jakiejkolwiek opóźnień w realizacji zamówienia objętego niniejszą Umową, Zamawiający upoważniony jest do naliczenia kary umownej w wysokości 0,1% wartości netto Umowy za każdy dzień opóźnienia.2. Za niedotrzymanie przez Wykonawcę terminów napraw gwarancyjnych, Zamawiający upoważniony jest do naliczenia Wykonawcy kary umownej w wysokości 0,1% wartości netto Umowy za każdy dzień opóźnienia.3. W przypadku niedotrzymania terminu płatności faktury przez Zamawiającego, Wykonawca upoważniony jest do naliczenia ustawowych odsetek.4. W przypadku odstąpienia od Umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający upoważniony jest do naliczenia kary umownej w wysokości 30 % wartości netto Umowy.§ 7Odstąpienie od umowy1. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od niniejszej umowy w następujących przypadkach:1) Wykonawca stanie się niewypłacalny lub otwarta zostanie likwidacja Wykonawcy,2) zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy, w zakresie uniemożliwiającym wykonywanie przedmiotu niniejszej umowy,3) Wykonawca nie przystąpi do realizacji umowy lub przerwał jej realizację i na wezwanie Zamawiającego złożone na piśmie nie podejmie jej realizacji w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przekazania wezwania.4) Wykonawca wykonuje przedmiot umowy w sposób nienależyty i na wezwanie Zamawiającego złożone na piśmie nie podejmuje się wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przekazania wezwania.2. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od niniejszej umowy w przypadku, gdy Zamawiający zalega z płatnością wymagalnych należności i na wezwanie Wykonawcy złożone na piśmie nie ureguluje ich w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przekazania wezwania.3. Odstąpienie od niniejszej umowy wymaga formy pisemnej oraz uzasadnienia pod rygorem nieważności. 5. W każdym przypadku odstąpienia od umowy strony zobowiązane są uregulować wzajemne zobowiązania wynikające z prawidłowej jej realizacji do momentu odstąpienia. 6. Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, o których mowa w pkt. 1 niniejszego § 6, wyklucza roszczenia odszkodowawcze Wykonawcy wobec Zamawiającego, z zastrzeżeniem powyższego pkt. 5.§ 8Ochrona danych osobowych1. Wykonawca wyraża zgodę na niżej wymienione warunki, wynikające z zapisów art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”:a) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest NCBJ OR POLATOM z siedzibą w Otwocku, kod pocztowy 05-400, ul. Andrzeja Sołtana 7b) inspektorem ochrony danych osobowych w NCBJ OR POLATOM jest Pani Ewa Błażejowska e-mail: iod@ncbj.gov.pl, tel. 22 273 22 31. c) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Nr sprawy: 11/P/2020Nazwa zadania: Dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów ciężarowych do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM.d) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), e) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;f) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.2. Wykonawca posiada:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO3. Wykonawcy nie przysługuje:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.§ 9Postanowienia końcowe1. Wszystkie spory, kontrowersje lub różnice zdań, które mogą wyniknąć między Stronami z niniejszej Umowy lub w związku z nią odnośnie jej ważności i interpretacji i które nie mogą być załatwione w sposób polubowny, będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.2. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmiany postanowień niniejszej Umowy w przypadku zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację Umowy. W innych przypadkach niedopuszczalne jest dokonywanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zajdzie co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.3. Wszystkie dodatki czy uzupełnienia wymagają formy pisemnej i podpisów Stron pod rygorem nieważności. 4. Umowa wchodzi w życie z dniem podpisania przez Strony.5. Oferta Wykonawcy oraz SIWZ wraz z załącznikami, stanowią integralną część Umowy.6. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Umową zastosowanie mają przepisy ustawy Kodeks cywilny.7. Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron.ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCAPieczęć firmowa Pieczęć firmowa
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie stawia wymagań dot zabezpieczenia.
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszystkie dodatki, uzupełnienia i zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej i podpisów Stron pod rygorem nieważności, przy czym zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności opisanych w art. 144 ust.1 ustawy Pzp. Jednocześnie Zamawiający zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy, przewiduje wprowadzanie odpowiednich korekt wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w stosunku do wynagrodzenia określonego w niniejszej umowie, w przypadku zmiany przepisów dotyczących:1) stawki podatku od towarów i usług,2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 2002, poz. 1679, z późn. zm.),3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215), jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.2. W przypadku zmian przepisów, o których mowa w ust. 1 pkt. 1), 2), 3) i 4) niniejszego § 5, Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o wprowadzenie aneksu do niniejszej umowy, w którym udokumentuje, że zmiana tych przepisów powoduje konieczność wprowadzenia korekty w zakresie należnego mu wynagrodzenia oraz załączy szczegółową kalkulację wysokości wnioskowanej korekty. 3. Zamawiający, po otrzymaniu wniosku o wprowadzenie aneksu do umowy, dokona sprawdzenia załączonej kalkulacji i po stwierdzeniu, że jest prawidłowa, sporządza stosowny aneks do umowy, z mocą obowiązującą od dnia złożenia wniosku.4. W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi błędy w kalkulacji wysokości wnioskowanej przez Wykonawcę korekty wynagrodzenia, niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o popełnionych błędach i wezwie go do ich poprawienia. Po otrzymaniu wniosku z poprawioną kalkulacją, Zamawiający sporządza stosowny aneks do umowy z mocą obowiązującą od dnia jego złożenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-05-28, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: