Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa środków chemicznych i materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg powiatowych :Środki chem.(sól drogowa)450 t ,Materiały uszorstn.(piasek)2500 t wraz z dostawą i rozładunkiem .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W ŁAŃCUCIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690657197
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Polna 3B
1.5.2.) Miejscowość: Łańcut
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172252137
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lancutzdp@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-lancut.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Infrastruktura drogowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków chemicznych i materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg powiatowych :Środki chem.(sól drogowa)450 t ,Materiały uszorstn.(piasek)2500 t wraz z dostawą i rozładunkiem .
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bb0f6c0-6782-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006370
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004202/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa środków chemicznych i materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg powiatowych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.powiat-lancut.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portalhttps://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu eZamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej lancutzdp@poczta.onet.pl . Zamawiający nie dopuszcza składania oferty za pomocą poczty elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Łańcucie, ul. Polna 3b, 37-100 Łańcut; adres do korespondencji ; ul. Grunwaldzka 68, 37-100 Łańcut, • kontakt do Inspektora Ochrony Danych - Piotr Władyka, tel. 669 509 468, e-mail: piotr.wladyka@powiatlancut.pl;• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa środków chemicznych i materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg powiatowych :Środki chemiczne (sól drogowa) – 450 t ,- Materiały uszorstniające (piasek) – 2500 t wraz z dostawą i rozładunkiem .”• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych* ;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO** ; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;• nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.** Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.472.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sól drogowa powinna spełniać warunki normy PN – 86/C-84081/02 o parametrach zbliżonych do soli typu DR z następującymi dodatkowymi wymogami:- zawartość frakcji powyżej 6 mm < 5%- zalecana wyższa zawartość antyzbrylacza- zawartość NaCl > 95 %- nie może zawierać substancji szkodliwych dla zdrowia lub środowiska oraz składników zwiększających śliskość- wymagany jest atest jakościowyWarunki realizacji zamówienia:1.W przypadku wybrania oferty Dostawcy Zamawiający przed podpisaniem umowy zastrzega sobie prawo indywidualnej kontroli jakości materiałów.2.Całkowita odpowiedzialność za dostarczany materiał, niezgodny z normami ciąży na Dostawcy materiału.3.W razie stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczony materiał jest niezgodny z normami Dostawca zostanie obciążony karami zgodnie z § 5 niniejszej umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena - waga kryterium 60%2. Czas dostawy – waga kryterium 40%Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi zasadami:Wartością do porównywania cen ofertowych będzie cena brutto za realizację całego zamówienia cena najniższej ofertyCc = ------------------------------- x100 pkt. x 60% cena oferty badanejCc – liczba punktów przyznanych wykonawcy w tym kryteriumKryterium czas dostawy na realizowane zamówienie będzie rozpatrywany przez Zamawiającego na podstawie zadeklarowanego przez Oferenta okresu podanego jako ilość dni , na dostarczenie zamówionego materiału: - czas dostawy 1 dzień – 40 pkt.- czas dostawy 2 dni – 30 pkt.- czas dostawy 3 dni – 20 pkt.- czas odstawy 4 dni 10 pkt.- czas dostawy 5 dni 0 pkt.Czd – czas dostawy uzyskany po badaniu oferty 3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów C= Cc + Czd.4. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.5. Wartością do porównywania cen ofertowych będzie cena brutto za realizację całego zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Cena - waga kryterium 60%2. Czas dostawy – waga kryterium 40%Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi zasadami:Wartością do porównywania cen ofertowych będzie cena brutto za realizację całego zamówienia cena najniższej ofertyCc = ------------------------------- x100 pkt. x 60% cena oferty badanejCc – liczba punktów przyznanych wykonawcy w tym kryteriumKryterium czas dostawy na realizowane zamówienie będzie rozpatrywany przez Zamawiającego na podstawie zadeklarowanego przez Oferenta okresu podanego jako ilość dni , na dostarczenie zamówionego materiału: - czas dostawy 1 dzień – 40 pkt.- czas dostawy 2 dni – 30 pkt.- czas dostawy 3 dni – 20 pkt.- czas odstawy 4 dni 10 pkt.- czas dostawy 5 dni 0 pkt.Czd – czas dostawy uzyskany po badaniu oferty 3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów C= Cc + Czd.4. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.5. Wartością do porównywania cen ofertowych będzie cena brutto za realizację całego zamówienia4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Piasek – powinien spełnić warunki normy PN-EN 13043:2004 lub PN-EN 12620+A1:2010 i posiadać parametry jakościowe: - zawartość frakcji 0-2mm - zawartość ziaren drobnych do 0,063 mm, nie może przekraczać 3%, Warunki realizacji zamówienia:1.W przypadku wybrania oferty Dostawcy Zamawiający przed podpisaniem umowy zastrzega sobie prawo indywidualnej kontroli jakości materiałów.2.Całkowita odpowiedzialność za dostarczany materiał, niezgodny z normami ciąży na Dostawcy materiału.3.W razie stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczony materiał jest niezgodny z normami Dostawca zostanie obciążony karami zgodnie z § 5 niniejszej umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 14211000-3 - Piasek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena - waga kryterium 60%2. Czas dostawy – waga kryterium 40%Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi zasadami:Wartością do porównywania cen ofertowych będzie cena brutto za realizację całego zamówienia cena najniższej ofertyCc = ------------------------------- x100 pkt. x 60% cena oferty badanejCc – liczba punktów przyznanych wykonawcy w tym kryteriumKryterium czas dostawy na realizowane zamówienie będzie rozpatrywany przez Zamawiającego na podstawie zadeklarowanego przez Oferenta okresu podanego jako ilość dni , na dostarczenie zamówionego materiału: - czas dostawy 1 dzień – 40 pkt.- czas dostawy 2 dni – 30 pkt.- czas dostawy 3 dni – 20 pkt.- czas odstawy 4 dni 10 pkt.- czas dostawy 5 dni 0 pkt.Czd – czas dostawy uzyskany po badaniu oferty 3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów C= Cc + Czd.4. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.5. Wartością do porównywania cen ofertowych będzie cena brutto za realizację całego zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Cena - waga kryterium 60%2. Czas dostawy – waga kryterium 40%Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi zasadami:Wartością do porównywania cen ofertowych będzie cena brutto za realizację całego zamówienia cena najniższej ofertyCc = ------------------------------- x100 pkt. x 60% cena oferty badanejCc – liczba punktów przyznanych wykonawcy w tym kryteriumKryterium czas dostawy na realizowane zamówienie będzie rozpatrywany przez Zamawiającego na podstawie zadeklarowanego przez Oferenta okresu podanego jako ilość dni , na dostarczenie zamówionego materiału: - czas dostawy 1 dzień – 40 pkt.- czas dostawy 2 dni – 30 pkt.- czas dostawy 3 dni – 20 pkt.- czas odstawy 4 dni 10 pkt.- czas dostawy 5 dni 0 pkt.Czd – czas dostawy uzyskany po badaniu oferty 3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów C= Cc + Czd.4. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.5. Wartością do porównywania cen ofertowych będzie cena brutto za realizację całego zamówienia4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1