„Dostawa średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z układem napędowym 4 x 4 dla...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z układem napędowym 4 x 4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Jaroszowie (kategoria 2: uterenowiony)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzegom
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-08-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Strzegom
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-24
  • Numer ogłoszenia577989-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 577989-N-2019 z dnia 2019-07-24 r.

Gmina Strzegom: „Dostawa średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z układem napędowym 4 x 4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Jaroszowie (kategoria 2: uterenowiony)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzegom, krajowy numer identyfikacyjny 89071837200000, ul. ul. Rynek  38 , 58-150  Strzegom, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. (074) 856-05-99, e-mail strzegom@strzegom.pl, faks (074 ) 856-05-16.
Adres strony internetowej (URL): www.strzegom.pl, www.bip.strzegom.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.strzegom.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.strzegom.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wykonawca może złożyć ofertę osobiście w Urzędzie Miejskim w Strzegomiu, Rynek 38, 58-150 Strzegom (siedziba Zamawiającego) lub przesłać na adres Zamawiającego.
Adres:
Gmina Strzegom, Rynek 38, 58-150 Strzegom

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z układem napędowym 4 x 4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Jaroszowie (kategoria 2: uterenowiony)
Numer referencyjny: WIiZP.271.18.2019.MKs
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z układem napędowym 4 x 4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Jaroszowie (kategoria 2:uterenowiony). 2.2 Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 34144210-3- wozy strażackie 2.3 Warunki ogólne przedmiotu zamówienia: 2.3.1. Pojazd zabudowany i wyposażony musi spełniać wymagania: Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018r., poz. 1990 z późn. zm.), wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy, Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 roku w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007r., Nr 143 poz. 1002 z późn. zm.), Rozporządzenia ministrów: Spraw Wewnętrznych i Administracji, Obrony Narodowej, Finansów oraz Sprawiedliwości z dnia 29 marca 2019r. w sprawie pojazdów specjalnych i używanych do celów specjalnych Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Służby Wywiadu Wojskowego, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej, Służby Ochrony Państwa, Krajowej Administracji Skarbowej, Służby Więziennej i straży pożarnej (Dz. U. z 2019r., poz. 594), norm: PN-EN 1846-1 i PN-EN 1846-2 2 (lub równoważnych). 2.3.2. Pojazd musi posiadać ważne świadectwo dopuszczenia do użytkowania wyrobu w ochrony przeciwpożarowej na terenie Polski, wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 roku w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007r., Nr 143 poz. 1002 z późn. zm.). 2.3.3. Pojazd musi być oznakowany numerami operacyjnymi Państwowej Straży Pożarnej zgodnie z zarządzeniem nr 3 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 29 stycznia 2019r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych (Dz. Urz. KG PSP z 2019r., poz. 5). Pojazd musi posiadać aktualne świadectwo homologacji typu podwozia, ważne na dzień składania ofert, które należy dołączyć do oferty. 2.4 Wymagania techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia: 2.4.1. Podwozie z kabiną 1) Pojazd fabrycznie nowy – rok produkcji 2019, silnik i podwozie z kabiną pochodzące od tego samego producenta wyposażony w silnik wysokoprężny o mocy minimalnej 235 kW, zapłonie samoczynnym, spełniający aktualne normy czystości spalin Minimum EURO – 6. 2) Pojazd musi spełniać wymagania dla klasy średniej M (wg PN-EN 1846-1 lub równoważnej) oraz wymagania dla kategorii 2 – uterenowionej (wg PN-EN 1846-1 lub równoważnej). 3) Maksymalna masa rzeczywista (MMR) pojazdu gotowego do akcji ratowniczo - gaśniczej, rozkład tej masy na osie oraz masa przypadająca na każdą z osi nie może przekroczyć maksymalnych wartości określonych przez producenta pojazdu lub podwozia bazowego. 4) Urządzenia sygnalizacyjno - ostrzegawcze świetlne i dźwiękowe pojazdu uprzywilejowanego: belka z napisem STRAŻ lub dwie lampy sygnalizacyjne niebieskie, wykonane w technologii LED, zamontowane na dachu kabiny; co najmniej jedna lampa sygnalizacyjna niebieska, wykonana w technologii LED, zamontowana w tylnej części zabudowy na dachu lub tylnej ścianie, z możliwością wyłączenia z kabiny kierowcy w przypadku jazdy w kolumnie; dodatkowo dwie lampy sygnalizacyjne niebieskie, wykonane w technologii LED, zamontowane z przodu pojazdu na wysokości lusterka wstecznego samochodu osobowego; urządzenie dźwiękowe (min. 3 modułowe tony) wyposażone w funkcję megafonu. Wzmacniacz o mocy min. 200 W (lub 2x100 W) wraz z głośnikiem o mocy min. 200 W (lub 2x100W). Miejsce zamontowania sterownika i mikrofonu w kabinie, zapewniające łatwy dostęp dla kierowcy oraz dowódcy; fala świetlna pomarańczowa w technologii LED umieszczona na tylnej ścianie nadwozia nad żaluzją skrytki autopompy wyposażona dodatkowo w dwa niebieskie światła pulsacyjne typu LED. 5) Podwozie pojazdu musi spełniać min. następujące warunki: układ jezdny – napęd 4x4, z blokadami mechanizmów różnicowych mostów napędowych. Koła wyposażone w ogumienie uniwersalne wielosezonowe; układ hamulcowy wyposażony w system zapobiegania poślizgowi kół podczas hamowania ABS lub równoważny, skrzynia biegów manualna; oś przednia wyposażona w koła pojedyncze, oś tylna wyposażona w koła podwójne (bliźniaki); asystent hamowania awaryjnego – BAS; immobilizer; zawieszenie tylnej osi pneumatyczne lub mechaniczne. Ogumienie terenowe, z bieżnikiem dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych. Wartości nominalne ciśnienia w ogumieniu trwale umieszczone nad kołami. Pojazd wyposażony w pełnowymiarowe koło zapasowe bez konieczności stałego przewożenia. Pojemność zbiornika paliwa zapewniająca przejazd min. 400 km lub 4,5 godziny pracy silnika na postoju. Silnik pojazdu musi być przystosowany do ciągłej pracy, bez uzupełniania cieczy chłodzącej, oleju oraz przekraczania dopuszczalnych parametrów pracy (np. temperatury) w czasie pracy na postoju min. 4,5 godz. 6) Pojazd wyposażony w: tylny zderzak lub urządzenie ochronne, zabezpieczające przed wjechaniem pod niego innego pojazdu; integralny układ z wyrzutnikiem do ładowania akumulatorów z zewnętrznego źródła ~230 V z gniazdem przyłączeniowym, wtyczką i przewodem umieszczonym po lewej stronie nadwozia (złącze musi być samo rozłączalne w momencie rozruchu silnika. Ładowarka-prostownik zamontowana na samochodzie. W kabinie kierowcy sygnalizacja podłączenia instalacji i prostownika do zewnętrznego źródła); zewnętrzne szybkozłącze do uzupełniania powietrza w układzie pneumatycznym z sieci stacjonarnej; sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego (jako sygnalizację świetlną dopuszcza się światło cofania. Dźwiękowy sygnał ostrzegawczy powinien mieć natężenie min 80 dB); hak holowniczy, przystosowany do ciągnięcia przyczep, zgodnie z homologacją podwozia, o masie min. 10 ton. Złącza elektryczne i pneumatyczne muszą współpracować z przyczepą wyposażoną w ABS. Instalacja elektryczna musi współpracować z przyczepami wyposażonymi w źródła światła typu LED. Pojazd wyposażony po 2 zaczepy szeklowe holownicze z przodu i tyłu umożliwiające odholowanie pojazdu oraz zaczep kulowy z tyłu pojazdu do ciągnięcia przyczepki. 7) Z przodu pojazdu zamontowana wyciągarka elektryczna bądź mechaniczna ze zbloczem o sile uciągu min. 8 ton, długość liny 50 m. w obudowie kompozytowej. Wyciągarka zamontowana do podwozia pojazdu zgodnie z warunkami technicznymi producenta wyciągarki i wytycznymi producenta podwozia w obrysie zderzaka. Dokonywanie zmian konstrukcyjnych w podwoziu celem zamontowania wyciągarki powinno być uzgodnione z producentem podwozia. Sterowanie pracą wyciągarki powinno być realizowane z pulpitu stałego lub przewodowo z pulpitu przenośnego. 8) Kabina czterodrzwiowa, jednomodułowa, 6 osobowa z układem siedzeń 1+1+4, usytuowanych przodem do kierunku jazdy. Wszystkie miejsca wyposażone w trzypunktowe bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa. Cztery miejsca siedzące dla załogi w tylnym przedziale kabiny, wyposażone w cztery uchwyty uniwersalne do aparatów powietrznych, pasujące do butli kompozytowych i stalowych (uchwyty z możliwością zakładania aparatów w pozycji siedzącej). Sposób mocowania winien zapewniać możliwość założenia aparatu bez konieczności wcześniejszego jego wypinania. Pozostałe dwa uchwyty do aparatów dla dowódcy i kierowcy zamocowane w zabudowie pojazdu lub kabinie. W przypadku mocowania aparatów w zabudowie, muszą być one na stelażu umożliwiającym samodzielne zakładanie aparatów bez zdejmowania ich ze stelaża. 9) Kabina wyposażona w: niezależny układ ogrzewania i wentylacji, umożliwiający ogrzewanie kabiny przy wyłączonym silniku; indywidualne oświetlenie nad siedzeniem dowódcy; zewnętrzną osłonę przeciwsłoneczną z przodu dachu kabiny; elektryczne sterowanie szybą w drzwiach po stronie kierowcy i dowódcy; uchwyt poprzeczny (poręcz do trzymania) dla załogi, zamontowany za siedzeniem dowódcy i kierowcy; dwie skrytki – schowki na dokumenty oraz drobne przedmioty wyposażenia załogi; lusterka zewnętrzne, elektrycznie podgrzewane (główne i szerokokątne); lusterko rampowe, krawężnikowe z prawej strony; wywietrznik dachowy; przeciwpyłkowy filtr powietrza do kabiny; elektrycznie regulowane lusterka po stronie kierowcy i dowódcy; klimatyzację; schowek pod siedzeniami w tylnej części kabiny; półkę umieszczoną przed tylnym rzędem siedzeń. Zawieszenie kabiny pneumatyczne lub mechaniczne. Siedzenia foteli pokryte materiałem łatwym w utrzymaniu czystości, zmywalnym, antypoślizgowym, odpornym na rozdarcie i ścieranie. Wszystkie fotele wyposażone w zagłówki. Fotel dla kierowcy z regulacją wysokości, odległości od kierownicy i pochylenia oparcia. 10) W kabinie kierowcy zamontowany: - radiotelefon przewoźny spełniający minimalne wymagania techniczno – funkcjonalne określone w załączniku nr 2 do instrukcji stanowiącej załącznik do rozkazu nr 8 Komendanta Głównego PSP z dnia 5 kwietnia 2019r. w sprawie wprowadzenia nowych zasad organizacji łączności radiowych Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KG PSP z 2019r. poz. 7). Samochód wyposażony w instalację antenową wraz z anteną. Radiotelefon zasilany oddzielną przetwornicą napięcia; - radioodbiornik z odtwarzaczem CD, sterowanie także u kierowcy; - podest z zasilaniem do ładowarek przenośnych, latarek itd. z wyprowadzeniem niezależnym zasilania, z układem zabezpieczającym, automatycznie odłączającym zasilanie ładowarek przy napięciu akumulatora poniżej 22,5 V. 11) Podest musi posiadać wyłącznik główny odcinający zasilanie dla ładowarek i gniazd 12 V; układ pomiarowy wskazujący aktualne napięcie w instalacji elektrycznej samochodu, sterowanie niezależnym ogrzewaniem kabiny i przedziału pracy autopompy; przycisk - załączający sygnał pneumatyczny, ostrzegawczy – dźwiękowy; pilot do bezprzewodowego sterowania masztem z odległości do 50 m. 12) W kabinie kierowcy zabudowany panel informacyjny z systemem informacyjno-sterującym: Sterujące: oświetleniem zewnętrznym; oświetleniem wewnętrznym; zraszaczami przednimi i bocznymi. Informacyjne o: aktualnej ilości środka gaśniczego w zbiorniku; aktualnej wartości ciśnień w układzie niskiego i wysokiego ciśnienia autopompy; załączonej autopompie; otwarciu i zamknięciu poszczególnych żaluzji; otwarciu i zamknięciu poszczególnych podestów; podłączonym gnieździe ładowania; załączonym oświetleniu zewnętrznym i wewnętrznym; aktualnej wartości napięcia w instalacji elektrycznej; wysunięciu masztu. 13) Pojazd wyposażony w sygnał pneumatyczny, włączany dodatkowym włącznikiem z miejsca dostępnego dla kierowcy i dowódcy. Pojazd musi być wyposażony w kamerę cofania, monitor kolorowy min. 7 calowy, kompatybilną z wideo-rejestratorem do jazdy na wprost oraz z tyłu pojazdu. Monitor zamontowany w kabinie w zasięgu wzroku kierowcy. 14) Maksymalna wysokość całkowita pojazdu nie może przekroczyć 3.300 mm. Maksymalna szerokość pojazdu – 2.800 mm. Maksymalna długość pojazdu – 8.100 mm. 15) Instalacja elektryczna wyposażona w główny wyłącznik prądu, bez odłączania urządzeń, które wymagają stałego zasilania. Instalacja elektryczna w kabinie kierowcy wyposażona w dodatkowe gniazda umożliwiające podłączenie ładowarek do radiotelefonów przenośnych i ładowarek latarek. 16) Wylot spalin nie może być skierowany na stanowisko obsługi poszczególnych urządzeń pojazdu. 17) Pojazd wyposażony w sprzęt standardowy podwozia, dostarczany z podwoziem, (klucze do kół, 2 kliny pod koła, zestaw do pompowania kół, podnośnik hydrauliczny z dźwignią – o udźwigu stosownym do oferowanego pojazdu, trójkąt ostrzegawczy, apteczkę, gaśnicę, lina stalowa z szeklami o średnicy minimum 15 mm. o długości minimum 10, wspornik zabezpieczenia podnoszonej kabiny, itp.). 18) Kolor pojazdu: nadwozie samochodu – czerwony, RAL 3000; żaluzje skrytek w kolorze naturalnego aluminium; błotniki i zderzaki – białe; powierzchnie platform, podestów roboczych i podłogi kabiny w wykonaniu antypoślizgowym. 2.4.2. Zabudowa pożarnicza: 1) Zabudowa wykonana z materiałów odpornych na korozję typu: stal nierdzewna, aluminium, materiały kompozytowe (wyklucza się inne stale bez względu na rodzaj zabezpieczenia antykorozyjnego). W przypadku zastosowania zabudowy kompozytowej, krawędzie podestów oraz krawędzie zabudowy, przy których istnieje ryzyko uszkodzenia podczas zdejmowania lub wkładania wyposażenia powinny być zabezpieczone. 2) Drabina do wejścia na dach pojazdu, z poręczami w górnej części ułatwiającymi wejście na dach, umieszczona z tyłu pojazdu. Szczeble drabiny w wykonaniu antypoślizgowym. 3) Skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami wodo i pyłoszczelnymi wspomaganymi systemem sprężynowym i zabezpieczającym przed samoczynnym zamykaniem, wykonane z materiałów odpornych na korozję, wyposażone w zamknięcia typu rurkowego lub równoważne. Zamki zamykane na klucz, jeden klucz powinien pasować do wszystkich zamków. Wszystkie żaluzje muszą posiadać taśmy ułatwiające zamykanie (wszystkie taśmy zainstalowane po prawej stronie skrytki). 4) Uchwyty, klamki wszystkich urządzeń pojazdu, drzwi żaluzjowych, szuflad, podestów i tac muszą być tak skonstruowane, aby możliwa była ich obsługa w rękawicach. 5) Skrytki na sprzęt oraz przedział autopompy muszą być wyposażone w oświetlenie. 6) Główny wyłącznik oświetlenia skrytek zainstalowany w kabinie kierowcy. Skrytki na sprzęt i przedział autopompy wysokociśnieniowej wyposażone w oświetlenie, podwójne listwy typu LED umieszczone pionowo po obu stronach schowka, przy prowadnicy żaluzji. Oświetlenie skrytki włączane automatycznie po otwarciu drzwi - żaluzji skrytki. W kabinie zamontowana sygnalizacja otwarcia skrytek. Otwarcie lub wysunięcie podestu, musi być sygnalizowane w kabinie kierowcy. Otwierane lub wysuwne podesty poza obrys pojazdu powyżej 250 mm, muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze. Dolne części skrytek, przedziałów sprzętowych, zamykane podestami, wyposażone w oświetlenie, listwy typu LED, włączane automatycznie po otwarciu podestu. W kabinie zamontowana sygnalizacja otwarcia podestów. 7) Pojazd musi posiadać oświetlenie pola pracy wokół samochodu: oświetlenie składające się z lamp bocznych do oświetlenia dalszego pola pracy; zewnętrznych listew typu LED, zamontowanych bezpośrednio nad żaluzjami, do oświetlenia pola bezpośrednio przy pojeździe. 8) W kabinie musi być zainstalowany włącznik do załączenia oświetlenia zewnętrznego, sterowanie tym oświetleniem możliwe również z przedziału sterowania autopompy. Pojazd musi być wyposażony w oświetlenie powierzchni dachu, włączane z przedziału sterowania autopompy. 9) Szuflady i wysuwane tace muszą automatycznie blokować się w pozycji wsuniętej oraz całkowicie wysuniętej. Szuflady i wysuwane tace muszą posiadać zabezpieczenie przed całkowitym wyciągnięciem. Szuflady i tace wystające w pozycji otwartej powyżej 250 mm poza obrys pojazdu, muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze. 10) Schowki wyposażone w regały wysuwne lub obrotowe na urządzenie ratownicze: zestaw narzędzi hydraulicznych i agregat prądotwórczy – dostosowane do sprzętu posiadanego przez zamawiającego. Jedna ze skrytek wyposażona w pionowy regał obrotowo-skrzyniowy na sprzęt pomocniczy. 11) Główny wyłącznik oświetlenia skrytek zlokalizowany w kabinie kierowcy. 12) Dach zabudowy wykonany w formie podestu roboczego w wykonaniu antypoślizgowym. Balustrada ochronna boczna dachu, wykonana z materiałów kompozytowych jako jednolita nierozłączna część z nadbudową pożarniczą, o wysokości minimum 180 mm. 13) Na dachu pojazdu należy zamontować: zamykaną skrzynię aluminiową na drobny sprzęt, posiadającą oświetlenie wewnętrzne typu LED; uchwyty z rolkami na drabinę pożarniczą, dwuprzęsłową 2x18s, wysuwną; uchwyty na węże ssawne, bosak, mostki przejazdowe, tłumice itp. (zgodnie ze standardami wyposażenia średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego (GBA) przeznaczonego dla OSP spoza KSRG z kwietnia 2019r.). 14) Maksymalna wysokość górnej krawędzi półki (po wysunięciu lub rozłożeniu) lub szuflady w położeniu roboczym nie wyżej niż 1850 mm od poziomu terenu. Jeżeli wysokość półki lub szuflady od poziomu gruntu przekracza 1850 mm konieczne jest zainstalowanie podestów umożlwiających łatwy dostęp do sprzętu, przy czym otwarcie lub wysuniecie podestów musi być sygnalizowane w kabinie kierowcy. Układ skrytek po 3 z obu stron pojazdu + 1 z tyłu. Pomiędzy kabiną, a zabudową pożarniczą zamontowana otwierana osłona ochronno-maskująca. 15) Powierzchnie platform, podestów roboczych i podłogi kabiny muszą być w wykonaniu antypoślizgowym. 16) Autopompa dwuzakresowa ze stopniem wysokiego ciśnienia: wydajność, minimum 2500 dm3 /min, przy ciśnieniu 8 bar i głębokości ssania 1,5 m; wydajność stopnia wysokiego ciśnienia, minimum 400 dm3 /min przy ciśnieniu 40 bar. Układ posiada możliwość jednoczesnego podawania wody lub piany do linii tłocznych, działka, szybkiego natarcia. 17) Autopompa zlokalizowana z tyłu pojazdu w obudowanym przedziale, zamykanym drzwiami żaluzjowymi. Autopompa musi umożliwiać podanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do minimum: dwóch nasad tłocznych 75 zlokalizowanych z tyłu pojazdu, po bokach; wysokociśnieniowej linii szybkiego natarcia; działka wodno – pianowego; zraszaczy. 18) Autopompa musi umożliwiać podanie wody do zbiornika samochodu. Autopompa musi być wyposażona w urządzenie odpowietrzające, umożliwiające zassanie wody: z głębokości 1,5 m w czasie do 30 sek.; z głębokości 7,5 m w czasie do 60 sek. 19) Autopompa wyposażona w układ utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia, umożliwiający sterowanie z regulacją automatyczną i ręczną ciśnienia pracy, oraz automatyczny sterownik zabezpieczający przed suchobiegiem pompy. Układ wodno-pianowy wyposażony w system zabezpieczający przed przeciążeniami hydraulicznymi z programem odciążającym układ w przypadku zamknięcia przepływu środków gaśniczych przy załączonej autopompie. 20) W przedziale autopompy musi być zainstalowany specjalny panel sterujący, zawierający co najmniej następujące urządzenia kontrolno-sterownicze, z podświetlaniem wskazań: pracy pompy i urządzeń współpracujących z pompą; manometru niskiego ciśnienia; manometru wysokiego ciśnienia; manowakuometru (podciśnienie); wskaźnika poziomu wody w zbiorniku samochodu; wskaźnika poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku; kontrolki ciśnienia oleju i temperatury cieczy chłodzącej silnik; sterownika pompy-regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu; załączenia i wyłączenia autopompy; ręcznego załączenia zaworu głównego; załączenia i wyłączenia pompy podciśnienia; załączenia i wyłączenia niskiego ciśnienia; załączenia i wyłączenia wysokiego ciśnienia; załączenia i wyłączenia zasilania działka; załączenia i wyłączenia tankowania zbiornika wody; sterowania dozownikiem środka pianotwórczego; wyłącznika silnika pojazdu; licznika motogodzin pracy autopompy. 21) Urządzenia elektryczne - załączane w przedziale autopompy (zintegrowane ze sterowaniem w kabinie kierowcy): załączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego (oddzielnie lewa i prawa strona, dach, tył) wraz z informacją o aktualnie włączonej części oświetlenia zabudowy; informacja o załączonym maszcie oświetleniowym; pilot sterowania masztem oświetleniowym- sterowanie przewodowe; informacja o otwartych żaluzjach; informacja o otwartych podestach; informacja o podłączonym gnieździe ładowania zewnętrznego. 22) W przedziale autopompy należy zamontować zespół: sterowania automatycznym układem utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia, umożliwiający sterowanie z regulacją automatyczną i ręczną ciśnienia pracy; sterownia automatycznym zaworem napełniania hydrantowego zabezpieczającym przed przepełnieniem zbiornika wodnego z możliwością przełączenia na pracę ręczną; sterowania ręcznym lub automatycznym układem dozowania środka pianotwórczego w całym zakresie pracy autopompy. 23) Przedział pracy autopompy wyposażony w dodatkowy zewnętrzny głośnik z mikrofonem, połączony z radiotelefonem samochodowym. 24) Przystawka odbioru mocy przystosowana do długiej pracy, z sygnalizacją włączenia w kabinie kierowcy. Pojazd wyposażony w układ zraszaczy zasilanych od autopompy - 4 dysze umożliwiające podawanie wody przez zraszacze w czasie jazdy pojazdu: dwa zraszacze (dysze) zamontowane przed przednią osią; dwa zraszacze (dysze) zamontowane po bokach pojazdu; sterowanie zraszaczami z kabiny kierowcy. Instalacja musi być wyposażona w zawory odcinające – jeden dla zraszaczy przednich, drugi dla zraszaczy bocznych. 25) Dozownik środka pianotwórczego, dostosowany do wydajności autopompy, umożliwiający uzyskanie stężeń 3 i 6% w całym zakresie pracy. 26) Wszystkie elementy układu wodno-pianowego i układu neutralizacji muszą być odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. 27) Konstrukcja układu wodno-pianowego powinna umożliwiać jego całkowite odwodnienie przy użyciu możliwie najmniejszej ilości zaworów. 28) Przedział pracy autopompy wyposażony w system ogrzewania skutecznie zabezpieczający układ wodno-pianowy przed zamarzaniem. System działający niezależnie od pracy silnika, zabezpieczający układ w temperaturze powyżej - 25C. 29) W przypadku umieszczenia w przedziale autopompy wyłącznika do uruchamianie silnika samochodu, uruchomienie silnika powinno być możliwe tylko do neutralnego położenia dźwigni zmiany biegów. 30) Na wlocie ssawnym autopompy musi być zamontowany element zabezpieczający przed przedostaniem się do pompy zanieczyszczeń stałych zarówno przy ssaniu ze zbiornika zewnętrznego jak i dla zbiornika własnego pojazdu, gwarantujący bezpieczną eksploatację autopompy. 31) Zbiornik wody o pojemności nominalnej min 4 m3 (dopuszcza się tolerancję wykonania zbiornika w stosunku do pojemności nominalnej plus, minus 5%). Układ napełniania zbiornika z automatycznym zaworem odcinającym z możliwością ręcznego przesterowania zaworu odcinającego w celu dopełnienia zbiornika. Zbiornik wykonany z materiałów kompozytowych. Zbiornik wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatację, z układem zabezpieczającym przed swobodnym wypływem wody w czasie jazdy. Zbiornik musi być wyposażony w falochrony i właz rewizyjny. W najniżej położonym punkcie zbiornika należy zainstalować zawór do grawitacyjnego opróżnienia zbiornika. Sterowanie tym zaworem winno być możliwe bez wchodzenia pod samochód. 32) Zbiornik na środek pianotwórczy o pojemności min. 10% pojemności zbiornika wody, odpornych na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. Napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym, możliwe z poziomu terenu oraz z dachu pojazdu. W najniżej położonym punkcie zbiornika zainstalowany zawór do grawitacyjnego opróżnienia zbiornika. Sterowanie tym zaworem winno być możliwe bez wchodzenia pod samochód. 33) Pojazd wyposażony w instalację napełniania zbiornika wodą z hydrantu, wyposażony w co najmniej w jedną nasadę W 75 z zaworem kulowym. Nasada (y) winny posiadać zabezpieczenie chroniące przed dostaniem się zanieczyszczeń stałych. Wlot do napełniania z hydrantu wyposażony w zawór odcinający oraz sito z zaworem kulowym. Zbiornik wyposażony w urządzenie przelewowe zabezpieczające przed uszkodzeniem podczas napełniania. Układ zbiornika wyposażony w automatyczny zawór napełniania hydrantowego zabezpieczający przed przepełnieniem. Zbiornik wodny z możliwością przełączenia na pracę ręczną. 34) Pojazd musi być wyposażony w co najmniej jedną linię wysokociśnieniową linię szybkiego natarcia o długości węża min. 60 m, na zwijadle, zakończoną prądownicą. Prądownica zainstalowana w linii szybkiego natarcia powinna posiadać: płynną regulację kąta rozproszenia strumienia wodnego, zawór zamknięcia/otwarcia przepływu wody. Linia szybkiego natarcia musi umożliwiać podawanie wody bez względu na stopień rozwinięcia węża. Narożnik kończący linie zabudowy po stronie szybkiego natarcia zabezpieczony przed wycieraniem kątownikiem ze stali nierdzewnej. Zwijadło wyposażone w napęd elektryczny i ręczny. Zwijadło wyposażone w regulowany hamulec bębna i korbę umożliwiającą zwijanie węża. Prądownica wyposażona w nakładki do piany średniej i ciężkiej. 35) Działko wodno-pianowe DWP 16 o regulowanej wysokości, umieszczone na dachu pojazdu. Przy podstawie działka musi być zamontowany zawór odcinający kulowy ręczny. Zakres obrotu działka w płaszczyźnie pionowej – od kata limitowanego obrysem pojazdu do min. 75°. Stanowisko obsługi działka oraz dojście do stanowiska musi posiadać oświetlenie nieoślepiające, bez wystających elementów, załączane ze stanowiska obsługi pompy. Działko musi umożliwiać podawanie prądu wody zwartego i rozproszonego, oraz prądu piany. Działko wyposażone w nakładkę do wytwarzania piany. 36) Pojazd wyposażony w wysuwany pneumatycznie, obrotowy maszt oświetleniowy, zabudowany na stałe w pojeździe, z reflektorem LED o łącznej wielkości strumienie świetlnego min. 30.000 lm. Wysokość min. 4,5 metra od podłoża, na którym stoi pojazd do opraw czołowych reflektorów ustawionych poziomo, z możliwością sterowania reflektorami w pionie i w poziomie. Stopień ochrony masztu i reflektorów min. IP 55. Umiejscowienie masztu nie powinno kolidować z działkiem wodno-pianowym oraz drabiną. Sygnalizacja podniesienia masztu w kabinie kierowcy na panelu kontrolnym. 37) Sterowanie masztem odbywa się z poziomu ziemi. Wymagana możliwość sterowania masztem na różnej wysokości wysuwu. Złożenie masztu następuje bez konieczności ręcznego wspomagania. Zamontowana funkcja automatycznego złożenia masztu. Wysunięcie masztu następuje tylko na postoju po zaciągnięciu hamulca ręcznego. Wymagana zainstalowana funkcja automatycznego złożenia masztu po wyłączeniu hamulca ręcznego. 2.5 Wymagane wyposażenie ratownicze dostarczone przez Wykonawcę wraz z pojazdem: 2.5.1. Samochód należy doposażyć w specjalistyczny sprzęt przeciwpożarowy i ratowniczy: 1) hol sztywny o wytrzymałości większej niż DMC pojazdu – 1 szt. 2) radiotelefon analogowo – cyfrowy z ładowarką, przenośne, min. 100 kanałów, wyposażony w wyświetlacz alfanumeryczny oraz mikrofonogłośnik na giętkim przewodzie umożliwiający prowadzenie korespondencji radiowej z ładowarkami – 4 szt. Radiotelefony zamontowane w kabinie na specjalnym podeście z ładowarkami. Programowanie radiotelefonów wg listy kanałów dostarczonych przez zamawiającego. 3) latarkę kątową, akumulatorową, w wykonaniu Ex. Latarki zamontowane w kabinie na specjalnym podeście z ładowarkami. Możliwe ładownie akumulatorów latarek napięciem 230 V oraz z instalacji elektrycznej pojazdu – 4 szt. 4) regał obrotowy wyposażony w zestaw sprzętu, miedzy innymi łom zwykły, łomo – wyciągacz, młotek 5 kg., siekiera, nożyce do drutu, topór ciężki. 2.5.2. Pojazd należy wyposażyć w uchwyty (mocowania) na sprzęt przewidziany dla tej klasy pojazdu. 2.5.3. Rozmieszczenie sprzętu grupowo w zależności od przeznaczenia z zachowaniem ergonomii. 2.6 Zamawiający wymaga objęcia pojazdu (podwozie samochodu i nadwozie pożarnicze, w tym między innymi zawieszenia, układu napędowego) oraz sprzętu minimum okresem gwarancji – 24 miesiące (liczona od daty dostawy pojazdu dla Zamawiającego). 2.7 Pozostałe warunki Zamawiającego: 2.7.1. Minimum jeden punkt serwisowy podwozia (najbliższy siedziby Zamawiającego). Minimum jeden punkt serwisowy nadwozia (najbliższy siedziby Zamawiającego). 2.7.2. Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia wraz z pojazdem: instrukcji obsługi w języku polskim do podwozia samochodu, zabudowy pożarniczej i zainstalowanych urządzeń i wyposażenia; aktualnego świadectwa dopuszczenia do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej dla pojazdu; dokumentacji niezbędnej do zarejestrowania pojazdu jako „samochód specjalny” wynikającej z ustawy „Prawo o ruchu drogowym”. 2.7.3. Wykonawca przeprowadzi szkolenie serwisowe w zakresie obsługi i konserwacji pojazdu dotyczącego części podwoziowo – silnikowej i pożarniczej. Szkolenie obejmować będzie min. 3 osoby (ostateczna ilość osób do przeszkolenia ustalenia pomiędzy stronami w trakcie realizacji zamówienia) w ciągu 1 dnia roboczego. Szkolenie dla członków OSP zostanie przeprowadzone na koszt Wykonawcy. Szkolenie przeprowadzą wykwalifikowani pracownicy, posiadający odpowiednią wiedzę z zakresu urządzeń pożarniczych. Z przeprowadzonego szkolenia zostanie sporządzony protokół. 2.7.4. Na pojeździe musi być zamieszczona informacja o instytucjach współfinansujących zakup pojazdu (podana przez OSP).

II.5) Główny kod CPV: 34144210-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-11-29

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie: do dnia 29.11.2019 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w wyżej wymienionym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w wyżej wymienionym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej 2 dostawy średnich samochodów ratowniczo-gaśniczych z układem napędowym 4x4. Wykonawca musi wykazać, że dostawy te zostały wykonane w sposób należyty.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - załącznik nr 6 do SIWZ, oraz dowodów określających czy dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wyżej wymienione referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wraz z ofertą Wykonawca składa zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 2. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca składa dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena (C) 60,00
Gwarancja (G) 10,00
Typ zawieszenia kabiny (ZK) 5,00
Typ zawieszenia osi tylnej (ZOT) 5,00
Termin wykonania zamówienia (T) 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone w SIWZ oraz w załączniku nr 5 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-06, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Strzegomia - GMINA STRZEGOM Adres: Rynek 38, 58-150 Strzegom Strona internetowa: www.strzegom.pl e-mail: strzegom@strzegom.pl 2. Inspektorem ochrony danych osobowych w GMINIE STRZEGOM jest Pan Tomasz Wadas. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: tel. 509-737-586, adres e-mail: tomasz.wadas@gmail.com Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z układem napędowym 4 x 4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Jaroszowie (kategoria 2 :uterenowiony)” o numerze referencyjnym WIiZP.271.18.2019.MKs, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”. 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 7. Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*, - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**, - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 8. Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę transportową dla 32 osób - Świdnica/Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę transportową dla 32 osób. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI