Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Wykrotach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWykroty
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-09-02
  • ZamawiającyOCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W WYKROTACH
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-08
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00450153
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Wykrotach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W WYKROTACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230833740

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 74

1.5.2.) Miejscowość: Wykroty

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-730

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 507696199

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ospwykroty998@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowogrodziec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Ratowniczo -gaśnicza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Wykrotach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23a6adfd-b459-4b3d-a801-d2b39ac09b45

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450153

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23a6adfd-b459-4b3d-a801-d2b39ac09b45

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej: ospwykroty998@gmail.com
Zamawiający dopuszcza również komunikację za pośrednictwem Platformy e Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl. . Komunikacja odbywa się wtedy drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
Ofertę oraz oświadczenia wykonawcy o którym mowa w art. 125 ust 1 oraz w art. 117 ust. 4 Pzp oraz przedmiotowymi środkami dowodowymi Wykonawca składa po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na platformie e –zamówienia znajdującej się pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (dalej: rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych). Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ochotnicza Straż Pożarna w Wykrotach, reprezentowana przez Prezesa z którym można kontaktować się listownie na adres Administratora lub drogą mailową: ospwykroty998@gmail.com.
2) Administrator będzie przetwarzać Pani/Pana dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym pn. „Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Wykrotach” oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO w zakresie udzielonej zgody.
3) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, w tym osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp . Ponadto mogą być one ujawniane podmiotom, z którymi Administrator zawarł umowy na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu oraz świadczenia usługi serwera mailowego.
4) Posiada Pani/Pan następujące prawa:
a) prawo dostępu do treści swoich danych – art. 15 RODO; prawo do sprostowania danych – art. 16 RODO; (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
b) prawo do usunięcia danych – art. 17 RODO;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania – art. 18 RODO; prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
d) prawo do przenoszeni danych – art. 20 RODO;
e) prawo do sprzeciwu – art. 21 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): a) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowania żądania,
b) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.1.OSP.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nowego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Wykrotach o podstawowych parametrach:
− moc silnika nie mniejsza niż 210 kW,
− maksymalna masa rzeczywista 16 000kg,
− pojazd ma spełniać normę euro 6,
− napęd 4x4.
Szczegółowy opis samochodu ratowniczo-gaśniczego wraz z minimalnymi wymaganiami techniczno-funkcjonalnymi zostały opisane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) jako załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia –dalej zwanej SWZ.
Zamawiający w dniu odbioru samochodu w siedzibie Wykonawcy zastrzega sobie prawo do bezpłatnego (w ramach ceny ofertowej) zamontowania posiadanego wyposażenia pożarniczego (tj. sprzęt o większych gabarytach).
Średni samochód ratowniczo-gaśniczy winien być zarejestrowany na dowodzie tymczasowym ( tzw. ”miękki dowód rejestracyjny”), tak aby Zamawiający, zgodnie z przepisami prawa, mógł nim przyjechać do OSP w Wykrotach i jeździć nim na czas oczekiwania na bezterminowy dokument rejestracyjny.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegać będzie cena brutto zaoferowana w ofercie oraz okres gwarancji podstawowej.
Punkty za ww. kryteria przyznawane będą wg poniższej zasady:
a) Cena
Oferta o najniższej cenie otrzymuje maksymalną ilość punktów za cenę (tj. 90pkt), każdej następnej ofercie przyznaje się proporcjonalnie mniej punktów, stosując wzór:

PCn = (Cmin/ Cn )x 100 pkt x 90%

gdzie:
PCn - ilość punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena” (n - nr oferty)
Cmin - cena (brutto) oferty najtańszej spośród ofert nieodrzuconych
Cn - cena (brutto) oferty ocenianej (n - nr oferty)

b) Okres gwarancji podstawowej
Kryterium „okres gwarancji podstawowej” będzie rozpatrywane na podstawie długości okresu gwarancji podstawowej zadeklarowanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji podstawowej wymagany przez Zamawiającego to 24 miesiące. Jeżeli Wykonawca zaoferuje w ofercie okres gwarancji podstawowej krótszy niż 24 miesięcy będzie to skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. Najdłuższy możliwy okres gwarancji podstawowej uwzględniany przy ocenie ofert to okres 48 miesięcy. Okres gwarancji jakości liczony jest od dnia odbioru pojazdu przez Zamawiającego.
Oferowany okres udzielenia gwarancji podstawowej na przedmiot zamówienia należy podać w pełnych miesiącach (przy wyliczeniu punktacji w tym kryterium uwzględnia się okres pełnych miesięcy). Zaoferowanie dłuższego okresu nie będzie skutkować przyznaniem wyższej punktacji, ani odrzuceniem oferty. Oferta taka otrzyma maksymalną liczbę punktów, tak jak za okres 48 miesięcy gwarancji jakości.
PGn = (OG / OGmax) x 100 x 10 %
gdzie:
PGn - ilość punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Okres gwarancji podstawowej”
(n - nr oferty)
OG - okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę w badanej ofercie,
OGmax - max okres gwarancji zaoferowany spośród złożonych ofert (nie więcej niż 48
m-cy)
gdzie:
KOG - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Okres gwarancji podstawowej” ocenianej oferty, zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku;
OG - okres gwarancji podstawowej w ofercie ocenianej;
OGmax – maksymalny okres gwarancji podstawowej wskazany przez Zamawiającego
Zamawiający podaje do wiadomości punktację z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów (Pn) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
Pn = PCn + PGn
gdzie:
Pn - łączna ilość punktów przyznana danej ofercie,
PCn - ilość punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”,
PGn - ilość punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Okres gwarancji podstawowej”
n - nr oferty

Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa o ustalonych standardach jakościowych, parametry technicznych i wymogach jakościowych, jakie musi spełnić samochód i jego wyposażenie. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia są tak precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie Wykonawcą (dostawcą) przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny. W związku z powyższym zamawiający jest uprawniony do zastosowania ceny kryterium o wadze przekraczającej 60%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji podstawowej

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dostawę co najmniej jednego samochodu pożarniczego, ratowniczo – gaśniczego dla potrzeb jednostek Straży Pożarnej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od Wykonawcy:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego ofertę oceniono najwyżej: Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -inne odpowiednie dokumenty – wzór wykazu zawiera załącznik nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Opis oferowanego produktu - załącznik nr 2 do specyfikacji.
2) świadectwo CNBOP-Samochód musi posiadać świadectwo dopuszczenia do użytkowania wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 kwietnia 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 85, poz. 553 z 2010 r.). Świadectwo ważne na dzień odbioru.
3) aktualne świadectwo homologacji podwozia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) Opis oferowanego produktu - załącznik nr 2 do specyfikacji.
2) świadectwo CNBOP-Samochód musi posiadać świadectwo dopuszczenia do użytkowania wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 kwietnia 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 85, poz. 553 z 2010 r.). Świadectwo ważne na dzień odbioru.
3) aktualne świadectwo homologacji podwozia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli oferta została podpisana przez osobę/osoby nieupoważnione na podstawie dokumentów potwierdzających status prawny wykonawcy, takich jak: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w punkcie 14 i 19 SWZ, stanowiące załącznik nr 5 do SWZ, dotyczące odpowiednio:
a) wykonawcy;
b) każdego ze wspólników – w przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna);
c) podmiotów udostępniających zasoby, na które powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby na które wykonawca będzie się powoływał w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w punkcie 19 SWZ. Zgodnie z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp wykonawca musi złożyć wraz z ofertą zobowiązania ww. podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia albo inne podmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zgodnie z art. 118 ust. 4 ustawy Pzp zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, którego wzór załącznik nr 6 do SWZ, musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz musi określać w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy)
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.

Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp określające, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp określające, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. Zmiany umowy muszą być zgodne z treścią art. 455 Prawa zamówień publicznych.
Strony, dopuszczają możliwość zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach:
1) w razie zmian bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, których treść oddziałuje pośrednio lub bezpośrednio na postanowienia umowy – poprzez dostosowanie treści umowy do tych zmian.
2) w razie zmiany terminu wykonania umowy z powodu:
a) wystąpienia uzasadnionych dodatkowych okoliczności, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy, w tym siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniu szkody w znacznych rozmiarach,
b) działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron.
Zmiana umowy wymaga przedstawienia pisemnego wniosku dotyczącego proponowanej zmiany wraz z uzasadnieniem.
Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Pzp Ofertę oraz oświadczenia wykonawcy o którym mowa w art. 125 ust 1 oraz w art. 117 ust. 4 i przedmiotowe srodki dowodowe Wykonawca składa po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na platformie e –zamówienia znajdującej się pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-02 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-11

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający nie wprowadza ograniczeń w tym zakresie

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamówienie dofinansowane ze środków: Skarbu Państwa w ramach realizacji zadania publicznego pod tytułem: „Przygotowanie jednostek ochotniczych straży pożarnych do działań ratowniczo-gaśniczych”, Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Gminy Nowogrodziec
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam transportu - Rotterdam - Wałbrzych
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam transportu na jutro (piatek) z Rotterdamu do Walbrzycha. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI